רגישות בירכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגישות בירכיים
    ויקי
    23/08/2010

    ערב טוב,

    כבר שנים רבות שהנני סובלת מרגישות באזור הירכיים הפנימיות
    כלומר, רגישות למגע וללחץ הגורם לכאב.
    בשבוע האחרון הרגישות עברה גם לצד החיצוני של הירך
    שמאוד רגיש למגע, ללא עקבות למכות או שטפי דם כלשהם.
    יש לציין שבשבוע האחרון הייתי בחו"ל והלכתי הרבה יותר ממה שאני רגילה ללכת.
    בנוסף, עוברים עליי חודשים קשים
    אבי היה חולה מאוד בתקופה האחרונה ותוך 3 חודשים נפטר
    מה שגרם לי להתחיל לשתות אלכוהול ברמה לא סבירה....כדי "להתמודד" עם המצב....
    האם יש קשר?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגישות בירכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירכיים כואבות

    אהוד סברדליק
    24/08/2010

    שלום ויקי
    ראשית אני משתתף בצערך על מות אביך .
    הרבה פעמים כאבי ירכיים נובעים מבעיות בחוליות הגב התחתון שכתואה מבלט או פריצת דיסק יש לחץ ודלקת שמשפיעים על הרגליים.
    לחצים נפשיים משפיעים על הגוף ויכולתו להתאושש ולהשתקם מבעיות פיזיות שבצורה רגילה היו פחות מפריעים, מנסיוני לרוב במשבר נפשי כמו שאת חווה יש החמרה של בעיות כרוניות.
    לפני טיפול ברפואה טבעית הייתי ממליץ לך לפנות לרופא המשפחה או לאורטופד בכדי שיבדקו את הגב וימצאו אם יש בעיות בחוליות הלומבריות, כמו כן מומלץ לפנות לפסיכולוג ובמידה ויש דיכאון וקושי לתפקד בחיי היום יום גאף לפסיכיאטר בכדי שיעזרו לך להתמודד עם המועקות הנפשיות שמתחושתי את סובלת מהן רבות
    אני מאחל לך שלא תדעי עוד צער ,כל טוב ובריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש קשר

    עירית פרידמן
    24/08/2010

    שלום ויקי
    האדם הוא מערכת אחת שמורכבת ממערכות רבות הקשורות בינהן בקשרים רבים.
    ברפואה המערבית לימדו אותנו שניתן לטפל בכל חלק בנפרד. ז"א אם יש כאב ברגליים נטפל רק בו ואם יש כאב בנפש נטפל בה.
    הרפאוה המשלימה היא הוליסטית-ז"א רואה את כל האדם כשלם וכל החלקים קשורים זה בזה.
    כאשר מערכת אחת נחלשת זה יכול להשפיע על מערכות אחרות, בעיקר אם המערכת הנפשית הפנימית ביותר היא זאת שנחלשה.
    מות אביך והאבל איתו את מתמודדת (בעזרת אלכוהול) דורשים מענה נפשי מתאים. טיפול הומאופתי "יודע" לגעת ולרפא גם קשיי פרידה מהסוג הזה.
    את מוזמנת לקרוא מאמר באתר שלי על טיפול באובדן ואבל מתמשך. יצא לי לטפל בקשיים מהסוג הזה שבעקבותיהם האבל עובד והזכרון המשיך להתקיים אבל לא להכאיב כ"כ.
    אני מניחה שאת מבינה שאלכוהול אינו הטיפול הנכון בבעיה.
    שלא תדעי עוד צער
    עירית פרידמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו