מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום, שאין שמש אני סובלתודה רבה!14/03/2011
אם אין חשיפה ישירה של הגוף לקרני השמש הסימפטומים הם:
הרגשה של ראש כבד, גוף מתקשה, שרירים כואבים, עייפות , סחרחורות, עצירות עוויתות וכאבים.
חשיפה לשמש פותרת את כל התופעות כאילו לא היו:
הגוף משתחרר , הכאב נעלם, השרירים הופכים לרכים וישנה הקלה והרגשה טובה.
לאחר יומיים מהחשיפה כל התופעות הרעות הללו חוזרות.
למה זה? במה מדובר ?
אם יש יום קייצי עם הרבה אור אבל אין חשיפה של הגוף ממש לקרניים , זה לא יעלים את התופעות. זה נראה שיש איזהשהו חומר שנכנס לעבודה בחשיפה לשמש,שמשפיע בחיוב כזה. ובעל יכולת ריפוי.
מה הוא ?
הויטמין D לא חסר. והאור לא עוזר
רק אם יש חשיפה של ממש.
ויטמין D כל יום נלקח בטיפות 2000 יחידות, וזה בוודאות לא עושה את מה שהחשיפה לשמש עושה.
התופעות יהיו עד החשיפה הבאה.
מה שמפריע בעיקר זה העיוותים והלחץ בשרירים שאי אפשר לשחרר אותם ללא חשיפה לשמש.
כלום לא יעזור אם אין חשיפה ישירה לשמש גם לא האור הכי חזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, שאלה - תגובה
עירית פרידמן14/03/2011האם אתה מחפש את הסיבות לתופעה או את הדרך לפתור אותה?
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת הסיבה כדי להבין את התופעה וכמובן
תודה רבה!14/03/2011את הפיתרון אם באמת קיים כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת הסיבה כדי להבין את התופעה וכמובן - תגובה
עירית פרידמן14/03/2011טיפול הומאופתי טוב ומדויק יכול להבין את הסיבה ולתת מענה לבעיה.
זה אפשרי לאחר שיחה מקיפה ומעמיקה אודותיך.
לא ניתן להבין בעיה שהיא כ"כ ייחודית על סמך אינפורמציה קצרה כאן בפורום.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, שאין שמש אני סובל - תגובה
אהוד סברדליק14/03/2011תעשה בדיקת דם שיבדקו לך ויטמין D שקשור לשמש.
אם אתה רגיש לקור, יש עייפות כללית וקצת דיכאון יש חולשה אצלך במטבוליזם ובאש הפנימית . ניתן לעזור לך עם תזונה צמחי מרפא ודיקור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשמש מחזקת לי את הגוף
תודה רבה!14/03/2011ונותנת לי אנרגיה וכוח.
הויטמין D תקין.
בעבר קיבלתי ממטפל צמחי מרפא עם המלצה של תזונה וטיפול של דיקור וזה לא ממש עזר.
איזה צמחי מרפא אתה מכיר שיוכלו לעזור לי?
עד היום כל מה שניסיתי לא הלך, רק החשיפה לשמש מחזירה את הגוף למצב תקין ומשוחרר.
תודה לכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשמש מחזקת לי את הגוף - תגובה
אהוד סברדליק14/03/2011האם חדר מואר וחם מאוד גם יעשה פעולה דומה, או רק כשאתה באור יום בשמש ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמבטיה חמה וחדר מואר עם חימום
תודה רבה!14/03/2011לא יעשה את אותה פעולה.
רק אם הקרניים של השמש ממש על הגוף. ידיים,רגליים, פנים.
ארגיש את ההקלה. הכל יעבור תוך חצי שעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמבטיה חמה וחדר מואר עם חימום - תגובה
אהוד סברדליק14/03/2011אם זהו מצב אמיתי ,אני משער שמצבך קשור למצב נפשי של דיכאון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה אם דיכאון גורם לתופעות הללו:
תודה רבה!15/03/2011הרגשה של ראש כבד, גוף מתקשה, שרירים כואבים, עייפות , סחרחורות, עצירות עוויתות וכאבים.
זה מורגש ממש ברמה הפיזית.
וכשזה מסתדר באמצעות החשיפה לשמש תהליך השחרור מורגש בבירור בגוף
כאילו לקחתי איזה חומר קסם.
אני יודע מראש שהתופעות יעלמו כליל כשאחשף.
תמיד מיד לאחר החשיפה יש יציאות. והמצב הוא שכבר אין עצירות (רק ליומיים) עד החשיפה הבאה "בדר"כ"..
מה הקשר דיכאון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה אם דיכאון גורם לתופעות הללו: - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011ישנו קשר בין דיכאון לבעיות הפיזיות שאתה מתאר. הדבר כתוב גם בספרות המדעית. תכנס לפורומים של פסיכיאטרים ושאל גם שם. יש בגלי צה"ל כל יום חמישי תוכנית שנקראת " שעת נפש" עם הפסיכיאטר אילן רבינוביץ שאני ממליץ לך להקשיב לה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אתה אומר שיש דיכאון אוטומטי
תודה רבה!15/03/2011כאשר אין שמש.
וכשיש שמש הוא עובר במיידי ?
וכל התופעות נעלמות להן? וכבר אין דיכאון לגג יומיים עד שתפוג ההשפעה של השמש?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אתה אומר שיש דיכאון אוטומטי - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011לפי הפרטים שנתת כך אני מבין זאת, אך אני שוב ממליץ לך להפגש עם איש מקצוע בכדי לקבל אבחנה מדויקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה איש מקצוע ? רופא לא יודע איך
תודה רבה!15/03/2011לבדוק את זה. למי לפנות בקשר לזה?
ראה מה אמרו לי:
קיימות קרני שמש מאוד חשובות המסייעות לוויסות טמפרטורה ושמירה על אלסטיות הרקמות, אחת החשובות היא FIR אינפרה אדום רחוק.
מהאינטרנט:
בדרך כלל אנשים שיש להם קשר רופף עם השמש סובלים מראיה לקויה. יש להם בעיות במחזור הדם, לב חלש, לחץ דם גבוה, עצמות חלשות. הם סובלים מאפילפסיה, כאבי ראש וקרחת. אנשים אלה בעלי ויטליות חלשה ורגזניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה איש מקצוע ? רופא לא יודע איך - תגובה
אהוד סברדליק15/03/2011אתה צריך לפנות לפסיכיאטר שיוכל לתת תרופות ולאבחן, כחלק משירות הבריאות הציבורי ובבתי חולים יש פסיכאטרים שיוכלו לעזור לך במחיר סביר, כמובן שיש גם פסיכאטרים פרטיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם אנחנו לא יודעים למה זה
תודה רבה!16/03/2011אז איך ניתן לדעת מה צריך לקחת ?
מה שהצעת לא בודק את הגוף, לכן לא נראה לי שתהיה אפשרות להגיע למסקנה חד משמעית מדוע זה ואיך ניתן לפתור את זה..
לי נראה שזה יותר בכיוון של חסר חום ותנועה בגוף
ככל הנראה יש משהו עם החום או הקרינה של השמש שגורם לתנועה וזרימה טובה ובעקבות זה להקלה ושחרור בגוף.
בדר"כ לכם ברפואה האלטרנטיבית יש כל מיני צמחי מרפא שעשויים אולי לעזור..
צריך לרקוח איזה משהו שגורם לאנרגיה תנועה וזרימה טובה יותר בגוף..
אולם אין לי שמץ של מושג מה בדיוק. כי כל מטפל יש לו את השיטות שלו.
יש לך דברים כאלה שאתה רוקח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אם אנחנו לא יודעים למה זה - תגובה
אהוד סברדליק16/03/2011אתה מוזמן ליצור קשר 050-8890126
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
