מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ניתוח עקמתחסוי16/04/2012
קראתי באינטרנט שיש כמה צורות לניתוח ליישור עקמת, אחד מהם כולל שתל ביולוגי, מה זה בדיוק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח עקמת - תגובה
ד''ר אורי גור18/04/2012עקמת נובעת מחוסר שויון בהתארכות הפין בזקפה.
תמיד יש צד אחד שהוא קצר יותר.
ניתן בניתוח לקצר את הצד הארוך, או להאריך את הצד הקצר.
זה מבוצע ע"י הוספת טלאי (שתל) הנלקח מהעור, מאחד הוורידים, או שתל "מהמדף" המיוצר ממרכיבים ביולוגיים (מעי או מעטפת לב של חיה)
להסברים נוספים יכול להיפגש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחסוי16/04/2012
שלום אני בחור צעיר סובל מעקמת בפין לצד שמאל וגם לעיתים הפין מקבל צורה של שעון חול רציתי לדעת האם חוץ מניתוח ליישור הפין אפשר לטפל גם בצורה של השעון חול או שאולי זה חולף כתוצאה מהניתוח?? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלך תמונה לאתר והרופא יראה
חסוי16/04/2012על מה מדובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך שולחים תמונה?
חסוי16/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני יסביר לך איך שולחים תמונה
חסוי16/04/2012צלם את עצמך ותעלה את התמונות למחשב זואתי לא בעיה דרך מצלמה או אייפון
ושאתה כותב הודעה פשוט תוסיף את התמונה כמ שאתה רואה יש אפשרות לשליחת תמונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במותןענבר13/04/2012
שלום אני בחורה בת 24. לפני 3 שבועות גילו אצלי e-coli עם עמידות חלקית לאנטיביוטיקה, טופלתי 10 ימים בזינט ע''פ רגישות החיידק. יש לציין כי היו כאבים ודחיפות במתן שתן ללא צריבה. לאחר הטיפול התלונות לא חלפו וכמו כן התחילו גם כאבים במותן ימין. הופנתי לבי''ח שם החלו לתת לי רוצפין IV לאחר 3 מנות חשתי רע מאוד: כאבי בטן מטורפים שלשולים ותחושה רעה כללית, ולכן הטיפול הופסק. החליטו לא לתת לי יותא אנטיביוטיקה מכיוון ובבדיקת שתן הרגילה לא היתה עדות לדלקת.
זהו, אז שמאז הכאבים במותן לא עוברים ואילו רק מחריפים. עברתי US אשר הדגים ממצא אשר יכול להתאים לפיאלונפריטיס ( מס מוקדים היפראקוגניים בכליה ימין- ללא קולקציה) אך מכיוון שמדדי הCRP היו תקינים הוחלט לשחרר אותי הביתה ללא טיפול שוב!!!
אני מאוד מודאגת מכך שהכאבים לא עוברים ואילו אף מחריפים.
שאלתי היא האם יכול להיות מצב של פיאלונפריטיס ללא עדות בבדיקות דם?? יכול להיות שמפספסים? מה עליילעשות? אני מאוד מודאגת...
התלונות שלי כרגע הן: כאבים חזקים במותן ימין, כאבים בגב התחתון, צמרמורת ובחילה.
תודה וחגשמח ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במותן - תגובה
ד''ר אורי גור15/04/2012אם יש כאבים + צמרמורת +בחילה- נראה שהטיפול בך לא הסתיים.
אולי צריך לבצע CT לוודא שאין אבנים?
פני לרופא המשפחה או לאורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום מספר שאלותאיתי12/04/2012
הייתי כאן פעם ואני נאלץ לחזור
אבקש במיוחד - לקבל תשובה עבור כל אחת מהשאלות - תודה מראש
* עברתי ניתוח וריקוצלה דרגה III בשיטה הלפרוסקופית לא בהצלחה זה ירד ל דרגה II\III ועכשיו אני נאלץ לעשות שוב פעם בשיטה המיקרו-כירורגית בילדות עברתי ניתוח להוריד אשך תמיר ולקבע אותו - מה המשמעות? יצטרכו להסיר את הקיבוע במהלך הניתוח?
- במידה וכן - יש אפשרות לקבע אותו נמוך יותר? תהיינה צלקות בולטות (ויזואלית) על השק?
* העובדה שהאשך הפגוע (והתמיר לשעבר) קטן הרבה יותר וצורתו עגולה מעיד על כך שמצבו הוא כתוצאה מעברו כאשך תמיר או שיכול להיות שבכל זאת התוצאה מהוריקוצלה והחימום?
תודה רבה - תשובותיך חשובות לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מספר שאלות - תגובה
ד''ר אורי גור15/04/2012הניתוח מכוון לורידים ולכן האשך לא יוזז ממקומו
בכל ניתוח משאירים צלקת
סביר יותר שהאשך קטן יותר כי היה תמיר ולא בגלל הוריקוצל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת פירוניאיש11/04/2012
לאור קריאת כתבות בנושא טיפול בגלי קול כטיפול בהפרעות זקפה, עולה השאלה - האם הטיפול נמצא יעיל/תורם במידה כלשהי במחלת פירוני ? (לא ביישור העקמת אלא בבעיית הזקפה הנלווית למחלה).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת פירוני - תגובה
ד''ר אורי גור15/04/2012בהחלט יתכן שכן - אם כי לא נבדק ספציפית הטיפול בתת-קבוצה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזל בריאות לאחר ניתוח אבנים בכליהקם10/04/2012
שלום,
אחי עבר ניתוח להוצאת אבנים בכליה.
לאחר ניתוח היה לו דימום רב ולאחר מכן גם קרישי דם בדרכי השתן וגם נוזל בריאה ולקח כמעט שבועיים עד שיצא מבית החולים.
לאחר שהשתחרר ,בבית עדיין סבל מכאבים ומחולשה ולאחר כמה ימים התחילו כאבים בחזה וקשיי נשימה וכעבור שבוע חזר לחדר מיון בבית החולים. מיד עשו לו צילום ,אולטראסאונד ו- CT בנוסף לביקות דם ושתן ולפי הבדיקות החליטו לאשפז אותו במחלקה פנימית.
לפי הבדיקות יש לו נוזלים בריאות וחשד לדלקת בריאות והתחילו במתן אנטיביוטיקה.
הוא כבר מאושפז 4 ימים בבית חולים ואין הטבה במצבו והוא סובל מכאבים בחזה וקשיי נשימה.
המצב שלו מאוד מדאיג אותי והרופאים בבית חולים לא נונתנים לנו תשובה מסודרת מה בעיה איתו.
אני מבקש לקבל עצה מכם בדחיפות מה גורם לו לבעיות האלה ומה לעשות על מנת לטפל בו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזל בריאות לאחר ניתוח אבנים בכליה
ד''ר אורי גור15/04/2012עליך לפנות לרופאים המטפלים בו ולקבל מידע לגבי מצבו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בקצה השופכהגיל10/04/2012
בן 50, מזה חודשיים עקצוצים ותחושת אי נוחות בקצה השופכה ולפעמים כאב בפין.
בדיקת שתן תקינה.
PSA תקינה.
בוצע US דרכי שתן וכליות – אבן קטנה וציסטא – לפי הרופא לא משמעותי.
הומלץ על שתייה מרובה. קיבלתי נוגדי כאבים ארביטרן - ללא שינויי.
אנטיביוטיקה ציפרודקס – ללא השפעה.
הרופא ממליץ לבצע ציסטוסקופיה.
האם יש בדיקות נוספות שצריך לבדוק לפני הבדיקה הפולשנית (קראתי על בדיקות דם ותרביות למינהם)
אוליי מדובר במחלת מין כתוצאה ממגע אוראלי? או דלקת ערמונית?
האם להמשיך רק עם אורולוג בלבד או לפנות גם לרופא עור ומין?
ובכלל מה זה יכול להיות? התחושה לא נעימה וזה מאוד מציק.
אשמח לתשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בקצה השופכה - תגובה
ד''ר אורי גור16/04/2012תיתכן דלקת בשופכה: אפשר לבדוק STD-PCR- שאל את האורולוג שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה נתחו לי תוצאות בדיקהדודיק10/04/2012
שלום, אני חייב לעזוב לחו''ל ולא אוכל להגיע לרופא שיעשה לי ניתוח של בדיקת שתן שעשיתי לפני מספר ימים. אנא עזרתכם. אכתוב רק מה שמטריד אותי, שער הדברים מראים נורמה.
+++ MUCOUS U
שדות מלאים URATE CRYSTALS
תוצאות מיקרוסקופיה תתקבל תוך יום עבודה אחד URINE REMARKS
תרבית שלילית URINE CULTURE DIASLIDE
(שדה ריק) CHLAMYDIA TRACHOMATIS DNA
מעניין אותי בעיקר השדה האחרון....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה נתחו לי תוצאות בדיקה - תגובה
ד''ר אורי גור15/04/2012גבישי חומצת שתן
אין חיידקים
לא ברור מה עם כלמידיה - שדה ריק??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה עם קונדומיםיוסי09/04/2012
היי, מקווה שזהו הפורום המתאים לשאלה שלי.
הבעיה שלי היא כזו, קונדומים לוחצים לי על איבר המין, מאוד.
נסיתי אפילו קונדום XL של דורקס, קשה לי מאוד להלביש אותו, וגם אם אני מצליח בסופו של דבר, בסיום היחסים יש לי סימן גדול של עיגול מסביב לאיבר, במקום שבו היה הקצה המגולגל של הקונדום.
מיותר לציין שמהלחץ של הלבשת הקונדום לפעמים הזיקפה יורדת ואנחנו לא מקיימים יחסים.
חוץ מלבקש מהחברה לעבור לגלולות, מה ניתן לעשות? יש קונדומים יותר גדולים שניתן להשיג? האם יש איזשהי סכנה בלהמשיך בינתיים לקיים יחסים עם קונדום שלוחץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר לקונדום
חסוי09/04/2012הוא אמור מעט לילחוץ כי אחרת מה היא יעילותו אתה יכול לנסות להחליק אותו על האיבר עים חומר סיכה
קונדום גם מיתגמש ומיתרחב ככה שזה היה סבבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוננות עם סבוןדור07/04/2012
שלום, רציתי לשאול אם אוננות עם בסון נוזלי או תחליב רחצה שלא נראה לי כל כך חדש זה מסוכן או יכול לפגוע בפוריות או במשהו שקשור לאיבר המין או לאשכים? או בכלל האם יש בעיתיות באוננות עם בסון נוזלי או כל קרם שהוא לא חומר סיכה המיועד לקיום יחסי מין. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
חסוי07/04/2012אני חושב שאין בעיה תאונן עים מה שנוח לך שמפו קרם סבון
כול אחד מה שנוח לו אבל שמפו או סבון ליפעמים ניכנסים לחור של הפיפי וזה שורף תשים קצת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקטנח איביר המין
AMI08/04/2012מה גורם לאבר המין להתגמד ולהכגס פנימה עד שכמעט ולא נראה אבקש עצה בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוננות עם סבון - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/04/2012אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר סרטן אשכיםשי06/04/2012
בן 39, לפני 12 שנים נוןסמינומה אז כימו' וכריתתאשך ימין+ עליית AFP LDH BHCG.
.. השנה BHCG=10', לאחר שבוע יצא =6,לאחר שבוע נוסף יצא =10.(שני המרקרים האחרים תקינים).
בכל שנים אחורה התוצאה היתתה פחות מ-10, ולעיתים פחות מ5.
אונקולוג בקש לברר תת פעילות של האשך הבודד: יצא טסטוסטרון טוטל=13.1, LH נמוך מ0,2 , FSH נמוךמ 0,8.
הייתי אצל אנדוקרינולוג דרך כללית מושלם שטען שכלעוד טסטוסטרון תקין, אין חשיבות ל LH FSH נמוכים. אך ליתר ביטחון ייעץ לבצע בדיקה חוזרת לכל צירי ההיפופיזה.
בין לבין, האונקולוג בחן את תוצאת תפקוד האשך (להבנתי אין בעייה בתפקודו), וביקש לבצע CT חזה בטן ואגן, בוצע=תקין.
אונקולוג טען שייתכן גידול בבלוטת האצטרובל והוא שמפריש BHCG וביקש לבצע CT מוח, בוצע CT מוח=תקין.
בוצע שוב בדיקה הורמונלית מקיפה ונמצא:
LH נמוך מ 0.2,
FSH נמוך מ 0.8
TSH =8.4 (טווח עליון =4.2), - T3-T4 בטווח באיזור הנורמה הנמוך.
IGF1 =39.8 (טווח עליון של נורמה=37)
טסטוסטרון=13.5
בוצע שוב BHCG הפעם יצא =9 (שבועיים לאחר שיצא 10)
תור לאנדוקרינולוג בעוד חודש וחצי.
אונקולוג טוען בקשר ל LH FSH שאם זה מעניין אותי אז לפנות לאנדוקרינולוג והוא לא נכנס לזה אפלו. בנוסף טוען שעליית ביטא אינה קשורה כלל למחלה מלפני 12 שנים. ביקש בדיקה מרקרים חוזרת בעוד 3 חודשים.
ואני בבעייה עם נתונים כנראה קשורים בניהם, אך אנדוקרינולוג לא יודע בקשר לביטא, ואונקולוג בקשר לLH FSH.
בוצע סונר לאשך שמאל=תקין.
אני די מבולבל מעודף נתונים חריגים והקשר בניהם.
מה הסיכויים למשהו מאאיר כאן? החשד בעצם כלפי האשך השני?
תודה לכיוונכם ועזרתכם וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר סרטן אשכים - תגובה
ד''ר נחום זילבר08/04/2012לא נכנס לסיפור האונקולוגי שלך כדי שתמשיך במעקב האונקולוג. כאשר הטסטוסטרון תקין אז בד"כ הורמונים המופרשים מהמוח תקינים ורמתם נמוכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומר סיכהעידו06/04/2012
היי רציתי לשאול אם החומר סיכה של ID מכיל חומרים קוטלי זרע? ואם כן האם לא מומלץ להשתמש בחומרי סיכה המכילים קוטלי זרע, אם כן מדוע? ושאלה נוספת היא האם בזמן השימוש ניתן למרוח מהחומר גם על האשכים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומר סיכה - מה זה?
ד''ר נחום זילבר08/04/2012לא מוכר לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוכרים ברשתות המוכרות
עידו09/04/2012זהו חומר שמוכרים אותו במקביל לdurex וכאלו , עכשיו על של דורקס כן רשום אם החומרים הם קוטלי זרע או לאת אז רציתי לשאול האם חומרים שהם קוטלי זרע יכולים להזיק בצורה מסוימת לאיבר המין או לאשכים, לפוריות או לדבר כלשהו בכלל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא
חסוי09/04/2012מדובר בזרע שניפלט בילבד כלומר ההיתה עים בחורה וגמרת אז לייתר ביטחון שמים גם את החומר סיכה הזה והזרע שניפלט לא היה חזק כדי להכניס להריון זה הכול אל
תחשוב שזה פוגע בפין או באשכים ממש לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוננות ממושכת וכאבדן05/04/2012
שלום, בשנה וחצי האחרונות אני מאונן בצורה ממושכת 3-6 שעות כל יום. לאחרונה הזקפה שלי נחלשה וכן החלו כאבים בפין בעיקר בחלקו התחתון גם במצב רפוי . כמו כן כבר זמן ארוך שאין לי זקפת בוקר. לאחר מספר ימי הפסקה הזקפה חוזרת להיות חזקה אבל לא לזמן ממושך והכאב נשאר. שאלתי היא האם האוננות הממושכת גרמה לי לנזק כלשהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שגילי הוא 32
דן05/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע נוזל הזרעיעקב01/04/2012
לאחר אוננות שמתי לב שנוזל הזרע שלי סמיך יותר ולבן יותר מבעבר והכמות אותה כמות לערך.
אני לא רואה קשר בין יחסי מין עם החברה לבין אוננות אבל כאשר יש שפיכה באוננות ניתן לראות זאת , אני מניח טוב יותר.
האם יש משמעות לצבע או לסמיכות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע נוזל הזרע - תגובה
ד''ר אורי גור04/04/2012לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה קשיחה על אשך ימיןחמש אנונימי01/04/2012
שאלתי בעבר עם זה נורמלי שאשך ימין קטן מאשך השמאלי ונאמר לי שנורמלי, תקן אותי אם אני טועה.. בכל מקרה בחודש האחרון שמתי לב שעל אשך בצד ימין יש צד שיש עליו מין בליטה מאוד קשיחה וכמעט כל נגיעה שממששת, גורמת לכאב קל של כמה שניות.. מה עלי לעשות בנידון? כבר עוברים לי סרטים בראש מה זה יכול להיות ואני צריך הכוונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה קשיחה על אשך ימין - תגובה
ד''ר אורי גור04/04/2012לפנות בהקדם לבדיקת אורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)