מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבים באשך ימיןאנונימי09/03/2011
היום בבוקר(כשקמתי) התחילו לי כאבים חלשים יחסית באשך ימין
כעת בערב הם עדיין קיימים
רציתי לדעת מה לעשות בנושא האם זה יכול להיות מסוכן והאם לפנות לרופא
(ד"א אם זה משנה אני בן 16 וחצי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באשך ימין - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/03/2011אם יש כאבים פנה לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסכול רב, מתן טסטוסטרון חיצוניאסף09/03/2011
שלום רב.
אני ספורטאי מתחרה לשעבר. בריא ללא כל מחלות. לאחר שימוש ממושך ולא נכון בסטרואידים אנאבוליים הגוף שלי חווה Shutdown רציני ולמעשה, אין ביכולתו לחזור ולייצר טסטוסטרון ברמה נורמלית באופן טבעי. גם לאחר שנתיים של הפסקה טוטאלית, הרמה שלי היתה מאד מאד נמוכה, ומתחת למינימום הנקוב בבדיקה (הערך היה 5.3 בבדיקה האחרונה).
מיותר לציין שההרגשה שלי היתה פשוט זוועה שלא ניתנת לתיאור, מי שלא חווה את זה על בשרו לא באמת מבין כמה נורא זה מרגיש.
הלכתי לאורולוג שנחרד מהבדיקות שלי ונתן לי ג'ל לשימוש יומיומי. מלבד העובדה שזה היה לא נוח בעליל ומציק, התוצאות בבדיקה שבאה לאחר מכן לא שכנעו. רק כאשר עברתי לזריקות של טסטווירון דיפו (250MG כל שבועיים) לאחר כחודשיים הרגשתי מצויין. החשק המיני חזר, החיוניות חזרה וכמובן הפסקתי להרגיש כמו זומבי.
לצערי הרב האורולוג החליט לאחר הבדיקה האחרונה שתוצאותיה היו טובות, שאין צורך להמשיך בטיפול... לטענתו הגוף שלי אמור להחזיק את הרמה שהושגה מהזריקות בכוחות עצמו, ולחזור לייצר טסטוסטרון לבד. הסברתי לרופא שהוא טועה, ושהרמות שלי יחזרו להיות ברצפה, ושאם יש לגוף שלי סיכוי לחזור ולייצר רמה נורמלית בכוחות עצמו, זה תהליך ארוך ומייגע, שאין שום סיכוי שאני מתכוון לעבור שוב מבחינת ההרגשה שלי, ניסיתי להסביר לו שטיפול משלים בטסטוסטרון הוא לכל החיים, אבל הוא פשוט סרב לשמוע אותי. אינני יודע מה לעשות, אני מתוסכל וחושש משום שאני יודע שברגע שאני מפסיק את הטיפול, זמן קצר לאחר מכן אני חוזר לנקודת ההתחלה....בבקשה, אם מישהו יוכל לתת לי תשובה מפורטת אני אשמח. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסכול רב, מתן טסטוסטרון חיצוני - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/03/2011המצב שתיארת מוכר לי ממטופלים שסיפורם דומה לשלך. יש מקום לטיפול בזריקות nebido שהוא ארוך טווח ולהיות במעקב קבוע של בדיקות דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וריקוצלהדנה09/03/2011
שלום,
עקב בעיית פוריות אובחן אצל בעלי וריקוצלה דו צדדי, דרגה 2 בצד אחד ודרגה 1 בצד שני. האורולוג שאבחן אמר שבמצב כזה צנתור יכול להיות טיפול טוב. הבעיה היא שאנחנו לא מצליחים למצוא היכן ניתן לבצע את הצנתור. באיזה מקומות בארץ עושים את זה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וריקוצלה - תגובה
ד''ר אורי גור09/03/2011יש מספר בתי חולים.
מציע להתייעץ קודם ולבדוק האם באמת יש מקום לטיפול.
ולמה דווקא צנתור?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאריות שתןאחד09/03/2011
אחרי מתן שתן תמיד "נשאר" לי שתן בפין, לא משנה כמה אני מנער וסוחט :-)
זה מגיע למצב שאני נאלץ לנקות עם נייר טואלט לאחר מתן שתן במשך דקה,, או אפילו להכניס נייר סופג לתחתונים.
אם אני לא מנקה ביסודיות, זה מטפטף בזמן ישיבה, התכופפות או כל פעולה שקשורה ללחץ על האיזור.
זה ממש מטריד, שלא לדבר על המבוכה אם זה עובר למכנסיים.
אני בן 34, בריא, ללא משקל עודף ובכושר.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאריות שתן - תגובה
ד''ר אורי גור09/03/2011פנה לאורולוג העוסק בטיפול בבעיות שופכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעטבעוני09/03/2011
שלום
האם אוננות של פעם עד פעמיים ביום בממוצע במשך תקופה ארוכה יכולה לגרום לפרמטרים גרועים בבדיקת זרע? כמובן שלפני בדיקת הזרע הקפדתי על חמישה ימים ללא פליטת זרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אורי גור09/03/2011יתכן.
מומלץ למתן ולחזור על הבדיקה לאחר מספר שבועות/חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- std pcrניר08/03/2011
שלום רציתי לדעת מה זו בדיוק הבדיקה הזו ואיזה מחלות מין ספציפיות היא בודקת תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר std pcr - תגובה
ד''ר אורי גור09/03/2011דגימה מהשופכה + דגימת שתן. נבדקים החיידקים הגורמים לדלקות של השופכה:
Chlamydia trachomatis
Neisseria gonorrhoeae
Mycoplasma hominis
Mycoplasma genitalium
Ureaplasma urealyticum/parvum
Trichomonas vaginalis
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשך ימיןדורון08/03/2011
לאחרונה יש לי נפיחות באשך ימין וכאבים וכול הזמן יוצא לי הפרשות לבנות כמו כתמים על התחתון בדרך כלל שאני מתוערר אבל לא מחייב זה יכול לצאת סתם ככה באמצע היום
עשיתי בדיקה תרבית מחור הפין (לא יודע איך זה נקרא)
ורשום תרבית חיובית - genital swab culture result
תוצאת רגישות מבוטאת ב - micsir
staphylococcus coag. nagative
אשמח לדעת מזה אומר או מושג כלשהו
דרך אגב כבר הרבה זמן שאני לא מאונן האם זה יכול לגרום למצב הזה לנפיחות והפרשות והכאבים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשך ימין - תגובה
ד''ר אורי גור09/03/2011לא קשור לאוננות
נראה שיש דלקת
פנה לאורולוג לקבלת טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשך ימין
דורון10/03/2011קודם כול תודה על התשובה המהירה . אתה אומר דלקת על סמך התיאור שנתתי או על סמך התוצאות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- testicular microlithiasisדניאל08/03/2011
שלום,
לפי מחקר שקראתי מהאגודה של הרדיולוגים באנגליה נכתב שלגברים עם testicular microlithiasis כלומר הסתידויות יש סיכוי גבוה יותר לפתח במהלך הזמן סרטן האשך.
במחקר של הטכניון נכתב שלחץ על רקמות יכול להיות טריגר לפיתוח סרטן.
1. מה החסרונות בלהוציא את ההסתידות ברגע שמזהים אותה ב- US ?
2. באיזה מצבים הרופא מציע כן להוציא ?
3. איך מתבצעת הוצאה של הסתידות?(הרדמה כללית, יום התאוששות)
תודה על התשובות שמאוד חשובות לי כדי להחליט מה לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר testicular microlithiasis - תגובה
ד''ר אורי גור09/03/2011זה שיש סיכוי גבוה יותר לא אומר שאם מוציאים הסיכון קטן. אין מחקר כזה.
אין שום הוכחה שההסתיידות לוחצת על רקמה.
בשום מצב לא מציע להוציא.
יכול לגרום הרבה יותר נזק מתועלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקהדניאל07/03/2011
שלום,
בבדיקת סונר התוצאה באשך ימין :
הודגמה אבן סקרוטרלית בגודל 3 מ"מ.
מה זה "סקרוטרלית" ?
איך היא התפתחה? והאם כדאי/צריך להוציא אותה ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר יותר מדויק
דניאל07/03/2011במשך מספר חודשים, לעיתים (לא כל הזמן) אני מרגיש כאב באשך ימין ובמפשעה מעליו, תחושה של לחץ וחום, הכאב נרגע כאשר אני מרים את האשך עם היד.
תוצאות בבדיקת סונר:
אשך ימין- בגודל ומרקם תקינים,ללא ממצא פוקאלי חשוד בתוכו. אפידידימוס אינו מעובה, הודגמה כמות קטנה של נוזל הידרוצלה סביב האשך.ללא עדות לוירקוצלה.
הודגמה אבן סקרוטרלית בגודל 3 מ"מ.
אשך שמאל - הכול טוב.
ממה הכאב ,מה זה אבן סקרוטרלית ? כדאי/צריך להוציא אותה ואיך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר יותר מדויק - תגובה
ד''ר אורי גור08/03/2011מדובר בהסתיידות
היא נוצרה שם
לא גורמת כאבים
לא צריך להוציא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספת טסטוסטרוןגולן07/03/2011
שלום
בבדיקת דם גיליתי כי רמת הטסטוסטרון אצלי נמוכה .
החשק המיני שלי נמוך
אני חולה סכרת ולב ומקבל תרופות לסכרת לחץ דם ולב ושומנים
האם ג'יל טסטוסטרון יעזור לי ?
כיצד משתמשים בג'יל ?
תוך כמה זמן מתחילת הטיפול אני ארגיש בהבדלים ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת טסטוסטרון - תגובה
ד''ר אורי גור08/03/2011יתכן שכן - עליך לפנות לרופא לבדיקת התאמה לטיפול, הדרכה ומרשם
תרגיש שינוי לאחר שבועות או חודשים ספורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתןאמיר06/03/2011
שלום,
עשיתי בדיקת דם ושתן שגרתית ויש תוצאות מדאיגות בבדיקת השתן :
Glucose mg/dL Normal
Ketones mg/dL NEG
Protein mg/dL NEG
Blood mg/dL 1.00 LARGE
Leukocytes Leu/uL 75 SMALL
Nitrite NEG
pH 5.5
Urobilinogen mg/dL Normal
Bilirubin mg/dL NEG
Red Blood Cell /HPF 167
White Blood Cell /HPF 2
Amorphous Crys. /HPF FEW
מה זה יכול להיות??? אני סובל מעת לעת מדלקת כרונית בערמונית.
אני ממש מבוהל!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתן - תגובה
ד''ר אורי גור08/03/2011פנה לאורולוג לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח VARICOCELE כעבור שנהלידור06/03/2011
עשיתי אולטרנסנד אשכים ובוא שוב ראו VARICOCELE דרגה 3 ,ולפני הניתוח גם היה דרגה 3. ובדיקות זרע שעשיתי היו אינם תקינות לפני הניתוח. שאלתי מה עושים במצב כזה? יש להדגיש שאני חייל בן 20 תודה מראש..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח VARICOCELE - תגובה
ד''ר אורי גור08/03/2011יש לחזור על בדיקת זרע ולפנות עם התוצאה לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חול בכליותשולה04/03/2011
שלום רב,
לאחר שסבלתי כחודשיים מכאבים חולפים בבטן התחתונה הפנה אותי הרופא לאולטרסאונד בטן תחתונה וכליות, שם נמצא כי יש מעט חול בכליות, ברצוני לשאול האם יש דרך לטפל בזה או ששתיה היא הדבר היחיד שצריך לעשות כרגע?
שאלה נוספת היא האם יכול להיות קשר בין חול בכליות לבין הפלות?
אודה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חול בכליות - תגובה
ד''ר אורי גור08/03/2011אם אין אבן ברורה אלא רק פירורים זעירים - דרושה שתיה, צמצום מלח בדיאטה ומעקב.
לא גורם להפלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףף-לא יודע מה לעשותיוסף04/03/2011
אני בן 19
כבר שבועע שאני קם בבוקרר ויש לי כתםם לבן בתחתוניםם..טיפות של זרע..
אני רגיל לשעות כל יום ביד..וכמעט כל יום סקס..ובשבועיים האחרוניםם אני לא עושהה הרבה פעילות מינית..ואני נמצא גם במתחח..
אפשר לדעתת מה הגורם לדבר הזה..והאםם כדאי ללכת לרופא או שצריך להירגע וזה יעבור..ואם צריךך,אז לאיזה רופא ללכת??
תודה רבהה על ההתייחסותת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוףף-לא יודע מה לעשות - תגובה
ד''ר אורי גור08/03/2011אם יש הפרשה יתכן ומדובר בדלקת בעיקר אם יש גם צריבה
עליך לפנות לרופא המשפחה או לאורולוג לבדיקה וטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערמונית מוגדלתתמי03/03/2011
שלום,
מסתבר שלאבי יש ערמונית מוגדלת (+4). האם האופציה הכירורגית היחידה עבור גודל זה זה ניתוח פתיחת בטן או שיש אופציות נוספות?
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערמונית מוגדלת - תגובה
ד''ר אורי גור08/03/2011אם יש צורך בניתוח - כשהערמונית מאד גדולה הניתוח הפתוח הוא המועדף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)