מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מבולבלתדינה12/09/2011
בת 41. כשבוע וחצי סובלת מתסמינים של פטריה ו/או דלקת בדרכי השתן.(גרד אך גם צריבות ולאו דוקא במתן שתן) שבוע טיפול במשחה לפטריה ללא הועיל. טיפול הוחלף וכעת מעט יותר טוב. 2 בדיקות שתן (ראה בהמשך) יצאו עם לויקטציוים,חלבון,ןאריטרוציטים (ב1 גם wbc & rbc גבוהים) בשניהם אין ניטריטים ובשניהם ולמרות שביצעתי הבדיקה באופן הכי נכון שאפשר יצא "זיהום חיצוני". במודע שהינך יודע לקרוא ואף להבין תוצאות מעולה-בכ"ז פירטתי את שלעי"ל כדי להמחיש את שמבלבל אותי. :עשיתי ש"ב ןבעקבות כך שואלת:א. האם יתכן חלבון או ו דם בשתן בפטריה? (בהמשך ראה תשובה חיובית לקנדידה) ב. ובהסתמך ע ל תשובה א- האם נראה לך שבנוסף לפטריה יש דלקת בדרכי השתן?והאם הסטרפ יכול לגרום לסימפטומים?(לא בהריון) ג. בקיצור- מה דעתך?מה לעשות?(נב- רופאת המשפחה מטפלת אך ורק כפטריה לעת עתה...)
תוצאות בדיקות: א.URINE-CULTURE זיהום חיצוני
SG 1.01 SG
LEUCOCYTES UR. 75.00 LEUK./UL
NITRITE NEGATIVE
PH (URINE) 6.00
PROTEINE UR 50.00 MG/DL
GLUCOSE URINE NORMAL
KETONES NEGATIVE
UROBILINOGEN NORMAL
BILIRUBIN UR NEGATIVE
ERYTHROCYTES 0.10 MG/DL
SEDIMENT ראה פירוט
SEDIMENT RBC 49.00 HPF
SEDIMENT WBC 22.00 HPF
SEDIMENT SQEP +
SEDIMENT MUCOUS +
SED.HYALIN CAST 3.00 HPF
תוצאות ב:URINE-CULTURE זיהום חיצוני
VAGINAL-GBS POSITIVE
VAG.MICROSCOPY
CANDIDA POS
SG 1.02 SG
LEUCOCYTES UR. 500.00 LEUK./UL
NITRITE NEGATIVE
PH (URINE) 5.50
PROTEINE UR 20.00 MG/DL
GLUCOSE URINE NORMAL
KETONES NEGATIVE
UROBILINOGEN NORMAL
BILIRUBIN UR NEGATIVE
ERYTHROCYTES 0.03 MG/DL
SED.AMOR.CRYST. +++
Urates
VAGINAL-BACT טרם בוצע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבולבלת - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/2011ממה שתיארת ומהבדיקות נראה נכון לטפל כזיהום פטרייתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיפכת זרע רגילהאברהים09/09/2011
שלום,
רציתי לשאול האם שפיכה רגילה ( ללא השפרצה) יכולה להצביע על הפרעה מסוימת? ראוי לציין מאז ותמיד הייצה לי שפיכה רגילה ללא השפרצה, כלומר זונל הזרע לא עף לשום מרחק אלא נשפך בצורה רגילה. אנחנו מנסים כמעט שנה להיכנס להיריון ללא הצלחה. היה לנו היאיון לאחר חודש חמישי והסתיים בהפלה בשבוע שביעי ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפכת זרע רגילה - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/2011אם יש גם הפרעות במתן שתן - פנה לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פרוסטטה-בדחיפות למנהלי הפורוםגלית08/09/2011
שלום רב
חמי נמצא כרגע בבית החולים תל השומר בבדיקת אולטרסונד נמצא כי הוא צריך לעבור ניתוח פרוסטטה בשבוע הבא ,ברצוני לציין כי שאבו לו 5 ליטרים של מים שהיו בכליות והוא כרגע מחובר לקטטר, מצבו הבריאותי בדר"כ בסדר.
מהם סוגי הניתוחים הקיימים לפרוסטטה ? שמעתי שיש ניתוח שעובד על המסה ,?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פרוסטטה-בדחיפות למנהלי הפורום - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/2011ישנם מספר סוגים- תלוי בעיקר בגודל הערמונית
המסה- לא קיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- WBC בשתן ללא תרבית חיובית?ליאת08/09/2011
עקב כאבים חזקים בבטן התחתונה עשיתי בדיקת שתן, שחזרה עם 250 WBC אבל התרבית הייתה שלילית, הרופא נתן לי אנטיביוטיקה לשבוע, אבל אני תוהה אם זה באמת יעזור אם אין לי בקטריה? אני סובלת מכאבים כבר הרבה זמן וכל מה שקשור לגסטרולוגיה נשלל, קראתי על כל מיני מחלות כרוניות של מערכת השתן ואני די מודאגת, האם יש לי סיבה טובה להיות? והאם כדאי לי לראות אורולוג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר WBC בשתן ללא תרבית חיובית? - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/2011כדאי לאחר סיום הטיפול לחזור על בדיקות שתן (אמצע זרם)
ואם עדיין יש סימפטומים - פני לאורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבחון וטיפול בהגדלה של הפרוסטטהדניאל07/09/2011
שלום רב,
לפני 4 שנים לערך ( 2007) בגיל 54 אובחנתי עם הגדלה שפירה של הפרוסטטה אחרי תלונה נוקטוריה,קושי במתן שתן, קשה להתחיל, זרם חלש, הפסקות בזרם.
מאז טופלתי בקדקס 2 מג' שלא ממש עזר ולאחר עצירת שתן (2009) ששוחררה במיון ע"י קטטר שתן התחלתי ליטול קסטרל 10 מג' פעם ביום, הוצע לי גם ליטול אבודרט אבל אחרי חודש של נטילה החלטתי להפסיק על דעת עצמי. סה"כ ללא שיפור קליני במהלך השנים ואף חלה החמרה מסויימת בסימנים. לפני חודש שתיתי הרבה והתאפקתי לצורך בדיקת US ושוב היתה עצירת שתן שחלפה אחרי מס' שעות עם שני כדורי קסטרל ואמבטיה חמה.
בבדיקה האחרונה אצל האורולוג הומלץ לי על ביצוע ביופסיה עקב תוצאת PSA גבוהה ( 4.24 – 8/11), בנוסף הומלץ לחזור על בדיקת ה PSA חודש אחרי האחרונה.
מצ"ב בדיקות PSA ו US :
תוצאות PSA :
2/04 - 2.04
4/04 - 2.04
1/07 - 1.71
4/08 - 2.81
8/11 - 4.24
משום מה לא בוצעה בדיקת PSA 3.5 שנים לערך ( 4/08-8/11)
US-
בכל הבדיקות כליות בגודל תקין ועיקבי, כיס שתן תקין.
2/07 - נפח ערמונית 128 סמ"ק, חודרת לכיס השתן, סיכום- ערמונית מאוד מוגדלת
4/08 - נפח ערמונית 65 סמ"ק, חודרת לכיס השתן,סיכום- ערמונית מוגדלת
8/09 - נפח ערמונית 98.5 סמ"ק, סיכום- ערמונית מוגדלת
2/10 - נפח ערמונית 77 סמ"ק, חודרת לכיס השתן, סיכום- ערמונית מוגדלת
8/11 - נפח ערמונית 90 סמ"ק, מרקם הומוגני, סיכום- ללא ממצא פתולוגי
ספירת דם תקינה, ביוכימיה תקינה, בלוטת תריס תקין, שתן תקין, לא בוצעה פלומטריה
2/07 - DRE ערמונית שפירה דרגה 2,
6/08 – DRE ערמונית +1-2
שאלותיי:
1.כל כמה זמן יש לבצע בדיקת PSA (כתוב כל 3 חודשים למעקב ושנה לאיבחון) ו US ,
2.האם תוצאה זו צריכה להדאיג אותי שכן יש קפיצה בתוצאה בהפרש של 3.5 שנים,
3.האם יש הצדקה לביצוע ביופסיה
4. האם קיימת אינדיקציה לניתוח (על סוגיו השונים) הסרה/רדוקציה של הפרוסטטה בזמן הגדלה שפירה
5. האם מוכרת לך השיטה החדשה שמבוצעת בארץ של טיפול בהגדלה שפירה ע"י חסימה פרמננטית של כלי הדם של הפרוסטטה?
תודה רבה על התייחסותך, דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבחון וטיפול בהגדלה של הפרוסטטה - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/20111. מעקב PSA כל שנה. אצלך - כדאי לבצע בדיקה נוספת ואז אם עדיין גבוה לפנות לביופסיה
2. אין צורך במעקב סונר
3. אינדיקציה לניתוח נקבעת לפי מידת ההפרעה להשתנה ולאיכות החיים, אם אין סיבוכים כמו אצירת שתן, זיהומים חוזרים , וכו'
4. חסימת כלי הדם הינה שיטה נסיונית ולא מוכחת - מציע לך להימנע ממנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקפה חלשהבנצי06/09/2011
שלום דוקטור,
אני בן 25. מעשן ושותה לעיתים קרובות (4-5 פעמים בשבוע). לפני כשנה שמתי לב שהזקפה שלי לא חזקה כשהייתה וגם כשיש זקפה היא לא ממש חזקה וקשה לי לחדור.
גם כשאני מאונן הזקפה אינה בשיאה ומיד לאחר השפיכה איבר המין הופך רפוי מהר מאוד. מיותר לציין שאם אני שם קונדום אין מה לדבר בכלל על להצליח לחדור...
כמובן שאני מתוסכל מהעניין במיוחד כי אני צעיר, יכול להיות שזה קשור לאורח החיים שלי שאינו הכי בריא? יכול להיות שהתרגלתי מדי לתחושה של גירוי מתמיד (אוננות) כך שחדירה רגילה לא מרגשת מספיק?
עוד נקודה- ניסיתי פעם אחת ויאגרה מחבר והייתה לי זקפה היסטרית במשך כמה שעות...
לתשובתך אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נו, ו....?
אלה07/09/2011נו ו...? קיבלת תודה מהאשה, בנצי? ;)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות במתן שתןעמר05/09/2011
שלום,
בילדותי המוקדמת עברתי ניתוח היפוספדיאס.
בגיל 30 עקב סתימה בקצה ועצירה במתן שתן עברתי ניתוח מיאטוטומי.
לאחר כ - 4 שנים, מאחר והבחנתי שהמצב פחות ופחות טוב פניתי לרופא ובעצתו עברתי שוב ניתוח דומה.
כיום, פחות משנה לאחר הניתוח אני חש שהזרימה שוב נעשית פחות ופחות טובה.
מה כדאי לעשות כעת?
האם לשוב על הניתוח? אם כן - כמה פעמים?...
אילו פתרונות נוספים קיימים?
האם הסיבה לעצירות השתן הן כתוצאה מהניתוח שעברתי בילדות?
אודה מאוד על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות במתן שתן - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/2011ההיצרות שנוצרת היא תוצאה של הניתוח שעברת
לא נראה שיש מקום לניתוחים חוזרים ונשנים
פנה לאורולוג וחפש פתרון ארוך טווח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבן בכליהיקי05/09/2011
שלום רב
בבדיקת אולטרה סאונד בטן נמצא הכל תקין , למעט : " כליה שמאלית- בגביע אמצעי הודגמה אבן בגודל 0.5 ס"מ . שאלותי :
1). האם אבן בגודל זה ובמיקומה מהווה סיכון?
2). האם נדרש המשך ברור , אם כן , מהו?
בברכה יקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבן בכליה - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/2011רק מעקב אחר האבן - אם גדלה יש לרסק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת פין כלפי מטהאלכס04/09/2011
שלום אני אלכס בן 16 לאחרונה אני מודאג מעקמת פין שיש לי .. אני דואג שזה יפריע לי בקיום יחסי מין יחסי מין ..
הפין נוטה 30 מעלות מטה האם זה חמור ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקמת פין כלפי מטה - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/2011עקמת בינונית
חלק מהגברים לומדים להסתדר, לחלק מפריעה ופונים לניתוח ליישר את הפין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש באדרנל הימינייפית03/09/2011
אני בת 43,זה מספר שנים שאני מתלוננת על נפיחות,כבדות,כאבי בטן ואי נוחות בהרגשה הכללית,יש גם עלייה דרסטית במשקל.לפני כחמישה חודשים פסק לי המחזור למרות שהבדיקות ההורמונים הנשיים הם בסדר,לקחתי כדורים לזירוז המחזור וגם אז המחזור לא הגיע.בימים אלה ביצעתי אולטרסאונד בטן וישנו ממצא:
גוש בקוטר שתי ס"מ באדרנל הימיני.יש לי מספר שאלות:
1)האם הגוש הזה הוא שיצר את התופעות הללו?
2) במידה והגוש הוא גוש סרטני ממאיר,האם מוציאים אותו וזהו או שנידרש טיפול מעבר?
3)אם הגידול הוא גידול שפיר האם הוא מצריך טיפול?
תודה מראש,יפית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש באדרנל הימיני - תגובה
ד''ר אורי גור12/09/2011לא סביר שגרם לסימפטומים
יש לבצע בדיקות דם/שתן לבדוק אם הגוש מפריש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצות מוזרה של הפיןגד01/09/2011
היי,
אני בתחילת שנות ה-20.יש לי פין בגודל בערך ממוצע (כשרפוי ובזקפה).לאחרונה קרה לי מקרה מאוד מוזר.
הלכתי לבדיקה אצל רופא עור בבית חולים כדי לבדוק משהו במפשעה. החדשות הטובות הן שמה שהוא בדק יצא תקין, אבל כשהורדתי את התחתונים הפין היה מאוד מאוד מכווץ וממש פיצפון. השאלה שלי היא למה זה קרה? זה צריך להדאיג? יש לציין שזה לא פעם ראשונה שזה קורה.זה כבר קרה לי מספר פעמים, למזלי זה קורה לעיתים נדירות. זה מדאיג כי הוא כאילו "נעלם". הבנתי שיש לזה נטייה לקרות כשקר או לאחר מאמץ פיזי קשה אבל זה לא המקרה....
זה היה מביך שזה קרה אז. זה מאוד פוגע לי בגבריות ובטחון כשזה קורה. הרופא לא אמר לי על זה משהו, אבל אני לא יודע אם הוא רשם על זה הערה בתיק האישי? אני מקווה שלא כי זה מביך ואני לא רוצה שיהיה לזה תיעוד בתיק הרפואי (אלא אם כן זו בעיה שצריך לבדוק ואז אין ברירה)..אני גם חתמתי על ויתור סודיות רפואית אז זה עלול להיות גלוי לעוד אנשים וכמו איך שאמרתי זה לא נעים לי. האם אתה במקרה כזה היית רושם על זה בתיק האישי של הבן אדם (למרות שלא זכור לי שהוא העיר על זה בעל פה ואני לא התלוננתי על זה)? מה הסיכוי לדעתך שנרשמה על זה הערה?
וממה זה נובע?צריך להדאיג?
מצטער מראש על המייל הארוך אבל זה מערער לי את הביטחון וגבריות וגם מדאיג וחשובה לי תשובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצות מוזרה של הפין - תגובה
ד''ר נחום זילבר02/09/2011זה קורה מדי פעם. זה לא נרשם בתיק הרפואי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבר המין חצי צהובעמית31/08/2011
חבר שלי מתבייש להגיד לאחרים אז הוא אמר לי שאיבר המין שלו
חצי צהוב,הוא בן 14 וזה כבר ככה שנתיים
מישהו יכול לעזור לו דחוףף
מה הוא צריך לעשות כדי שיהיה לו צבע נורמלי ולא חצי צהוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבר המין חצי צהוב - תגובה
ד''ר אורי גור01/09/2011לפנות לרופא הילדים ולהיבדק .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לאיבר מין הצהוב
עמית01/09/2011אבל מה צריך לעשות כדי החצי הצהוב יעבור?
הוא לא רוצא ללכת לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת nptעדי30/08/2011
שלום רב,בן 28 כבר כמה שנים סובל מאי יכולת לשמור על זקפה ,בבדיקת זקפת לילה שעברתי לפני כשלוש שנים הופיעו התוצאות הבאות:משך הבדיקה-417 דקות(נרדמתי אולי לשעה וחצי),מס' זקפות-3 ,מס' זקפות אפקטיביות-1 ,זקפה הכי ארוכה-35 דקות,קצרה-5 דק', קשיחות-קצה הפין 100% בסיס הפין_98% . על פניו נראה כאילו הבדיקה תקינה. השאלה שלי היא-האם עם תוצאות כאלה אני יכול להיות רגוע,או שצריך לעבור עוד בדיקות ? גם בסקס וגם באוננות לא מצליח לשמור על זקפה.אני בריא לחלוטין.האם למרות תוצאות אלה ייתכן כי אני סובל מדליפה ורידית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת npt - תגובה
ד''ר אורי גור01/09/2011יכול להיות רגוע.
האם תיתכן עכבה פסיכוגנית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייתכן מאוד
רון01/09/2011האמת היא שהבעיה החלה בוודאות כפסיכוגנית ,הייתי מתקשה להגיע לזקפה בגלל פחד. מכישלון ,אבל מאז אוננתי הרבה עם זקפה חלשה ומכאן נובע הפחד שאולי גרמתי לעצמי נזק פיסיולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה: חולה סיעודית אחרי CVAדורון מור30/08/2011
שלום רב,
העזרה הדחופה היא כמובן לא טיפולית-רפואית אלא מתן עצה למי עליי לפנות.
אמי עברה מס' אירועים מוחיים,
וכיום חלק מההגבלות שנותרה איתה הוא אי שליטה על סוגרים בשתן, נאלצת להחליף בגדים ומצעים מספר רב של פעמים ביום, או לחלופין להשתמש בחיתולים.
פנינו לביטוח הסיעודי לקבלת פיצוי, אך הם דורשים מכתב מאורולוג המאשר את האי-שליטה. בעבר פנינו לגבי טיפול אך ההעדפה הייתה שלא להוסיף לאמי על עשרות הכדורים שהיא לוקחת ולא להעמיס עוד טיפולים ולהמשיך בחיתולים
השאלה שלי לאורולוג המנהל את הפורום היא: האם מקובל ללכת לאורולוג של הקופה ופשוט לבקש אישור לבעיה? איזה בדיקות הוא יבצע?
אני לא מעוניין להעביר את אמי שום בדיקות לא נעימות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה: חולה סיעודית אחרי CVA - תגובה
ד''ר אורי גור01/09/2011מקובל.
פנה אליו, לא חושב שיידרשו בדיקות לא נעימות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאת זרע תוך שינהיהודה30/08/2011
שלום בן 32 נשוי
רציתי בבקשה לדעת האם זה שכיח בגיל 32 (נשוי) יציאת זרע באמצע השינה?
הרבה זמן לא יצא לי זרע בשינה.
זה קרה לפני שבועיים, ואתמול בלילה.
ולפי הרפואה מדוע זה קורה בשינה?
תודה על הכול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאת זרע תוך שינה - תגובה
ד''ר אורי גור01/09/2011כן, אפשרי.
יש גם זקפות וגירוי בזמן שינה, חלומות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)