כאבי עיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי עיניים
    רונית
    18/10/2010

    שלום, יש לי מחשב נייד ובחצי שנה האחרונה נהיה לי מאוד קשה להביט במסך. אני מרגישה לחץ ויובש בעיניים. הקושי הוא בעיקר לקרוא מסמכי וורד, אני מגדילה את הכתב וזה מעט עוזר אך עדיין זה קצת קשה. יש לי משקפיים מספר 4-. אני מניחה את המחשב על שולחן במרחק 80 ס"מ בערך כי חיברתי מקלדת חיצונית. האם זה רחוק מידי ובגלל זה הבעיה? אם לא אז מה ניתן לעשות? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי עיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי עיניים - תגובה

    דלית בן טובים
    21/10/2010

    רונית שלום,

    מרחק של 80 ס"מ הוא בהחלט קצת רחוק מדי וייתכן מאוד שהדבר גורם לך למאמץ יתר של העיניים.
    אני ממליצה לך להשתמש במשטח יעודי להנחת המחשב הנייד, מטרת המשטח להגביה את המסך בצורה כזאת שעדיין מתאפשרת הקלדה על המקלדת של המחשב הנייד.
    עוד אופציה הינה לחבר מסך רגיל ובעצם לעבוד בתחנה רגילה של: מקלדת, עכבר ומסך ולהשתמש במחשב הנייד רק כ"מוח".
    אנא אל תהססי לפנות שוב אם יש לך עוד שאלות או הבהרות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו