פלורויטל-ברזל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פלורויטל-ברזל
    אורחת
    29/03/2011

    בתי כבת שלוש וחצי החלה לקחת ברזל פריפל 3 על רקע אנמיה. השבוע הראשון עבר בהצלחה..ועתה החלו עצירויות. המליצו לי על פלורויטל, אך רופא הילדים לא ידע לאמר לי הרבה על התכשיר.., האם הוא באמת "טבעי", האם מומלץ יותר מאשר הפריפל?
    אשמח לחוות דעתכם.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פלורויטל-ברזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלורויטל-ברזל - תגובה

    אהוד סברדליק
    29/03/2011

    פריפל הוא ברזל שקשה לגוף לספוג ולכן הוא גורם לכאבי בטן ועצירות ,פלוריויטל הוא ברזל שמקורו בירקות ולכן הוא נספג בצורה טובה יותר. הבעיה בפלוריויטל מנסיוני האישי עימו הוא שכמות הברזל בו נמוכה וגם כאשר לוקחים ממנו 3 כפיות במקום שלוש לא תמיד ראיתי שיפור ברמות הברזל בדם ובמאגרים ולכן לעיתים בחסר רב של ברזל כדי לקחת פריפל רק חצי כמות כל פעם. לפעמים חסר ברזל ואנמיה בפעוטות נובע מאלרגיה לחלב או לצליאק. במידה וילדתך מנוזלת כל הזמן או סובלת מבעיות אוזניים, עיניים או בעיות עור יתכן וזהו הגורם לבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו