מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אקנה בגיל מבוגרשירי24/10/2015
שלום
אני בת 33 סובלת מאקנה קל-בינוני בייחוד בתקופה סביב הביוץ. האקנה חזרה לאחר שילדתי את בתי השלישית. בזמן הריונות ובשנים שלקחתי גלולות מסוג יסמין עורי היה חלק.
כמובן שהמצב מאוד מפריע לי. חשבתי לשוב לגלולןת מסוג יאז או ליטול רואקוטן פעמיים בשבוע. חוששת יחסית מטיפולים אלו מכיוון שאיני צעירונת. מה הטיפול המומלץ במצב זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה בגיל מבוגר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/10/2015כדאי להתייעץ עם מומחה עור לקבל החלטה . אקנה בכל גיל צריך טיפול , אין צורך לחשוש מכל טיפול כל זמן שהוא תחת פיקוח מומחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם התכשיר ליפוגיין באמת עובד?ליאור23/10/2015
לפי הפרסומים זה מכיל מינוקסי + עוד כל מיני חומרים.
אני כבר מעל שנה וחצי עם מינוקסי\רוגאיין ואין תוצאות ממשיות.. מצד שני אין גם החמרה בקצב ההתקרחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם התכשיר ליפוגיין באמת עובד? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/10/20156 חודשים זה המינימום זמן לראות תוצאות , להמשיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני שנה וחצי משתמש במינוקסי ולא
ליאור25/10/2015רואה שיפור.
בגלל זה שאלתי על התכשיר השני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, יש לי שאלה.
נאור02/04/2016האם לאחר קבלת התוצאה הרצויה אצטרך להמשיך להשתמש בתכשיר ליפוגיין "לתמיד"?
או שאוכל להפסיק לאת השימוש בו והשיער יחזיק מעמד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיזוףאור23/10/2015
היי:)
אחרי הקיץ הזה יש לי חלק ביד שקצת פחות השתזף..בחלק שמתחת לכתף..אולי איזור שנחשף פחות לשמש..יש סיכוי שיכשיגיע החורף השיזוף ירד והעור יחזור להיות אחיד? האם באמת אחרי הקיץ השיזוף חייב לרדת? או שיש לכך פיתרון אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיזוף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/10/2015שיזוף יורד בהדרגה כל חודש, זה הזמן שהעור משתנה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצות וגרדחנית21/10/2015
שלום מלפני יום נוכחתי לגלות גרד ואדמומיות על הגוף ( מעל הכף רגל רגליים ובצידי הגוף) ואחרי זה גיליתי שאלו עקיצות הלכתי לרופא עור הוא נתן לי משחה דרמובט ואני שותה טיפות פניסטיל 20 טיפות 3 פעמים ביום האם טיפול זה יעזור או עלי להחריף בטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצות וגרד - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/10/2015לטפל לפי הוראות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטליגורינה רוקח20/10/2015
יש לי ויטליגו בעיניים וברגליים כבר כמעט 40 שנה בין הראשונות . וזה לא מתפשט זה נעצר כבר המון שנים
צריכה לעשות ניתוח עפעפיים האם זה יכול להזיק , ולהתעורר שוב והאם זה יכול להתפשט יותר מסביב לעינים ובפנים?
אודה להשבת תשובתכם בהקדם האפשרי למייל.
בברכה,
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטליגו - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן20/10/2015בעקרון ממש לא קשור אחד לשני. אין מניעה לניתוח . מצב יכול להחליף אחרי מתח מכל סוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המנגיומהסמדר19/10/2015
שלום
בת 54 בריאה. יש לי מס שנים כבר, המניומה גדולה בצבע בורדו באזור החזה. הוא מטריד אותי אסטטית. רופאת עור בקופ"ח אמרה שניתן להסירו בלייזר, אך טיפול כזה לא נמצא בקופת החולים.
האם כדאי להסיר אותו? (סיכונים, כאבים) ואם כן, באיזה שיטה ואיפה מבצעים את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המנגיומה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן20/10/2015המנגיומה ניתן לצרוב עי לייזר או גלי רדיו , הטיפול אסתטי ולכן אינו בסל .
פני למרפאה שעוסקת בלייזר לטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריות שמש - שימוש בסבוסלzakuk le ezra19/10/2015
לפני חודשיים בערך ניגשתי לרופא עור לטיפול בפטריות שמש, קיבלתי ממנו סבוסל ומשחה, שמתי את הסבוסל 5 דקות במקלחת..ושטפתי ולאחר מכן שמתי משחה, במשך 10 ימים,
לאחר כמה שבועות מסיום הטיפול שהפטרייה לא עברה ואף התפשטה, החלטתי לשים עוד קצת את הסבוסל אבל הפעם שמתי אותו אחרי המקלחת, ולא שטפתי לאחר מכן..השארתי את זה על הגוף לא שמתי את המשחה והלכתי לישון..ככה במשך 3 ימים...
התחיל להיות לי באזור הפטריה(גב כתפיים)
מין גירוי אדום, שטיפה שורף.
האם זה לגיטימי?
אפשר לטפל גם בלי לשטוף את הסבוסל?
אם לא אז מה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריות שמש - שימוש בסבוסל - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/10/2015סבוסל הוא שמפו שיש לשטוף. אם העור מגורה יש להפסיק לשבוע את הטיפול. לאחר שבוע יש למרוח את הסבוסל למשך 20 דקות על העור עם מעט מים לפני הרחצה. לאחר מכן לשטוף ליבש ולמרוח את המשחה . משך הטיפול שבוע. כתמי העור דוהים לאחר שבועיים שלושה אחרי גמר טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!
zakuk le ezra19/10/2015לא לעשות כלום לגירוי? פשוט לעצור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים או פריחה אצל ילדהשחר18/10/2015
שלום,
לפני מספר ימי הופיע אצל בתי פצע קטן מעל המפשעה בצד ימין של הגוף. בתחילה זה נראה כמו פצע רגיל (מעט פתוח) ולכן שמנו פלסר עם פולידין.
