כולסטרול גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כולסטרול גבוה
    נועה
    06/01/2010

    יש לי ערכי כולסטרול גבוהים, לא מדי, אבל מעל הממוצע
    רקע משפחתי: אבי עבר התקף לב בגיל 50 בערך ונוטלת כדורים נגד כולסטרול כמו גם אחי (לא מעשנים, זה גנטי)
    רקע אישי: אני בת 37, צמחונית, מעשנת לשעבר (הפסקתי לפני 3 שנים, עישנתי קופסא ליום) וכיום 2-1 סגריות בודדות לחודש.
    התחלתי לשתות אלכוהול לפני חצי שנה פעם ראשונה בחיי (אני יודעת זה הזוי...) ואני שותה פעם בחודש בקושי.
    שומרת על תזונה נכונה, כל החיים בדיאטה... ומתעמלת 4-3 פעמים בשבוע (אירובי + מכשירים)

    האם תוכלו להמליץ לי על משהו אלטרנטיבי לטיפול בכולסטרול.
    רופאת המשפחה מעדיפה שאתחיל לקחת כדורים ואני, בשלב זה, מתנגדת.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כולסטרול גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נועה

    יפה שמעוני
    06/01/2010

    נועה שלום רב,

    כפי שציינת שהבעיה אצלך אולי גנטית . לפעמים הגוף (הכבד), מייצר לבד את הכולסטרול.
    ציינת שאת צמחונית. האם ביצים את אוכלת? מומלץ 3-4 ביצים בשבוע.

    יש הרבה מוצרים טבעיים שעוזרים לאזן את השומנים.
    לדוגמא: אומגה 3, לציטין, 10Q, הומציטאין לייף. לפעמים צריך לשלב ביניהם. וכמובן תזונה נכונה.

    כמו תמיד, מומלץ לקבל יעוץ אישי להתאמת הטיפול.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו