פורום אורולוגיה, אימפוטנציה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • וריקוצלה דרגה 2
    אבי
    01/08/2011

    שלום רב,
    לפני כשמונה שנים גילו אצלי וריקוצלה בעקבות כאבים מתונים באשך השמאלי שנמשכו כחודש ימים (הבדיקה כללה מישוש+אולטרה-סאונד). הרופא אמר שאם הכאבים יפסיקו אין צורך בטיפול. הכאבים אכן הפסיקו, אולם הופיעו שוב מספר שנים לאחר מכן, וגם אז אורולוג אבחן זאת כוריקוצלה ונתן אותה אבחנה. כעת חזרו הכאבים בפעם השלישית (שלוש שנים לאחר "מחזור הכאב" הקודם. מדובר בכאב מתון מאוד שאינו מפריע לשגרת החיים, ואני מניח כי יחלוף שוב כמו מחזורי הכאבים הקודמים, אולם ברצוני להתייעץ עמכם- האם יש צורך שוב לפנות לאורולוג או לתת לכאב לעבור ? האם מצב של וריקוצלה יכול להחמיר או להוביל לסיבוכים אחרים בגינם יש לפנות לאורולוג בכל פעם שיש כאב שנמשך יותר ממספר ימים באשך ?
    תודה רבה,
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקוצלה דרגה 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה דרגה 2 - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    01/08/2011

    כאבים באשך בזמן מאמץ גופני או הקטנת אשך מהווים בעיה.ומחייבים פניה לאורולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האשכים זזים לבד
    אלון
    01/08/2011

    אני בן 13 וכמה חודשים וכבר לפחות שנה + - האשכים שלי זזים לבד אני רוצה לדעת אם זה יעבור ואם זה יכול לעשות איזשהו נזק..
    אני מאונן כל יומיים בערך זה קשור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האשכים זזים לבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האשכים זזים לבד - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    01/08/2011

    לא ברורה הבעיה פנה לרופא.לא קשור לאוננות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומניק לפני בדיקת האורולוג
    משה
    31/07/2011

    בן 67 , סכרתי, לאחרונה קשיים בהשתנה על סף עצירה , בעיקר בלילה ותכיפות ביום. האם ניתן או רצוי להתחיל טיפול באומניק במהלך חופשה בחול לפני בדיקת האורולוג שנקבעה לעוד כחודש? בנוסף,צוין לגבי התרופה שיכולה לגרום סיבוכים בניתוחי קטארקט בעתיד, וזו יכולה להיות אולי בעיה נוספת ל קטארקט PXF שאובחן אצלי, אם כי אינני מיועד לניתוח בטווח הקרוב. מקווה ששאלתי איננה מורכבת מדי לפורום אורולוגיה בתודה מראש לתשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומניק לפני בדיקת האורולוג - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    31/07/2011

    אם יש בעיות רפואיות הייתי פונה לרופא משפחה לפני חופשה ומתחיל קסטרל באישורו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשתן
    דניאלה
    31/07/2011

    שלום
    בת 23.היה חבר קבוע 5 שנים.. מהלך שנים אלו הייתה דלקת בשתן פעמיים אחת אחרי השניה (לפני 3 שנים)
    כרגע יש חבר חדש כבר 5 חודשים (והיום הופיע צריבות ודימום קל במתן השתן) התחלתי אנטיביוטיקה, ציפורל, שלחתי תרבית. (פעם שניה בחודשיים שיש דלקת) רציתי לדעת כי אולי אני מפספסת משהו. אחרי כל יציאה - אני מתקלחת ושוטפת את האזור, לפני קיום יחסי מין אני דואגת ללכת לשירותים כמו כן גם בסיום יחסי מין אני דואגת להתרוקן, שותה כוס מיץ חמציות טבעי (תרכיז 100%) ללא סוכר כל בוקר. שותה לפחות 2.5 ליטר מים ביום. פניתי לאורולוג, לא חידש לי שום כלום ממה שכתבתי פה. אבל אני פונה אליכם , האם פספסתי, שכחתי משהו?המצב דיי מייאש אותי ולא פחות מטריד. אני מתחילה לחשוב כבר פעמיים לפני שאני מקיימת יחסים . אני יודעת שהמצב לא עד כדי כך גרוע ושאני לא הולכת למות (אבל בכל זאת), למה זה חוזר??

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשתן - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    31/07/2011

    אל תתיאשי יש פתרון.הרבה בנות במצבך מקבלות טיפול אנטיביוטי פרבנטיבי-מונע. יכולות לאחר מכן לחיות רגיל ללא פחדים שטיפות מרובות וחמוציות. האורולוג ייתן לך תרופה לפי הרגישות בתרבית לפי רבע מהמינון בכל ערב. פני אליו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בהריון
    גלית
    30/07/2011

    שלום רב,
    אני נמצאת בהריון שבוע 11, נמצא חיידק בשתן וטופלתי באנטיביוטיקה, אציין שעוד לפני ההריון מידי מס' שבועות סבלתי מלילות של צמרמורות והזעה לסירוגין, לאחר הטיפול האנטיביוטי התופעה לא חזרה. הבעיה היא שמזה מס' שבועות יש לי מעין כתמי דם חומים מאיזור השופכה, והיו פעמים שממש בניגוב הופיעו כתמים מאזור השופכה, על מה זה יכול להצביע?, ואני מבינה שבמצבי כדאי לדחות את הבדיקה אצל אורולוג?, אציין שתרגילים כמו יוגה מסייעים לי ויש לי הקלה.

    אודה לתשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בהריון - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    31/07/2011

    כדאי לפנות לאורולוג עכשיו. אם יש צורך בהדמיה זה כמובן יתבצע בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך ד'ר יקר,חיכיתי אכן לתשובתך
    יהודה
    28/07/2011

    הזמנתי תור ליום שני הקרוב

    תודה לך ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך ד'ר יקר,חיכיתי אכן לתשובתך -

    ד''ר נחום זילבר
    31/07/2011

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון ברית מינורי בגיל מאוחר?
    בן 22
    28/07/2011

    שלום ד"ר.
    בחלק קטן מצלקת המילה נשארה חתיכת עור ממש ממש קטנה (אבל די בולטת), שכשאני מעביר את היד עליה יש כאב קל. זה לא קורה בשום חלק אחר של הצלקת. האם זאת יכולה להיות הסיבה לחוסר הנוחות, או שמא חיתוך יתר של העור שמעל לצלקת המילה? (שנגד זה אני מניח אין מה לעשות כבר)

    אם תגיע למסקנה וודאית שזאת הסיבה לאי הנוחות, האם יש באפשרותך להסיר את אותה חתיכת עור קטנטנה? האם זה כרוך בסיכונים? כמה זה עולה ואיך פונים אלייך?

    בבקשה בבקשה בבקשה תן לי תשובה כנה, אני ממש מתוסכל. אני מאוד מאוד אודה לך על תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון ברית מינורי בגיל מאוחר? - כן

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    לפעמים ישנה צלקת הדבוקה לעטרה. פנה לאורולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשכים נפוחים..התכנסות הפין
    יהודה
    28/07/2011

    לאחרונה אני שם לב לנפיחות באשכים בלי שום כאב והתכנסות הפין עקב כך.
    אשמח לשמוע עיצה ממך רופא יקר.

    בן 63 וקצת...

    נוטל תרופות ללחץ הדם

    קדקס..וזודיפ..תיאזיד

    כמו כן כחצי שנה ציפרלקס לעניין התרגשותי [חרדה כנראה]כלשהו

    תודה ושלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשכים נפוחים..התכנסות הפין - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    פנה לאורולוג שיבדוק ויאבחן.זה לא נשמע מסוכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות ציסטוסקופיה ו-VCUG
    אבי
    25/07/2011

    שאלה לרופאים בפורום: אני בן 36 וזומנתי זה מכבר לבדיקות ציטסטוסקופיה ו-VCUG לבירור מבנה אנומלי של צינור השופכה.

    לצערי, אני מ-א-ד חרד מביצוע הבדיקות הללו, עד כדי ויתור והסתכנות בהחמרה במצב. רציתי לדעת האם ניתן (ומקובל) לבצע את 2 הפרוצדורות תחת טשטוש / הרדמה (מעבר לאלחוש המקומי)? האם לגיטימי לבקש זאת מהרופא המטפל? (שוחחתי עם אנשים שעברו את 2 הבדיקות, אשר תיארו חוויה כלל לא נעימה ואף מכאיבה, מעבר ל"אי הנוחות" המתוארת בתיאורים הפורמליים).

    אשמח לתשובה, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות ציסטוסקופיה ו-VCUG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני עברתי ציסטוסקופיה בהרדמה

    אדוה
    28/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני עברתי ציסטוסקופיה בהרדמה -

    ד''ר נחום זילבר
    02/08/2011

    לגיטימי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתת אשך
    יעקב
    20/07/2011

    יש לי שאלה - לפני 20 שנה בגיל 13 ו-4 חודשים היה לי תסביך באשך הימני וכתוצאה מכך בעיצומו של ליל הפסח נאלצתי לעבור ניתוח חירום לכריתת אשך
    וברצוני לשאול אני רוצה להוריד גם את האשך השני מה עושים
    בברכת יום נפלא - יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כריתת אשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כריתת אשך יחיד

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    השאר עם האשך הנותר שיעזור לך בחיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פין שהתעקם
    גל
    18/07/2011

    שלום,
    אני בן 55 מטופל מספר שנים ליצוב לחץ דם ובעל סוכר קצת גבוה.
    לאחורה שמתי לב שהפין בזמן זיקפה מקופף כלפי מעלה בחלקו העליון ואינו ישר כשהיה.
    מה יכולה להיות סיבה לזה? האם זה הפיך?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פין שהתעקם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פין שהתעקם

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    לעיתים מופיעה עקמת קלה החולפת מאליה או בעזרת טיפול סימפטומטי. לעיתים, יתכן, כי זוית העקמת תיגבר מה שיפריע ליחסי המין מה שיצריך ניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר היסטרוסקופיה - דחוף
    אדוה
    18/07/2011

    שלום רב,

    אני אחרי היסטרוסקופיה בהרדמה.
    בתוצאות- רירית שלפוחית תקינה, ו"באזור המשולש - שינויים דלקתיים כרוניים, בעיקר משמאל". אשמח להסבר על הממצא ומה זה אומר מבחינתי.

    בנוסף, הרופא שניתח אותי לא אמר שיש צורך בטיפול תרופתי כלשהו, אולם אני סובלת מאוד מצריבה קשה ביותר בהטלת שתן.
    אורולוג שהתייעצתי איתו בעבר הרחוק (כשחשבתי לעבור היסטרו' ללא הרדמה) אמר לי שיש לקחת אנטיביוטיקה + סדורל במשך מס' ימים, ולכן קניתי את התרופות.
    האם אוכל לקחת אותן עכשיו, להקלה על הכאבים? אני ממש סובלת.
    במידה וכן, מה המינון המקובל של סדורל?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר היסטרוסקופיה - דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדובר בציסטוסקופיה

    אדוה
    18/07/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, אפשר הסבר לתשובה?

    אדוה
    28/07/2011

    מה זה אומר שינויים דלקתים ברירית השלפוחית?

    עליי לציין שסבלתי מתאים טרום סרטניים בפוליפים ברירית הרחם ואני מאוד לחוצה מהתשובה.

    אילו בדיקות נוספות עליי לבקש מהאורולוג שלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה,

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    ההסבר שכתבתי ברור .רירית נראית מודלקת לעינו של הבודק. אין קשר לממצמאים שציינת. פני לרופא שביצע הבדיקה שיעזור לך בהתלבטויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדובר בציסטוסקופיה - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    זה אומר, שישנם שינויים דלקתיים ברירית השלפוחית באזור מסוים.
    אכן, ניתן ליטול את האנטיביוטיקה שקיבלת מאורולוג למשך 5 ימים וגם סדורל עד 3 כדורים ליום למשך 2-3 ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת ביצוע?
    אריק
    16/07/2011

    שלום, אני גבר בן 27. אני בקשר זוגי כבר 6 שנים והסקס שלנו מצויין.
    השבוע נפגשתי עם אישה אחרת ופשוט לא עמד לי.
    אני גם נזכר שגם כשהתחלתי לצאת עם בת הזוג שלי לא עמד לי בתקופה הראשונה. כמוכן, לפני מספר שנים, היתה עוד מישהי איתנו ולא עמד לי איתה עד שבת הזוג שלי לא התערבה ו"עזרה" לי להעמיד אותו.
    אני מניח שזה מה שנקרא חרדת ביצוע... למרות שגם לאחר שעה שהייתי איתה כולל סקס אוראלי ארוך עדיין לא עמד לי כך שזה לא עניין של להרגע.
    מה עושים??? האם מומלץ לקחת כדורים למיניהם בפעמים הראשונות ואם כן איזה? האם מומלץ טיפול רפואי \ פסיכולוגי מסויים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת ביצוע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדת ביצוע?

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    זהו מצב קלסי של הבעיה. מתרחשת בעיקר במפגשים ראשונים. אם תתגבר על הבעיה לבד - אין צורך בטיפול. אם היא מתמשכת פנה ליעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על תופעות לוואי- מקרודנטין
    טל
    15/07/2011

    שלום,
    אני בת 28. סביב גיל 21 התחלתי לסבול לדלקות חוזרות בשלפוחית השתן לאחר קיום יחסי מין. בהמלצת גניקולוגים רבים, אני לוקחת כדור אחד של מקרודנטין (100 מ"ג) לאחר קיום יחסי מין. לאחרונה אני סובלת מבעיות בדרכי הנשימה- שיעול ממושך וסוג קל של דלקת ריאות שטופלה באנטיביוטיקה. על אף הטיפול אני מרגישה שזה לא עבר לגמרי.
    לפני כמה ימים אמרו לי שמקרודנטין יכול לגרום לבעיות בריאות. האם זה אכן כך? האם זה סביר שמנטילת 3 כדורים (בממוצע) לשבוע נגרם לי נזק לריאות? אם כן, האם זה יעבור לבד או שעלי להפסיק את המקרודנטין? אם כן, האם יש תחליף למקרודנטין?
    תודה,
    טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקרודנטין

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    מקרודנטין יכול לגרום ליתר רגישות בדרכי הנשימה.
    אם זה מופיע בימים הראשונים-יש להפסיק מיד וזה חולף בד"כ.
    נטילה לאורך שנים ללא מעקב-הבעיה הריאתית עלולה להשאר.
    אני נותן מקרודנטין קורס טיפולי של 1-3 חודשים ולאחר מכן להפסיק.
    ניתן לעבור לטיפול מונע אחר בעזרת 1/4 מינון התרופה אליה תרבית השתן רגישה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפה שהתשובה המהירה שלי נמחקה

    משה
    29/08/2011

    אני לא מבין למה תשובת רופא מומחה כ"כ חלבית כאשר אנשים כמעט מתים מטיפול בתרופה זו באופן ממושך וללא מעקב נשימתי.
    כמעט איבדתי את אמא שלי, אז אם תמחקו שוב אולי מישהו אחר יצליח יותר באיבוד קרוביו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעזרו לי דחוף
    חסוי
    14/07/2011

    שלום אני בן 17, אז אשך שמאל קטן מאשך ימין (אשך ימין 26 סמ"ק שמאל 11 סמ"ק) כמו שאתם רואים הבדל לא קטן... לפי מה שאני זוכר האשך שמאלי תמיד היה גבוהה יותר אבל לא זכור לי הגודל שלו. בכל מקרה הוא אשך תמיר (הורד בגיל שנה בדיוק) לאחרונה זה התחיל להטריד אותי ויחד עם כאב בבטן התחתונה משמאל כל ריצה (כבר לא יודע כמה שנים) גילו וריקוצלה דרגה 1 אם אני לא טועה. הייתי אצל שני רופאים שונים ושניהם אמרו לי שזה בטח האשך התמיר וזו הסיבה להפרשי הגדלים. הרופא השני הוא פרופסור - ועל פי טענתו "זה לא כואב" ולכן זה לא הגיוני שזה כואב לי. אז האמת שכשאני רץ יש לי כאב בבטן התחתונה ובכללי האשך השמאלי יותר רך וגם רגיש למגע (זאת אומרת שהוא מתחיל לכאוב מהר גם כנוגעים בו) ושמתי לב שכשכואב לי בבטן הורידים וכל האשך כואבים ממש... עשיתי בדיקת זרע. הנפח יצא פחות מ2 מ"ל יש עודף לויקוציטים בזרע וכמה אחוזים פחות מהתזוזה הטובה המומלצת. אז האמנתי שבגלל הבדיקת זרע הלא מי יודע מה תקינה אני אאלץ לעבור את הניתוח (הרופא משפחה אמר שלדעתו אני צריך לעבור) ואז למרות שאני לא אוהב א כל הדברים האלה אני אעבור את הניתוח ואני אוכל לראות מה קורה. אבל האורולוג טען בפה מלא שהבדיקה תקינה ואין צורך לעשות כלום... אני בתוך תוכי מרגיש שמשהו לא בסדר אבל כולם מנסים להוריד אותי מזה - ועכשיו גם לא מאמינים לי שזה באמת כואב כי פרופסור מומחה אמר שוריקוצלה זה לא כואב... אני מרגיש חוסר אונים... זה פרופסור אחד מול אלפי אתרי אינטרנט.... אני לא רוצה לעבור את הניתוח בלי הצדקה - אבל התחושה שבפנים אומרת לי שיש משהו שלא בסדר ונניח שאני לא אעבור את הניתוח אני אסיים את ההתפתחות ואז כבר הניתוח לא יוכל לשנות את גודל האשך ואז הוא יהיה קטן וייצר פחות זרע (שלא לדבר על האסתטיקה) אתם חושבים שאני צריך להתעקש על מה שאני מרגיש ולהמשיך לעבור מרופא לרופא? באמת יכול להיות שאין קשר בין הוריקוצלה לבין אשך בגודל 11סמ"ק?! הורידו אותו בזמן - הוא לא אמור להתפתח?

    תודה רבה - אני אסמך לקבל טלפון של מומחה שאני אוכל להתייעץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעזרו לי דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצל, אשך קטן, כאב

    ד''ר נחום זילבר
    28/07/2011

    1. יתכן ויש לקשר בין ניתוח אשך תמיר בצד שמאל או בין וריקוצלה לבין היותו אשך קטן יותר.
    2. יש קשר בין כאבים בזמן מאמץ גופני לבין וריקוצלה.
    3. אם יש אשך קטן משמאל, פגיעה בזרע כאבים במקום בזמן מאמץ ווריקוצלה מוכח בהדמיה אין סיבה מדוע לא לעשות ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    חסוי
    29/07/2011

    חשבתי שלעולם לא יענו לי...
    בכל מקרה: הסיבה היא שלי אין מילה לעומתם כל מה שאני יגיד רק יעצבן אותם יותר... העליתי פה בפורום את בדיקת הזרע וענה לי איזה רופא שחלק מהנתונים לא תקינים - לעומת זאת הרופא טען שהיא תקינה - והיא יכולה להשתפר בעוד שנה... וכשהייתי אצל הרופא בהדסה הוא טען שזה בכלל לא כואב וכשאמרתי לו שזה כן הוא דיי זלזל... אני יכול ממש לתאר את הכאבים כי הכאבים הם גם באשך גם במפשעה וגם קצת מעל המפשעה כשאני במאמץ גופני.... ולגבי גודל האשך.. שזה הכי מטריד שני הרופאים טענו שזה שהוא אשך טמיר זה אומר שהוא היה פגום ושלא נראה להם שיש קשר בין הוריקוצלה.... - תמיד זכרתי שהיה הבדל בגובה בלבד - וכמו שאני מכיר את עצמי הייתי שם לב להבדל בגדלים - חוץ מזה עד לפני שנתיים הייתי במעקב (יש לי איחור בהתפתחות) הרופא היה מודד לי את האשכים עם סרגל - קשה לי להאמין שהוא היה רואה הבדל כל כך גדול ולא היה שולח אותי לאיזה בירור - או לפחות זורק הערה.... אני באמת מרגיש שכל דקה חשובה... ושאני עלול להישאר במצב הזה (שממש מביך) כל החיים בגלל איזה השערה של רופא...
    אני צודק נכון? בכל מקרה - קבעתי תור לעוד רופא - אני ממש ממש לחוץ... אבל אני יודע שעד שאני לא יגיע לרופא שיסכים איתי - אני פשוט לא אנוח. כי כבר הייתי במצב שרופא כמעט דפק לי את החיים בגלל כל הקטעים שלהם (שלקח לי ההמון זמן לתקן)

    תודה רבה... מי יודע - אולי יום אחד אני עוד יגיע אליכם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    31/07/2011

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך

    חסוי
    02/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בסוף לא היה כ"כ בהצלחה

    חסוי
    04/08/2011

    אז הייתי יום שלישי אצל מישהו מוכר (משהו מדג'אר) וגם הוא טען אותו דבר... הוא אמר שהקטן הוא 18 מ"ל והגדול הוא 26מ"ל ושהאשך הגדול גדל הרבה יותר כדי להשלים על זה שהשני פגוע... הוא אמר שיש כאבים ויכול להיות שזה מהוריקוצלה אבל כשעושים את הניתוח ל 60% נשארים הכאבים. גם הוא טען שהבדלי הגדלים זה בגלל שהוא היה אשך תמיר והוא אמר שמצבי יחסית טוב כי בד"כ שהוא רואה אנשים שהיה להם אשך תמיר הוא יותר קטן... הבדיקה של הזרע היא תקינה. כשאמרתי לו שהייתי במעקב אצל רופא והוא אף פעם לא אמר שום דבר על הבדלי גדלים וכל זה הוא לא בדיוק הבין לאיפה אני מכוון והוא דיי העביר לי שזה מובן מאליו שזה לא הוריקוצלה שגרמה להבדלי הגדלים.. אז 3 רופאים אמרו אותו דבר... הוצאתי מלא כסף משלי בשביל 2 רופאים שונים שיגידו אותו הדבר. זה די מבאס שאני אצטרך להישאר עם הכאבים כל החיים ועוד יותר מבאס שאני אצטרך להישאר עם הבעייה האסתטית הזאת... עכשיו זה כבר די לא משנה כי עכשיו ההורים שלי לא יקשיבו לשום רופא שיגיד אחרת אחרי 3 רופאים שטוענים אותו דבר... ואם אי פעם אני אחליט כן לעשות את זה הם לא יפסיקו לספר לי כל מיני דברים כדי להפחיד אותי... באמת שאני לא מבקש להיות טוב יותר, אני בסה"כ רוצה להיות נורמאלי... אז מה עושים עכשיו? פשוט לעזוב את זה ולהשאר באי וודאות? או להמשיך בדרך שלי? זה מוזר איך בכל מקום כתוב שוריקוצלה כן עלולה למנוע מאשך להתפתח ואפילו כולם כאן טוענים את זה ולעומת זאת כל הרופאים כאילו לא מכירים את התופעה... יכול להיות שבאמת אינפורמציה מהאינטרנט היא לא איכותית... אם זה באמת נכון שוריקוצלה איכשהוא גרמה לאשך להפסיק להתפתח עד איזה גיל אפשר לתקן את זה וזה יהיה אפקטיבי?

    תודה :\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהצלחה

    ד''ר נחום זילבר
    04/08/2011

    שניהם גורמים להקטנת אשך לפעמים. אם נבדקת וכולם אמרו אותו דבר אז כנראה זו האבחנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתגובה לתגובה לתגובה וכו'

    חסוי
    05/08/2011

    איך אפשר לדעת מה הגורם?... כי לי באופן אישי זכור שמאז ומתמיד היו הבדלי גבהים ולא הבדלי גודל... בנוסף לא זכור לי שהיה לי אשך עגול (משום מה הקטן הוא עגול)
    יש משהו שאפשר לעשות בשביל האסטתיקה? כי זה ממש מביך... :\
    אני יודע שאני ראש בקיר אבל אני ממש חושש שתיעשה טעות שלא יהיה אפשר לתקן אותה... וחוץ מזה זה דיי מבאס שאני אצטרך להמשיך לחיות עם הכאבים האלה וחוסר הנוחות... אפשר לאבחן בוודאות שזה בגלל שהוא היה אשך תמיר? אני ממש מאוכזב מעצמי כי יכלתי לברר את זה יותר מוקדם... לצערי זה האיזור ה"דפוק" יותר בגוף שלי ועברתי ניתוח כשהייתי בן 7 להגדלה של החור שם וזו הייתה חוויה ממש טראומטית במיוחד אחרי שעברתי את הניתוח ומשום מה החור שוב נסתם אז הרופא היה חייבב לפתוח אותו במקום (רק המחשבה מצמררת אותי)... נשבעתי אחרי הניתוח הזה שאני לא עושה לעולם ניתוח... ודי חששתי לספר על כל הכאבים באיזור ובאיזשהו מקום הדחקתי את זה... ואז פתאום יום אחד שמתי לב שיש הבדל גדול ביניהם שנה שעברה. חיפשתי באינטרנט וקראתי שזה טבעי... אז זו הייתה בשבילי סיבה מספיק טובה להדחיק שוב (האמת זה סיפור הרבה יותר ארוך אבל זה לא חשוב לא מעניין זה לא הזמן ו\או המקום לדבר על זה)...
    עכשיו אני לא יכול להגיד שזה כואב כי לא מאמינים לי... כי איך לא סיפרתי על זה עד עכשיו? אבל עכשיו שהמצב ממש ממש נורא אני לא יכול לדעת עם הוריקוצלה מנעה מהאשך הקטן להתפתח... או שזה פשוט עצם היותו אשך תמיר... מוזר לי - נבדקתי במעקב במשך 3 שנים פעם בחצי שנה עם סרגל והוא אפילו לא זרק הערה... איך לא שמתי לב לזה עד עכשיו? בגלל זה אני חושב שזה משהו שקרה לאחרונה...

    לדעתך אם רופא ילדים היה רואה שיש הבדל גדול כל כך הוא היה מפנה אאותי למישהו? או שהוא היה סומך על עצמו ונותן לזה להישאר ככה?

    וכשהאשך התמיר קטן זה לא משהו שהיה מאז ומתמיד? או יכול להיות שהוא פשוט הפסיק להתפתח בגלל זה...

    אני בטוח שהכאב הוא מהוריקוצלה כי כשאני עומד ולוחץ את הבטן אני מרגיש סוג של לחץ וכאב עדין בתחתית האשך - ואם אני נוגע בזה זה ממש כואב... וכשאני מנסה להיזכר בתור ילד קטן כשהייתי מסתכל על האשכים ותוהה אם ככה זה צריך להיות - כי הקיבוע ממש גבוהה יחסית זכור לי שהם זהים בגודלם אבל אחד יותר גבוהה מהשני

    מצטער שאני מושך את כל זה ובערך לוקח עמוד שלם בפורום... אני נמצא בסוג של חוסר אונים זה שאלות שלא יוצא לי לשאול ב"לייב"(אם אפשר לקרוא לזה ככה) כי אני פשוט שוכח הכל... כאן יש לי זמן לחשוב על השאלות... וכמו שאמרתי - אני חושש שאני לא יעשה את הדבר הנכון בזמן הנכון ואז פשוט לא אוכל לתקן את זה

    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום