מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה בסיסיתרון22/02/2011
היכן נמצאות המרפאות, האם יש מרפאות באיזור הצפון הרחוק?
אתם עובדים יחד עם קופות החולים? כללית לדוגמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בסיסית - תגובה
ד''ר נחום זילבר01/03/2011מהי כונתך בשאלה לגבי מרפאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טסטוסטרוןמשה21/02/2011
גבר בן 41 בריא משקל תקין בדיקות דם תקינות,כולסטרול ושומנים טיפה גבוהים מעל הנורמה ובגלל נטייה גנטית נוטל סימבאסטאטין 20 מג באופן קבוע מזה שנה.
בדיקת הדם תקינות למעט בדיקת טסטוסטרון שנבדק כמה פעמים והיה מאוד נמוך.
נבדק MRI לבלוטת היפופיזה ויצאה תקינה.
רמות LH+FSH לא מוגבר,רמת פרולקטין לא מוגברת , bioavailable תקין,חלבון בשתן תקין.
בדיקת SHBG רמה נמוכה מאוד ומתחת לסף גילוי תוצאה קטנה מ-2 (התחום הוא בין 13-71)
טסטוסטרון כולל 4.5 (תחום בין 8.4-28.8)טסטוסטרון חופשי נמוך פחות מ-22.5 (התחום הוא בין 28.0-80.0).
קימות זקפות בוקר קצרות אבל לא משהו.
הבעיה היא שבזמן האחרון יש ירידה קלה בחשק המיני,זקפה חלשה ולא ממושכת שמקשה על קיום יחסי המין שמסתיימים במהירות האור, נוסה גם ויאגרה שלא ממש עזרה לא בחוזק הזקפה ולא באורך הזמן של יחסי המין.
הבעיה של זקפה חלשה ואורכה מאוד מפריעה בחדירה ובחיים הזוגיים.
מה יכולה להיות הבעיה?
האם כדאי/מותר לקחת טסטוסטרון תחת מעקב רפואי ואיזה סוג וכמה?
האם יש רעיון לבדיקות נוספות?
לאיזה סוג רופא לפנות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בטסטוסטרון - תגובה
ד''ר נחום זילבר01/03/2011הסיפור מתאים לירידה בתפקוד מיני בין השאר בעקבות ירידה בהורמון. פנה לרופא אורולוג המומחה בטיפול בהפרעות אלו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרכי שתן- בבקשה תענו לישואלת21/02/2011
שלום, אבא שלי בן 64, עשה בדיקת US בכליות ודרכי השתן, עקב שתן בתדירות של חצי שעה בלילה/ שינה.
כליה ימנית 10 ס"מ, פרנכימה שמורה, הידרונפרוזיס קל מאוד במערכת המאספת ואין עדות לאבנים.
כליה שמאלית כ- 10.7 ס"מ, פרנכימה שורה, אין עדות להידרונפרוזיס ואין עדות לאבנים.
שלפוחית השתן עם קיבולת טובה, דופןמעט מעובה ומעט טרבקולרי.
הערמונית מוגדלת בנפח של כ- 46 סמ"ק, עם לחץ על רצפת השלפוחית.
לאחר התרוקנות, שארית שתן כ- 7 סמ"ק.
האם הבדיקה תקינה?
מזה הידרונפרוזיס קל מאוד במערכת המאספת?
וזה שנישאר 7 סמ"ק שתן לאחר התרוקנות זה נורמלי?
ממתינה לתשובתך, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרכי שתן- - תגובה
ד''ר נחום זילבר01/03/2011הבדיקה תקינה ולא מדאיגה. פנו לאבחון ולטיפול לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי בזקפהמשה21/02/2011
גבר בן 41 בריא משקל תקין בדיקות דם תקינות,כולסטרול ושומנים טיפה גבוהים מעל הנורמה ובגלל נטייה גנטית נוטל סימבאסטאטין 20 מג באופן קבוע מזה שנה.
בדיקת הדם תקינות למעט בדיקת טסטוסטרון שנבדק כמה פעמים והיה מאוד נמוך.
נבדק MRI לבלוטת היפופיזה ויצאה תקינה.
רמות LH+FSH לא מוגבר,רמת פרולקטין לא מוגברת , bioavailable תקין,חלבון בשתן תקין.
בדיקת SHBG רמה נמוכה מאוד ומתחת לסף גילוי תוצאה קטנה מ-2 (התחום הוא בין 13-71)
טסטוסטרון כולל 4.5 (תחום בין 8.4-28.8)טסטוסטרון חופשי נמוך פחות מ-22.5 (התחום הוא בין 28.0-80.0).
קימות זקפות בוקר קצרות אבל לא משהו.
הבעיה היא שבזמן האחרון יש ירידה קלה בחשק המיני,זקפה חלשה ולא ממושכת שמקשה על קיום יחסי המין שמסתיימים במהירות האור, נוסה גם ויאגרה שלא ממש עזרה לא בחוזק הזקפה ולא באורך הזמן של יחסי המין.
הבעיה של זקפה חלשה ואורכה מאוד מפריעה בחדירה ובחיים הזוגיים.
מה יכולה להיות הבעיה?
האם כדאי/מותר לקחת טסטוסטרון תחת מעקב רפואי ואיזה סוג וכמה?
האם יש רעיון לבדיקות נוספות?
לאיזה סוג רופא לפנות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי בזקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר01/03/2011ראה תשובתי הקודמת אליך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפרוסטוםל20/02/2011
נפרוסטום בבדיקת אולטרסונד רואים כנקודות לבנות?
והאם נפרוסטנט ונפרוסטום זה אותו הדבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפרוסטום - תגובה
ד''ר אורי גור02/03/2011כן
לא- הראשון ארוך יותר ויורד עד לשלפוחית השתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין זיקפהיאיר20/02/2011
אני בן 53 עברתי צינתור לפני כחצי שנה, התרופות שאני לוקח הינם: סטטור,פלויקס,טריטייס,קרדילוק,ואספרין, מאז חלה ירידה בתפקוד המיני וכיום איני מצליח להגיע לזיקפה כלל, בראשונה מבקש שתעזרו לי איך חוזרים לפעילות רגילה,והאם יש השפעה של התרופות והורדת מינון תעזור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין זיקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר20/02/2011התרופות אינן משפיעות כל כך. זה קשור יותר לבעיה שגרמה לך לעשות צינתור.
פנה לאורולוג המומחה לטיפול בבעיות בתפקוד מיני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת TRUS עם ביופסיה- חשובIS195019/02/2011
שלום, אני כבן 60, עם PSA 4.03 נשלחתי לבדיקת ביופסיה . (אגב כל שאר הבדיקות תקינות)
בבדיקת ביופסיה קיבלתי מכתב של סיכום בדיקת TRUS עם ביופסיה נכתב: בדיקה רקטלית נוקשות :ללא
בדיקת TRUS : גובה (ממ) 39 ת 3 רוחב (ממ) 56 אורך (ממ) 51 נפח (ממ) 57ץ4 ת 4
בלוטת זרע: אבנורמלי
פירוט:ת 2
שלפוחית שתן : שארית שתן - מינימלית ת 1
נלקחו ביופסות
כמות :12
סיכום ביקור: ציסטה בכניסת שלפוחית הזרע הימנית ת5
אונה מרכזית בולטת ת 6
נמשיך ביופסיות מונחות סונר לשלילת שאת.
מה אומר הסיכום?
אני יודע שאני צריך לקבל תשובות לגבי הביופסיה אבל לא הבנתי גם את מה שכתוב כאן , האם זה רומז על כיוון כלשהו בתוצאות הביופסיה?
האם יש קשר בין זה לבין מתן שתן מרובה ?
אשמח לדעת מה זה אומר כי להיות עכשיו במתח כחודש זה קשה.
לתשובתך המנומקת - אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת TRUS עם ביופסיה- חשוב - תגובה
ד''ר נחום זילבר01/03/2011לפי הכתוב אין עדיין תשובה לביופסיות שנלקחו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- venous leakgeדויד17/02/2011
בן 34 (חי בארהב) ללא בעיות בריאותיות לא מזמן אובחן אצלי venous leakge רציתי לדעת האים ישנו ניתוח שיוכל לפתור את הבעיה -מה עלי לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר venous leakge - תגובה
ד''ר נחום זילבר20/02/2011תוכל לפנות ואם רצונך לבירור מלא בבעייתך ולאפשרות לניתוח לד"ר גולדסטיין בסן דיאגו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשוב לי לדעתמשה16/02/2011
שלום שמי דן אני בן 26 בבדיקות דם שערכתי לאחר התלוננות על בעיות זקפה קיבלתי את הערכים הנ"ל טוסטרון טוטל 11.6 שהנורמנה זה בין 8.4 ל28 בהתחלה הרופא משפחה שלי אמר לי שיש לי דלקת בפרוסטטה למרות ש2 תרביות שתן שעשיתי יצאו שליליות ושאר בדיקות הדם יצאו תקינות לאחר התיעצות עם פרופסר לקניקולוגיה שעבר על הבדיקות הוא אמר לי שלדעתו אין לי כלום והוא חושב שכל בעיות הזיקפה הם עניין נפשי ....לאחר שבוע נכנסתי לעוד אורולוג שנתן לי משחה טוסטרון למריחה ל3 חודשים ....שאלתי היא האם ערך הטוסטרון שלי לפי מה שצינתי הוא בעיתי.....??שכחתי לציין שאתמול נכנסתי למנהלת המרפאה שלי שאמרה לי שלדעת אין לי בעיה בטוסטרון ....מצטער על השאלה הארוכה חשוב לי לשמוע את הדעה שלכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טסטוסטרון
ד''ר נחום זילבר20/02/2011בגיל 26 רצויה רמה גבוהה יותר. לכן, טוב עשה האורולוג שנתן לך משחת טסטוסטרון.
לגבי בעית הפרוסטטיטיס שיברר זאת האורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם קיים פתרוןחיים א.16/02/2011
האם קיים פתרון לבעיה של דליפה ורידית בפין הפוגעת בזיקפה ומקצרת את זמן הזיקפה ?
תוכלו לפרט מעט בבקשה ?
תודה מראש ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליפה ורידית
ד''ר נחום זילבר20/02/2011תלוי בחומרת הבעיה ותלוי בגיל.
תרופות אוראליות והזרקות לפין ואפילו ניתוח כלי דם עוזרים לטפל בבעיה זו.
פנה לאורולוג מומחה בטיפול בבעיות בתפקוד המיני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבנים בכליותרוברטו16/02/2011
לפני מספר חודשים אובחנו לי אבנים בדרכי השתן, הרופאים הסבירו לי שתוך מספר ימים יצאו החוצה לבד. עד היום לא הרגשתי שיצאו אבל כן הרגשתי הקלה משמעותית בכאבים. מצד שני ריח השתן הפך לחריף במיוחד ואני מפחד שזה קשור לתפקוד הכליאות שלי, אני צודק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכליות - תגובה
ד''ר נחום זילבר20/02/2011כדאי לדעת, האם האבנים נמצאות עדיין במערכת השתן-רצוי לעשות בדיקות הדמיה. כגון: אולטראסאונד בנוסף לבדיקת תפקודי כליה בדם. הכאבים והריח לא שוללים את המצאות האבמנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Spasmexאבי15/02/2011
שלום,
אני בן 28. מזה מספר חודשים לוקח היטרין 5 מ"ג.
בנוסף, אחרי ניסיון של חודש וחצי עם Vesicare לטיפול בתכיפות במתן שתן שעזר אך לא לגמרי, אני מנסה כבר מספר ימים Spasmex 30 מ"ג כל בוקר.
כמה זמן לוקח לתרופה להשפיע? עד כה ההרגשה היא שהיא לא עוזרת כלל והתכיפות קשה לי מאוד. האם עליי לפנות כבר לרופא (שאמר לי כ-6 שבועות נסיון) לנסות משהו אחר או להמתין עוד?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Spasmex - תגובה
ד''ר אורי גור16/02/2011לוקח מספר שבועות ולכן מציע לחכות 6 שבועות ולהעריך את יעילות הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם להפסיק לקחת אומניק על דעת עצמי?פציינט ד.15/02/2011
שלום רב,
הנני בן 49. עוסק בספורט (אופניים, קרטה) ובריא בד"כ. לאחרונה התגלתה אצלי עצירת שתן חריפה אשר בעקבותיה אני נוטל את התרופה אומניק אוקאס 0.4 מ"ג מזה כשלושה שבועות.
במהלך התקופה ביצעתי סדרת בדיקות הכוללת אולטרסאונד כליות ושלפוחית השתן, CT של המערכות ובדיקות דם ושתן נלוות. לא נמצאו ממצאים פתולוגיים (ערמונית בגודל תקין 26 סמ"ק, אין עדות לאבנים בכליות, הידרונפרוזיס והפרנכימה שמורה).
מצד שני אני סובל מתופעות חריפות הכוללות: מתח נפשי, נדודי שינה, אי יכולת
להגיע לאורגזמה ושפיכה (הסיבה למתחים?). רגישות ונימולות ברגליים במיוחד ברגל שמאל ורגישות לעיתים באיבר המין.
התור החוזר שלי לאורולוג הינו בעוד כשבוע. רציתי לשאול האם אוכל לנסות להפסיק את נטילת התרופה על דעת עצמי כדי לחזור לפעילות נורמלית. כמובן שאנהל מעקב אחר דפוסי הטלת השתן ובמידה ואאתר שינוי אחזור לקחת את התרופה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם להפסיק לקחת אומניק על דעת עצמי? - תגובה
ד''ר אורי גור16/02/2011אם היתה עצירת שתן, הפסקת האומניק עלולה להביא לעצירת שתן חוזרת.
מציע להתייעץ עם האורולוג לפני החלטה להפסיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באשכיםיהודה15/02/2011
שלום,
אני בן 31 (נשוי)
מיום שבת בערב יש לי כאבים באשכים (לא כאב חד ודוקר)
הכאבים הולכים וחוזרים.(במיוחד בישיבה) שאני שוכב לא כואב.
ראוי לציין שביום שישי ובשבת קיימתי יחסי מין מעל הרגיל.
האשכים לא נפולים וגם לא נפוחים.
האם הפיעלות המינית מעל הרגיל קשורה לכאבים?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באשכים - תגובה
ד''ר אורי גור16/02/2011יתכן.
ואולי מדובר בדלקת?
אם נמשך פנה לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערמונית מוגדלת מאודמשה15/02/2011
סובל מערמונית מוגדלת מאוד ולפני מספר ימים אף חויתי עצירות שתן.טרם עברתי בדיקת פי.אס.אי אך להערכת הבודקים עד כה כנראה שהערמונית שפירה.מטופל בכדורי פרומניקס 0.4 ואבודרט 0.5 מאז העצירות.לפני כן טופלתי בכדורים אחרים שגם הם די עזרו עד למקרה האחרון.כרגע המצב יחסית סביר.הומלצתי לניתוח אך אני בחשש מפגיעה בזיקפה.היש המלצות כלשהן בנושא.אני בן 61,בריא בכל השאר ומתפקד מינית מלא לשביעות רצון הממונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערמונית מוגדלת מאוד - תגובה
ד''ר אורי גור16/02/2011ניתוח להגדלה שפירה לרוב אינו משפיע על הזקפה, כך שאם דרוש- אל תחשוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' גור תודה
משה16/02/2011למיטב(המיעוט)ידיעתי יש הסתברות סטטיסטית של כ30 %של פגיעה ,בעת הניתוח, בעצבי הזיקפה וזה המקור לחששותי.האם כוונתך שבניתוח לערמונית שפירה הסיכון הזה אינו רלוונטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' גור תודה - תגובה
ד''ר אורי גור16/02/2011סיכוי גבוה לפגיעה בעצבים קים בניתוח לכריתה של ערמונית עקב סרטן הערמונית.
לעומת זאת, בניתוחים להגדלה שפירה סיכון זה מינימלי - ולמעשה אינו רלוונטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב תודה לדר' גור
משה17/02/2011גרמת לי להקלה רבה.אני הולך על זה ומקוה שגם בעתיד אמשיך לברך אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)