עצירות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות
    ענת
    26/07/2010

    שלום לכולם,
    אני סובלת מעצירות, אשר מטופלת (לאחר שהתייאשתי מהרפואה המערבית) בדיקור סיני.
    לאחר כשנה של טיפולים, המדקרת שלי אמרה לי שייתכן ויש משהו עמוק יותר וכי ייתכן והמקור הוא לא דווקא גופני אלא נפשי (ראוי לציין כי כל הבדיקות הגופניות שעשיתי היו תקינות לחלוטין- גם US, גם קולונוסקופיה קצרה וגם גסטרוסקופיה).
    חשוב לציין כי הדיקור אכן עזר לתקופה מסויימת, אבל בכל פעם לפרק זמן קצר. לכן היא חושבת שמעבר לעניין הגופני יש גם משהו נפשי הגורם לזה. אני קמת נוטה אולי להסכים איתה, כי לאחר שחשבתי על זה הצרות התחילו (לפי מה שאני זוכרת) כשעברתי לתיכון חדש, ואחותי הגדולה התחתנה. כמו כן, המצב חוזר לעצמו בכל תקופה של מבחנים או לחץ באוניברסיטה.
    היא יעצה לגשת לטיפול הנקרא- תטא הילינג.
    הייתי רוצה לדעת מהו בדיוק הטיפול הזה, מה הוא דורש ממני, וכן- האם אתם מכירים מישהו מומלץ בירושלים.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי??

    ענת
    28/07/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות

    אבנר חי
    28/07/2010

    צירות הינה קושי בהטלת צואה. קושי זה עלול לגרום לכאבי בטן , נפיחות בבטן וחסימת מעי ע"י צואה. לרוב ב עצירות יש בעיה בתנועתיות המעי. התנפחות הבטן, צואה קשה, הרגשה של חוסר התרוקנות לאחר הטלת צואה הם גם סימנים ל עצירות.

    הגורמים ל עצירות:
    חשוב להבין כי עצירות הינה סימפטום ולא מחלה בפני עצמה. כדי לפתור את בעיית העצירות יש למצוא את שורש הבעיה ובה לטפל. על ידי תשאול נטורופתי מקיף ניתן למצוא את שורש הבעיה.
    1.תזונה לקויה, עשירה במזונות מזוקקים ומעובדים ודלה בסיבים, חוסר נוזלים, חוסר פעילות גופנית, הריון, גיל מתקדם, תרופות (כגון תרופות ללב, לכאב ולדיכאון וכמו כן נוגדי חומצה, אנטי היסטמינים וסמים), שימוש תרופות משלשלות הגורמות למעיים עצלות ובחוקנים, מחלות כמו יתר סוכר בדם,
    מחלות אנדוקריניות כגון תת פעילות בלוטת התריס

    הטיפול הנטורופתי ב עצירות, הוא בבעיה עצמה ולא בסימפטום המתבטא ב עצירות. הטיפול הראשוני הוא סילוק כל הגורמים הידועים העלולים לגרום ל עצירות. לפי האבחנה שמתקבלת מותאם למטופל תפריט תזונתי, פורמולת צמחי מרפא ותוספי תזונה אשר ביחד מהווים טיפול יעיל ביותר ל עצירות . ישנם צמחי מרפא שעוזרים על ידי תמיכה בגוף ויש שגורמים בצורה אקטיבית ליציאה. הצמחים הגורמים בצורה אקטיבית ליציאה עלולים לגרום למעיים עצלנות, כך שלא כל צמח מרפא נכון וטוב לשימוש במקרי עצירות.
    לפני שימוש בצמחי מרפא יש להתייעץ עם נטורופת, ומומלץ ליטול צמחי מרפא רק במסגרת טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ענת
    01/08/2010

    שלום!

    אז ככה, אני בת 23. סובלת מעצירות (לפי מה שזכור לי) מגיל 15 (כיתה י').
    לא אוכל מזון מעובד או קנוי, אוכלת מזון עשיר בסיבים תזונתיים- הכל מקמח מלא, ירקות פירות (מעט), פשתן טחון.
    ממעיטה ככל האפשר בממרחים קנויים, ואוכל בעיקר טחינה ביתית כממרח (ב 95% מהמקרים זה משומשום מלא).
    לעתים אוכלת גרנולה שאני מכינה בבית (לא מתוקה כלל!!! אין דבש או סילאן בגרנולה)
    לא מטגנת
    אוכלת ארוחות מסודרות
    שותה כמויות אדירות במהלך היום- מתחילה את הבוקר עם 500 מ"ל מים על קיבה ריקה, ובמהלך היום, כתוספת, שותה קרוב ל 2-2.5 ליטר ביום. לפעמים אני שותה יותר.
    לא אוכלת מזון מתוק, וכן לא ממתיקה את התה שלי בשום דבר- לא סכר, לא דבש ולא סילאן.
    נוטלת גלולות ופרוביוטיקה בלבד
    פעילה גופנית ככל האפשר (אני סטודנטית)- לא משתמשת במעליות כלל, והולכת לכל מקום כל עוד אפשר. כשיש לי זמן אני הולכת מידי פעם לחדר הכושר או לבריכה.
    לא עברתי הריונות בחיי
    בדיקות הדם שלי תקינות לחלוטין- כולל בלוטת התריס.
    בעבר הייתי משתמשת באבקה שקונים בסופר פארם הנקראת "אל-צירות". ברגע שגיליתי שהדר יכול לגרום למעיים עצלות הפסקתי את השימוש בו מידיית.

    הייתי אצל נטורופת, ולקבל ממנו פגלקס ואצות אגם כטיפול- זה לא נראה לי רציני מידיי. ממש לא.

    אני חושבת שעניתי פה על כל הדברים שציינת. האם יש משהו שאני עושה לא נכון??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות נפשית

    אהוד סברדליק
    28/07/2010

    חלק מהאנשים סובלים מדבר שנקרא עצירות נפשית. לפי הרפואה הסינית אלו אנשים ששומרים את הרגשות ואת המועקות שלהם בתוכם דבר שגורם להתפרצויות כעס או בכי בלתי נשלט ולעיתים בעיות שינה. כמו כן העצירות היא נפשית ופיזית.
    דיקור אמור לעזור לאדם להוציא החוצה את הרעלים הפיזיים והנפשיים שהוא שומר בתוכו. מלבד זאת על האדם לעשות מספר פעולות בכדי ללמוד להחצין רגשות ובעיקר כעסים ניתן לעשות זאת ע"י פעילות גופנית אירובית וכמו כן בביופידבק,בטיפול פסיכולוגי,טיפול ריברסינג .תטא הילינג אינני מכיר מספיק בכדי לחוות את דעתי אך שמעתי שזה עובד על דפוסי מחשבה ותבניות פעולה של האדם. אם אכן כך זה גם מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    ענת
    01/08/2010

    האם אני יכולה לעבוד על עצמי לבד- לנסות לפני שאני פונה לגרום חיצוני ומוציאה את מיטב כספי?
    האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לנסות ולהפסיק לשמור דברים בבטן? כנראה שאני עושה את הדברים הללו לא במודע, וזה גורם לכל התופעות הללו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחרור רגשות

    אהוד סברדליק
    01/08/2010

    קודם כל אני רוצה לברך אותך על השאלה,זה מראה על הסתכלות אמיתית על עצמך והבנה שמקור הבעיה הפיזית הוא פנימי והטיפול והריפוי האמיתי הוא עצמי .
    הדרך להחצין דברים היא בהחצנתם, זה יכול להיות ע"י כתיבת אותם דברים, תחושות ורגשות שאת חשה על נייר,ותאמיני לי שכאשר מתחילים לכתוב יעלו עוד תחושות והכתיבה לא תהיה מכנית ומאולצת כמו בתחילה. אפשר לכתוב מכתב (ולתת או לא לתת) לחבר,בעל, הורה ידידה שאת חשה כעסים, פחדים תסכול, אי מוצא על היחסים בינכם. זה יכול להיות בשיחה עם חברה או חבר טוב על תחושותיך לגבי הדברים שאת עוברת וחשה בתוכך . כל הכלים האלו ונוספים שאת יכולה לחשוב עליהם צריכים בתחילה להיות על בסיס כמה שיותר יומי בכדי לשנות דפוסים, אחרי שלושה שבועות את תפנימי את השינוי ועדיין תכתבי אבל אפשר פעם ביומיים שלושה. אני ממליץ לאחר כל פעם שאת מוציאה תחושות לכתוב גם למי את מודה, אולי לאותו חבר שהכעיס אותך על שרוב הזמן הוא חבר טוב או על המכונית שהתקלקלה על כך שבד"כ היא מסיעה אותך מצויין ומהר ממקום למקום.
    אני מאחל לך התנסות מרתקת ומהנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו