מבובלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבובלת
    לנה
    01/12/2009

    שלום רב, מראש אני מתנצלת על האורך.

    לבעלי בן 30 יש כאבים בירך שמקרינים לרגל, אשר התחילו מתנועה "לא טובה" כבר שנתיים - הכאב בא והולך בתקופות, ומאוד מפריע לתיפקוד היומיומי.

    בבדיקות אצל רופאים מומחים (כולל צילום רנטגן ומיפוי עצמות, לא נעשה CT) התשובה היתה זהה - לא יודעים מה הבעיה, ייתכן עצב תפוס , ייתכן התחלה של פריצת דיסק - בכל מקרה אין מה לעשות מעבר לתרופות אנטי דלקתיות.

    כרגע הוא מטופל בדיקור אצל מטפל ברפוא סינית, אך הבעיה היא שבמקום לטפל לבעלי באיזור הרגל והגב התחתון הוא מתרכז רק ביד. ודוקר רק שם.

    1.האם זה נשמע הגיוני?

    חוץ מזה, הוא עבר אצלו כבר 4 טיפולים והכאבים לא פסקו בכלל.
    2. האם זוהי אינדיקציה לכך שצריך לחפש פתרון או מדקר אחרים או להיעזר בסובלנות ?
    מה דעתכם? אשמח לעצה

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבובלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנה

    יפה שמעוני
    05/12/2009

    לנה שלום,

    אם אחרי ארבעה טיפולים אין הטבה, כנראה שזה לא הטיפול המתאים.

    אני ממליצה לבעלך לקחת כמוסות הומאופתיות בשם טראומיל יכול מאוד לעזור.
    להשיג בבתי מרקחת הומאופתיים. מומלץ לקחת כמוסה 3 פעמים ביום במציצה בין הארוחות.
    אפשר לעשות גם עיסוי עם משחת טראומיל לאורך הירך והישבן.
    כדאי לבדוק גם את הנעליים אם הן תומכות ברגליים והיציבה.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו