פורום אורולוגיה, אימפוטנציה - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר יוסף שמואלי
ד"ר יוסף שמואלי
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר יוסף שמואלי ללא פרסום בפורום
 
  • חדר כושר
    עידו
    02/11/2011

    היי האם אימון בחדר כושר עם משקולות ושתיית חלבונים הכוונה למי חלבון (whey ) יכולים לעצור את הגדילה של הפין או לגרום בעיות בזקפה? אני בן 21

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדר כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בורח מראש הפין
    רוני
    01/11/2011

    בעבר היו לי זקפות חזקות,
    פתאום הם הפסיקו והפין בקושי עומד, אך הוא עומד אבל הדם בורח מראש הפין..
    יכול להיות שזה בגלל שבת זוגתי משכה לי בפין כאשר הוא היה בזקפה(למטרת צחוק.. מעשה טיפשי..) וכרגע אני לא ממש יכול לקיים יחסי מין בגלל שראש הפין והפין עצמו לא נוקשה והדם בורח ממנו..
    תופעה זו נמשכת כבר טיפה יותר משבוע..
    אני בן 16 וחצי..
    מה הסיבה? ומה הטיפול?
    אני מאוד מודאג ולחוץ לגבי נושא זה
    תודה רבה! מחכה לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם בורח מראש הפין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בורח מראש הפין - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    אולי "פחד" פסיכולוגי
    נסה להמתין כמה שבועות ולבדוק מה קורה (אולי באוננות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמונת מצב
    רונן
    01/11/2011

    שלום רב,
    בן 50, ברקע שלפוחית שתן ניורוגנית, ערמונית מוגדלת (מגיל 42) בנפח של כ-57 סמ"ק, שארית שתן של 210 סמ"ק.
    בשנים 2005-2009 PSA יציב (0.53-0.68), ב- 2010 - 0.95 ,
    ב-2011 -1.85. כאשר שלפוחית שתן מלאה (ולעתים קרובות כאשר לא מלאה) קיים קושי רב בהשתנה (זרם חלש ומקוטע). כמו כן לעתים קרובות נדרשת השתנה כפולה. לאחרונה קם להשתין פעם אחד בלילה...
    מה דעתך לגבי מצבי הבריאותי (אורולוגי)?
    מה המלצתך לגבי המשך הבירור שכדאי לי לבצע (CT בטן, ביופסיה וכו')?
    תודה רבה מראש !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תמונת מצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמונת מצב - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    מעקב PSA!
    טיפול תרופתי?
    פנה לאורולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליך היפרדנסי בכליה
    מירי
    01/11/2011

    שלום ד"ר,

    אבי בן 78 בזמן האחרון התלונן על כאבים בצד האחורי של הגב ונשלח ע"י אורטופד לבדיקת
    CT סיכום הבדיקה הוא:

    ציטוט מדוייק:
    שינויים בע"ש כמתואר. יש לציין תהליכים ציסטיים בכליות, תהליך היפרדנסי בכליה הימנית והסתיידות בכליה משמאל. שינויים טרשתיים באאורטה הבטנית. הדגמת אזור זה חלקית בלבד בבדיקה זו נחוצה השווה עם u.s.

    אודה לך מאוד מאוד אם תוכל לתת לי הסבר קצר לגבי הנאמר המילה היפרדנסי האם זהו גידול?

    בתודה מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תהליך היפרדנסי בכליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליך היפרדנסי בכליה - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    תהליך היפרדנסי יכול להיות גידול. מציע להמשיך בבירור הדמייתי תוך ייעוץ אורולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות איבר המין
    עידו
    01/11/2011

    עד איזה גיל איבר המין ממשיך לגדול ולהתפתח? האם יש מקרים חריגים? מהו הגודל הממוצע של איבר מין בזמן זקפה?
    תודה וסליחה על השאלות הרבות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות איבר המין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות איבר המין - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    סוף גיל ההתבגרות.
    כ-12-13 ס"מ. כמובן יש חריגים למטה ולמעלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתי מסתיים גיל ההתבגרות

    דודו
    06/11/2011

    בעצם מתי מסתיים גיל ההתבגרות? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה מוזרה
    דורי
    31/10/2011

    שלום זה קצת מביך אז אני יגש ישר לעניין ליפני יומים אוננתי
    והייתה לי גמירה חזקה לאחר הגמירה נהייתה לי הרגשה כזאת מוזרה של מין גירוי כזה שאני צריך עוד פעם לעשות את זה בישביל שהגירוי "יסופק" ואז עוד פעם יש לי את אחריי דקה וזה נימשך ככה כבר יומיים בירציפות , יש לציין שאם אני לא חושב על זה אז זה פיתאום נעלם לי ואז עוד פעם חוזר כיאילו חשק תמידי להוציא זרע -עכשיו זה קרה לי גם ליפני חצי שנה ועבר אחרי חודש יכול להיות שזה רק גירוי יתר או דלקת זה לא כואב אבל זה מציק.

    תודה אבקש לענות בהקדם . (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה מוזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה מוזרה - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    אולי גירוי?
    המתן בסבלנות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבן בשלפוכית השתן
    שמואל
    31/10/2011

    שלום לך הייתי בבית חולים איכילוב אתמול,אחרי הרבה תלונות על כאבים בלתי נסבלים בבטן ובאשכים,עשו לי צילום וקבעו שיש לי אבן בשלפוכית השטן,הם אומרים שהאבן קטנה ויש להם תקוה כי היא כבר למטה ויש סיכוי שאני ישתין אותה יום אחד.נתנו לי כדורים בשם:ALFU-KAL-XL למשך שבוע לטענתם יש סיכוי שהיא תמיס את האבן או תפורר אותה וככה יהיה לה סיכוי לצאת בשתן (לא בטוח)השאלה שלי אליכם האם יש איזה תרופה אחרת שבטוח יכולה להעלים את האבן הקטנה הזאת?מה שמה?
    תודה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבן בשלפוכית השתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבן בשלפוכית השתן - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    קיבלת טיפול מתאים
    אם מספיק קטנה מקווה שתוכל להוציא אותה עם השתן
    אם תוציא שלח למעבדה ותדע את שמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשך שמאל כואה לעתים
    גואל
    30/10/2011

    שלום, אני בן עשרים, ומזה זמן רב אני חווה את התחושה הבאה:

    מדי פעם - אחת לחודש עד מספר חודשים אשך שמאל שלי כואב. לא כאב חד וחזק, אבל הוא כן בא בסוג של 'גלים', והכאב יכול 'לפמפם' בזמנים מסויימים. בדרך כלל הוא מתחיל בבוקר כשאני קם, כאשר אז הוא חלש מאד, והכאב מתעצם עד הערב, אז הוא גורם לאי נוחות בתנועה או במנוחה.

    אני יכול לשכוח מהכאב לכמה שעות, והוא יופיע שוב, והוא יכול להופיע למשך שעות באופן רצוף. הוא בדרך כלל נעלם בבוקר שאחרי, או בתוך יומיים לכל היותר.

    בפעם הראשונה שהרגשתי כאבים באשך שמאל זה היה בהיותי ילד, אז, לאחר בדיקה התברר שמדובר בדלקת. בבדיקה לא מזמן גם הוסבר לי שמדובר בדלקת.

    הדבר קורה לעתים תכופות מדי, ואני לא יודע אם הוא צריך תשומת לב מיוחדת. הכאב מופיע אך ורק באשך שמאל.

    האם יש דרך טיפול שתמנע את הכאבים האלו?
    (אני מסוגל לחשוב על אחת, אבל היא לא רצויה.)

    תודה מראש
    ג'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשך שמאל כואה לעתים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשך שמאל כואה לעתים - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    06/11/2011

    פנה לאורולוג ובצע u.s. אשכים כמו כן בדיקות לשלילת אבנים בדרכי שתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול סרטני בשלפוחית השתן
    amber
    30/10/2011

    בן-זוגי (בן 64) עבר לפני 3 שבועות ניתוח T.U.R.T.. להוצאת גידול 4 ס"מ קוטר. היום קבלנו תוצאה של בדיקת המעבדה הפתולוגית: גוש כרובתי\ סולידי בדופן ימין מאחור כ-4 ס"מ. בדיקה מאקרוסקופית: התקבלו מספר קטעי רקמה קרומיים בלתי-סדירים גמישים וספוגים בנפח 6 סמ"ק. בדיקה מיקרוסקופית \ אבחנות : Fragments of solid, high grade urothelial carcunoma extensively infiltratingthe the lamina propria and mascularis propria. Vascular unvasionis noted. Stage pT2 הרופא האורולוג ממליץ על ניתוח לכריתת שלפוחית השתן והערמונית המוגדלת, לקיחת חלק מהמעי ליצירת כיס שתן פנימי, לשתול צינורית שתנקז (דרך הבטן) את השתן לשקית חיצונית... אנו מבקשים עצתך: מה המלצתך? האם זה הפתרון האופטימלי? מה דעתך? בברכה ובתודה אמבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול סרטני בשלפוחית השתן - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    המצב מורכב והפתרון המוצע נראה מתאים
    ישנם הרבה שיקולים - אני מציע להיפגש עם אורולוג שיסביר את כל היתרונות והחסרונות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכיפות בהשתנה
    איציק
    26/10/2011

    אני בן 60 חולה בפרקינסון והבעיה העיקרית שלי היום היא דחיפות ותכיפות בהשתנה ובעיקר הבעיה היא בלילה שאני מתעורר כל שעה וחצי להשתין. יש לציין שאני מפסיק לשתות כבר בשעות אחה"צ. הערמונית שלי בגודל כמעט תקין,כבר חמישה חודשים שאני לוקח אבודט ולקחתי גם קסטרל שהחמיר את הסימפטום. הנוירולוג אומר שהבעיה אינה נובעת מהפרקינסון והאורולוג נוטה לראות בכך בעיה של הפרקינסון.מה אתם חושבים ומה יכול להיות הפתרון לבעיה. תודה על תשומת הלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תכיפות בהשתנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכיפות בהשתנה - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    27/10/2011

    לדעתי בלי להכיר המקרה התחל שימוש בvesicare 5mg תוך כדי הפסקה הדרגתית באבודרט ולאחר מכן קסטרל תוך כדי השגחה שממשיך לתת שתן בזרם תקין. לדעתי זה קשור לפרקינסון אבל האורולוג מטפל. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיקמתי לחבר שלי את הפין...
    חסויה
    26/10/2011

    כן, זה נשמע מוזר ומצחיק, אני יודעת... אבל בכל זאת תנסו להתייחס ברצינות:
    יש לי חבר כמה חודשים, אנחנו לא מקיימים יחסי מין (הוא צריך את הזמן שלו), אבל אני כן יורדת לו ועושה לו ביד, בהתחלה האיבר שלו היה ישר, באחת הפעמים שהיינו במיטה, פתאום הבחנתי שהפין שלו התעקם ומאז הוא נשאר ככה...
    האם יש בעיה בזה? איך זה קרה? משהו שאני עשיתי? יצא לכם להתקל במקרים כאלה? הזקתי לו?
    בנוסף הוא לעיתים די קרובות מתלונן על כאבים בביצים, אני הצעתי לו ללכת לרופא, אבל הוא אומר שהוא קרא באינטרנט וקוראים לזה "דיכאון ביצים" ושלח לי קישור, אני בכל זאת חושבת שכדאי שהוא יראה רופא, אני צודקת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיקמתי לחבר שלי את הפין...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיקמתי לחבר את הפין... -

    ד''ר נחום זילבר
    27/10/2011

    את צודקת שיפנה לרופאו או לאורולוג. יתכן שהתרחש משהו שהיה חזק מדי עבורו וקרה מה שקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסביב
    חסוי
    26/10/2011

    שלום דוקטור אני ליאור ואני בן 15 ויש לי כמה דברים לומר לך

    זה היה ארוך אבל אני חייב את עזרתך בשנה שעברה הלכתי לבית הספר כמו כול הילדים כרגיל ופיתאום תקף אותי כאב איום ונורא מאשך שמאל לבטן העליונה

    הבנתי שמשהו לא בסדר וחזרתי הביתה ניכנסתי לשרותי ולאט לאט החזרתי את האשך שלי לימקומו והבנתי שהיה לי תסביב אשך וטוב שחזרתי לבית בימהרה וסידרתי הכול

    הלכתי לאורולוג ואמרתי לו על כך והוא אמר לי שאים זה היה מיקרה חד פעמי ושהכול בסדר עכשו ושהחזרתי את האשך למקום אין סיבה לעשות כלום

    הוא גם בדק אותי ומישש ואמר שהכול תקין אצלי

    מאז חיי הם ממש לא חיים אני מפחד ללכת ברחוב ומפחד להנות כמו

    כול הנערים בגילי שמציעים לי לצאת אני חושב לא פעמים אלה מיליון פעמים מיתוך פחד איום אני מרגיש כלוא

    וחרדה חזקה נימצאת עלי

    עוד מאת מתחילה שנת הלימוד ואני כול כך חושש מהליכה לבית הספר .... ומהלך היום אני הרבה חושב מה העשה בתור אדם מבוגר עים מישפחה וילדים ואישה עבודה וכו.......

    איך אני יחייה ככה בצורה הזואתי אני מרגיש שאני לא מסוגל לצאת לבחוץ מרוב פחד וחרדה נוראית

    חוץ מיזה הלכתי לבדיקת אולטרסאונד

    והרופא אמר לי שיש לי מיקרוקלציפיקציות שזה

    סיד באשכים ושזה כלופ וזה דבר שכיח שלא גורם לשום בעיות ו

    אמרתי לאורולוג שאני מרגיש כמו גושים שיוצאים לי מיתוך יותרות האשכים

    ובאמת ראו באולטרסאונד מיספר נגעים ציסטיים עד כ0.8

    יש לי בצד ימין ציסטה אחת ובצד שמאל יש לי כמה ציסטות

    ואני ממש יכול להרגיש אותן במישוש ממש כמו גבשוש שיוצא מיתוך יותרת האשך

    (ברואש יותרת האשך)

    וזהו אשכים סימטריות תקינות הכול תקין אפידידימיס אינו מוגדל

    הכול תקין ברוך ה' אבל החרדה מאז התסביב לא מניחה לי לרגע ולא עוזבת אותי דוקטור אני ממש מפחד תיראה אני לא חיי מאז המיקרה הזה אני כלוא בתוך הבית ונימנע כמה שיותר לצאת לבחוץ במהלך הלימודים כול בוקר זה היה סיוט של בחילות ותופעות של חרדה

    ליפני הליכה לבית הספר ובדיקה של שק האשכים דקות ארוכות בשירותים וככה אני ממש גמור ועצוב לי מאוד שליפני שאני יוצא לאן שהוא

    אני בודק את השק ודואג עים היה משהו

    וגם כול כאב קטן אני דואג

    בקיצור אלו לא חיים דוקטור סליחה באמת סליחה על ההודעה הארוכה בבקשה תבין אותי

    ותן לי עצות בתודה ענקית ליאור...................

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסביב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסביב - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    27/10/2011

    אתה דואג יתר על המידה. תחיה חיים נורמלים ורגילים כמו חביריך. תספר על חרדותיך לרופא ותבקש ממנו מכתב הפניה לחדר מיון הקרוב אליך ללא תאריך ועם אבחנה של תסביב האשך. וכאשר תרגיש כאבים עזים פתאומיים באחד האשכים פנה למיון מידית. אין כל צורך בבדיקות העצמיות ומחשבות מיותרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 4 שאלות -דיי דחוף
    א,ב קרוואן
    25/10/2011

    רשמתי כמה פעמים על הוריקוצלה שגילו אצלי אבל יש התקדמות - ואני רוצה לדעת שהכל בסדר.

    אני עוד מעט בן 18 היה לי אשך תמיר כשהייתי ילד קטן- והוא טופל בגיל שנה

    עשיתי בדיקות זרע שיצאו תקינות.

    עכשיו - אותו אשך קטן יחסית (בסביבות ה15 מ"ל ואילו התקין 28מ"ל) ולא מפותח אבל הבעייה היא שיש באותו אשך וריקוצלה דרגה 3 ולכן לא ניתן לדעת אם זה הוריקוצלה שגרמה לאשך לא להתפתח. בנוסף יש לי כאב (שלאחרונה החמיר מאוד) באשך בעמידה ממושכת ובבטן התחתונה במאמץ או כאשר בעמידה משהו לוחץ לי על הבטן (לדוגמא חגורה לוחצת וכאלה) הייתי אצל 3 אורולוגים שטענו שהסיבה שהאשך לא מפותח הוא כי הוא היה בעבר אשך תמיר. והייתי במצוקה כי הכאב מגביל ואני חושש שיחמיר יותר עד שאני בקושי אוכל לעמוד (לדוגמא כשאני מתקלח בבוקר וכל היום על הרגליים בערב אני פשוט לא יכול להתקלח כי זה ממש כואב). פניתי לרופא שלי (שמטפל בי משאני מכיר את עצמי) והוא הפנה אותי לכירורג (ד"ר קליין) הוא עשה עלי רושם שהוא אכן מבין מה המצב והוא טען שלרוב האורולוגים בודקים רק את בדיקת הזרע ואם היא תקינה הם לא עושים כלום אבל זה נזק מצטבר ויכול להיות שעוד כמה שנים יהיה מאוחר מידי. והוא אמר שבמצב כזה שהאשך מתחמם הוא לא יכול להתפתח.
    התשובה הייתה ממש סבבה לי כי אני מת להפתר מהכאב הזה כבר ואני ממש רוצה שהאשך יתפתח.

    לשאלות:

    1. זומנתי לבדיקות באסף הרופא ויומיים אחר כך הניתוח (:O) זה מרגיש לי מוזר שקובעים ניתוח כל כך מהר... יש ממה לדאוג?

    2.אני בעל התפתחות מאוחרת (ההתבגרות המינית שלי התחילה בסביבות גיל 15) האם יהיה שיפור בגודלו של האשר במידה ואעבור את הניתוח?

    3.האשך התמיר קובע מאוד גבוהה בשק ויש לו נטייה להמחץ, יש אפשרות לבצע קיבוע מחדש נמוך יותר? זה מסובך\מסוכן?

    4.השיטה הלפרוסקופית מומלצת? הכאבים יפתרו לי סוףסוף?

    תודה רבה - אבקש להתייחס לכל 4 השאלות

    יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    4 שאלות -דיי דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 4 שאלות -דיי דחוף - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    27/10/2011

    אם כירורג מנתח אותך במהירות שכזו ואם זו הדעה שלו על האורולוגים והיא כזו בטוחה אני ממליץ שתשאל אותו את כל השאלות המאד נכונות ששאלת או לחילופין בקש ייעוץ נוסף מהאורולוגים המצוינים של אסף הרופא והם בוודאי יעזרו לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא נראה לי שהוא המנתח

    א,ב קרוואן
    28/10/2011

    הוא בדק אותי ושלחו לי משם זימון לבדיקות נוספות וגם תור לניתוח... אבל כשאתה אומר האורולוגים המצוינים שבאסף הרופא אתה ציני? או שתאכלס יש שם אורולוגים טובים?

    והסיבה שהוא אמר את מה שהוא אמר על אורולוגים היא כי - כמו שכתבתי כאן בפורום הייתי אצל אורולוגים ושילמתי מלא מלא כסף כדי שיגידו לי שוריקוצלה זה לא כואב או שהבעייה לא שם ושהיא בראש ושאני צריך פסיכולוג (ואחרי זה לקחו את הכסף שלי)... וזה כן כואב וזה כן מגביל וזה החמיר ואני חושש שזה יחמיר עוד יותר... והלכתי אחרון לרופא שלי כי באמת שלא ידעתי למי לפנות יותר וסתם ביזבזתי מלא כסף מלא זמן והכי הרבה - עוגמת נפש.

    ועברתי כמה ניתוחים בחיים אפילו מעצם המילה "ניתוח" יש לי חלחלה ולכן אני לא סתם מפנה את עצמי לניתוח כי בא לי...

    ועל הדרך יש שם מישהו שאתה ממליץ שינתח אותי?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא נראה לי שהוא המנתח - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    30/10/2011

    לא ברור לי על מה הוצאת כסף. ואני לא כותב בציניות אלא לעזור לאנשים בלבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחח

    א,ב קרוואן
    30/10/2011

    על אורולוגים שמשום מה היו פרטיים והוצאתי משהו כמו 1800 על שניהם ביחד כדי שאחד יגיד לי שוריקוצלה זה בכלל לא כואב והשני יגיד לי שאני צריך פסיכולוג כי הבעייה בראש ולא שם (?!)... יש לרופאים קטע כזה שנראה להם שבגלל שהם למדו רפואה לי אין מילה וזה מה זה מתסכל... בכל מקרה כמה זמן אחרכך הגיע אלי מכתב מאחד מהם כדי להזכיר לעשות בדיקה אם צריך לבצע ניתוח והיה כתוב שם וריקוצל דרגה 2-3 (בדיקת הזרע יצאה תקינה) והכאב רק החמיר ונהיה מעיק - האשך אכן חם יותר - או יותר נכון גודש הורידים מעל חם יותר מהאשך השני. ואז ביקרתי אצל הרופא ההוא והוא גם אמר לי שזה דרגה III והוא טען שכשהאשך מתחמם לאורך זמן הוא לא יכול להתפתח והוא אמר שהוא מאמין שיהיה שיפור בגודל אם אעבור את הניתוח (הוא גם אמר שזה נזק מצטבר ויכול להיות שבעתיד יהיה מאוחר מדי). אני מניח שבדיקת הזרע יצאה תקינה כי גודל האשך השני הוא משהו כמו 28מ"ל אבל האשך הפגוע נותר בגודל של 15מ"ל והוא קובע מאוד גבוהה ולכן זה ממש לא אסתטי מעבר לזה שכל העסק שם כואב בטירוף כשאני עומד זמן ממושך או אחרי מקלחת... וקרה שהתקלחתי בבוקר והייתי על הרגליים כל היום (חרא יום - היה ממש כואב) ובערב לא יכלתי לעשות מקלחת כי בשנייה שהמים החמים התחילו לזרום נהיה לחץ מטורף וממש כואב (בלתי נסבל) ואני ממש חושש שזה יחמיר יותר...

    בכל מקרה השאלות שאני שואל הן ממש לא בשביל לפגוע בכל דרך שהיא ברופאים

    אבל אם מי עוד אני אתייעץ? באינטרנט (המקור הלא אמין - בשביל קהל הרופאים) היה כתוב שכשיש פגיעה בגודל של האשך וכאבים עושים ניתוח וכל אורולוג רק גרם לי לתסכול כי הזמן עובר ובאיזשהו שלב אני אפסיק להתפתח. הוא היחיד שאמר לי תאכלס - מה שרציתי לשמוע - כי אני באמת רוצה להפתר מהכאבים והייתי שמח אם כל העסק היה נראה נורמלי. ואצל כל אורולוג זה היה - "בדיקת הזרע בסדר אז אין מה לעשות."

    זה מעצבן , זה מתסכל ואני לחוץ מהניתוח הזה - אז אני בא למקום שאני אוכל לשאול כדי לקבל תשובה - וצר לי מאוד אבל תשובה כזאת: "אם ככה הוא מדבר לאורולוגים אז תשאל אותו" לא כל כך מתאימה בכלל בכל סיטואציה אפשרית

    תביא לי את האימייל שלך אם בא לך לראות כמה המצב חמור - אני לא הולך לשים פה תמונה בפורום....

    Peace

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחח - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    30/10/2011

    צטט אותי נכון-אם זו דעתו על האורולוגים וכו" ולענינך כמו שכתבתי יש אורולוגים באסף הרופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי אוננות יתר ואימפוטנציה
    אייל נחום
    24/10/2011

    לכבוד ד"ר גור וד"ר זילבר הנכבדים שלום רב ,

    הנני פונה אליכם בעקבות סיטואציה מבלבלת ומביכה שאני עובר ואני אשמח אם תוכלו לייעץ לי.

    הנני בן 30 שסבל לא מעט בחיים כתוצאה מדחייה חברתית , זוגית ואי הגשמה אישית. עקב כך האוננות היוותה לי פורקן.
    השתדלתי בתקופה האחרונה לאונן כמה שפחות , אבל קרה לי ימים שאוננתי פעמיים ביום. האוננות יתר קרתה לי עקב לחצים ודחפים בלתי נשלטים , ממש כמו של עשיית צרכים.

    במהלך השבוע האחרון , הרגשתי שאין לי את הכוח גברא שהיה לי , אין לי זקפת בוקר
    כרגע וכבר כמה ימים יש לי כאבי ביצים חזקים ואפילו שום גירוי שעבד עלי כבר לא עובד על האיבר מין.

    בעקבות זה , התרחקתי מכל מה שמגרה אותי ועדיין יש לי כאבי ביצים גם כאשר אני משתין.

    שאלתי היא האם נגרם לי נזק בלתי הפיך בבלוטות הזרע ? האם יש משהו שאני צריך לקחת ? האם הנני צריך ללכת לבדיקות ? למי כדאי לפנות ?

    הנני מאוד מבולבל ומתוסכל ואני פוחד שבעקבות כך יהיה לי קשיים בלהכיר בת זוג ולקיים איתה יחסי מין.

    בבקשה תייעצו לי מה לעשות.

    בתודה מראש ובהערכה רבה ,

    אייל נ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוננות יתר ואימפוטנציה - תגובה

    ד''ר נחום זילבר
    27/10/2011

    פנה לאורולוג. אוננות יתר לא גורמת לאין אונות בגיל 30

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ במתן שתן
    אביחי
    22/10/2011

    אני בן 34. לאחרונה הרגשתי, בניגוד לעבר, שאני לא מצליח ליצור לחץ במתן השתן והקצב של השתן הוא קבוע מבלי שיש לי יכולת ליצור לחץ גבוה יותר. יש לי יכולת לעצור את השתן. האם זה מעיד על משהו והאם יש צורך בטיפול?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ במתן שתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ במתן שתן - תגובה

    ד''ר אורי גור
    03/11/2011

    אם לא מפריע, זרם סביר, ואין תלונות נוספות - אז כנראה אין צורך בטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום