מלא מלא רפואה אלטרנטיבית ומרפא אין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מלא מלא רפואה אלטרנטיבית ומרפא אין
    אריאלה
    03/02/2010

    כל כך הרבה סוגים, שיטות, תרופות מרפאים ומטפלים ועדיין אני מחכה לשמוע/לראות הוכחות ריפוי אמיתיות! אין, לא שמעתי על שום מקרה אמיתי של ריפוי מחלה בעזרת הרפואה האלטרנטיבית. אם מישהו חולק על דעתי זו (אשמח אם אני טועה) שיפנה אותי לאתר/אדם/מישהו שחלה במחלה קשה ונרפא הודות לרפואה זו. כי לי יש תחושה שהכל סובבים סביב הזנב שלהם ולמעשה אף אחד לא ממש יודע מה בריא ומה מחליא ומהי לעזאזל תזונה "נכונה". השבוע למשל קראתי כתבה שהתפרסמה על פני שני עמודים כאשר בעמוד הראשון הם בעד החלב ובעמוד השני נגד החלב. שני הכותבים הם פרופסורים לרפואה. למי להאמין?
    בברכה ותודה על תשומת הלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי להאמין?

    יריב כליף
    03/02/2010

    את יכולה לקרוא במגזינים כגון: דרך האושר, מנטה וחיים אחרים,
    ישנם מאמרים שנכתבו על ידי אנשים עם חולי סופני שהבריאו.
    הם רושמים טלפון או לפחות מייל.תפגשי עימם ואז נוכל לשוחח.תודה.ובהצלחה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למי להאמין? עוד...

    עירית פרידמן
    03/02/2010

    עידן האינטרנט מביא לפתחינו אינסוף אינפורמציה.
    לכל אמירה ניתן למצוא אמירה נגדית שתפסול אותה.
    זה מחייב אותנו להפעיל את ההגיון ולעשות בחירות שאנו אחראים עליהן.
    אין דרך מובטחת לדעת מה נכון ומה לא....לפעמים ניתן לנסות ולפי הניסיון להחליט.
    אני יכולה לומר לך בשיא הכנות והאמינות שהנזקים בתחום הרפואה המשלימה לא רבים כך שאם אינך מוצאת מרפא ברפואה הקונבנציונאלית שווה לנסות ואם מצליח את תהיי השגרירה הראשונה של הריפוי ותכתבי על זה בכל פורום אפשרי....
    כל טוב
    עירית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אריאלה

    יפה שמעוני
    03/02/2010

    אריאלה שלום,

    האם השאלה שלך זו שאלה פילוסופית, או שיש לך בעיה וזקוקה לטיפול?

    אני יכולה להפנות אותך להרבה מהמטופלים שלי שהטיפול בשיטות טבעיות ממש פתר להם את הבעיות ושינה להם את החיים לטובה.

    מי שפסימי ימצא בכל תחום רק את השלילי. גם חשיבה חיובית היא חלק גדול מכל טיפול.


    הרבה בריאות,

    יפה שמעוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשאלה הגדולה שנשאלה

    אסף
    21/02/2010

    מנסיוני מעולם הרפואה האלטרניבית לא הביאה קוסמים אבל עזרה לאדם להבין את מהות הבעיה ומהיכן היא נובעת, אני מעולם לא ריפאתי מחלה אבל דאגתי להשאיר את המטופל שלם אנרגטית והוא הוא ריפא את עצמו ,אין לנו את היכולת יש לנו את הדרך,אולי לחלקנו כן אבל גם אחרי כל השנים שאני מטפל מעולם לא ראיתי מעשה קסמים אילה עבודה של המטופל יותר מהמטפל והקשבה עם קצת אמונה,אני יכול לתת דוגמא לבעיה אחרונה שעלתה למטופלת וזה בעיית כאבים ובעיות של אכילת לחם ורגישות גבוהה לגלוטן,אחרי הטיפול השלישי היא אכלה אצלי בבית שני פרוסות לחם ונישארה חיה לספר על זה ועוד עם הרגשה טובה וחיוך.
    אין מעשה קסם רק דרך והרבה עבודת נפש ורצון שבוע טוב אסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו