מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרם או ג'ל בריאים לשיעראייל30/09/2015
עבור גברים - יש קרם או ג'ל או ווקס(Wax) שהם בריאים לשיער?
לי ספציפית יש סבוריאה דרמטיטיס אז אני מניח שווקס או ג'ל רגילים יכולים לגרום לבעיות...
אבל גם אם הם לא גורמים לבעיות - אז מעדיף את הפיתרון הטבעי יותר.
גם עדיף ווקס כי רק הוא מסדר את השיער הכי טוב.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם או ג'ל בריאים לשיער - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן02/10/2015אם שמים על השיער בקצוות בלבד , גם זה וגם זה טובים , והשימוש הוא לפי העדפה .
במקרה של דלקת של זקיק השיער או בלוטות החלב ,אין להשתמש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומהאירית30/09/2015
שלום וחג שמח
מלפני כמה שנים גדלה לי שומה חדשה בין האצבעות שלדעתי גודלת עד עכשיו. האם היא נראת כלא מסוכנת?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר02/10/2015מכיון שהשומה לא יציבה אלא ממשיכה לגדול מומלץ להסירה בהקדם. האזור בין האצבעות חשוב לתנועה ולכן מומלץ שתפני למנתח פלסטי בשיטת המוס, שהיא הרצויה באזור זה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים כחוליםלי29/09/2015
שלום ד"ר,
לפני כשבוע הבחנתי ברגל העליונה בסימן כחול ונקודות סגולות.. בהתחלה זה כאב עכשיו פחות אבל זה עדיין קצת בולט כשממששים והצבע לא חולף. האם יש מקום לבדוק את זה או שמא לחכות שיחלוף? תודה רבה :)
צירפתי תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימנים כחולים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/09/2015יחלוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרת ציפורניםאבי27/09/2015
שלום
האם טיפול לייזר יעיל בטיפול בפטרת ציפורנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת ציפורנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/09/2015לא יעיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבוהלמבוהל25/09/2015
שלום.
לאחרונה מופיעים אצלי פצעונים קטנים באזור הבטן התחתונה כמו חצ'קונים קטנים, והיום השתמשתי עם קונדום ללא מגע מיני ושמתי לב שיש לי כמו פצעון קונצ'יק בצבע ורוד שזה לא נראה כמו פצעון כמו נקודה בולטת ורודה.
יש לי תור לרופא עור, אך עד אז הייתי מעוניין לדעץ מה זה יכול להיוץ כי אני עובד עצות ומבוהל.
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדכון
מבוהל25/09/2015היום באורך פלא קמתי בבוקר והסתכלתי בפצעים ושמתי לב שהם קטנו ומראים סימני הבראה, הם היו באותו מצב בערך כשבוע- שבועיים, הייתי רוצה לדעת בכל זאת מה זה אמור להיות והאם יש צורך בבדיקה כלשהי לייתר ביטחון?
צירפתי גם תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבוהל - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/09/2015קלינית זה יכול להתאים לפריחה וירלית או דלקת של זקיקי השיער. אין דחיפות להגיע לרופא עור שלך .אין סיבה ללחץ .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסירי איפוראיילה23/09/2015
היי, אני סובלת מטראומת מסירי איפור למינהם, יש לי עור שומני, והיה לי אקנה מאוד קשה במשך כמה שנים בעקבות כך נוצרו צלקות, מאז שזה קרה אני לא משתמשת כבר כמה שנים במסיר איפור, רק בסבון איכותי להסרת איפור אבל אני לא בטוחה שזה מסיר כמו שצריך, רציתי לדעת מה את מציעה כדי להסיר את האיפור ולנקות את הפנים או שזה באמת לא משנה? אולי באמת זה מספיק?, אני רואה הרבה סרטונים של המלצות להסרת איפור עם כל מיני חומרים החל ממסיר איפור עם אלכהול ושמן עד אח"כ קרמים למינהם, מאוד חשוב לי כי בד"כ מאפרות לא מבינות בנושא, וגם מסתבר לא קוסמטיקאיות כי רובן גרמו לי יותר נזק. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסירי איפור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן24/09/2015ממליצה להשתמש במסיר איפור היפואלרגני , לאחר מכן במים וסבון עדין ללא מי פנים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויות בפנים דחוףמאיה21/09/2015
שלום אני לוקחת רואקוטן מזה 7 חודשים
היום הייתי בחנות איפור ושהורדתי את האיפור העור החל להיות
אדמומי ונפוח טיפה , שמתי אלוורה אך עדין נשארה אדמומיות שנראית מעין כוויה
כמו כן המוכרת השתמשה בחומר חיטוי למבקשת ואז ששמה לי אחכ מיק אפ עם אותה מברשת זה שרף שכן יכול להיות שהחומר הוא זה שגרם לי לאדמומיות הזאת ולכויה
אני חיילת ואני אובדת עצות לאן לפנות ומה לעשות
אשמח לעזרה
תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
מאיה23/09/2015האם יש מייקאפ שאת ממליצה עליו לעור רגיש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן29/09/2015תנסי קליניק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין מה לעשות זה מחיר הרואקוטן
דורית24/09/2015הרואקוטן הופך את העור לרגיש ביותר לכל חומר הנמרח עליו.
במצב העור כמו שהוא מוצג אין מה לעשות וכל המוסיף גורע.
או שזה יעבור מעצמו בעוד כמה חודשים או ש....מי יודע ?
תצטרכי סבלנות רבה עם כל הצער.
כנראה שלא ידעת מה רואקוטן גורם או שהיית להוטה להפתר מהפצעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוויות בפנים דחוף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן24/09/2015בזמן טיפול ברואקוטאן העור מאד יבש, לכן יש חומרים שבשגרה אין בעיה ועתה יוצרים רגישות יתר. זה לא כוויה אלא יובש וגירוי אלוורה לא עוזר , וצריך לנקות בזהירות את הפנים במים , ומסיר איפור היפואלרגני. בנתיים קרם בסיסי מהקופה כמו דרמסילק או צטומקרוגול כמה ימים ,במקביל להימנע משמש ולא לשכוח מסנן קרינה בכל יציאה החוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםרומי21/09/2015
האם יש דרך לטפל במעט נימים מתחת לעיניים? הבנתי שיש משחות ודברים שיכולים לעזור לכיווצם..האם זה באמת אפשרי או ברגע שיש קצת אי אפשר להיפטר מהן? הם לא מאוד בולטים אבל הם יצאו לי באופן די פתאומי וזה ממש מפריע לי..
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/09/2015כלי הדם מסביב לעיניים לא ניתנים לטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיגולים מתחת לעינייםאייל21/09/2015
איזה טיפול מומלץ כדי לפתור את הבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם יש לך שחור מתחת לעיניים כתוצאה
שירה23/09/2015משקעים אז יש פתרון ממש קל... מילוי שקעים עם חומר טיבעי ...ממליצה לך לפנות לד"ר ליפשיץ רוברטו מרעננה ...הוא עם הכי הרבה ניסיון בתחום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיגולים מתחת לעיניים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן24/09/2015יש צורך לבדוק אם מדובר בהשתקפות של כלי דם המספקים לעין , או בכתמים ממש . בדיקה מקצועית אצל מומחה עור יגדיר את הבעיה ויראה מה הפתרון .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת,בבקשה תשובהרוית21/09/2015
שלום,
במשך כמה שנים באיזור החזה העור שלייותר אדום מהעור הבהיר שיש לי,לא שורף לי,האם אני צריכה להראות לרופא,גם הכתפיים שלי שזופות ושונות מצבע העור,האם זה טבעי?אני הולכת עם גופיות,אבל גם בחורף הצבע נשאר אותו הדבר
בזמן האחרון זה מפריע לי,האם יש סימן לדאגה?איך זה שהצבע לא חוזר להיות בהיר?
לפני כמה שנים כנראה שנרפתי מהשמש,אבל לא ברמה של כאב,
מחכה לתשובות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת,בבקשה תשובה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/09/2015אני לא חושבת שיש מקום לדאגה , בכל זאת ממליצה בדיקה של רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים בעורשלי20/09/2015
שלום,
אצל בתי (6) הופיעו כתמים אדמדמים ברגליים, בישבן וקטנים יותר ביד.
הם שטוחים. העור שלה שחום אז זה נראה בהיר.
אחרי מקלחת הופך אדום יותר ואז חוזר לצבע שבתמונה.
היו לה הרבה גירודים בעור ועקיצות יתושים שטיפלנו בהן ע״י פניסטיל.
מה זה יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים בעור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן20/09/2015ממליצה להיבדק עי רופא עור לקבל אבחנה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שלי20/09/2015האם יכול להיות אסטמה של העור או פסוריאזיס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קמטי הבעהלי17/09/2015
שלום
רציתי לשאול לטיפול בקמטי הבעה
לידי עיניים ומצח, האם יש טיפולים נוספים יעילים, חוץ מבוטוקס?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קמטי הבעה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/09/2015קמטי הבעה הם קמטי תנועה של שריר הפנים בעקבות הבאות פנים , מימיקה , והאישיות שלנו.