לאחר כמה ימים הופיעו פצעים נוספים והמצב כביכול החמיר (מצב תמונה).
הזמנו רופא אתמול הביתה לאחר שחששנו מזיהום והוא רשם משחה בשם דרמקומבין (ולא השאיר הנחיות שימוש...).
האם צריכים לגשת לרופא עור להמשך בירור? זה נראה לא טוב בכלל.
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שאין חום והילדה מתנהגת
שחר18/10/2015רגיל לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים או פריחה אצל ילדה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/10/2015זה זיהום ומחייב בדיקת רופא ילדים ועור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים אדומיםמורן18/10/2015
שלום,אני בת 27.. כל חיי היה לי עור חלק ויפה.
בשלוש שנים האחרונות גילתי על הלחי מעין נקודות אדומות ללא מוגלה וללא כאב. הלכתי לקוסמטיקאית שלא יכלה לטפל בהם. במהלך כל הזמן הזה התעלמתי מהם וכמו תמיד -המשכתי לשטוף בבוקר ובערב עם סבון פנים את ,חשוב לציין שרמת האסטתיקה שלי גבוהה.
לפני כחודש החלו לצאת פצעים חדשים שמעולם לא ראיתי על עצמי לפני. אני תוהה ממה הם הגיעו , לא שינתי דבר בתזונה .. חוץ מזה שהתחלתי לפני 3 שנים ליטול תרופות נוגדות חרדה,בהן:רסיטל וציפרלקס וב4 חודשים האחרונים אני נוטלת סרנדה(לוסטרל) 150 מ"ג.
יכול להיות שזה בגלל זה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים אדומים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/10/2015אקנה שמופיע בגיל בוגר , לא בגיל התבגרות ולעתים גם בעקבות מתח רב. פני לרופא עור לקבל טיפול , לא רק תחזוקה של נקיון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בררומי16/10/2015
המליצו לי כדי לעזור לשקיות שחורות לשים שקיקי תה ירוק קפואים מתחת לעיניים..בבוקר קמתי עם עיגול גדול אדום ליד האף שנראה כמו שיזוף משמש או כוויה מהשמש..האם זה יכול להיות מהתה הקפוא? האם יש סיכוי שהאדמומיות לא תעבור ומה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/10/2015המלצה לא טובה , ממליצה לא לעשות בשלב זה כלום לתת למקום להירגע , ולפנות לעזרה של רופא עור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס בעורף חזה וגבאורלי14/10/2015
שלום רב. אובחן אצלי הרפס על הגב העורף והחזה. הומלץ לטפל במישחה וכדורים של זובירקס. שוקלת לנסוע לים המלח. האם יועיל? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס בעורף חזה וגב - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן14/10/2015לא ממליצה שהות בים המלח עם הרפס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דםדינה14/10/2015
שלם רב
ליד הברך ברגל יצא לי מין שטף דם צהוב ובאמצע אדום וזאת מבלי שקיבלתי מכה
(בכל אופן לא זכור לי). מה זה אומר
בתדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן14/10/2015מניחה שיעבור .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע אדום בעורשרית13/10/2015
שלום רב, אשמח מאוד לעזרה כי אני מודאגת והתור לרופא עור עוד זמן רב...
הנגע הופיע לפני כשבוע ומעט גדל מאז, העור במרכזו הפך מחוספס יותר. הוא מגרד ודי שטוח.
סובלת וגם סבלתי מפטריות שונות על העור שלא מצליחה להיפטר מהן אך הנגע הזה שונה לגמרי במראהו.
אשמח לעזרה! !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמונה
שרית13/10/2015
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן14/10/2015האם נעקצת? זה נראה כמו תגובה דלקתית לעקיצה . תפני לרופא המשפחה לקבל משחה אנטיביוטית וכדור נגד גרד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא זכור לי שנעקצתי
שרית14/10/2015האם יכול להיות משהו אחר?
תודה רבה על המענה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא זכור לי שנעקצתי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן14/10/2015נראה כעקיצה עם דלקת ,משחת אנטיביוטיקה. מומלצת. 3-4 ימים . אם לא עובר להתייעץ עם רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
שרית14/10/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצרפת תמונה נוספת בה רואים ברור
שרית14/10/2015
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים ושטפי דםעינב12/10/2015
שלום.. בחודשים הקרובים כל עקיצת יתוש (בעיקר ברגליים) גם אם אני לא מגרדת נהפכת בסוף לכתם כהה על העור.. גם שריטות הכי קלות מהכלבה הגורה שלי ישר נהיה מסביב שטף דם גדול וכחול ולוקח זמן עד שהשריטות מבריאות והשטף דם כהה הרבה זמן ונשאר סימן צלקת כהה.. בחיים לא היה לי ככה סימנים כהים. יש סיכוי שזה קשור לחוסר ויטמנים ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים ושטפי דם - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן14/10/2015לבדוק תפקודי קרישה , בדיקוצ אחרגיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא מודאגת מי פצע שנראה כמו כוייהפנינה גאלי10/10/2015
לילד יצא פצע מוזר מאוד בפנים הוא בן 13 וחצי ואני ממש מודאגת מה לעשות ומה זה בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא מודאגת מי פצע שנראה כמו כוייה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן14/10/2015נראה דלקת , האם מגרד? כדאי למרוח משחה כמו טבקוטאן לעזרה ראשונה וחהתייעץ עם רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
