מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- להפסיק אוננותמשה06/04/2011
רציתי לדעת האם יש בעיה להפסיק לאונן ?
החלטתי שמסיבות דתיות אני מעוניין להפסיק לאונן ( אני מאונן כבר חמש שנים בערך פעם ביום-יומיים). האם יש בעיה רפואית לעשות זאת?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להפסיק אוננות - תגובה
ד''ר אורי גור06/04/2011אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשהנתנאל06/04/2011
שלום האורולוג שלי נתן לי טאמסולוסין למשך חודש ימים אני כרגע בשבוע השני ושמתי לב שאני גומר לא יוצא זרע בכלל או שיוצא מעט מאוד האם זה נורמאלי האם עליי להפסיק את השימוש בתרופה ? האם יש לכך השלכות לעתיד ?
בתודה אביעד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בבקשה - תגובה
ד''ר אורי גור06/04/2011תופעת לוואי מוכרת.
הפיכה.
לא מומלץ להפסיק את התרופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגבר
נתנאל07/04/2011תשמע אני לא רופא אבל אני יכול לומר לך שלי היתה את אותה הבעיה אני טופלתי אצל ד"ר רפי חרוטי סקסולוג מומחה הוא יושב במרכז ... רופא מאוד מוכר , בין הטובים בארץ חרדת ביצוע היא תופעה שנמצאת בראשני אני מודע לכך שזה מאוד קשה אני סבלתי מזה לא מעט עצתי לך היא לך לטיפול אתה לא תאמין כמה זה יעזור לך ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלאוריה05/04/2011
שלום,
בעלי בן 31 עבר צינתור לטיפול בוריקוצלה מדרגה 3 לפני כחודשיים.
מתי אמורים לראות שינוי במדדי הזרע אם בכלל? מתי מציע לבצע בדיקת זרע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וריקוצל - תגובה
ד''ר אורי גור06/04/20111. לפחות 3 חודשים לאחר הטיפול
2. לאחר 6 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- tוננות ופטמות נפוחותבן04/04/2011
שלום אני בן 14 האם יש קשר בין אוננות לפטמות נפוחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר tוננות ופטמות נפוחות - תגובה
ד''ר אורי גור06/04/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטוסקופיהנלי04/04/2011
כיצד מתבצעת הבדיקה? האם יש אילחוש מקומי?
ומה בעצם יכולים לגלות באמצעותה?
מה יכול לגרום לדם בשתן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטוסקופיה - תגובה
ד''ר אורי גור04/04/2011הסתכלות עם סיב אופטי דרך צינור השתן לשלפוחית.
כן -יש אלחוש מקומי
ניתן לגלות גידולים בשלפוחית השתן, אבנים, וכו'
כל הנ"ל ועוד סיבות רבות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים ורגישות בבטן תחתונהיריב04/04/2011
שלום רב,
לפני כשלושה שבועות בעת מתן שתן חשתי כאב חד בבטן התחתונה בצד שמאל. מאז אני מרגיש כאבים בבטן התחתונה ותחושה של נפיחות בכל אזור הבטן התחתונה. הכאבים לא פוסקים והאזור רגיש מאוד. בעת מתן שתן אני מרגיש רגישות ומאמץ של אזור הבטן התחתונה.
עשו לי בדיקת שתן ותרבית שתן ושללו דלקת. בדיקות הדם היו תקינות ולא הצביעו על דלקת. אורולוג בדק אותי ואמר כי הוא לא חושב שהבעיה באיבר המין ואף עשיתי צילום אולטראסאונד בטני שלא העלה כל ממצאים.
כירורג בדק אותי בבית חולים ואמר כי הכול נראה לו תקין. היציאות שלי תקינות כך שלא נראה לי שמדובר בבעיית גסטרו.
אני סבור שמדובר בבעיה שקשורה במערכת השתן/ איבר המין כי כל אזור הבטן התחתונה מאוד רגיש כל הזמן וזה ממש מקשה על התקפוד היומיומי שלי.
אף רופא לא אבחן עד כה מה הבעיה. מה דעתך בנדון ואיזה כיוונים היית ממליץ לבדוק.
אציין כי הרופא המטפל אמר כי אם לא תהיה ברירה הוא ישלח אותי לסי.טי. השאלה אם לדעתך זה יגלה את מקור הבעיה בוודאות.
בינתיים הפנו אותי לרופא פנימאי. אציין כי בימים האחרונים הכאב התחיל להתרכז בצד שמאל של הבטן - מהם הכיוונים האפשריים? האם בדיקת ct תגלה בוודאות את הבעיה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ורגישות בבטן תחתונה - תגובה
ד''ר אורי גור04/04/2011אין אף בדיקה שיכולה לגלות בוודאות
ממה שתיארת הכאב לא בהכרח קשור בדרכי השתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כרגע עברתי ביופציה בפרוסטטהזאב04/04/2011
התשובה בעוד חודש.
בבדיקה הגופנית הרופא כתב:
ערמונית נודולרית 2. TRUS איזור היפו ימין. בנוסף הסתיידויות מרובות
מה אומרת הבדיקה?
ולמה גורמות הסתידויות בארמונית.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כרגע עברתי ביופציה בפרוסטטה - תגובה
ד''ר אורי גור04/04/2011מדובר בתיאור הממצאים שנראו.
התשובה החשובה היא רק תשובת הפתולוג - המתן מספר שבועות בסבלנות.
להסתידויות אין משמעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבקשת המלצה לאורולוג בכלליתנלי03/04/2011
שלום רב,
זקוקה להמלצה לאורולוג מומחה שמקבל בקופ"ח כללית (לא ע"ח התייעצויות) במרכז.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקשת המלצה לאורולוג בכללית - תגובה
ד''ר אורי גור04/04/2011חפשי באתר של כללית ותמצאי את מבוקשך - ניתן לחפש לפי עיר מגורים , ימי קבלה וכו'
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברית מילה למבוגרדני03/04/2011
שלום רב.אני בן32.לא עברתי ברית בברית המועצות.לפי ההלכה אני לא יהודי כאמא שלי לא יהודיה.ברצוני לדעת העם ניתן לעבור ברית?(בבית חולים בלבד).לאן פונים?ומה צריך?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברית מילה למבוגר - תגובה
ד''ר אורי גור04/04/2011ניתן לעבור ברית.
עליך לפנות לאורולוג ולקבל הסבר ותיאום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת יותרת האשך או תסביב שהסתדראילנית02/04/2011
שלום רב,
בני בן ה-10 התלונן במשך שלושה ימים על כאב בא והולך באשך השמאלי.
ביום שישי פנינו למיון ילדים שם נעשה אולטרא סאונד.
להלן תוצאותיו:
שני האשכים תקינים בגודל אשך ימין 1.5*1.2*2.5, אשך שמאל 1.9*1.4*2.8
מרקם האשך השמאלי מעט הטרוגני ובדופלר מעט היפראמי, האפידידימיס משמאל מעובה יחסית והיפראמי. ייתכן Torsion-detorsion ייתכן torsion של אפנידקס טסטיס. רצויה ביקורת על פי מהלך קליני.
אשמח להבין הרבה מעבר... האם אכן היה תסביב שהסתדר? מהי משמעות הדלקת? כמה זמן מנוחה נדרש ומה לא לעשות? האם יכול לשוב? האם בכלל מאחורינו? עדיין מתלונן על כאבים ועדיין נראה אדמומי ונפוח אם כי מעט פחות. מהי מידת הכאבים? מסרב לקחת סירופ להקלה בכאבים. האם נגרם נזק כלשהו?
בברכה,
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת יותרת האשך או תסביב שהסתדר - תגובה
ד''ר נחום זילבר03/04/2011לשים לב אם הכאבים חוזרים.הייתי ממליץ להיבדק בהקדם אצל אורולוג ילדים עם כל המסמכים שבידכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהחסוי30/03/2011
אני בן 14 ובדר"כ כשאני מאונן לא יוצא לי זרע..
ולפעמים אני אפילו מרגיש כאב לכמה שניות באזור האשכים
נורמלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר נחום זילבר03/04/2011לא.פנה לאורולוג ילדים. ספר להורים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער על הפיןדורון30/03/2011
שלום רב,
אני בן 30 וסובל משיער לכל אורך הפין.
לעתים אני מוריד אותו על ידי שימוש בפינצטה.
1. מעבר לבעייה האסטטית האם שיער על הפין יכול לגרום לנזק בתפקוד המיני או בפוריות?
2. האם שימוש בפינצטה יכול לגורם לנזק שכזה?
3. כיצד ניתן לטפל בזה בצורה הטובה ביותר?
תודה מראש,
דורון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילציה
ד''ר נחום זילבר03/04/2011יש לבצע אפילציה. נסה מרפאה פלסטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלה!!27/03/2011
ד"ר שלום
לבעלי יש כאבים לסירוגין באשך השמאלי ואשר מקרינים גם למותן והרגל באותו צד.
בבדיקה אצל האורולוג אמר לו שכנראה שהוא סובל מוריקוצלה דרגה 2.
בספירת זרע נראה כי הכל תקין, והוא הופנה כרגע לביצוע US אשכים.
אם אין בעיית פוריות מה הטיפול המקובל בוריקוצלה שגורמת לכאבים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וריקוצלה - תגובה
ד''ר נחום זילבר03/04/2011וריקוצלה לא גורמת לכאבים במותן או ברגל. יש לברר שאלה של אבנים בדרכי שתן או בעיה אורטופדית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש קשרא27/03/2011
בעבר הייתי בטיפול פסכיאטררי ולקחתי אינווגה ורמירון וציפרלקס בנוסף נתן לי הפסיכיאטר סיאליס מזה חודש אינני לוקח ציפרלקס ואינוגה (INVEGA ) וגם מינון הרמירון ירד אך עדיין יש לי בעיות זיקפה למרות הסיאליס, האם יש חשש לנזק בלתי הפיך?
לאיזה רופא אצוי שאפנה האם אורולוג יוכל לבדוק זאת או לרופא מהתמחות שונה.
בבקשה עיזרו לי
א'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיקפה ירודה
ד''ר נחום זילבר03/04/2011יש קשר לתרופות פסיכייאטריות. פנה לאורולוג מומחה בבעיות של תפקוד מיני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סליחה המכשיר נקרא אנדרו פינס השאלהאבי24/03/2011
האם מומלץ לנסות בישביל עקמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין השפעה
ד''ר נחום זילבר03/04/2011לא קשור ואינו עוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)