כאבי ברכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ברכיים
    אור
    07/07/2008

    שלום רב, אני בן 37. לאחרונה אני ממש מתקשה כשאני יושב מול המחשב שעות רבות בעבודה. יש לי כאבי שרירים ברגליים וכאבים בברכיים כתוצאה מישיבה!!!! זה נורמלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברכיים

    דלית בן טובים
    07/07/2008

    אור שלום

    התופעה שאתה מתאר נפוצה מאוד בקרב משתמשי מחשב היושבים שעות רבות.
    ישנם מספר סיבות מרכזיות לכך והם:
    1. ישיבה נמוכה מידי בגלל חוסר פורפורציה בין הכיסא לשולחן.
    2. הפרעות לרגליים, כגון, קופסת המחשב, מגירות, תיקים.
    3. עמדה קטנה שלא מאפשרת ליישר רגליים מידי פעם.
    4. ישיבה ממושכת ללא הפסקות.
    5. ישיבה סטטית, לא סימטרית ולא דינמית.
    6. חוסר בפעילות גופנית או פעילות גופנית לא מתאימה.
    7. כיסא לא מתאים.

    על מנת שתוכל להקל ולא להחמיר את הכאבים, רצוי להעזר ביועץ ארגונומי, שיסדר ויכוון את צורת הישיבה שלך בהתאם למידות שלך ולצורת עבודתך, רבים וטובים ששמעו לעצה זו, מברכים את הרגע שנעזרו ביועץ ארגונומי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו