תגובה קשה לעקיצות יתושים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה קשה לעקיצות יתושים
    שני
    17/04/2011

    לום,
    אני בת 20, ובשנים האחרונות אני מגיבה ממש קשה לעקיצת יתושים
    בבוקר שלאחר העקיצה האיזור ממש מתנפח והאיזור אדום וזה מתשפט לשטח יחסית גדול,
    הכאב הוא בלתי נסבל!!
    כבר ביקרתי במרפאת עור בקיץ האחרון, ולא נתנו לי פיתרון ממשי.
    עכשיו הגיע האביב והעניין שוב עלה,
    זה ממש פוגע לי באיכות החיים מאחר ואני לא יכולה להשתלט תמיד על היתושם איפה שאני נמצאת.
    מה ניתן לעשות? אני כבר ממש חסרת אונים.
    הגעתי למצב של בכי מעקיצת יתוש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תגובה קשה לעקיצות יתושים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה קשה לעקיצות יתושים - תגובה

    אהוד סברדליק
    17/04/2011

    שלום שני
    ראשית יש להימנע מעקיצות ע"י תכשירים דוחי יתושים יש גם טבעיים כמו אל תוש של וולדה או תכשיר שנקרא קיש תוש לא זוכר של איזו חברה.
    ניתן למרוח שמנים כמו לבנדר ומשחת קלנדולה שמרגיעים את האזור וניתן להגיע לטיפול לויסות מערכת החיסון ולוויסות תגובות אלרגיות
    שיהיה לך קיץ נעים וללא עקיצות וגירודים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו