עזרו לי להפסיק את הסבל!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרו לי להפסיק את הסבל!
    חיים
    28/01/2010

    שלום רב.

    אני בן 19, ויש לי בעיה אשר אני נושא איתי כל החיים, ואיני יודע מה היא. מעולם לא נגשתי לאבחון כלשהו.
    קודם כל ברצוני לציין שאני מאמין גדול ברפואה האלטרנטיבית, כך שאשמח לקבל עזרה בתחום זה.
    אני כבר חצי שנה בטיפול המאופתי, אך התנודות שבטיפול בין מצב נוראי למצב מעולה (הבעיה נעלמת) בלתי נסבלות.

    אז ככה, מאז שאני זוכר את עצמי אני סובל מהפרעה כלשהי, ניתן לומר הפרעה נפשית. זה בא לידי ביטוי בשני רבדים. האחד רובד פנימי/נפשי אשר מתבטא בהרגשת חירפון, כל דבר מפריע (רעשים, אנשים...הכל!), חוסר שקט ומכאן מגיעה תחשות חוסר אונים גדולה מאוד. לזה מצרפים ההיבטים הפיזיים שאינם שאני יודע אם הם בהכררח קשורים לפן הפנימי. ישנת תחושת "בטון" בגוף {בעיקר בראש ובצוואר), שרירים תפוסים, בחילות, אף סתום והתקפים של דופק מהיר, מתח וכאבים ודקירות בכל חלקי הגוף. איני בטוח שכל התחשות הפיזיות היו קיימות תמיד (נוספו עם השנים) אבל ההרגשה הפנימית קיימת תמיד.

    אני מאוד מתוסכל עכשיו, כי הטיפול ההומאופתי נתן לי תקווה שהסבל נגמר (הבעיה כבר נעלמה לפרקים). יכול להיות שכל מה שאני צריך זה סבלנות והבעיה אכן תיפתר.

    אשמח לקבל חוות דעת.

    האם ישנו דבר טבעי כלשהו שאני יכול לקחת כדי להקל מיידית על הסבל, אני כבר לא יכול לעמוד בזה יותר?

    חשוב לי לציין שלמרות האכזבה שאני חובה מההומאופטיה, אני מאמין בדרכה ובדרך האלטרנטיבית. לכן, אני אעשה הכל כדי לפתור את הבעיה בדרך זו, ולא ליפול לרפואה הרגילה. אשמח אם תעזרו לי.

    ערב טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרו לי להפסיק את הסבל!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבלנות

    עירית פרידמן
    28/01/2010

    שלום חיים
    אתה בכיוון טוב. אתה כבר רואה תוצאות טובות מדי פעם.
    תהיה סבלני. דווח להומאופתית שלך על מצבך בתדירות גבוהה ובדיוק רב.
    אני מאמינה שתתייצב בהמשך ותוכל להמשיך את חייך בשמחה.
    כל טוב
    עירית-הומאופתית קלאסית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים

    יפה שמעוני
    28/01/2010

    חיים שלום,

    לפי התיאורים שלך אתה סובל מיתר רגישות. (היפר סנסטיביות). ההומאופתיה יכולה לעזור לך.

    יחד עם זאת אני ממליצה לעשות איבחון בנטורופתיה ובשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלריות).

    אנשים עם רגישות יתר מפתחים רגישות גם למזונות, חומרים, כימיקלים, בגדים וכו'.
    כדאי לבדוק מה מעורר את רגישות היתר של וגם לנקותה מהגוף. זה אפשרי.

    תכנס לאתר בשם IPEC על מנת ללמוד על השיטה.

    בהצלחה,
    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ישנו משהו שיכול להקל את הסבל?

    חיים
    31/01/2010

    תודה על העזרה!

    אני בטוח שאני יכול לפתור את זה באמצעות ההומאופתיה. אבל, הכאבים והתחשות בזמן הטיפול בלתי נסבלים. אני כבר חודש (מאז לקיחת התרופה האחרונה) נמנע מלהיות במסגרת ובקשר עם אנשים מחשש לאבד את העשתנות על אחרים ולא בצדק.
    שמתי לב שפעילות גופנית מאוד עוזרת, אבל הטיפול ההומאופתי מקשה עלי מבחינה גופנית, לכן אני נמנע מלעסוק כמו בעבר.
    האם ישנו דבר כלשהו היכול לאפשר לי לתפקד יחד עם השפעת הטיפול ההומאופתי?

    יש לי עוד שאלה עיונית יותר: שמתי לב שהטיפול ההומאופתי ברגע יכול להפסיק את הסבל ב100%, אז מדוע אני חווה כל הזמן עליות וירדות קיצוניות מאוד למרות שהגעתי לכאורה לריפוי מלא? (מצב מאוד מתסכל)

    ושוב תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית

    עירית פרידמן
    31/01/2010

    מדוע טיפול הומאופתי מקשה מבחינה גופנית?
    פעילות גופנית היא פעילות טובה מאד במצבך ולכן אם הטיפול ההומאופתי עוצר את זה בצורה כלשהי צריך לחשוב על דרך לשלב בכ"ז.
    תכתוב מה הבעיה ואעזור לך לחשוב על כיוון לפיתרון.

    מכיון שאתה חווה עליות וירידות קיצוניות זה סימן שעדין לא הגעת לריפוי מלא. כדאי להתמיד ולהמשיך לידע את המטפלת בכל שינוי במצבך.
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חיים
    31/01/2010

    לפני שהתחלתי את הטיפול הייתי במצב של כאבים והרגשת אי נוחות (משהו שעוצר אותך), ולמרות זאת עסקתי בפעילות אינטנסיבית. כעת, עקב הטיפול, לפעמים אני יכול לבצע פעילות בהרגשה מעולה ללא שום כאב ואי נוחות, ולפעמים זה פשוט בלתי נסבל. (בעוצמות חזקות אשר מפריעות, לפחות מבחינת ההרגשה, לביצוע הפעילות)
    במילים אחרות, ההרגשה היא שיש משהו שיושב עלי ועוצר אותי מלנוע בחופשיות יחד עם כאבים והרגשת אי נוחות אשר נעלמת מדי פעם עקב הטיפול. נוסיף לזה את הסבל הפנימי יותר שציינתי מקודם. קשה לי מאוד לתפקד ככה, ישנם מצבים שאני פשוט קורס למיטה, עקב הרגשה (לא נראה שבאמת אני לא יכול לתפקד) של חוסר יכולת לתפקד.

    ושוב, תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצתי

    עירית פרידמן
    31/01/2010

    תבצע פעילות גופנית בזמנים שזה מתאפשר.
    בזמן שיותר קשה נסה לחשוב עלפעילות מסוג אחר-יותר נינוח. ז"א לא פעילות אגרסיבית אלא כזאת שתחזיק אותך פעיל ונינוח בוזמנית.
    מעבר לזה קשה לייעץ בפורום הזה.
    אתה מוזמן להתקשר אם יש לך שאלות נוספות.
    כל טוב
    עירית -0523915183

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו