מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה על בדיקה באשכיםקובי14/02/2011
רציתי לשאול, מדוע בצו ראשון תופסים את האשכים ואומרים להשתעל?
מה הדבר אמור להביע?
שמתי לב שכשאני משתעל לפעמים האשכים עולים ולפעמים לא, האם ישנה סיבה לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על בדיקה באשכים - תגובה
ד''ר נחום זילבר01/03/2011בדיקת שבר.אין סיבה לדאגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרע מוזרשילו14/02/2011
שלום רב.
אני בן 20. זה התחיל בערך לפני 5 שנים, שהזרע שאני שופך הוא שקוף עד לבן עם גושים קטנים בצבע צהבהב. זה בא והולך בין שפיכה לשפיכה, הופך להיות לבן וסמיך, ואז שוב צהבהב ויותר דליל. ייתכן כי קשור בתדירות האוננות. כאשר הזרע מתייבש על רקע לבן הגוון שלו צהוב. כאשר אני מאונן זמן רב ומגיע לסף גמירה פעמים רבות, כאשר אני גומר הזרע שיוצא (בזרמים חזקים) הוא מאוד מימי ושקוף, כאילו מהול במים. בנוסף אחרי כל גמירה אם איני שוטף את איזור איבר המין מיד עם סבון ביסודיות, נשאר עליו ריח די חזק של שתן (מזכיר ריח של דג) לכמה ימים גם אם אני מתקלח כמה פעמים ושוטף ביסודיות זמן מסויים אחרי השפיכה.
בנוסף לעתים לא רחוקות יש לי הרגשה לא נעימה (לא כאב) באשך ימין ובסביבתו, וכמו כן לפעמים כאשר אני ממשש זה מרגיש כאילו הוא נמצא שמאלית מידי וכי הוא מסובב 0 עד 90 מעלות (נע בין מצב אופקי למצב אנכי).
לעתים רחוקות יש לי כאבים חלשים עד חזקים בבטן התחתונה (באיזור מעל איבר המין) לאחר מתן שתן ובמיוחד לאחר מתן שתן תחת מים חמים (במקלחת).
מאוד מודה מראש על העזרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע מוזר - תגובה
ד''ר אורי גור16/02/2011לא נשמע שיש בעיה .
הממצאים בזרע אינם חריגים.
אם שאר ההפרעות מציקות- פנה לבדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לתשובהיובל13/02/2011
שלום שמי יובל בן26 לפני כשנה התחתנתי והיו לי בעיות זיקפה וחוסר בתשוקה ולפעמים לא הייתה זיקפה בכלל .לאחר בדיקות דם שהרופא משפחה שלח אותי לעשות הוא אמר לי שיכול להיות שיש לי דלקת בפרוסטטה (למרות שתרבית השתן ובדיקות הדם יצאו תקינות חוץ מבדיקהPSA שיצאה 1.46 ולאחר 5 חודשים 1.5) למרות שהערך תקין הוא מוגבר לגילי .נשלחתי גם לעשות אולטרסאונד שיצא תקין הערמונית בגודל 21 סמ .בסופו של דבר לקחתי אנטביוטיקה ל10 ימים לא עזר לי במיוחד לאחר חודשיים הלכתי לאורולוג מומחה שאמר לי שהוא לא מבין למה הרופא משפחה שלח אותי לבדיקה של PSA הוא אמר שהיא לא אומרת כלום בגיל שלי ...לאחר חודש הלכתי לעוד אורולוג שנתן לי משחה בשם טסטוסטרון למרוח פעם ביום ובנוסף שוב אנטביוטיקה ל10 ימים בקיצור אשמח שמוע מה אתה חושב האם זה דלקת או משהוא אחר ?מה שמפריע לי קיום זה בעית הזיקפה ....תודה מראש רציתי להוסיף שרמת shbg שלי היא 22.6 האם זה מסמל על בעיה מסויימת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אשמח לתשובה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי13/02/2011שלום לך, עליך לעבור בירור מקיף יותר עקב גילך הצעיר, מחלות רקע ? , על מנת לקבוע אם ההפרעה הינה על רקע גופני או פסיכולוגי
בהצלחה
ד"ר יוסף שמואלי
מומחה לכירורגיה אורולוגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבניםג'ינה13/02/2011
שלום
לפני כשנה עברתי ריסוק אבנים בשני הכליות , ידוע לי שנשארו שאריות קטנות, לאחרונה ביצעתי א.ס.כליות ודרכי השתן להלן ממצא הבדיקה:
בגביע תחתון של כליה ימנית מוקד אקוגני 5 מ"מ המטיל צל אקוסטי יכול לתאים לאבן אינה חוסמת.
צד שמואל בגביע התחתון מוקד אקוגני 1 ס"מ המטיל צל אקוסטי, מתאים לאבן אינה חוסמת.
אני לא יודעת מה לעשות כל הזמן הגוף שלי מייצר אבנים ביצעתי בעבר מס' ריסוקים .
האם האבנים הקיימים היום יכולים לחיות איתם האם יגרמו לבעיות בעתיד? האם קיימת אפשרות למנוע אבנים חדשים אני כבר לא יודעת מה לעשות שותה ואוכלת כל מה שאומרים לי.
אשמח לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכליות
ד''ר נחום זילבר13/02/2011הרבי בשתיה. פני למרפאה מטבולית בה תקבלי הנחיות וטיפול תרופתי במידת הצורך מרופא מטבולי. פני לרופא אורולוג ששלח אותך לריסוק לקבל הערכה לגבי מצבך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בעת קיום יחסי מיןאייל11/02/2011
שלום.
אני בן 32, כאשר עד גיל מאוחר יחסית לא קיימתי יחסי מין והייתי מגיע לסיפוק באוננות ע"י לחיצה של אצבעות על איבר המין. כיום שאני מקיין יחסי מין אני לא מצליח להגיעה למצב של שפיכה בעת קיום יחסי המין. האם יש דרך לטפל בבעיה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפיכה מעוכבת
ד''ר נחום זילבר13/02/2011פנה לאורולוג או סקסולוג שיסייעו לך. אל תתמהמה זמן רב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלפוחית רגיזה לאחר בירוריםד''ר נחום זילבר10/02/2011
שלום
הנני בחור בין 38 הובחנתי בבעיה של שלפוחית רגיזה לאחר בירורים uכולל אורודינמי .
לא טופלתי תרופתי מרצון והמצב היום החמיר וכל חצי ליטר שאני שותה אני רצ לשירותים ובקושי יכול להתאפק האם יש תרופות שמטפלים בבעיה ומומלצים כדי לשפר את איכות החיים הבעיה גם בלילה אני קם מספר פעמיים בעקבות כך הפסקתי לשתות.תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחית רגיזה - תגובה
ד''ר נחום זילבר13/02/2011ישנם תרופות מוצלחות.פנה לאורולוג המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לוריקוצלה. בן 18, לפני גיוסאבי10/02/2011
שלום,
הייתי אצל אורולוג כי מידי פעם הייתי מרגיש באשך הימני שלי שהוורידים שלי קצת נפוחים.
בנוסף אני מתאמן 3 פעמים בשבוע (ריצה), ופעם ב קורה שאני מרגיש קצת אי נוחות באשך השמאלי בזמן הפעילות. לא ממש כאב, סתם הרגשה של אי נוחות שמקרינה קצת לרגל, זה עובר אחרי הפעילות, וזה קורה לי ממש לעתים רחוקות.
הרופא בדק ואמר לי שלדעתו אין לי כלום אבל בכל זאת הביא לי הפנייה לאולטראסאונד, ואמר לי שאני יכול לעשות אם אני רוצה.
השאלה שלי היא אם לסמוך על מה שהרופא אמר, כי הבנתי שוריקוצלה זה משהו שמגלים אותו ישר בבדיקה רגילה של אורולוג, או לעשות אולטראסאונד בכל זאת?
מה הסיכויים שיש לי משהו והרופא טעה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לוריקוצלה. בן 18, לפני גיוס - תגובה
ד''ר אורי גור10/02/2011בדיקת אולטראסאונד לא מזיקה ולא כואבת
אז אם נתן הפנייה לך ותעשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא מצליח להגיע לזקפה בן 39RAFI09/02/2011
מזה תקופה מאוד ארוכה לא מצליח להגיע לזקפה כאשר אני נמצא לפני מגע מיני
לפעמים יש זקפה קלה, לא יותר מזה , גם זקפת הבוקר חלשה עד מאוד .
הייתי פעם אצל רופא שנתן לי סיאליס לא עזר לי
לפני כחודש הייתי אצל אורולוג ששלח אותי לבדיקות דם ושתן וכל הבדיקות יצאו תקינות כולל סטטוסטורון תקין , הרופא הביא לי מרשם ללויטרה ניסיתי וגם לא עזר להשגת
זקפה . זה גרם לי לחשק מוגבר במשך כמעט יממה שלמה אבל תכלס לא עזר להשגת זקפה .. דיי מיואש ומתוסכל ואינני יודע כבר מה לעשות בנדון .
אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר זיקפה בן 39 - תגובה
ד''ר נחום זילבר09/02/2011פנה בהקדם לבירור ולטיפול. זמן ארוך ללא זקפה לגבר בן 39 אין זה מתקבל על הדעת. יתכן בעיה פסיכולוגית או פיזיולוגית או מעורבת.גש לאורולוג מומחה בטיפול בהפרעות בתיפקוד מיני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקפה עצורהכפיר09/02/2011
יש לי זקפה לא חזקה, וגם כשהיא חזקה הפין קצר, הרבה יותר מבעבר, אני מרגיש כאילו הוא עצור מלפרוץ החוצה.
בעבר הייתי סובל מזיקפה תמידית, דבר שגרם לי אי נעימות בחברה, לכן הייתי מתכנס עמו פנימה שלא יבלוט, האם יתכן שבעקבות זאת, או בגלל הרצון שהוא לא יבלוט, זה מזיק לי כעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זיקפה עצורה - תגובה
ד''ר יוסף שמואלי13/02/2011שלום לך, מעט קשה לי להבין מה הכוונה ב-פין עצור מלפרוץ החוצה, האם הפין לכוד בעור העורלה?, האם אינו מתארך מירבית עקב נוקשות לא מספקת? האם קיים מעצור פיזי?
נראה לי שעליך להבדק ע"י אורולוג, ולפני הביקור חשוב להביא צלומי הפין בזקפה מלאה מלפנים ומשני הפרופילים
בברכה
ד"ר יוסף שמואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם בזקפה חזקה,הוא קצר,
כפיר14/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה שלא ניפתרהדוד שעריים09/02/2011
שלום דוקטור,
יש לי בעיה שעוד לא גילו. האורולוג שלי לא זיהה את הבעיה
אז ככה הכל התחיל מזה שהופיע לי הרבה קצף בשתן, אז הלכתי לבדיקה אצל הרופא משפחה והוא איבחן שיש לי מיקרואלבומין בשתן. הוא שלח אותי לסי טי כליות מכיוון שיש במשפחה עבר של בעיות כליה.
בסיטי הכל יצא תקין פרט לציסטה קטנה באחת הכליות.
רופא המשפחה הפנה אותי לאורולוג, האורולוג עשה לי בדיקות דם. הכל תקין פרט לזה שיש לי הרפס שם למטה. במשך הזמן האורולוג חשד בדקלת קלה בערמונית והביא לי אנטיביוטיקה. אחרי הטיפול התרופתי הזה, השפיכה שלי הפכה למאוד חלשה, והיה לי צורב מאוד בעת מתן שתן. לאחר מכן שזה לא עזר האורולוג חשד שאולי זה ההרפס שעשה לי את הכל הבעיות והוא הביא לי טיפול אנטיביוטי נגדו. אך גם זה לא עזר
אני מפחד ללכת אליו שוב משום ששוב הוא ידחוף לי תרופות וזה לא עוזר. זה מתסכל.
אני מרגיש שמשהו לא בסדר שם למטה. אני מרגיש ששורף לי כשאני משתין, אני מרגיש הרגשה מוזרה כאילו יש לי עוד פיפי אבל הוא לא יצא. מן שריפה קלה כזאת בפיןן..שצינור שמוביל את השתן. אני מרגיש הרגשה מוזרה אחרי שאני גומר. מן כאבים כאלה בתחתית הבטן קרוב לפין. בברשה תעזור לי אני מיואש.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה שלא ניפתרה - תגובה
ד''ר אורי גור10/02/2011נסה לבדור תרבית שתן + תרבית זרע ואולי טיפול אנטיביוטי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורף בפיפימור08/02/2011
אהלן שמי מור ואני בן 18
יש לי חברה כבר חצי שנה ואנחנו מקיימים יחסי מין על בסיס קבוע.
לאחרונה שורף לי בפיפי ויוצא לי הפרשות מהפין.
מעיון קצר באינטרנט הבנתי שזה יכול להיות זיבה?
מה כדאי לעשות? לקבוע תור לרופא ? או לחכות שיעבור?
והאם להודיע לבת זוגתי?
אפשר להמשיך לקיים יחסי מין?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שורף בפיפי - תגובה
ד''ר אורי גור09/02/2011פנה בהקדם לרופא - לא כדאי לדחות טיפול
חברתך צריכה טיפול במקביל - אצל רופא נשים
בינתיים להימנע מקיום יחסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפניתי לרופא...
מור10/02/2011תודה על התשובה ד"ר
פניתי לרופא משפחה, והוא הביא לי הפנייה לאורולוג
ביצעתי בדיקת שתן ובדיקה להפרשות בעזרת סטיק.
הרופא גם נתן אנטיביוטיקה ואמר לי קודם לחכות לתוצאות הבדיקות ואם לא עובר תוך 4 ימים מהאנטיביוטיקה לפנות לאורולוג..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכווצות השלפוחיתירון08/02/2011
שלום
אני גבר בן 37 בריא.
לאור תכיפות במתן שתן וזרם ירוד, נשלחתי לברור אורודינמי.
הברור העלה שאין חסימה, אך קיימת שארית שתן גדולה מאוד - לאחר בדיקת הזרם היתה 400 .
אני אמור להגיע לרופא המטפל בעוד כשבועיים אך אני מודאג מאוד.
הרופא שערך את הבדיקה ציין ויתכן כי מדובר בבעייה בהתכווצות השלפוחית.
האם יש טיפול לזה?
האם זה הפיך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכווצות השלפוחית - תגובה
ד''ר אורי גור09/02/2011הסיבה לא ברורה. פנה עם הבדיקה לאורולוג
לא בטוח שקיים טיפול יעיל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שתן חוזרת. תכיפות במתן שתןאנה07/02/2011
שלום,
קיבלתי תוצעות בדיקת שתן. כבר חודשיים סובלת מתכיפות במתן שתן. 27.12 -בדיקת
שתן צמיחה של קלבסאילה. עברתי טיפול אנטיביוטי אופלודקס. בדיקה אולטרה סאונד דרכי שתן ללא ממצא חריג. בדיקה גניקולוגית תקינה. חזרתי על בדיקות 06/02/11.
בקטריאולוגיה בסדר, עבל עדיין אין שיפור במצב. מה אפשר להגיד לפי הבדיקה החוזרת.
תודה מראש
שתן-כללי
PH (U) 5.5
Nitrit (U)
NEGATIVE
Ketone (U)
NEGATIVE
Glucose (U)
NORMAL
Urobilinogen (U)
NORMAL
Bilirubin (U)
NEGATIVE
Protein (U) | mg/dL 10
Leucocytes (U)
NEGATIVE
Erythrocytes 25
שתן- מיקרוסקופיה
Mucous (U)+++
Squamous Epithelial Cell +
Urate Crystals ++
בקטריולוגיה
Urine Culture (Diaslide
שלילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת שתן חוזרת. תכיפות במתן שתן - תגובה
ד''ר אורי גור09/02/2011גבישי אבן - האם היו אבנים?
תרבית שלילית - מצוין.
חזרי על הבדיקה עוד חודש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בבטן תחתונהדני06/02/2011
בן 26 בריא בדרך כלל. לפני כחודש וחצי התחיל כאב בצד ימין בבטן תחתונה שהקרין על רגל ימין וגב תחתון,בהפניית רופא גסטרו ביצעתי בדיקות דם כלליות, צליאק, בי-12
סיטי בטן, אולטרא סטונד בטן,וכל הבדיקות יצאו תקינות.
בלחיצה על הבטן היה כאב, וכאב במישוש.
לפני שבועיים התחילו בנוסף כאבים גם במפשעה ובאשכים וירידה בכמות הזרע
בנוסף כאב באזור המרפקים ובאזור בית שחי.
נבדקתי על ידי כירורג והופנתי לאולטרא סאונד מפשעה ואשכים, נמצא תקין
הופנתי לאורולוג
עשיתי בדיקת נשיפה להליקובקטר- תקינה
אני מאוד מודאג מה המלצתכם להמשך?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבטן תחתונה - תגובה
ד''ר אורי גור09/02/2011כאב גב המקרין לרגל - האם נבדקת על ידי אורטופד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת זרעמשה06/02/2011
שלום ד"ר
טרם השיבו לי על השאלה.
אבקש עזרה בפיענוח בדיקת זרע שעברתי.
הזרע ניתן להקפאה לפני טיפולים בשל מחלה ממארת.
אבקש לדעם האם הוא תקין לצורך שימוש בו בעתיד (הפריה לצורך הריון).
תודה מראש על התשובה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת זרע - תגובה
ד''ר אורי גור09/02/2011הבדיקה לא מושלמת אבל סבירה (בעיקר אחת מהדגימות)
ניתן יהיה, קרוב לודאי, להשתמש בעתיד להפריה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)