מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סיאליס לעומת ויאגרהירון31/01/2011
שלום רב
ויאגרה גורמת לי לאדמומיות, דופק גבוה וכאב ראש וזאת למרות שאני חותך את הכדור לשניים או לשלוש.
האם סיאליס טובה יותר מבחינת תופעות הלוואי האמורות?
תודה על ההתייחסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיאליס לעומת ויאגרה - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/02/2011אכן יתכנו פחות תופעות לוואי אבל לא בהכרח. חשוב להתאים לך את התרופה הנכונה שתתאים לבעיתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב במפשעהא.31/01/2011
שלום, מזה כמה זמן יש לי כאב עמום ולא חזק במפשעה או באשכים (לא משהו ממוקד). הכאב לא חזק, ולא רציף אבל מציק. הכאב נרגע אחרי הטלת שתן ואחרי שפיכה ואחרי כמה זמן חוזר.
אני סובל במקביל מפריצת דיסק - האם יכול להיות שיש קשר בין הדברים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב במפשעה - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/02/2011זה נראה קשור יותר לשתן. כי לפי דבריך הכאב אז פוחת. פנה לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיובל30/01/2011
שלום שמי יובל בן26 לפני כשנה התחתנתי והיו לי בעיות זיקפה וחוסר בתשוקה ולפעמים לא הייתה זיקפה בכלל .לאחר בדיקות דם שהרופא משפחה שלח אותי לעשות הוא אמר לי שיכול להיות שיש לי דלקת בפרוסטטה (למרות שתרבית השתן ובדיקות הדם יצאו תקינות חוץ מבדיקהPSA שיצאה 1.5) למרות שהערך תקין הוא מוגבר לגילי .נשלחתי גם לעשות אולטרסאונד שיצא תקין הערמונית בגודל 21 סמ .בסופו של דבר לקחתי אנטביוטיקה ל10 ימים לא עזר לי במיוחד לאחר חודשיים הלכתי לאורולוג מומחה שאמר לי שהוא לא מבין למה הרופא משפחה שלח אותי לבדיקה של PSA הוא אמר שהיא לא אומרת כלום בגיל שלי ...לאחר חודש הלכתי לעוד אורולוג שנתן לי משחה בשם טסטוסטרון למרוח פעם ביום ו (הטסטורון שלי הוא 11.5) בנוסף שוב אנטביוטיקה ל10 ימים בקיצור אשמח שמוע מה אתה חושב האם זה דלקת או משהוא אחר ?מה שמפריע לי קיום זה בעית הזיקפה ....תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בתפקוד מיני
ד''ר נחום זילבר04/02/2011לפי התאור שלך אין סמני דלקת, אלא הפרעות בתפקוד מיני. פנה לאורולוג המומחה בבעיות אלה והוא יוכל לעזור לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד'ר יקר בבקשה עזרה אני מאוד מודאגאורי30/01/2011
מזה כבר שבוע וחצי אני מרגיש בשק האשכים מין חוטים נפוחים מסביב לאשך ימין , חוטים שמפריעים לי להרגיש את האשך והחוטים האלה כואבים ..
מה זה יכול להיות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה בקשר לנורא שפירסתי
אורי31/01/2011אני בן 13.9 אז יכול להיות שזה כאבי גדילה או משהו כזה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה בקשר לנורא שפירסתי - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/02/2011יתכן שזו תחילתה של דלקת. האם זה חלף? במידה ולא- פנה לאורולוג
זה לא כאבי גדילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיתוך ויאגרהגידי30/01/2011
שלום,
אני נוטל ויאגרה במינון 50 מ"ג.
קיבלתי מהרוקח מינון של 100 מ"ג, והוא אמר לי שאפשר לחתוך את התרופה,
רציתי לשאול אם אכן מותר לחתוך את התרופה? כי אני יודע שיש תרופות שחרור איטי שאסור לחתוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיתוך ויאגרה - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/02/2011בעיקרון אפשרי, לא רצוי ואז זה לא יגרום נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה , וריקוצלהאנונימי28/01/2011
שלום , אני בן 28 וגר בחו"ל , במדינה מתפתחת שאני לא כל כך סומך על הרפואה שם . לפני חודש סבלתי מכלמידיה שטופלה באנטיביוטיקה , בדיקת שתן אחרונה יצאה תקינה , בגלל כאב חזק באשכים הופניתי לאולטראסאונד ושם גילו וריקוצלה , לפי מה שקראתי בפורומים באינטרנט וריקוצלה לא מתאפיין בכאבים חזקים . בבדיקת אולטראסאונד רואים 3 כתמים קטנים לבנים , לא יודע מה זה אבל הרופא טוען שזה משהו תקין של 3 אנשים מתוך 5 יש את זה , אשמח לדעת מה זה , אמר שרק אם זה שחור זה לא תקין , ואת הוריקוצלה רואים בתור שתי כתמים לבנים יחסית גדולים בשתי האשכים רק בזמן מאמץ (שהרופא ביקש ממני לעשות כאילו שאני עושה פיפי) אכן צד שמאל גדול יותר אבל נראה בבירור גם בצד ימין . האורולוג נתן לי טיפול בכדוריםdoxium 500 . רציתי לדעת אם האבחון מראה על וריקוצלה (שכן הבנתי שלפני כמה שנים בכלל לא ידעו שקיים בצד ימין ואצלי רואים בבירור) האם הטיפול התרופתי יכול למנוע את הבעיה , או שהפתרון היחידי זה ניתוח ? והאם יכול להיות שהכאב נובע מבעיה אחרת ? איזה עוד בדיקות מומלץ לי לעבור ? אני גם רוצה לציין שלפני הכלמידיה לא היתה לי שום בעיה ושום כאבים באזור
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה , וריקוצלה - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/02/2011נמרא לי שהרופא מתייחס יותר לדלקת האשכים ולכן אתה מקבל אנטיביוטיקה. כאבי וריקוצלה הם בדרך כלל במפשעה בזמן מאמץ ולא נמצראה לי שיש לך בעיה עם זה כעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצילו...צריבה איומהאליקו27/01/2011
ד"ר שלום רב,
בזמן האחרון (כחודש) לאחר השפיכה אני מרגיז עקצוץ בפין (בקצה), וכעבור כמה דקות לאחר מכן כאשר אני נותן שתן אני חש צריבה א-י--ו-מ-ה בקצה הפין מבפנים .ולא יכול לגעת בפין מכאבים כ-10 דקות. הצריבה מתרחשת רק בשתן שלאחר השפיכה. בחודש הזה לא קיימתי יחסי מין (אישתי ממש לפני לידה) ואני בן 24. מה יכול להיות הגורם לבעיה?
תודה אליקו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצילו...צריבה איומה - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/02/2011יתכן שאתה סובל מדלקת ערמונית ושופכה. פנה לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ערמונית?ד.26/01/2011
לום רב.
אני בן 25. לפני חודשיים התחילה צריבה בפין שכעבור כמה ימים התפתחה לכאבים חזקים וקושי להשתין. הגעתי למיון שם אחרי בדיקה רקטלית אובחנה דלקת בערמונית וניתנה אנטיביוטיקה ציפרו' ל-3 שבועות. בביקורת אחרי שבועיים הועלה המינון ל-4 ואחרי כן ל-6. באין שיפור ניגשתי לאורולוג בכיר מומחה, לאחר חודש עם בדיקות US וCT אבנים. הוא ערך בדיקה רקטלית נוספת והוצאת נוזל ערמונית . לפי מה שאמר, הצילומים ובדיקות הדם והשתן תקינות ולפי בדיקת הערמונית אין סימנים לדלקת ויש להפסיק את האנטיביוטיקה(לאחר מעל 3 שבועות), והגוף נראה תקין. בבדיקת ותרבית שתן חדשה הכל יצא תקין
לאחר ההפסקה חזרתי לתפקד בצורה מסוימת וחוויתי הקלה כלשהי(יתכן ופסיכולוגית..) אך הכאבים בעודם- בעיקר צריבה/דקירות/כאב בפין שלעיתים מתגבר אחרי מתן שתן, וחוסר נעימות בכל אזור דרכי השתן.
אני מתקשה לתפקד ולא כ"כ יודע מה לעשות.
האם יתכן שמדובר בCPPS?-איך מאבחנים זאת? למה הרופאים לא מעלים את האפשרות?
כרגע אני לא ככ יודע לעשות כי ההבחנה האחרונה הייתה שהכל כביכול בסדר..
אשמח לעזרה כלשהי..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת ערמונית? - תגובה
ד''ר אורי גור26/01/2011יתכן.
חזור על תרבית זרע.
פנה לאורולוג לשקול טיפול תרופתי בהתאם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבות למתן שתן תכוףרוני25/01/2011
שלום רב ד"ר יקר,
מה יכולות להיות הסיבות למתן שתן תכוף ונוקטוריה בגיל 22?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבות למתן שתן תכוף - תגובה
ד''ר אורי גור26/01/2011דלקת. הפרעה בהתרוקנות. שתיה מרובה. סכרת.
פנה לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקום בלילה להשתין בגיל 22רוני25/01/2011
שלום רב
האם זה תקין מבחינה רפואית שבחור בן 22 יתעורר עם שלפוחית מלאה כל לילה או שבגיל זה לא אמורים להתעורר בכלל בלילה כדי להשתין?
האם זה מצריך בדיקה של אורולוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקום בלילה להשתין בגיל 22 - תגובה
ד''ר אורי גור26/01/2011ראה תשובה קודמת
לא אמורים לקום בלילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיתוך וריד בברית המילהאורית25/01/2011
שלום רב , אני יוצאת באופן מאוד מאוד רציני עם בחור שנודע לי במקרה שהיתה לו בעיה בברית המילה בהיותו תינוק בן 8 ימים - המוהל חתך לו וריד בפין כתוצאה ירדו לו כמויות עצומות של דם . אני מודאגת מאוד ויש לי מס' שאלות 1. האם יש סכנה לאימפוטנציה? 2. האם יש סכנה שהזרע שלו פחות טוב? 3 האם יש סכנה לעקרות ?
אני צריכה לציין מידע שיכול אולי לסייע- אחרי שייצבו את המצב שלו , הרופא אמר לאמא שלו " אני לא אגיד לך מזל טוב על שהבן שלך ניצל עד שהוא יעשה שתן " והוא כמובן עשה ...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיתוך וריד בברית המילה - תגובה
ד''ר אורי גור26/01/2011לא
לא
לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה***23/01/2011
שלום,
מנסה יותר מחצי שנה להיכנס להריון,
אך בעלי לא מצליח לגמור, הוא עייף מהעבודה שלפעמים ביום ביוץ אין לו כוח בכלל...
ה"מצחיק" שלפני שלא הצליח לגמור לא עמד לו...., קיבל מאורולוג כדור סיליאס,
ועכשיו לא מצליח לגמור.
מה לעשות? לא מתאים שעכשיו נצא לסדנת פסיכולוגיים,
הוא מאוד רוצה הריון ורוצים להיכנס מיידית.
למי פונים? את מי משתפים?
אני הרוסה מזה שהזמן עובר והולכים אחורה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה
ד''ר נחום זילבר24/01/2011פנו לאורולוג מומחה המטפל בבעיות תפקוד מיני לקוי. לדעתי זה לא קשור לפסיכולוגים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטראסאונדל22/01/2011
בעקבות כאבים בבטן בצד ימין ביצעתי בדיקת אולטרסאונד
התוצאות הן שלא הודגמו אבנים
הידרונפראוזיס קלה בצד ימין
קרוב לודאי אבן חוסמת בשופכן, שלא הודגמה בבדיקה הנ"ל
מה עושים במקרה כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטראסאונד - תגובה
ד''ר אורי גור26/01/2011ניתן לאתר אבן ב-CT לאבנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בצג גב תחתון + בטןאלון22/01/2011
שלום רב
כבר שבוע שיש לי תחושה של נפיחות בבטן, אתמול התחילו לי כאבים עזים מכייון הגב התחתון מקרין לכאבי בטן עד לאשכים.
תחושה של הקאות ללא חום.
הכאבים פחתו מאוד אך יש תחושה של בטן נפוכה.
אין לי בעיה בהתלת שתן - כרגיל ללא כאבים
אנא תגובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך אינפורמציה
אלון22/01/2011מרגיש כאב באיזור שלפוחית השתן מצד שמאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף ביותר!!נועה22/01/2011
שלום רב, יש לי מעל חודש כאבים בשתי המותניים, מתן שמאל כואב בתזוזות מסויימות וזה מותן -גב אחורי ולא תמיד כואב. ובצד ימין כל כמה ימים חוזר לי כאב ללא הפסקה. אני לא יודעת אם זה כליות. מאחר ועשיתי אולטרסאונד כליות ויצא הכל בסדר ללא אבנים. לציין שעכשיו אני לוקחת אנטיביוטיקה מאחר ויש לי דלקת בדרכי השתן היה לי לפני כמה ימים צריבה ממש חזקה וכאב במתן שתן ובנוסף יש לי פטריה בנרתיק ואני עושה טיפול עם נרות. מה זה יכול להיות הכאבים במותן אם אולטרסאונד יצא תקין ובדיקת שתן גם?:((אני כבר מתוסכלת ואשמח לתשובה מהירה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב
ד''ר נחום זילבר24/01/2011פני בהקדם לאורטופד. המשיכי בטיפול האורולוגי בדרכי השתן התחתונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)