מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פטרת ידיים ורגליים , האם מדבק תינוקליאת07/11/2015
האם חמתי למשל שיש לה גועל נפש פטרת גם בידיים וגם ברגליים ,
עלולה להדביק תינוקי שלי ?????
אם כן מה לאמר לה? שתפנה לרופא עור???? או קודם פדיקורי???
נא עזרתכם!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת ידיים ורגליים , האם מדבק תינוק - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/11/2015לא מדביק , אבל צריך טיפול רפואי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעון בפנים שלא עובריעל06/11/2015
שלום
לפני כחודשיים היה לי פצע מוגלתי וגדול בסנטר
מרחתי עליו משחה אנטיביוטית הקומיצין במשך כמה זמן לבסוף הוא עבר זה לקח זמן מה.
אך עד עכשיו באותו מקום יש לי סימן של נקודה לבנה ונפוחה מעט ומסביב אדמומיות. כמו פצע שכאילו לא עובר.
אני ניסיתי למרוח על זה בנזק 5% והקומיצין וכלום לא עוזר.
מה אפשר לעשות במקרה כזה?
ושאלה נוספת לגביי משחות אנטיביוטיות כמו הקומיצין וסינטומיצין האם ניתן למרוח אותן בפנים לעיתים קרובות? כי קורה שיוצא לי םצעים מוגלתיים ואני מורחת את המשחה באופן נקודתי ואז יוצא פצע מוגלתי במקום אחר. בקיצור בעלונים של המשחות הללו רקום שלא מומלץ להשתמש לאורך זמן. אז איך לדעת כמה זמן ניתן להשתמש במשחה מסויימת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעון בפנים שלא עובר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/11/2015ללכת לרופא עור להתיעצות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמפטיגו חוזר אצל ילד בן 3שרון05/11/2015
שלום רב,
לבני בן ה-3 הופיעו פצעי אמפטיגו על הרגל לפני כחודשיים. הרופאה קבעה כי צריך טיפול פומי, ונתנו לו צפורל ל-7 ימים, במינון של פעמיים ביום.
לאחר כשלושה שבועות הופיעו פצעים חדשים, ושוב אנטיביוטיקה במינון של 3 פעמים ביום.
לאחר שנראה כי הכל התייבש ועבר, בימים האחרונים הופיע לו פצע שנגרם מיובש ליד האף, ומהר מאוד ראינו שהפצע גדל והופך לשלפוחית, בדומה לקודמיו. חזרנו אל הרופאה ולצערנו שוב חזר האמפטיגו, וייתכן שנצטרך לתת לו שוב אנטיביוטיקה.
האם אין שום דרך אחרת לצאת מהמצב הזה? לתת שוב את אותה האנטיביוטיקה?
מדוע האמפטיגו חוזר שוב ושוב? עניין של מערכת חיסונית חלשה?
האם יכול להיות שנדבקו ילדים בגן, ומדובר במעגל חוזר של הדבקות?
אשמח לאיזשהו כיוון, כי אני כבר אובדת עצות.
תודה רבה,
ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמפטיגו חוזר אצל ילד בן 3 - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/11/2015אימפטיגו היא מחלה דלקתית חידקית מדביקה , כדאי לקחת משטח מהאף לבדיקה , בדיקות דם , ממליצה גם רופא עור ילדים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאה בפנים בצידי האףידידיה04/11/2015
שלום. לפני כשנה הייתה לי אדמומיות בפנים מלווה בקשקשת. רופא העור אליו הלכתי אבחן שמדובר בסבוריאה. הוא נתן לי משחה בשם בטאקורטן G קרם שמרחתי למשך שבוע והסבוריאה חלפה. לפני כשבועיים הסבוריאה שוב חזרה ושוב השתמשתי עם אותה משחה למשך שבוע. לאחר שהסבוריאה נעלמה לצערי היא חזרה שוב כשלושה ימים מסוף הטיפול. לאחר סבב שני של מריחת המשחה הסבוריאה שוב חזרה כשלושה ימים מסוף הטיפול. כעת אני בסבב שלישי של מריחת המשחה. האם זה נורמלי שהסבוריאה חוזרת ונשנית לאחר טיפול ?
מה אני לא עושה בסדר ? האם נדרש למרוח יותר משבוע ?
האם יש משחה אחרת שיותר יעילה לסבוריאה ?
תודה מראש על התשובות !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבוריאה בפנים בצידי האף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/11/2015אופי הסבוריאה. אם היא דלקתי מחייבת טיפול יותר מורכב, אפשר לקנות בבית מרקחת נוריטט קרם מאד עוזר ללא מרשם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה !!! אוכל להשתמש ב בטאקורטן G
ידידיה04/11/2015ללא חשש יותר משבוע. בעלון המצורף רשום שאין להשתמש מעבר לחמישה ימים. אם כן, אז עד כמה זמן אפשר למרוח ברצף ? והאם הנוריטט שהמלצת יעיל יותר מ בטאקורטן G קרם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבוריאה בפנים בצידי האף - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר05/11/2015שלום ידידיה. דלקת עור סבוראית זו מחלה כרונית, וכמו שאתה יודע נוטה לחזור. אתה יכול להמשיך להשתמש במשחות לסירוגין, או לעשות טיפול פוטודינמי יחיד אשר לרוב מנקה אתה העור לתקופות ארוכות וביעילות גבוהה יותר ממשחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטיפול הפוטודינמי
שירן20/12/2015ד"ר סמדר שלום,
מה זה בדיוק הטיפול הפוטודינמי הזה והיכן ניתן לבצעו ? (או לקבל מידע נוסף)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטיפול הפוטודינמי - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר25/12/2015את יכולה לקרוא באתר של אסף הרופא או לבוא למרפאה לבדיקת התאמה ללא תשלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כוויהויוי04/11/2015
שלום, לפניי כחודשיים עשיתי טיפול לייזר כתוצאה מהטיפול נוצרה לי כוויה הכוויה הגלידה וכעת האזור בצבע לבן כמה זמן זה אמור לעבור והאם ניתן למרוח משהו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/11/2015כן זה יעבור , זה יקח 4 חודשים בערך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימן לבן
ויוי18/11/2015תודה רבה!!
יש צורך למרוח משהו לזירוז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימן לבן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/11/2015לא כי יש זמן ריפוי , ולא ניתן להאיץ את התהליך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכוויה - תגובה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/11/2015לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיזוףמיה03/11/2015
הידיים שלי השתזפו לעומת שאר הגוף בחודשיים האחרונים..חלק אחד הרבה פחות השתזף, החלק הפנימי של היד. יכול להיות שהחלק הזה איכשהו נחשף פחות לשמש וכשהשיזוף ירד העור יהיה אחיד או שזה נראה כמו משהו לא תקין? החלק הבהיר יותר הוא בצבע של כל הגוף, נגיד שמסובבים את היד לכיוון האחורי שפחות משתזף אז זה באותו הצבע. יש מצב שהשיזוף ירד והעניין יסתדר? אם כן האם שיזוף בידיים חייב לרדת בחורף? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיזוף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/11/2015ירידה של שיזוף כרוכה תמיד בשינוי של צבע בעור. העור מתחדש אחת לחודש לכן החזרה שלהעור לצבע טבעי לוקחת זמן. חשוב להימנע מחשיפה רבה לשמש כל הזמן , לפעמים הכתמים נשארים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש משהו
מיה04/11/2015יש משהו שאפשר לעשות כדי להוריד שיזוף בידיים?פילינגים אולי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בישבן והירכיים אחוריותלילך03/11/2015
שלום רב ,
אני בת 25 סטודנטית. בזמן הלימודים יוצא לי לשבת הרבה שעות (יותר מ10). שמתי לב שרק בזמן הלימודים מתחילים לצאת לי פצעים נורא כואבים חלם סתם אדומים וחלקם עם מוגלה באזור הישבן והירכיים האחוריות (כאשר בזמן חופשת הקיץ כאשר אין לימודים וישיבה הכל נעלם לאט לאט, אך משאיר סימנים כהים כמובן). לקחתי מינוצקלין במשך 3 חודשים כי היו לי גם פצעים בגב ובפנים והם עברו ורק בישבן התחיל לצאת שוב,וקצת בגב גם עקב הישיבה
השאלה שלי היא איך אני יכולה למנוע זאת (הרי לא הגיוני שפשוט לא אגיע לשיעורים או אעמוד בזמן ההרצאות).
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בישבן והירכיים אחוריות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/11/2015אפשר להשתמש סבון דרמקס או אקניל , ומריחה של בנזק 10% 3-4 פעמים בשבוע .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור למיזילרוביק02/11/2015
שלום לרופאים,
כאשר מקבלים מרשם לכדור (למשל, תרופת למיזיל) נגד פיטרייה בציפורן, ומתברר לאחר נטילת תרופה זו שהיא פוגעת בכבד ולכן יש להפסיקה, מה מקובל וניתן לעשות כדי להמשיך ולהשלים את הטיפול בפיטרייה? אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור למיזיל - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן04/11/2015למיזיל היא תרופה בטוחה . גם אם צריך כחלק מפרוטוקול עבודה בדיקות תקופתיות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובה לא ברורה לי
רוביק04/11/2015ד.נ.
אם התרופה בטוחה, למה מחייב הפרוטוקול בדיקות תקופתיות? ומדוע כל הרופאים שפניתי אליהם טורחים לציין בפניי שכדורי למיזיל עלולים לפגוע בכבד, ולפיכך רובם מעדיפים טיפול חיצוני לפטרת, אף שהוא איננו יעיל, ואף שגם לו עשויות להיות תופעות לוואי, לפי העלון ליצרן. זה ממש לא ברור לי, לצערי, ואשמח לקבל הבהרתך. בברכה, אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסיכוי לנזק לכבד
רוביק07/11/2015ברצוני גם לשאול, מאחר שהפרוטוקול מחייב בדיקות תקופתיות כאשר נוטלים כדורי למיזיל, ומאחר שהמסקנה בדבר בטיחות כדור זה מבוססת בוודאי על מידע קיים, מה הסיכוי שתתגלה פגיעה בכבד בבדיקות הנ"ל? אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתשובה לא ברורה לי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן08/11/2015למיזיל היא תרופה בטוחה מזה 18 שנים, לפניה הייתה תרופה בשם ניזורל עם השפעה טובה אך יכולת להשפיע ולשנות תפקודי כבד בלתי הפיכים. התרופה לא בשימוש. כל תרופה כמעט עוברת פירוק בכבד , יש גישות טיפוליות שונות כל תרופה שניתנת למשך חודשים כמו טיפול לפטרת או אקנה ואחרות חייבות בדיקת דם. בהתחלת הטיפול ובכל השלבים . פטרת היא בעיה כרונית והטיפול בה הוא חיצוני ופנימי לפי חומרתה הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס שפתייםויולטה01/11/2015
שלום רב
בתי בת ה- 17 סובלת מהופעת הרפס שפתיים בשנה האחרונה בתדירות של אחת לחודש!
בביקור אצל רופא העור הובהר לנו כי מעבר למריחת משחות חיצונית - אין הוכחה לכך כי טיפול תרופתי אכן מסייע במניעה.
האם אכן?
האם התדירות אינה מוגזמת?!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס שפתיים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן02/11/2015ממליצה בדיקות דם של מערכת החיסון , לתת זובירקס מניעתי ל3 חודשים, ולבדוק אם אין מתח מצטבר הגורם להתלקחות של ההרפס .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לייזר ואנטיביוטיקהדנה (בת 17)30/10/2015
שלום! הייתי היום אצל רופא עור והוא נתן לי MINOCYCLINE 100MG לתקופה של שלושה חודשים (חודש בו אקח כל יום ואז חודשיים בהם אקח כל יומיים) לטיפול באקנה הורמונלי, התחלתי לאחרונה לעבור טיפולי לייזר להסרת שיער, האם אני צריכה להפסיק את טיפולי הלייזר בזמן שאני לוקחת את האנטיביוטיקה? במידה וכן, לכמה זמן? או האם יש טיפול חלופי שיוכל להשתלב עם טיפול הלייזר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר ואנטיביוטיקה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2015אין כל סיבה להפסיק את הלייזר , אין קשר עם אנטיביוטיקה , אם היית מקבלת רואקוטאן , אז ההמלצה להפסיק .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירה פתאומיתרות29/10/2015
היי אני בת 26 יש לציין שעד כה היה לי שיער די מלא אך אתמול פתאום קלטתי איזור שלם בקרקפת שהתרוקן משיער. יום לפני כן זה לא היה! התקשרתי מהר לאמא והתייעצתי עם אחות מהכללית ושתיהן אמרו שזה או פטריה או נשירה פתאומית מתוך לחצים וחרדות שעברתי לאחרונה... האם זה הגיוני? אני לא מקריחה נכון?! הצילו:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירה פתאומית - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2015לנשירה או דילול , התקרחות מוקדית יש סיבות , ממליצה להתייעץ עם רופא עור לעשות בירור מסודר , מתח ולחץ רק מחמירים את הבעיה ,.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהליאן27/10/2015
היי אני בת 21 ,ש לי עור שמנוני ונוטה לפגמנטציה אם אני נחשפת לשמש. (בנוסף לאחרונה התחלתי לוקחת גלולות דיאנה אז האיסור על חשיפה לשמש הוא כפול)
אני כבר המון שנים לא נחשפת לשמש בפנים ותמיד מקפידה על קרם הגנה לפנים שלavene שרופא עור המליץ לי.
כעת מאד מפריע לי שאני לבנה בפנים אפילו חיוורת.... להיחשף לשמש אני לא יכולה אז חשבתי האם אפשר לנסות במכונת שיזוף? או שמא זה גם יגרום לפגמנטציה או בכלל יפגע בעור פנים?
כמובן הכוונה היא שימוש חד פעמי ולא קבוע. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר05/11/2015שלום אלה. לפי מה שכתבת אסור לך לשזף את העור לא במכון ולא במכשיר ולא בשמש. כל דרך מאלו תגרום לך לכתמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשובמאיה27/10/2015
שלום , טופלתי בקיורטאן במשך 7 חודשים לפני חודש סיימתי את הטיפול ולאחר כ3 שבועות מההפסקה התחילו לצאת פצעונים קטנים מתחת לעיניים ומתחת לשפה התחתונה , אני מאוד מודאגת איך יתכן שכבר יוצאים פצעונים אשמח לתשובה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן27/10/2015לא כל פצע מעיד על חזרה של אקנה, כדאי לחכות מספר ימים ואולי הכל יעבור. אם לא לחזור להתייעצות מול הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן02/11/2015פצעונים יכולים להיות בכל זמן נתון , לעתים מהורמונים , מתח , ועוד. רואקוטאן היא תרופה מעולה אבל אין טיפול שמפסיק הרמטית את האקנה .
ממליצה משחה בבית כשיש התלקחות . תבקשי מרופאת העור שלך משחה לאקנה , וכדאי שתמיד יהיה בבית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדום בצוואר בן חצי שנהשני26/10/2015
שלום, יש לבן החצי שנה שלי בצוואר אזור אדום כמו כוויה. ניסיתי לאוורר, לייבש, להשים משחה לתפרחת חיתולים וזה לא עוזר. האם ניתן לנסות אגיסטן בתקווה שיעזור ואם לא אז לקחת לרופא? זה יכול להזיק? עד כמה שידוע לי אגיסטן זה בלי מרשם נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדום בצוואר בן חצי שנה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/10/2015פני לרופא ילדים או עור לקבל טיפול מתאים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דאודורנט לנעראילנית25/10/2015
שלום
בני בן 12 ילד בריא בד"כ שסובל רק מאסטמה קלה (לא משתמש קבוע בתרופות).
הוא כמעט ולא מזיע רק כשעושה פעילות ספורטיבית מאומצת אבל רוצה להתחיל לשים דאורדורנט בבית שחי.
האם ניתן להתחיל בגיל זה או שעדיף עדיין להימנע? ואיזה סוג הכי מומלץ לגילו?
אודה לתשובה
אילנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דאודורנט לנער - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן25/10/2015ממליצה להשתמש בדאודורנט של דר עור , היםואלרגני .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
