מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גיל המעברנחמה17/03/2011
שלום וברכה,
אני בת 52 ועוברת את כל התסמינים של גיל המעבר.
אינני מעוניינת לקחת הורמונים מפני שהתסמינים לא חזקים במיוחד, אלא, יותר מציקים במעט.
יש לי גלי חום וכאבי ראש.
חברה מאוד טובה שלי לוקחת סופר גלא 300 מ"ג Super GLA של סולגאר, שזהו תוסף תזונה מעוזר לגיל המעבר.
לפני שאתחיל לקחת אותו רציתי לדעת אם שמעתם על התוסף? ואם אני יכולה לקחת אותו בלי הורמונים נוספים.
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל המעבר - תגובה
אבנר חי17/03/2011שלום נחמה
מציע שתפני לנטורופאט או הרבליסט אשר מתמחה בצמחים ולאחר תישאול ימצאו את התוסף המתאים לך
בברכת חג שמח
אבנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה - תגובה
עירית פרידמן17/03/2011שלום נחמה
אני ממליצה להתייחס לתופעות שאת עוברת ביותר תשומת לב.
כל אדם מגיב אחרת גם לגיל וגם לתוספים ולכן כדאי להתייעץ עם מומחים.
אם את רוצה טיפול שהוא טבעי ביותר מהותו אז מאד מומלץ-טיפול הומאופתי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל המעבר - תגובה
אהוד סברדליק17/03/2011שלום נחמה
סופר גלא 300 בנוי מחומצות שומן מצמח בשם בוראג' או בעברית זיפן. חומצות השומן שבו דומות לאסטרוגן שהוא ההורמון הנשי שיורד בד"כ בגיל המעבר. את יכולה לקחת אותו ללא שימוש בהורמונים אבל אני ממליץ לך לקחת לפחות שתי קפסולות ולפעמים צריך שלוש מיכוון שזהו מינון נמוך. חומצות השומן גלא טובות גם לעור יבש ולכן עוזרות ליובש וגינלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
