מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ייעוץ לגבי מוצר מענייןדובי21/11/2011
שלום וברכה
לפני כמה ימים פרסמתי שאלה אודות workfit-s של ארגוטרון, קיבלתי תשובה מדלית שהלינק שצירפתי לא עובד ובקשה שארשום את שם המוצר. רשמתי, אך לא קיבלתי מענה נוסף. כמו כן, הודעתי המקורית נמחקה מהפורום. האם עברתי על כלל כלשהו? אשמח לקבל תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייעוץ לגבי מוצר מעניין - תגובה
דלית בן טובים22/11/2011דובי שלום
משום מה לא קיבלנו את הלינק שלך ואין לי מושג למה ההודעה שלך נמחקה, אולי בטעות.
המוצר שאתה מבקש לדעת עליו חוות דעת הוא בעצם עמדת עבודה ישיבה עמידה.
המוצר מעולה, מאד מומלץ, להיט ענק בחברות בינלאומיות כגון אינטל ועוד.
הרעיון העומד מאחורי המוצר הוא שהיום עקב שעות הישיבה הרבות נוצר לחץ עצום על חוליות הגב התחתון ולכן מומלץ מידי פעם לעבוד בעמידה. המוצר הזה מאפשר את האפשרות לעבוד חלק מהיום גם בעמידה.
מחירו 3000 ש"ח ואתה יכול למצוא אותו במילות החיפוש עמדת ישיבה עמידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקלדה בעמידה
דב ליברמן30/11/2011שלום דלית, תודה על התגובה
אני עובד למעלה מ-6 שעות ביום מול מחשב, כתיבה בעיקר, ומתעניין מאוד בworkfit. שאלתי היא האם מניסיונך אכן נוח לאנשים להקליד בעמידה? זה נראה מוזר במבט ראשון. האם היד מקבלת תמיכה שמאפשרת עבודה נוחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקלדה בעמידה - תגובה
גיל בן טובים30/11/2011שלום דוב
ההקלדה בעמידה מאוד נוחה, מכיוון שהכתפיים שמוטות וכפות הידיים במצב ניטרלי
מצב זה מוריד עומס מכפות הידיים.
אני מאוד ממליץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)