איך אפשר לדעתם לטפל בבעייתי???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך אפשר לדעתם לטפל בבעייתי???
    איתי
    28/02/2010

    שלום וחג שמח לכם,
    אני בן 40, משקל גוף תקין, לא מעשן, לא שותה, חיים קצת לחוצים (איש הייטק וסטודנט).
    מזה חודש וחצי סובל מחולשה ובעיקר - חוסר יכולת לעמוד חזק על שתי רגליי מבלי למעוד אחורה או קדימה (לא יכול לעמוד כמו פלס יותר מ-15 שניות בלי שארגיש חולשה ברגליים ונטייה למעוד קדימה או אחורה) וכן הליכה מתנדנדת עם תחושת סחרחורת קלה. הסימפטומים מלווים אותי 24 שעות ביממה, להוציא בשינה או בישיבה שם אינם מורגשים.
    חודש לפני תחילת תחושות אלה, היו לי כאבי ראש וכאבים בארובות העיניים ששללו תהליך תופס מקום או משהו מסוכן אחר בבדיקת MRI מוח שעשיתי.
    בדיקות דם תקינות לחלוטין (באמצע גבול הנורמה) לנוציא בדיקת B12 וחומצה פולית, שבגינן לוקח תוספי מזון וזריקות לשריר שנכון לרגע זה - ללא הטבה.
    בדיקת שמיעה - מצאה ירידה בשמיעה יחד עם טינטון באוזן שמאל בלבד, ממנו אני סובל מגיל 10.
    בדיקות א.א.ג שללו סינוסיטיס, בדיקה נירולוגית תקינה לחלוטין, בדיקת רופא עיניים תקינה לחלוטין.
    צריך השבוע לעשות בדיקת ENG + בדיקה קלורית באסף הרופא.
    מאוד מודאג כי מאוד סובל מהסימפטומים של חוסר היציבות בעמידה והליכה, שמעסיקים את מוחי כל היום ועד כה - ללא אבחנה של מקור הבעיה.
    שאלותיי:
    1. האם ייתכן שזה וירוס ששוכן בגופי כבר חודשיים? אולי קנדידה?? משהו חמור יותר?
    2. האם לנסות STUNARONE או שזה טוב רק לסחרחורת מסוג ורטיגו ולא לחוסר יציבות כמו שיש לי?????
    3. ושאלה אחרונה - האם להתחיל בירור בנוגע למחלת מיאסטניה גרביס ו/או מחשש לפגיעה בצרבלום וחולשת השרירים המוטוריים?
    אני מניח שיש לך נסיון רב במחלות נירולוגיות שמשלבות מספר מערכות ואולי נתקלת בבעיה דומה לשלי בעבר ותוכל לסייע לי בהמשך הבירור שעד כה העלה חרס.
    תודה חג שמח ושבוע טוב,
    איתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול הומאופתי

    עירית פרידמן
    28/02/2010

    שלום איתי
    בכל בעיה ש"לא מצאו כלום" , הומאופתיה היא דרך טיפולית יעילה.
    ההומאופת מסתמך פחות על אינפורמציה איבחונית ויותר על אינפורמציה מפי המטופל.
    אני מציעה לא לטפל בתרופות כשאין ביטחון באבחנה הרפואית.
    אפשר להתחיל בטיפול הומאופתי ולהמשיך בברורים הרפואיים במקביל.
    כל טוב
    עירית -הומאופתית קלאסית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איתי שלום

    עדי מנחמי
    22/03/2010

    חולשה יכולה לנבוע מכמה סיבות.באבחון של אזורי רפלקס ניתן להבין את שורש הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו