שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    מאיה
    26/02/2011

    שלום
    רציתי לדעת מה המרחק שצריך להיות בין הכסא לשולחן מבחינת גובה ורוחב
    ועל איזה עכבר ארגונומי ספציפי הייתם ממליצים
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לעכבר ארגונומי

    דלית בן טובים
    26/02/2011

    הי מאיה

    עלייך להתקרב עם הכיסא מתחת לשולחן, אם משענות הידיים מפריעות הנמיכי אותן למינימום או תפרקי אותם. הדרך לקבוע את גובה הישיבה הנכון ביחס לשולחן מתבצע בדרך הבאה: הניחי את אמות הידיים על השולחן, אם תרגישי שהכתפיים רפויות סימן שגובה הישיבה שלך נכון, אם תרגישי שאת צריכה להרים את הכתפיים, סימן שגובה הישיבה שלך נמוך ביחס לשולחן ואם את מרגישה שאת צריכה להתכופף על מנת להניח את אמות הידיים על השולחן סימן שגובה הישיבה שלך גבוה מידי ביחס לשולחן. במידה וכפות הרגליים לא מגיעות לרצפה, מומלץ להשתמש בהדום. עומק השולחן לא פחות מ-70 ס"מ.
    עכבר ארגונומי שאני ממליצה הוא עכבר ארגונומי אנכי שיש לו שני יתרונות מרכזיים:
    1.אין עומס על מפרק כף היד. 2.הכתף נמצאת במצב אנטומי נכון יותר עקב האחיזה האנכית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו