מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- propeciaאלי31/05/2012
שלום
אני מעל 40 לקחתי 8 שנים כדור נגד התקרחות בשם פרופציה והפסקתי
כרגע שוב חזרתי להקריח יש מניעה לחזור לנל?
האם ידוע על ההשלכות על סרטן הערמונית וגידולים עתידים
האם עלי להבדק אצל אורולוג( אני לא סובל מתכיפות בשתן או בעיות מיניות)
בהתויה של הכדור לא מצוין הנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר propecia - תגובה
ד''ר נחום זילבר31/05/2012אין מניעה.אולם לשם הסרת ספק בצע בדיקת דם לPSA
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית זקפהאלמוג31/05/2012
שלום דוקטור. אני בן 23, בריא. נטלתי תרופה לפני שנה בשם DOXYLIN 0.1 TAB עקב בקטריה שהייתה לי ושמתי לב שמאז שסיימתי את נטילת התרופות התחילו לי בעיות זקפה, אני בקושי מצליח להגיע לזקפה ביחסי מין, כשזה קורה אני צריך "לנצל ממש את הרגע" ולעשות את זה ב100 קמ"ש כדי שלא יפול שוב. גם זקפת בוקר כמעט ולא קיימת. ובאוננות הפין מאבד את הזקפה מאוד מהר. האם יש קשר ישיר בין בעיות הזקפה לתרופה שנטלתי? הייתי אצל אורולוג ולאחר כמה בדיקות הוא אמר שמבחינה פיזית אני תקין. זה נורא מדאיג אותי. אודה על כל עזרה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעית זקפה - תגובה
ד''ר נחום זילבר31/05/2012לא מוכר לי הקשר בין תרופה זו לזקפה.לפי התיאור שנתת אכן ישנה בעיה פנה למומחה בנושאים אלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התנזרותיאיר31/05/2012
האם הימנעות משפיכה הרבה זמן (כמה חודשים)..פוגעת בזרע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנזרות - תגובה
ד''ר נחום זילבר31/05/2012עלולה לגרום לזיהום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות נגד דיכאון משפחת SSRIגיל31/05/2012
שלום רב
במידה ולוקחים תרופה מסוג SSRI שעושה לפציינט הספציפי בעיה בזקפה ועושים בדיקת דופלר, האם הבדיקת דופלר תראה על בעיה בזרימת הדם לפין?
\
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות נגד דיכאון משפחת SSRI
ד''ר נחום זילבר31/05/2012לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז כיצד משפיעה תרופה דיכאון על זקפה
גיל01/06/2012כיצד משפיעה תרופה נגד דיכאון על זקפה? לא דרך זרימת הדם לפין?
בתודה וכבוד רב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז כיצד משפיעה תרופה על זקפה
ד''ר נחום זילבר01/06/2012לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אורודינמיקהאסף30/05/2012
שלום רב, אני גבר בן 27 סובל כבר המון זמן מבעיות בשתן שמתבטאות בזרם חלש מאוד, תהליך ההתקרונות לוקח לי המון זמן ומצריך ממני הרבה ריכוז. לאחר בדיוקת US דרכי השתן, בטן ואפילו ציסטוסקופיה- הכל יצא תקין. לאחר בדיקת flow+rest שיצאה לא תקינה הוחלט לשלוח אותי לבדיקת אורודינמיקה. ביצעתי את הבדיקה ואלו הנתונים שקיבלתי: 1. עקומת השתנה ראשונה שטוחה אולם ללא שארית שתן. 2. נפח כיס השתן תקין (343 סמ"ק). 3. בזמן מילוי כיס השתן, אין עליית לחצים פתלוגית, ואין בתכווצויות לא רצוניות. 4. תחושה תקינה. 5. אין דלף של שתן בזמן המילוי. 6. הענות כיס השתן תקינה. 7. כיס השתן יציב. 8. במבחן P/F לאחר הססנות ניכרת מפתח לחצים חסימתיים משמעותיים עם עקומה שטוחה וללא שארית שתן. אין לי מושג מה משמעות הנתונים הללו, אשמח אם תוכלו לתת לי את חוות דעתכם המקצועית. אגב, עדיין לא הייתי אצל האורולוג עם התשובות יש לי תור לעוד מספר ימים. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע אני לא זכיתי גם לתשובה?
אסף01/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר זילבר אני אשמח להתייחסותך...?
אסף01/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת אורודינמיקה - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012הבדיקה האורודינמית מצביעה על חסימה
לדבריך אפשרות זו נשללה בציסטוסקופיה ?!
תיתכן חסימה תפקודית
פנה לאורולוג לקבלת טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה ד"ר גור, למעשה
אסף19/06/2012כבר הייתי אצל האורולוג והוא נתן לי את הכדורים אומניק אוקאס 0.4. תוכל לומר לי מתי הם אמורים להשפיע? אני לוקח אותם כבר כשבועיים ולא רואה שום שינוי..?
אגב, הוא אמר לי לקחת אותם במשך 4 חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקל ננסיDAVID27/05/2012
שלום דר נכבד
אני בן 40 לוקח כחודשים 3 פעם ביום דקל ננסי למניעת התקרחות. רציתי לדעת אם יש חשש לקבל סרטן הערמונית מזה.? לקחתי שנים פרופציה 1 מג וחששתי לאור הפרסום ב"ישראל היום" על האפשרות של גידול בערמונית כתןצאה מפרופציה .
אי לכך ותוך התיעצןת עם נטורופת של קופת חוליםועברתי לדקל ננסי אשמח להרחבתך בנושא של דקל ננסי והשלכות על גידולים בסרטן הערמונית?בכלל לטעמי נושא הפרופציה מלחיץ מאוד גברים מתקרחים ולכן אשמח לקבל הבהרות הן לגבי דקל ננסי והן לפרופציה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקל ננסי - תגובה
ד''ר אורי גור30/05/2012לא נעשו עבודות ולא נבדק הקשר בין דקל ננסי לסרטן הערמונית.
גם לא הוכח קשר ברור בין פרופציה לסרטן הערמונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה וסיקר ותופעות לוואי ..צבי לוי26/05/2012
בעקבות זיהום ודלקת לא ברורה במערכת השתן או הערמונית יש לי שלפוחית רגיזה - במשך קבלתי 3 חודשים את התרופה וסיקר וזה עזר ללא תופעות לוואי מיוחדות , אבל לאחרונה אני חושד שזה מגביר לי טינטון - צפצופים באוזנים שמהם אני סובל שנים רבות . האם ייתכן שיש קשר בין הדברים והתרופה משפיעה על הטינטון .? ..אומנם עבר הרבה זמן מלקיחת התרופה. אבל נאמר לי שויסקר מגיע לשיא ההשפעה שלה אחרי חודשים ויותר ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה וסיקר ותופעות לוואי .. - תגובה
ד''ר אורי גור30/05/2012לא מכיר קשר לטנטון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לתכיפות במתן שתן...חן24/05/2012
שלום,אני בן 23
יש לי צורך תמידי ללכת להשתין,זה תחושה של מין עקצוץ דגדוג כזה בבטן למטה באזור השלפוחית אני מניח,
אני הולך ממש הרבה פעמים להשתין וגם אחרי שאני משתין התחושה נשארת ולא נעלמת.
עשיתי בדיקת אולטרסאונד שיצאתה תקינה ואין שאריות ועשיתי גם בדיקת שתן שגם יצאתה תקינה...אני מאמין שכל בדיקה רפואית שאני יעשה היא תיצא תקינה..
איזה דרכי טיפול יכולות להיות להרגשה הזאת?
אולי תרגילים מסוימים לבטן
או לא יודע כל דבר אחר שיכול להעלים את התחושה התמידית של צורך בלהשתין.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא קיבלתי תשובה?
חן30/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת נקודהאבי22/05/2012
שלום, אני בן 28, נשוי, צריך להסיר נקודת חן שנמצאת על האשך (הרופאה ציינה שהנקודה לא ממש חשודה וביקשה הסרה רק למען הסר ספק). האם זריקת ההרדמה או הפעולה הכירוגית עשויה להשפיע באופן כזה או אחר על הפוריות? אני ואישתי מתכננים הריון בקרוב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת נקודה - תגובה
ד''ר אורי גור23/05/2012לא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימפוטנציהrony20/05/2012
שלום אני נער בן שמונה עשרה אני מתאמן כבר שנה בחדר כושר ואני עכשיו התחלתי לקחת אבקת פחמימות עם חלבונים וקריאטין. לאחר שהתחלתי לקחת שני דברים אלה ראיתי שהחשק המיני שלי יותר ירוד והזקפה שלי היא לא כמו פעם.רציתי לדעת האם יש קשר בין שני דברים אלה שאני לוקח לבין האימפוטנציה.קראתי מאמרים באינטרנט שחלקם אומרים שיש קשר וחלקם אומרים שאין קשר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אימפוטנציה - תגובה
ד''ר אורי גור21/05/2012אם לא לוקח גם סטרואידים - לא צפויה להיות השפעה על החשק והתפקוד מהתוספים שציינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גושים וכאבים באשך השמאליאופיר20/05/2012
אני בן 17 בקרוב ויש לי גושים באשך השמאלי.
לפעמים יש לי כאבים חלשים ממושכים באשך השמאלי שאין לי אף פעם באשך הימני.
אני יודע שאי אפשר בדיוק לאבחן לפי התיאור ושרצוי ללכת לאורולוג אבל אני מרגיש נורא לא בנוח ללכת לאורולוג. יש אולי דרך אחרת? לשלוח תמונה אולי במייל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גושים וכאבים באשך השמאלי - תגובה
ד''ר אורי גור21/05/2012גש בהקדם האפשרי לאורולוג!
לא להתבייש. עליך להיבדק!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטות לימפהאייל13/05/2012
שלום יש לי נפיחות באשכים בצד ימין אני נוגע ביד ואני מרגיש כמו צינור כזה הייתי אצל כרוג הוא שלח אותי לאולטרה סאונד אמרו לי לחכות 3 ימים לתשובה הרופא של האולטרה סואנד אומר שהוא לא רואה בקע הוא רואה בלוטות לימפה נפוחות מה זה אומר ומה הטיפול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטות לימפה - תגובה
ד''ר אורי גור21/05/2012לא כל כך מסתדר. נפיחות באשכים זה לא מבלוטות לימפה? אולי המפשעה?
פנה עם התשובה לרופא שגם יבדוק אותך ויחליט מה צריך לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סונר דופלר של הפיןגיל13/05/2012
שלום רב
האם סונר דולפר של הפין מגלה במדוייק מה הבעיה- למשל אם הבעיה בזקפה היא עקב עישון, או שהיא עקב יתר שומנים בדם, או שהיא עקב שימוש בתרופות נגד דיכאון בעבר וכדומה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סונר דופלר של הפין - תגובה
ד''ר אורי גור21/05/2012מגדיר את סוג הבעיה - זרימה עורקית? דלף ורידי? פסיכולוגי?
אין הרבה חשיבות לסיבה - עישון או שומנים וכו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות זקפה בגיל צעיר?גיא12/05/2012
שלום,
אני בן 21 ויש לי בעיות זקפה כבר כמה שנים. אנ ימצליח להגיע לזקפה חלקית ולקבל אורגזמה ולגמור, אבל כבר שנים אני מרגיש שהזקפה לא חזקה, הפין לא עומד ממש כמו פעם ואפילו האורך כבר לא כמו פעם, לפי המדידה היום אני 16 סמ, פעם הייתי 17.5.זה בערך התחיל לפני 3 שנים.
חשבתי שזה בגלל שהייתי שמן(לדעתי התחיל בתקופה שממש העליתי במשקל )אבל אחרי שהורדתי 40 קילו הבעיה לא נפטרה והמשיכה.
אני לא חושב שזאת בעיה פסיכולוגית.
בכל מקרה אני מצרף תמונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות זקפה בגיל צעיר? - תגובה
ד''ר נחום זילבר13/05/2012יתכנו בעיות . פנה למומחה בנושא זה שיתחיל לברר ולאבחן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי התמונה
מוצץ זרגים29/09/2012תשמע גבר אני קטין בן 17 עוד כמה ימים יש לי יומלדת 18.
אני חרמן רצח על גברים אני גבוה ומסוקס אני מגלח את הישבן הוא מאוד חלק ואני מכניס בו דילדו של 15 סנטיט אני מאוד ישמח להרגיש את הזין הגדול שלך בתוכי שלי תפנה אליי באימיייל בשביל להפגש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת תרופות ותפקוד מינייוסי12/05/2012
לד"ר שלום אב
אני מקבל תרופה בשם למיקטאל אבל אני התחלתי להרגיש שתרופה זו משפיעה על תפקודי המיני לרבות זיקפה ותפקוד מין.
איני יכול להפסיק את התרופה בגלל הצורך לאותה תרופה
מה עליי לעשות האם יש תרופה שמחזירה לי את התשוקה המינית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת תרופות ותפקוד מיני - תגובה
ד''ר נחום זילבר13/05/2012יש קשר ידוע. עליך לפנות לפסיכיאטר ולבקש אם אפשר להחליף תרופה ולהסביר את בקשתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)