מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אפידידימיטיסחזי17/08/2011
שאלה :
אני אולי כבר סובל מ חודשיים מאפדידימיטיס עליי לציין שאני מקיים יחסי מין מועטים וכמובן מוגניםלאור המצב האם זה תקין חודשיים ?
כמו כן היה לי כלמידיה שעברה ברוך השם אבל עליי לציין שהכאבים לא עוברים יש שיפור אבל בכל זאת לא עוברים לא מזמן קיימתי יחסי מין עם בת הזוג ויום למחרת התחלתי להרגיש שכל הרגליים תפוסות הרגשה כמו ריצה של כמה ק"מ לאחר אי פעילות ספורטיבית ממושכת מה זה אומר?
כמו כן עליי לציין שמאז תחילת המחלה הכאב הכי מפריע זה מפסעה שמאל שכל סיבוב או תנועה יש כאבים לא רצויים אז האם הכל תקין או לחזור לבדיקה כמו כן הייתי 4 פעמים אצל אורולוג ונתן לי לרוב סלקוקס שלא עזר ,דוקסילין ואופלודקס שלא השתמשתי בו עדיין.
תודה
חזי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפידידימיטיס - תגובה
ד''ר נחום זילבר19/08/2011מצב של דלקת כרונית באפידידימיס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי סי טיאלון16/08/2011
אני סובל מבעיות אורלוגיות אובדן שתן וכן
עברתי בדיקת סי טי שממציאה הם:
סריקה l2-l3 מודגם בלט דיסק גדול ואקצנטרי לימין עם הצרות
של הנקב מימין ולחץ על השק התקאלי ועל השורש l2 מימין.
סריקה l3-l4 מודגם בלט דיסק אקצנטרי לימין עם לחץ על השק
התקאלי ועל השורש l3 מימין לאחר מוצאו מהנקב.
האם יתכן שהממצאים האלו הם הסיבה לבעיותי (לצורך כך נערכה הבדיקה)
תודה
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאי סי טי - תגובה
ד''ר נחום זילבר19/08/2011יש קשר. תפנה לאורולוג ובצע אורודינמיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזה כשלושה שבועות כאב באשכיםיחיאל16/08/2011
דופק 90 סדיר
לחץ דם 128/70
בדיקת אולטרסאונד ניצפתה אבן סקטואלית בגודל 4 מ"מ , ללא הרחבה של ורידים ספרמטיים ,רציתי לקבל חוות דעת על הממצאים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזה כשלושה שבועות כאב באשכים -
ד''ר נחום זילבר19/08/2011תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בשתן חריפה!אליה15/08/2011
כבר יותר משבוע שאני סובלת.. שותה כמויות אדירות של מים בגלל הצריבה והכאבים. דחף ולחץ חזק לשתן ממש כל כמה דקות עד שכבר ממש יוצא מים!
החליפו לי כבר 2 סוגים של אנטיביוטיקות. בהתחלה אופלוקסצין 200 מ"ג. כדור פעמיים ביום. אחרי 5 ימים ללא תועלת החליפה לי הרופאה לצפוויט פורטה 500 מ"ג. כדור 3 פעמים ביום. עד רגע זה כלום לא עוזר.. אפילו לא כדורי החמוציות שקניתי.. אני מרגישה שהדלקת מחריפה כאילו כל האזור למטה ופנימי חם מרוב דלקת.
הייתי אצל רופא נשים והנ"ל שלל מקור בעיה מהמערכת הנשית.. עשיתי אולטראסאונד כליות והכל תקין.. בדיקת שתן עשיתי היום בבוקר לכן מתרבית השתן אין לי עדיין תשובה אבל בגלל שהתחלתי לקחת את האנטיביוטיקות לפני בדיקת השתן אמרו לי שסביר להניח שגם היא תצא שלילית..
אני אובדת עצות והסבל כבר בלתי נסבל.. מה עליי לעשות? להחליף עוד פעם אנטיביוטיקה? להמשיך עם הקיימת?
פעם אחרונה שהייתה לי דלקת בשתן הייתה לפני שנה בדיוק כך שלא נדמה לי שהעניין חוזר על עצמו יותר מדי יחסית..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדלקת..
אליה15/08/2011הדלקת לפני שנה היתה קלה יחסית.. 5 ימים אנטיביוטיקה וחלף.. הפעם אני מרגישה שהעניין ממש רציני ודורש יחס מיידי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאליה אם במקרה את קוראת
אורי10/05/2013גם אני עוברת את אותו סיוט עם סוגים שונים של אנטיביוטיקה וחיידק שכל הזמן חוזר אם במקרה את קוראת איך בסוף פתרת את הבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל זרע בגוון חוםטלי14/08/2011
שלום,
לבן זוגי החל להופיע בשבוע האחרון נוזל זרע בעל גוון חום, האם מדובר בבעיה רפואית או בהשפעת תזונה או גורם חיצוני כלשהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל זרע בגוון חום - תגובה
ד''ר נחום זילבר02/09/2011זה מראה על דלקת או דמם ולא ממקור של אוכל. פנו לרופא אם זה עדיין לא חלף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בשתן עם כאבים במותןooo12/08/2011
שלום רב,
לחברתי היתה הטלת שתן עם הפסקה באמצע, אובחנה בדלקת דרכי השתן וטופלה במקרודנטין.
לפני כשבועיים וחצי היתה לי בעיה בהטלת שתן וצריבה והרופא משפחה שלח אותי לבדיקות דם ושתן
לא נראתה תרבית או חריגה בבדיקות ולכן נתן לי סדורל שרק החמיר את המצב.
הופניתי למיון והתאשפזתי יומיים במחלקה אורולוגית עם חשש לאבנים בכליות , לא התגלה כלום בC.T ושוחררתי ללא טיפול כלל.
פניתי לרופא משפחה והוא נתן לי דוקסצילין לחמישה ימים פעמיים ביום שעזר להקלה בסימפטומים. לאחר סיום הטיפול (יום) החלה צריבה בפין וכאב+נפיחות באשכים ונתנו דוקסצילין לעוד חמישה ימים פעמיים ביום.
עשיתי אולטרסאונד כליות+אשכים והכל היה תקין
לפני שלושה ימים ביקרתי אצל האורולוג שאבחן אצלי דלקת בערמונית ונתן לי ציפרופלקסצין ל 500 מ"ג 10 ימים.
אני עדיין מרגיש כאב במותן ימין, ואתמול בלילה היו לי כאבים מוזרים בגב -מעין צריבה מעל המותן בשני הצדדים.
עשיתי בדיקות לSTDs אבל לאחר שסיימתי את הדוקסצילין שזה לא כל כך יעיל על מנת לאבחן חיידקים ,לדברי האורולוג.
אודה מאוד על תגובתכם,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה בשתן עם כאבים במותן - תגובה
ד''ר נחום זילבר19/08/2011יתכן ונדבקת מחברתך בסקס ללא קונדום. לפי התיאור זה כנראה פרוסטטואורטריטיס. המשך טיפול אורולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשך אחד נמצא קצת למטהאלמוני2010/08/2011
שלום. (בן 20). כבר הרבה שנים שאחד נמצא קצת יותר למטה,
בנוסף לזה יש מעיין נפיחות בחלק האחורי שלו, ובדיוק שם זה איזור רגיש , ולהבדיל מהאשך השני, אם אני נוגע באותו איזור, אני סובל מכאב או יותר נכון תחושת אי נוחות..
לעיתים אני סובל מכאבים באיזור שבין הבטן התחתונה לאיבר, עם נטייה ימינה (בהתאם לאשך שדיברתי עליו -הימני).
במשך השנים לא ממש ייחסתי לזה חשיבות, זה אף פעם לא הפריע לי ברמה כזו גבוהה, רק לאחרונה החלטתי שזה ממש לא זניח.
רוצה לציין שאני חייל, ורציתי לדעת מה האופציות להמשך טיפול מחוץ לצבא? אפשר לקבל איזה שהם פרופורציות לגבי מחירים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשך אחד נמצא קצת למטה - תגובה
ד''ר נחום זילבר19/08/2011צריך לעשות אולטרהסאונד של אשכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריד גדול על הפין בן 16 וחציעדי09/08/2011
היי אני עדי בן 16 וחצי אני ממש מפותח לגילי וזה בא לידי ביטוי בהתפתחות מינית כבר בגיל 12 ,לענין לפני כ-חודש שמתי לב שיצא מעין וריד ענק לכול אורך הפין וזה ממש ממש מלחיץ אותי התיעצתי עם אחי הגדול והוא חושב שזה משהוא בעייתי (הוא לא רופא) צירפתי תמונה כי אני מתביש לפנות להורי במקרה כזה זה ממש מביך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וריד גדול על הפין בן 16 וחצי - תגובה
ד''ר אורי גור23/09/2011זה נורמלי
אין מה לדאוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלידיעת עדי
אלונה04/10/2011יש לך איבר מין מאוד מאוד יפה ומרשים...
(:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהש
ש23/11/2011גם אני חושב שיש לך איבר מין יפה מאוד וגם גדול מאוד
אין לך ממה לפחד מהוריד לחצי מהגברים יש ורידים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בזמן גמירה ביצה עולהיןאןי08/08/2011
הביצה הימנית שלי עולה למעלה(לכיוון הבטן) בזמן שאני גומר.
לפעמים שאני מצליח להחזיק הרבה זמן שתי הביצים עולות למעלה או רק השמאלית, אבל בד"כ הימנית עולה.
שהייתי קטן, הייתי אצל רופא והוא אמר שמתי שיהיה לי שיער שם זה יפסק, אבל זה לא נפסק.
אני בן כמעט 16(עוד חודש).
זה נפוץ?
יש דרך אולי לתקן את זה?
תודה, יןאןי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר עזרה בבקשה? זה די מלחיץ אותי
יןיןי10/08/2011זה די מלחיץ אותי העניין הזה.. אני כבר הפסקתי לאונן למשהו כמו חודש וחצי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר עזרה בבקשה?
ד''ר נחום זילבר19/08/2011זה יחלוף. אל תילחץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בין שק האשכים לפי הטבעתברק07/08/2011
לאחרונה גיליתי גוש קשה בין שק האשכים לפי הטבעת.הקוטר של הוא חצי סמ, והוא לא כואב,אלא אם אני לוחץ עליו. לדעתי יש גם שינויים בגודלו,לפעמים הוא ממש קטן, ולפעמים גדול ומורגש.
האם יש לכם דעה מה זה יכול להיות? ולמי לפנות?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בין שק האשכים לפי הטבעת
ד''ר נחום זילבר08/08/2011פנה לפרוקטולוג בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקטור נחום זילברחסוי07/08/2011
שלום דוקטור נחום זילבר אני סובל מלחץ דם גבוה מקבל טיפול די טוב מקבל גם אבודרטוגם 05 xatralt10mgהאם זה משפיע לסקיפה בזמן פעולה המינית אם יש טיפול אני נמצא בדרום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקטור נחום זילבר - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/08/2011לא הבנתי את בעיתך. צור קשר יום חמישי 1800888999 ובקש לדבר איתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טסטוסטרוןטי04/08/2011
בן 60 בריא. מרגיש ירידה בתיפקוד מיני, עייפות וחיוניות נמוכה. בבדיקת טסטוסטרון יש לי 14.1 האם ניתן במצב זה לקחת את הג'ל טסטוס' ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טסטוסטרון - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/08/2011ניתן לקחת אחרי ייעוץ אורולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה מיניתמשה03/08/2011
בן 40 נשוי+2 ילדים.משקל גוף תקין, לא מעשן,לוקח פעם ביום 20 מ"ג סימבסטטין בגלל כולסטרול גבוה ושומנים בדם ורקע משפחתי לבעיות אלו.
לפני שנתיים לאחר החלו בעיות של ירידה בחשק מיני וקשיים בזקפה ואז הוחל בבדיקות דם ואפילו בירור MRI של היפופיזה שיצאה תקינה.
לאחר שנתיים שלא הניבו תועלת פניתי לרופא אחר המומחה בתחום המיני שאבחן לאחר בדיקות דם מתאימות חוסר עצום בהורמון טסטוסטרון.
שאר הבדיקות שהרופא החדש נתן לעשות היו בסדר למעט הטסטוסטרון שהיה אף נמוך ומתחת לסף גילוי.לפני 7 חודשים הוחל בטיפול בנבידו שאומנם שיפר קצת את הזקפה אבל לא ממש.
קיבלתי כבר 3 זריקות.
מצב כיום: יש זקפות בוקר לפעמים אך עדיין יש חוסר זקפה,זקפה יכולה להיות וכאשר מתחיל האקט המיני היא פשוט נעלמת או יורדת וממש קשה להחזיר אותה.
האם יש רעיון לבדיקות נוספות?
דברים אחרים?
מיותר לציין שזה מאוד פוגע ביחסים הזוגיים ביני לבין אישתי שגם כך נפגעו בשנתיים בהם הייתי בבירור אצל רופא לא מתאים.
אודה לתשובתכם ולרעיונות נוספים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה מינית - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/08/2011יש כמובן קשר בין הדברים. השתדל לצפות בטלביזיה ביום ראשון הקרוב 7.8.11 בשעות הבוקר ואולי תמצא מענה לשאלותיך.אני אהיה בערוץ 10 בשעה 10 ורבע בתכנית משפחתי 10 ואחרי שעה ב11 ורבע בערוץ 2 בתכנית סוד החיים הטובים. צפיה נעימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד כמה שאלות בקשר לדלקת בשתןדניאלה02/08/2011
1. אני לוקחת ציפורל 500 מ"ג ל 6 ימים כפול 3 בכל יום.אסיים בשישי הקרוב את הטיפול
2. האם בתום הטיפול של האנטיביוטיקה מומלץ/כדאי לחזור על תרבית שוב? והאם צריך לחכות כמה ימים מסיום האטיביוטיקה בגלל ההשפעה שלה על התרבית?
3. מתי מומלץ/אפשרי לחזור ולקיים יחסי מין?בתום טיפול האנטיביוטיקה?
או רק אחרי שמוודאים ע"י תרבית כי החיידק נעלם?
אציין כי אני מרגישה טוב=)
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות רבות על ויטמין c - תגובה
ד''ר נחום זילבר05/08/2011מוכר לי ענין החמוציות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות בקשר לדלקת בשתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר05/08/2011שבוע מסיום אנטיביוטיקה תרבית. יחסים אחרי קבלת התשובה במידה והיא תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי לטיפולים הורמונלייםיוסי01/08/2011
האם יתכן שטיפולים הורמונליים לגבר לשיפור התפקוד המיני, גורמים להתרחבות האגן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי לטיפולים הורמונליים -
ד''ר נחום זילבר01/08/2011לא ברור מהם הטיפולים בהורמונים ומה הקשר להתרחבות אגן ואיך רואים מצב שכזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לוואי לשיפור התפקוד המיני
יוסי01/08/2011ראשית תודה רבה על תשובתך. הניסוח האחר והפשוט לשאלתי: האם יש אפשרות שגוף של גבר מתרחב רק באזור האגן בתקופה מאד קצרה היא כתוצאה שהגבר מקבל טיפולים לשיפור התפקוד המיני או שזוהי חד משמעית השמנה מהזנחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לוואי לשיפור התפקוד המיני -
ד''ר נחום זילבר02/08/2011איני מכיר קשר בין טיפול לבין השמנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)