מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיץ נבט חיטהשני10/04/2010
שלום,
התחלתי לשתות מיץ נבט חיטה כל בוקר בעקבות הרגשת נפיחות, אני שוקלת 58 ק"ג ויש לי בטן כמו בחודש שישי, תזונה זה משהו שאני מאוד מקפידה בו. קניתי מיץ קפוא בקופסאות קטנות שמחולקות למנות וכל בוקר שקמתי שתיתי אחד, במשך שבוע , וזה פשוט גרם לי לא להרגיש טוב מכל הבחינות, היה לי כאבי ראש ובחילות , גזים , עייפות פשוט אני הרגשתי כל כך לא טוב וגם לא יכולתי להמשיך כי זה גרם למצב מביך (הגזים) ופשוט הפסקתי .
ורציתי לדעת האם עשיתי משהו לא בסדר או שיש אנשים שזה לא מתאים להם, כי בכל מקום שקראתי על זה המליצו על זה לכל כך הרבה דברים ולי זה לא הועיל בכלום ועשה לי הרגשה גרועה
אשמח לתשובה מהירה לדעת אם להמשיך ואם יש לזה הסבר או שאני צריכה לעבור בדיקות כלשהם
תודה שני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני
יפה שמעוני14/04/2010שני שלום,
ניתן לפתח רגישות לכל מזון וחומר שבאים איתו במגע.
יתכן ואת רגישה לעשב חיטה. מומלץ להפסיק אם זה עושה לך לא טוב.
לא כל דבר מתאים לכל אחד, גם אם הוא טוב להרבה אחרים.
תבדקי אם את לא סובלת מפטריות, או פרזיטים במעיים. יכול להיות שזה הגורם להרגשתך הרעה.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך בודקים?
שני15/04/2010תודה על התשובה
רציתי לדעת , איך אני בודקת אם יש לי פיטריות או פרזיתים והאם יש עוד דרך לניקוי הגוף? כי אני מרגישה נפוחה מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