יש קמטים ניתנים לטיפול באמצעות הרפיה = בוטוקס , או מילוי של חומצה היאלרוונית ברמות סמיכות שונות , החומצה דומה לרקמת חיבור של תת העור , לכן גופינו מעבד אותה ועל בסיסה יש גירוי ליצירה של קולגן איכותי השומר על הגמישות העורית .
יש קמטים שניתן לטפל לשפר לטשטש , אין מחיקה מוחלטת כי זה יראה פלסטיק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים מרטין aקלר14/09/2015
שלום אני בת 19 אני לא סובלת מאקנה אלא חצוקנים פה ושם , והרבהה הרבה שחורים באף ולחיים ובסנטר , חבר שלי השתמש במשחה retin a , רט אויט , וזה עזר לו כל השחורים נעלמו. , אני השתמשתי פעם אחת והיה לי העור ממש אדום אז ישר הוצאתי אותו ..
לאחר שבוע ניסיתי שוב והעור לא היה אדום , שמתי בצהרים לא יצאתי מהבית כי אני יודעת שאסור לצאת לשמש כל היום הייתי בביתי , לא היה תופעת לוואי , בלילה שמתי שוב !! (ואני יודעת שאסור !!! ) ולמדתי לקח ונהיה לי ישר אדום חזק חזק וישר הורדתי אחרי 20 דק שהבחנתי .. לא שמתי כמות קטנה בכלל שמתי כמות גדולה ..
כבר שלושה ימים שהעור מתקלף חזק מאוד ואדמומיות מאוד מאוד חזקה , החצקונים התייבשו חזק , ******ושמתי לב שיש לי כמה כתמים אדומים שלא היו לי על הלחיים ואיי י יודעת אם זה פיגמנטציה או כתמים והאם יעבור לי?
בבקשה מה לעשות כדי שיעברו לי הכתמים האדומים שהופיעו יומיים אחרי .. אני ממש מפחדת שזה לכל החיים בבקשה תעזרי לי!!!! תודה !!!
והאם אני צריכה להמשיך להתשמש אחרי שכל זה יעבור לי? התמונה 3 ימים אחרי:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים מרטין a - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן15/09/2015ויקי זו תגובה של רטיון A , צריך לשים מעט חומר להשאיר לכמה שעות להסיר ולמרוח קרם לחות . הטיפול הוא בהדרגה עד שנשארים מספר שעות או לילה . עכשיו למרוח קרם לחות , להימנע מחשיפה לשמש , ולמרוח קרם לחות 2-3 ביום וזה יעבור . לא לפחד להתחיל שוב כעבור חודש לי ההנחיות או של הרופא המטפל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורידיםשיר14/09/2015
בת 22. בשבועיים הבחנתי שכמה ורידים ברגל למעלה נהיו יותר בולטים, לא בולטים כלפי חוץ אלא פשוט רואים את הצבע הכחלחל..זה לא משהו מאוד דומיננטי אבל מפריע לי. האם יש סיכוי שזה מהליכה ממושכת או מסיבה מסויימת בחודש האחרון וזה יכול פתאום להעלם ולחזור למצב הקודם או שזה אבוד? האם יש משהו שיכול לשפר את זה? תרופות מסויימות משחות/פעילות מסויימת? או שזה יכול גם לבד פתאום להיראות פחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורידים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/09/2015למזג אויר , שינויים הורמונאליים , תזונה , גנטיקה יש השפעה על כלי דם .
אם את נוטל גלולות גם זה משפיע.
בשלב זה ממליצה רק מעקב .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה!
שיר17/09/2015האם יש סיכוי שכמו שזה יצא ככה זה גם יכול לפתע להיטשטש או להיעלם? או שמהרגע שטיפה רואים אותם זה אבוד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיותמאיה11/09/2015
שלום , לאחרונה מופיעים לי פתאום כתמים אדומים באיזור הפנים ובית החזה , הם מופיעים לכמה שניות ונעלמים , ממה זה יכול להיגרם ? מציינת כי נטלתי קיורטן במשך 7 חודשים ומסימת בעוד4 ימים , האם יש קשר ? תודה רבה :)
חזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמומיות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן15/09/2015בזמן נטילת קיוראטאן העור יותר רגיש ואדמומי . חודש מגמר טיפול התופעה תפחת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
