מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גודש בכליותבת-אל10/10/2011
שלום,
בחודשים האחרונים היו דלקות חוזרות בשתן כולל המטוריה. טופלתי בזינט, ציפרופלוקסצין, אופלודקס. כעבור שבועיים מסיום האנטיביוטיקה בפעם האחרונה, התפתחה מחלת חום שהגיע עד 39.7 מעלות, וכאבים באזור המותן. אחרי 4 ימים, הופנתי לבדיקת אולטרה סאונד. נצפה גודש באגן הכליה הימנית. הופנתי ע"י אורולוג למיפוי באמצעות DTPA + פוסיד. מבחינת תפקודי כליה - התוצאות תקינות. נצפה איחור בניקוז דו צדדי ותגובה משמעותית לאחר פוסיד.
מה המשמעות? מה ההשלכות? מה דרך הטיפול המומלצת?
הכאבים באזור המותנים לא פסקו. האורולוג שהפנה אותי לבדיקה טוען שיש להמתין חודש ולראות האם הכאבים נמשכים.
תודה רבה,
בת-אל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גודש בכליות - תגובה
ד''ר נחום זילבר15/10/2011יתכן ומדובר ברפלוקס-חזרת שתן משלפוחית לכליות.המשיכי בבירור אינטנסיבי.אל תזניחי ובין השאר תפני לנפרולוג שישלח אותך לבדיקות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתן תכוףדנה10/10/2011
בת 35 סובלת מהשתנה תכופה. שתן תקין וגם US כליות.ישלי גם כאבי גב תחתון בעיקר בבוקר .לאחרונה ברח לי שתן בלילה וזה קרה פעמיים בחודשיים . האם תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן יעזרו..? לאיזה רופא כדאי לפנות? האם זה מעיד על שלפוחית רגיזה או יתכן בעיה אחרת? אני ממש מוטרדת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן תכוף - תגובה
ד''ר נחום זילבר15/10/2011פני לגניקולוג שמטפל בבעיות בדרכי שתן או לחילופין אורולוג המטפל שמטפל בבעיות נשים אורוגניקולוג.בינתים התחילי תרגילים זה לא מזיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשוב !!חסוי09/10/2011
שלום רב !
אני בן 16 תמיד היה לי זרע הייתי מאונן הרבה ואז היה לי זרע מימי אבל זה היה מיתחדש ועכשו לא אוננתי איזה חודש ולא יוצא לי זרע כמו שצריך הוא יוצא בצבע צהוב ולא בכמות גדולה כמו פעם מישהו יכול לעזור זה קצת מלחיץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב !! - תגובה
ד''ר נחום זילבר15/10/2011לא להילחץ. תמשיך וזה יחזור לקדמותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- AML בכליה לא נמצא בסיטיד''ר נחום זילבר09/10/2011
שלום רב, אני בת 33. לפני כשלוש שנים נמצא ב-US בטן גוש בכליה שמאלית בגודל כ-7 מ"מ המתאים ל-AML. אמרו לי שצריך לעקוב אחריו, ואכן מאז נעשו לי עוד מס' פעמים בדיקות US. בבדיקה אחת הוא נצפה בגודל 6 מ"מ ומאז לא הופיע יותר. גם לא ב-ב-CT בטן שנעשה בכלל מסיבה אחרת אבל לעניות דעתי היה אמור להופיע שם לא?
בכל מקרה כבר שכחתי שהוא קיים בגלל שנעלם. אך הפלא ופלא, נעשה לי US בטן לפני מס' ימים עקב תפקודי כבד לא תקינים ונמצא שם שוב הגוש בכליה השמאלית שמתאים ל-AML והפעם הוא בגודל 10 מ"מ.
מה ניתן ללמוד מזה? האם יש צורך בברור נוסף? קצת מבלבל העיניין שלא ראו אותו קרוב לשלוש שנים והופיע שוב לא?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר AML בכליה - תגובה
ד''ר אורי גור19/10/2011לא הגיוני שנעלם וחזר
יתכן ופשוט לא הודגם בהדמיה - יתכן ולא היתה הדמיה מתאימה או שפענוח פיספס
יש להמשיך במעקב ולוודא שלא גדל מהר מדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהתחלה
חיים17/10/2011יוצא נוזל שקוף ומימי,אך כמה שניות לאחר מכן, יוצא הנוזל הלבן (שמנת) שלמיטב ידיעתי הוא נוזל הזרע.וכל זה מבלי שנגעתי כלל באיבר המין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה לבעית שפיכה ללא מגעחיים09/10/2011
הי
אני בן 18 ועוד לא הייתי עם בחורות ,הבעיה שלי היא שאני מסוגל לראות משהו פורנוגרפי ולגמור מבלי לגעת באבר המין,האבר נזקף ותוך כמה שניות נוצרת שפיכה מבלי שבכלל נגעתי בו.המונח לזה הוא שפיכה מוקדמת?יש דרך לטפל בבעיה הזאת?אני לא יודע מה אעשה כשאהיה עם מישהי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה לבעית שפיכה ללא מגע - תגובה
ד''ר נחום זילבר16/10/2011זה לא שפיכה. זה גירוי של בלוטות קטנות בקדמת איבר המין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה
חיים16/10/2011נוזל הזרע שצבעו לבן.
ברגע שהוא יוצא החשק עובר וזאת הבעיה.זאת גמירה מוקדמת יותר מדי מוקדמת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה - תגובה
ד''ר נחום זילבר17/10/2011צבעו שקוף והוא נוזלי ואין בו זרעונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמפוטנציה לאחר ניתח ערמונית שפירהיצחק09/10/2011
אני אמור לבצע ניתוח ערמונית מוגדלת דרך הבטן. האם ניתן לקיים יחסי מין,ומה הסיכונים לאמפוטנציה בעקבות הנתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמפוטנציה לאחר ניתח ערמונית
ד''ר נחום זילבר16/10/2011ניתן יהיה לקיים מגע אולם יש %קטן של אין אונות לאחר ניתוח.השפיכה הרגילה בוודאי תיעלם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד''ר נחום זילבר בנושא אמפוטנציה לא
יצחק17/10/2011למה הכוונה שהשפיכה לא תהיה רגילה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמפוטנציה לא - תגובה
ד''ר נחום זילבר30/10/2011השפיכה -פליטה לאחור לכיוון השלפוחית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CT אורוגרפיהאיתן07/10/2011
שלום , אבקש לדעת האם ניתן להחליף בדיקת CT אורוגרפיה (עקב דם בשתן) בבדיקת MRI . כלומר , במידה ואני מעוניין לבצע בדיקת MRI פרטית , האם מבחינת הרופא הוא יקבל את אותם יתרונות שהוא מקבל בבדיקת CT אורוגרפיה (עם חומר ניגוד)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT אורוגרפיה - תגובה
ד''ר אורי גור09/10/2011כן.
צריך להיות MRU
(עם חומר ניגוד)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטוספרמיהאיתן06/10/2011
שלום בן 42 , בעקבות תלונות על המטוספרמיה והמטוריה גלויה הופנתי ל ct אגן וציסטוסופיה .
האם ייתכן מצב שבדיקת ציסטוסופיה תגלה ממצאים (ובאופן פרטני - גידולים) שלא יתגלו בבדיקת ה ct ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטוספרמיה - תגובה
ד''ר אורי גור09/10/2011כן , בהחלט
לכן שתי הבדיקות נחוצות
וגם שתן לציטולוגיה - בקש הפניה מהרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ! תוכל לפרט?
איתן10/10/2011אם אני מבין נכון , סרטן הערמונית יכול להיות מאובחן רק ע"י ביופסיה . אבל אם הערמונית תראה בגודל תקין ב ct ובדיקת ה psa תהייה תקינה - אפשר יהיה לשקול נושא זה מחדש לא ?
וסרטן אשכים - לא יכול להיות מאובחן ב ct ?
בקיצור - מה בדיוק מטרת הציסטוסקופיה (בהנחה שמדובר בבדיקה גמישה ללא לקיחת ביופסיה)?
ודבר נוסף - לטעמך - בדיקת MRU עדיפה על בדיקת CT ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ! תוכל לפרט? - תגובה
ד''ר אורי גור21/10/2011לא שכיח שהבעיה מקורה בסרטן הערמונית.
גודל תקין ו- PSA תקין אינו מבטיח כי אין סרטן ערמונית
סרטן אשכים לא גורם לדם בזרע או בשתן
מטרת הציסטוסקופיה האבחנתית (גמישה) - הסתכלות לתוך צינור השופכה ושלפוחית השתן ואבחנת הסיבה לדימום- גידול בשלפוחית השתן? אחר?
אין יתרון בבירור סיבת המטוריה ב- MRU על פני CTU* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באיזור שק אשכים מימיןד''ר נחום זילבר03/10/2011
שלום אני בן 17 ,
לפני כחודש-חודשיים עשיתי פעילות ספורטיבית מאומצת אפשר להגיד , ויומיים לאחר מכן חשתי בכאבים באשך ימין, הכאבים לא היו חמורים אבל היו מציקים, יום אחרי זה הלכתי לרופא בבית חולים וולפסון שמה בדק אותי אורולוג ואמר לי שאין לי כלום, אבל בשביל להיות רגועים, כדאי שאני יעשה בדיקת אולטרסאונד .. עשיתי את הבדיקה והתוצאות שנשלחו לרופא הם :
א.ס אשכים כולל דופלר
*סיבת ההפניה :
כאבים באשך ימין
*ממצאים :
US אשכים
האשכים וראשי האפידידימיס בגודל ומרקם תקינים . ללא עדות לגושים .
בראש האפידידימיס משמאל ציסטה קטנה כ 0.3 ס"מ .
אין עדות להידרוצלה .
מימין ווריקוצלה קלה .
משמאל ווריקוצלה בינונית עם הגברה של זרימה בוולסלבה .
הרופא שלח אותי לאורולוג ..
כשהגעתי לאורולוג אז הוא בדק אותי וזה מה שהוא רשם בדף :
תלונות :
היו כאבים באיזור שק אשכים מימין . כאב חלף . בסונר - ציסטה קטנה בראש האפידידימיס משמאל - כ3 ממ . וריקוצלה קל מימין ובינוני משמאל . אשכים תקינים .
בבדיקה -אשכים תקינים . וריקוצלה דרגה 1-2 משמאל . אין עדות לוריקוצלה קליני מימין.
למעקב בשלב זה . בדיקה חוזרת בעוד שנה .
האורולוג אמר לי שאין לי ממה לדאוג ושאין צורך בניתוח ושהכל בנתיים בסדר, ושלעשות את אותה בדיקה פעם אחת בשנה .
עכשיו ישלי שתי שאלות לשאול .. :
1. האם הדבר הזה יכול להשפיע לי על איכות הזרע ?
2. האם הדבר הזה יוריד לי פרופיל בצבא ?
בתודה מראש ! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באשכים - תגובה
ד''ר אורי גור09/10/2011יכול להשפיע על איכות הזרע- יש לבדוק
יכול להוריד מעט את הפרופיל (או כסעיף פרופיל ללא הורדת פרופיל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפה רכה ולא זקופהאלונה03/10/2011
לחבר שלי יש זיקפה והוא מגורה והוא שוכב איתי והוא גומר. עד פה הכל תקין.
הבעיה היא שהזיקפה שלו לא קשה כל כך, והיא לא זקופה. הזין לא נעמד. הוא פונה כלפי מטה כמו כשהוא לא עומד, רק שהזין גדול יותר וקשה קצת יותר.
הזין די גדול אבל בגלל שלא מתקשה, כמעט ולא מורגש.
מה אפשר לעשות במצב כזה? בלי ויאגרה בבקשה...
הוא בחור צעיר. בתחילת שנות השלושים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיקפה רכה ולא זקופה - תגובה
ד''ר אורי גור09/10/2011למה בלי?
אם מעוניינים בעצה - רצוי לפנות לאורולוג, יתכן והפתרון שהצעת יהיה הפשוט ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה בלי?
אלונה17/10/2011כי זה מסוכן ללב ולא בריא לקחת כדורים סתם...
בטח לא כאלו שלא נועדו להצלה בריאותית.
אני אישית נגד.
מה הסיבה שלגבר אחד תהיה זיקפה קשיחה ויציבה ולאחר לא?
למה לגבר אחד הזיקפה קבועה בקשיחותה לאורך כל פעם שהיא מתקיימת..ולאחר הזיקפה פחות חזקה עם העלייה בכמות הזיקפות?
אני צריכה לדאוג בגלל משהו בריאותי בגלל זה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לסרטן באשכיםסתיו02/10/2011
שלום אני חושש לסרטן באשך השמאלי כאבים מזה חודש נקודות חן גדולות על שק האשכים כמו כן גם נקודות שחורות וכלי דם בולטים אבקש את עזרתך
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לסרטן באשכים - תגובה
ד''ר אורי גור09/10/2011סרטן האשכים אינו מתבטא חיצונית בשק האשכים
כנראה מדובר בכלי דם קטנים
אם חושש - פנה לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשך שמאלאילנה02/10/2011
שלום,
מאז שאני זוכר אשך שמאל שלי גדול בהרבה מאשך ימין, אני צריך לחשוש מזה? מה זה אומר?
ד"א אני בן 19 וחצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשך שמאל - תגובה
ד''ר אורי גור09/10/2011יתכן שהיה האטה/ניוון בהתפתחות הימני, או שמדובר בנוזל סביב האשך השמאלי.
לא צריך לחשוש, אך פנה להיבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי שליטה על סוגרים אחרי אירוע מוחידורי גול02/10/2011
שלום רב,
אשה בת 60 שהפכה למוגבלת מאוד לאחר אירוע מוחי הפכה לסיעודית,
אחת מבעיותיה הוא אי שליטה על סוגרים של השתן. מרטיבה את מיטתה באופן קבוע ואת בגדיה.
חברת הביטוח דורשת מכתב מאורולוג המאשר את אי השליטה על הסוגרים,
איך מקבלים אישור שכזה? האם אורולוג שנלך אליו ינפק את האישור או שיידרש לבצע בדיקה פולשנית ולא נעימה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שליטה על סוגרים אחרי אירוע מוחי - תגובה
ד''ר אורי גור09/10/2011צריך לפנות ולהיבדק
לא חושב שיהיה צורך בבדיקה פולשנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי כתמים חומים על הכיפה של האיברחסוי01/10/2011
יש לי כתמים חומים כאלה על הכיפה של איבר המין
מה זה ? זה מזיק ? איך אפשר להוריד את זה?
תודה בן 14* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לי כתמים חומים על הכיפה של האיבר - תגובה
ד''ר אורי גור09/10/2011שלח תמונה או פנה לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשאלה דחופה בקשר לתוצאות אולטראסאוניוסי27/09/2011
עשיתי אולטראסאונד אשכים, כולל דופלר, להלן התשובה:
שני האשכים בעלי מבנה וגודל תקינים.
האפידידימוס מימין ומשמאל הודגם תקין.
ציסטה קטנה באפידידימיס משמאל.
לא הודגם נוזל הכמות חריגה בשק האשכים
לא הודגם ווריקוצלה.
בבדיקת דופלר צבע זרימת דם תקינה.
מה המשמעות - יש בעיה כלשהי? ואם כן - מהי? ומה זה "ציסטה רטנה"?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה בקשר לזה
יוסי27/09/2011האם זה נחשב יותר חמור מ"וירוצקלה"? (זה מעניין אותי , כי אני לפני גיוס, וידוע לי שעל וירוצקלה לא מורידים פרופיל מתחת ל72, ולכן מעניין אותי כמה יורידו לי על זה..9
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה בקשר לזה - תגובה
ד''ר נחום זילבר28/09/2011הכל תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)