טיפול כללי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול כללי
    מיכל
    22/12/2009

    שלום רב,
    אני קצת יורה באפלה,
    אני מחפשת איזשהו סוג של טיפול שיחזק לי קצת את הגוף ולא יודעת באיזה כיוון לחפש:
    באופן כללי יש לי לחץ דם נמוך וחוסר ברזל, אני חצי שנה אחרי לידה ומאז הלידה יש לי כל מיני פטריות בעיקר בקרקפת אבל גם בעוד מקומות. מאז הלידה ירדתי כ-7 קילו מתחת למשקל המקורי של לפני ההריון, כנראה כתוצאה מההנקה, אני עדיין מניקה הנקה מלאה. (אין לי חוסר משקל, היה לי משקל עודף לפני ההריון ועכשיו אני במשקל סביר פלוס).
    לפני ההריון היה לי תחושת נימול ברגליים ובידיים וקצת סחרחורות, הרופא טען שזה מלחץ דם נמוך ואין מה לעשות עם זה (ואחרי מחקר באינטרנט הבנתי שאכן אלה תופעות של לחץ דם נמוך ואין להן טיפול).
    בהריון תופעת הנימול החמירה ורופא הנשים הבטיחלי שזה בגלל ההריון. אכן עם הלידה זה הפסיק אבל עכשיו אחרי חצי שנה זה חזר.
    אשמח לעצות ורעיונות, באופן כללי ברפואה המשלימה התחום שהכי מדבר אלי הוא נטורופתיה, אבל אני לא יודעת איך הוא יכול להועיל לי כרגע, ואולי יש תחומים שיכולים לעזור לי יותר.
    תודה, מיכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול כללי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי משולב

    עירית פרידמן
    22/12/2009

    שלום מיכל
    אני ממליצה לך על שילוב טיפולים.
    מכיון שנטורופתיה מדבר אליך ואת מוכנה לשינוי בהרגלי האכילה זה יכול לעשות עבודה טובה מאד.
    אבל-הגוף שלך עבר תקופה ארוכה של שינויים (הריון, לידה, הנקה) והוא לא הסתגל טוב לשינויים הללו.
    לראיה-הירידה הכללית שלך באנרגיה ובתיפקוד. הומאופתיה היא תחום שיכול לתת מענה לסוג הבעיה הזה ויכול להשתלב טוב עם נטורופתיה.
    את מוזמנת לקרוא באתר שלי על טיפול הומאופתי בהקשר של הריון ולידה.
    כל טוב
    עירית פרידמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, אשמח לקבל תגובות נוספות

    מיכל
    22/12/2009

    אני בהחלט אקרא באתר שלך, הבעיה שיש לי קצת מחסום בקשר להומאופתיה.
    אשמח לשמוע הצעות נוספות מתחומים שונים, מהמומחים בפורום וגם מהקוראים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחסום

    עירית פרידמן
    22/12/2009

    הי מיכל
    אם תוכלי לשתף על ה"מחסום" אולי אוכל לעזור ולשחרר אותו....(-:
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכל

    יפה שמעוני
    22/12/2009

    מיכל שלום רב,

    אני משווה את הגוף שלנו למכונה משוכללת.
    על מנת שמכונה תעבוד ללא תקלות יש לתחזק אותה. לנקות, לחזק ולספק את כל החומרים הדרושים. אחת לכמה זמן צריך לעשות אוברול כללי.
    כך גם הגוף שלנו. ידוע שהריון ולידה סוחטים אנרגיה. ואם לא היו לך מספיק אנרגיות לפני ובזמן ההריון, אחרי הלידה תרגישי את התוצאות.
    אנרגיה אנחנו מקבלים ראשית כל בתזונה נכונה, חשיבה חיובית ולפעמים בניקוי רעלים ואלרגיות שהצטברו.
    אם את סובלת מפטריות במקומות שונים בגופך, אולי יש לך קנדידה שזו פטריה שעושה הרבה תופעות לוואי וכדאי מאוד להפטר ממנה.
    אם את עדיין מניקה, (אולי כדאי להפסיק, תינוק צריך אמא בריאה),
    את צריכה השלמות של ויטמינים ומינרלים כמו פרנטל. בעיקר ברזל-ו B קומפלקס,
    לאכול הרבה ירקות כתומים וירוקים, דגנים מלאים, ביצים (רצוי אורגניות) כל יום, בשר, עוף דגים, שקדים ואגוזים. להמעיט במתוקים, מוצרי סויה, שמרים ואלכוהול.
    לשתות הרבה מים, תה צמחים,( תנסי תה עם קינמון פעמיים ביום, מעלה את הלחץ דם), מיצים טבעיים. לטייל בחוץ, תרגילי נשימה.
    כמובן שאיבחון יסודי אצל נטורופת יכול לעזור לך לקבל המלצות אישיות עבורך.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפה,

    מיכל
    22/12/2009

    נכנסתי לאתר שלך בנושא קנדידה ונדהמתי. קודם כל כמו שרשמת חשבתי שקנדידה זו פטרייה בווגינה ואין לי שום תופעות בווגינה, אבל כפי שלמדתי אצלך זה משהו אחר לגמרי ונראה לי שבהחלט יכול להיות שהתופעות שאני סובלת מהן קשורות בזה.

    רשום באתר שיש מספר בדיקות ע"י אירדיולוגיה, קינסיולוגיה, וגם בדיקת דם. האם מקבלים תשובה חד משמעית לגבי הימצאות הקנדידה?

    תודה מראש, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו