מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלוםניר15/06/2012
אני בן 27 והפין שלי נפוח ושורף מאז שאני זוכר היה לי גוש בפין אבל ביומיים האחרנים זה שורף ואיתנפח מה לעשות והאם זה מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012לא ברור לי מה כוונתך- פנה לרופא להיבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבן בצינור השופכהרוני14/06/2012
הגיס שלי סבל מכאב בבטן התחתונה, עשו לו ct ומצאו אבן בצינור השופכה בגודל 0.5 מ"מ. הוא קיבל תרופות שאמורות להרחיב את השופכה. חזר לביקורת אחרי חודש, עשו ct נוסף ושבו הכול אותו דבר. עכשיו אמרו לו לחזור עוד כמה חודשים. ויעשו עוד ביקורת וצילום CT. האם אין טכניקה אחרת לבדוק מה קורה עם האבן? האם הברור של מיקום האבן יותר חשוב מאשר החשיפה הזאת לבדיקת ה- CT?
תודה לכל עצה שתוכלו להמליץ לו בנוגע להמשך האבחון של האבן ולטיפול/הוצאת האבן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שגיסי חי בניו יורק
רוני14/06/2012אני מניח שיש שם טיפולים דומים לאלו שבארץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבן בצינור השופכה - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012אם האבן נראית בצילום בטן ריק -ניתן לעקוב באמצעותו. לא כל האבנים נראות.
אם ממוקמת קרוב לשלפוחית השתן - ניתן לנסות לעקוב עם אולטרא-סאונד, בו אין חשיפה לקרינה.
נהוג גם להמליץ על תרופות להוצאת האבן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אבן בגודל כזה יכול להיעלם בלי ריסוקד''ר נחום זילבר13/06/2012
אני בן 36 לפני יותר מעשר שנים לאחר us כליות ושלפוחית התגלתה אצלי אבן בגודל 0.7 ס"מ בכליה ימין.הזנחתי ולא טיפלתי.חזרתי על בדיקת ה us פעמיים תוך 4 שנים לאחר מכן והתברר שאין ממצאים בבדיקות והכל תקין.לפני 7 חודשים עשיתי us בטן עליונה וגם התברר שאין ממצא בכליות.מעל לשנה יש לי דקירות במותן ימין,מקדימה אחורה ומהצד.דקירות ממוקדות.עברתי בדיות שתן כלליות לפני 5 חודשים והיו תקינות.השאלה היא האם אבן בגודל כזה יכול להיעלם בלי ריסוק,האם יש לי בשלפוחית חלקים מהאבן מה שיכול לגרור דלקות,האם דקירות אלו מופיעות בגלל אבן או אולי גרגירי חול שלא רואים ב us .לציין כי אני מתעורר לעיתים קרובות פעם או פעמיים בלילה להשתין.יוצאים לי כמויות גדולות של שתן ובצבע במים לרוב אך ההשתנה הראשונה תמיד נעצרת באמצע ואז ממשיך שוב פעם.האם יש לי ממה לחשוש והאם אני אמור לעבור בדיקות נוספות?
יש לציין שאני שותה בכמויות סבירות.בין 4-6 כוסות מים ביום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבנים בכליות - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012יתכן שהאבן יצאה מבלי שהרגשת
חשוב להיות במעקב אורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת חוסר התרוקנותת12/06/2012
בן 33, מזה חודשיים וחצי אני סובל מהרגשה של חוסר התרוקנות לאחר מתן שתן, לאחר שאני מתאפק חצי שעה-שעה התופעה בדר"כ עוברת עד למתן שתן הבא וכך חוזר חלילה, כמו כן התופעה משתנה כל יום בחומרתה, בימים שאני עסוק אני כמעט ולא סובל.
לא היו לי הפרשות או צריבות בשתן במהלך כל התקופה.
עשיתי פעמיים בדיקות שתן כללית+תרבית, בדיקת אולטרסאונד, בדיקת STD-PCR 7 למחלות מין, כל הבדיקות יצאו תקינות וללא ממצאים.
ממה זה נובע ומה ניתן לעשות כדי להיפתר מהתופעה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת חוסר התרוקנות - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012ייתכנו מספר סיבות - בין אם פסיכולוגיות א פיזיולוגיות
אם נמשך ומפריע - פנה לאורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרעיבו משביעו ומשביעו מרעיבו?גיל12/06/2012
שלום ד"ר,
האם יש אמת בפתגם מרעיבו משביעו ומשביעו מרעיבו? האם התאפקות מקיום יחסי מין או אוננות תביא לירידה בחשק המיני?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרעיבו משביעו ומשביעו מרעיבו? - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיטת גת גורןחיימון11/06/2012
האם מישהו עבר טיפול בפרוסטטה בשיטת גת גורן אני חושב על כך אבל זקוק להמלצות ממי שמכיר את השיטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיטת גת גורן - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012לא מומלץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם על שק האשכיםיובל10/06/2012
שלום רב
אתמול שמתי לב שהופיעו לי הרבה שטפי דם קטנים של שק האשכים והיום אני מרגיש שהאזור חם.
לא קיבלתי מכה באזור ואני מאד מודאג
מה זה מסמן ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטפי דם על שק האשכים - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012אזור חם יכול להעיד על דלקת. לא סביר אם אין כאב.
את שטפי הדם שתיארת יש לבדוק כדי לאבחן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה וזיקפהמיכאל10/06/2012
לאחרונה נמצאה אצלי בספירת דם ערכים נמוכים מאד של ברזל ופריטין. אני יודע שבד"כ מייחסים את זה לדימום פנימי במערכת העיכול אבל שמתי לב שבמקביל זיקפת הבוקר נעלמה לה כמעט לחלוטין! האם יש קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה וזיקפה - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012לא מוכר קשר.
פנה לבירור חסר ברזל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לתשובה מהירהתמיר10/06/2012
לפני כשבועיים היה לי בצד שמאל של הפין מתחת הכיפה מין עור אדמומי ומגורה והיה מלווה עם פצעון נורא קטן, שמרתי על היגיינה וניקיתי את המקום עם חומרי חיטוי היום בעט זיקפה העור נהיה מחוספס ולבן וגם אין לי חשק מיני כמו שהיה לי ברגיל וכשאני בכל זאת מאונן או מקיים יחסי מין בקושי ויוצא זרע מעט מאוד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתשובה מהירה - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012החשק ככל הנראה כתגובה פסיכולוגית וצפויה בעקבות הדלקת שהיתה
צפוי להסתדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת יתר לחץ דםגיל05/06/2012
אהלן,
אני בן 24. כבר 4 וחצי שנים יש לי בעיה בזקפה. בנוסף יש בעית לחץ דם. בדרך כלל הערך הוא בין 130 ל140 (בסיסטולי).
שאלתי היא האם יתר לחץ דם גם בגילי יכול לגרום להפרעה בזקפה?
האם ברגע שמתחיל להתפתח יתר לחץ דם אז מופיע הפרעה בזקפה או שלוקח הרבה שנים עד שמתפתחת הפרעה לזקפה?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת יתר לחץ דם - תגובה
ד''ר אורי גור17/07/2012רק נזק מצטבר לאחר הרבה שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת של 180 מעלותאסטבן03/06/2012
שלום, אני 26
בגיל 11 עברתי ניתוח ליישור איבר המין מכיוון שהאחרון נטה ימינה
מאז ועד היום תמיד הייתה לי הרגשה שמשהו עדיין לא בסדר
איבר המין שלי כאשר במצב של זקפה עומד כלפי מעלה כאשר בחלק העליון שלו כמעט מגיע לקורקבן. ממש בזווית של 180
לא ייחסתי לזה יותר מדי חשיבות במהלך השנים עד לאחרונה כאשר הבחורה השלישית ברציפות טענה שכואב לה כאשר אני נכנס במהלך המשגל. ואיני מייחס זאת לגודל האיבר מכיוון שהינו רחוק מלהיות גדול מהממוצע או משהו כזה
אני מאמין שבעת חדירה הזווית הבעייתית של האיבר שלי גורמת לכאב אצל האישה
מה אתם חושבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקמת של 180 מעלות - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012עליך לפנות לייעוץ אצל אורולוג ולפני כן לבצע צילומים של הפין במצב זקפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבנה האיברדודי03/06/2012
האם ייתכן שקיימת פגיעה במבנה הפין שגם בדיקת אורולוג וגם בדיקת אולטראסאונד לא ימצאו אותה בגלל שהינה פגיעה ישנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבנה האיבר - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצה ב=PSAאיתמר03/06/2012
בדיקת אולטרסאונד
כליה ימנית בגודל כ-10.2 ס"מ, פרנכימה שמורה.
קיימת הרחבה קלה של אגן הכליה כ-15 מ"מ ללא הרחב של הגביעים- קרוב לודאי מדובר באגן חוץ כליתי.
כלי שמאלית בגודל 10.3 ס"מ, פרנכימה שמורה.
הרחבה קלה-מינימלית של הגביעים ללא הרחבה של אגן הכליה.
כלפוחית השתן בעלת קיבולת רגילה, דפנותיה סדירים.
אין עדות לממצא אינטרה-לומינלי או אבנים.
אין עדות לנוזל חופשי באגן.
ערמונית מעט מוגדלת כ-34 סמ"ק.
התרוקנות טובה.
גיל- 59
PSA – 3.2 ( לפני שנה -2.1 )
היסטוריה משפחתית: אבי סבל מערמונית מוגדלת ולבסוף גם סרטן בערמונית
היסטוריה אישית: לפני שלוש שנים סבלתי מדלקת בערמונית במשך שלושה חודשים.
כיום, מרגיש טוב, מתן שתן בלי בעיות, איני קם בלילה, אך לאחר שתיית בירה או קפה, השלפוחית "עצבנית"
השאלה היא: האם הקפיצה של 1.1 בשנה אחת מעוררת מחשבות?
להדגיש – הבדיקה האחרונה נעשתה לאחר ריבוי שתיה של בירה, וריבוי יחסי מין.
האם זה משפיע על התוצאה?
תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצה ב=PSA - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012כן - מדובר בעליה חריגה מהמותר
גם הערך 3.2 חריג בגילך
אבל- שתית אלכוהול אינה משפיעה, אך יחסי מין בימים שלפני הבדיקה בהחלט יכולים להשפיע על ערך PSA
ניתן לחזור על הבדיקה לאחר התנזרות ואם שוב חריג - לשקול צורך בהמשך בירור
פנה לאורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרע ישןחיים01/06/2012
שלום,
בזמנו פרחה שמועה בעולם האורולוגי, שגבר מעל 60 רצוי שיוציא זרע לעיתים תכופות, עם במגע מיני או באוננות.
השמועה אמרה שזרע ששוכב יותר מידי זמן באשכים אינו טוב לבריאות.
האם יש שמץ של אמת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע ישן - תגובה
ד''ר נחום זילבר01/06/2012אין קשר לגיל שציינת אבל העובדה נכונה בחלקה כי זה קשור לאפשרות לזיהום בדרכי שתן תחתונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקפות בוקרגיל31/05/2012
שלום רב
האם לכל גבר בריא צריכה להיות זקפת בוקר? ואם כן אז באיזו תדירות בדרך כלל?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקפות בוקר - תגובה
ד''ר נחום זילבר31/05/2012כן בין פעם בשבוע לכל בוקר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)