מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוות דעת על בדיקת פוריותגולי28/06/2012
אבקש לנתח ממצאים מצורפים וחוות דעה באם יש צורך בניתוח ,צינתור וההשלכות לגבי כך שמדובר בחייל קרבי.
בברכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת פוריות - תגובה
ד''ר אורי גור17/07/2012הבדיקה לא רעה (אך גם לא מושלמת).
יש לחזור על הבדיקה לאחר חודש לפחות
ולפנות עם שתי הבדיקות לאורולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העלמת וריד הבולט מעל גבי פין לאורכודניאל27/06/2012
שלום רב,
הנני בן 26, בחלקו העליון של איבר המין שלי יש וריד בולט הנראה לעין (הן ללא זיקפה והן בזמן זיקפה) לאורך רוב איבר המין.
הדבר מאוד מפריע לי מסיבות אסתתיות, והייתי רוצה לדעת במה כרוכה העלמת וריד זה ? מהם הסיכונים האמיתיים ?
בתודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העלמת וריד בולט מעל גבי פין לאורכו
ד''ר אורי גור17/07/2012לרוב הגברים יש כזה וריד.
לא ממליץ ניתוח מיותר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול יוניתרמיה בסרטן שלפוחית השתןפסח בריאלי23/06/2012
אבקש לקבל הסברים על השיטה יוניתרמיה למי מיועדת, והיכן מבוצעת?
האם הטיפול בסל הבריאות?
תודה, פסח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר אורי גור24/06/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_סרטן_הערמונית_סרטן_האשכים_סרטן_שלפוחית_השתן' id=link]סרטן הערמונית, סרטן האשכים, סרטן שלפוחית השתן[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התנזרותגבי23/06/2012
שלום,
1. האם התנזרות (כמה חודשים), פוגעת בזרע? ואם כן, האם הזרע חוזר לעצמו אחרי השפיכה?
2. האם הגעה לאורגזמה, ללא שפיכה (עצירה עם שריר ה-PC), פוגעת בזרע או בערמונית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנזרות - תגובה
ד''ר אורי גור17/07/2012לא
לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה .רועי22/06/2012
שלום רב ,
אני בחור בן 25 בריא לחלוטין תודה לאל .
לפני כחצי שנה התחלתי להרגיש כאבים עוויתים במותן שמאלי , עשיתי צילומים וכדומה והתברר שיש לי שני אבנים בכליה שמאלית בגודל 2 מ"מ והאבן השניה בגודל 5 מ "מ .
פעם בחודש אני חווה התקף כאבים עזים במותן , אני מוזעק לבית חולים לקבל זריקת וולטרין אשר רק וולטרין עוזרת לי ( לא טראמל ולא פאפאברין) .
שאלה ראשונה האם אפשר לקבל זריקת וולטרין בפרקי זמן קצרים משהו כמו שלושה ימיים או ארבעה ימים ??
שאלה שניה : בצילומים CT נאמר לי שהאבן נמצאה דיסטלית (מרוחקת מהכליה) האבן נמצאת בשליש התחתון של השופכן . אבל ברגע שיש לי התקף אני מרגיש הכאבים בדיוק איפה שהכליה נמצאת בוגבה הבטן מאחורה בגב..
האם יתכן שהאבן תחזור כלפי מעלה לאזור הכליה ? או שיש מסתם בין הכליה לשופכן שמונע מהשתן והאבן לחזור כלפי מעלה ??
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה . - תגובה
ד''ר אורי גור17/07/20121. כן
2. האבן לא עולה. אבל, הכאב בהחלט מורגש למעלה, למרות שהאבן כבר ירדה חלק מהדרך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרם שתן איטי מאוד גיל 41שגיא א.22/06/2012
שלום
אני בחור בן 41
בדרך כלל בריא. משקל תקין 64 קג.
בדיקות דם תקופתיות השבוע תקינות לחלוטין -
ספירה, כליות, כימיה, שתן, סוכר וכו'.
בדיקת PSA לפני שנה וחצי 1.7. בגיל 39.
בדיקת PSA לפני 8 חודשים - 2.2
PSA מאתמול - 2.4 גיל 41.
בוצעו בדיקות PSA בגלל לאבא שלי אבחנו סרטן הערמונית
והומלץ שגם אני אבדק מגיל 40.
בדיקת מישוש ערמונית אצל אורולוג בקופה לפני 8 חודשים ערמונית בגודל תקין.
מזה כ 3 חודשים שמתי לב שזרם השתן שלי נהיה מאוד איטי
בערך חצי מהזרם שהיה עד כה בעבר. זה תמיד כך ואין השתנות שבהן הזרם חזק כבעבר.
החלטתי למדוד את הזרם בעצמי לקחתי כלי עם מדידה והשתנתי
לתוכו את הקטע הכי מהיר בזרם ( ה 10 שניות באמצע הזרם הכי מהירות ). המהירות המקסימלית שיוצאת היא 10-11 מל לשניה
( משתין כ 80-110 מיליטר ב 10 שניות של השיא ).
עד לפני כמה חודשים הזרם שלי היה בעוצמה ולדעתי בערך כפול.
האם זה מטריד? מה יכולה להיות הסיבה?
איזה בירור צריך לעבור בנושא זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרם שתן איטי מאוד גיל 41 - תגובה
ד''ר אורי גור24/06/2012ישנה בדיקת זרימה יותר מדוייקת- מטילים שתן לתוך דלי שמודד אלקטרונית את קצב הזרימה - בקש מהאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתן איטי
zalman14/07/2013בן 65,בריא בד"כ,
תרופות קבועות=טריטייס 5 מ"ג *1 בבקר,גלוקופאז' *1 בבקר,מיקופירין * 1 בבקר
תוספים=ב-קומפלקס 50 שחרור מושהה * 1 בבקר,אבץ 15 מ"ג * 1 ביום
לחץ דם תקין,סוכר בצום בבקר 100-115,בדיקות דם - כימיה תקין לחלוטין,בדיקות דם - המטולוגיה תקין לחלוטין,PSA 0.75 - 0.90 לאורך 30 שנה ללא סטיות.בדיקת אורולוג ידנית,לפני שנה - תקינה
לאחרונה,שתן איטי עם התחלה מהוססת
אין תכיפות בהטלת שתן
אין דחיפות בהטלת שתן
יש אולי מיעוט שתן עקב מיעוט שתיה יחסית לתקופות קודמות בחיי
מה לבדוק ? מה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר מתן שתן ישנו טיפטוף של שתןשימי21/06/2012
שלום רב לאחרונה לאחר מתן שתן ישנו טיפטוף ללא שליטה של שתן הכוונה הינה שלמעשה ההרגשה היא שסיימתי אך בכל זאת השתן ממשיך לטפטף וללא שליטה. אודה על תשובתך בברכה שימי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר מתן שתן ישנו טיפטוף של שתן - תגובה
ד''ר אורי גור24/06/2012יתכן ולא מתרוקן עד הסוף.
אם מלווה בהפרעות השתנה אחרות - כדאי לפנות לרופא המשפחה/לאורולוג לשקול טיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בראש אפידידימוסחסוי19/06/2012
שלום,
נימצא אצלי ציסטה בראש האפידידימוס בקור של 3 מ''מ ..
האם זה מסוכן? ולמה עלי לצפות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה בראש אפידידימוס - תגובה
ד''ר אורי גור17/07/2012לא מסוכן
רוב הסיכויים שלא תרגיש ולא תפריע בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירוש תוצאות הבדיקהלילך19/06/2012
אודה לכם אם תוכלו להסביר לי את תוצאות הבדיקה
מיקרוליטיאזיס, ללא גוש סונוגרפי
הידרוצלה קטן דו צדדית
וריקולצלה דו צדדית קשה יותר מימין. מה עושים ??..??
אנחנו רוצים להכנס להריון והגיל כבר מעל 35 ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירוש תוצאות הבדיקה - תגובה
ד''ר אורי גור17/07/2012ספירת זרע, ופניה לאורולוג עם התוצאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח חוזר וריקוצלהאביב19/06/2012
שלום... לפני חצי שנה עברתי ניתוח וריקוצלה דרגה III... עכשיו זה דרגה II
לצערי הכאב לא עבר (נחלש אומנם אך לא עבר לחלוטין):
יש לי כמה שאלות - חשוב לי שתתייחס לכולן:
1. אולטראסאונד לפני חצי שנה: אשך ימין בגודל כ - 3.1*2*4.3, אשך שמאל בגודל כ - 2.7*1.4*3
עשיתי אולטראסאונד חוזר: אשך ימין בגודל כ -3*2*4.3 , אשך שמאל בגודל כ - 2.6*1.6*3.2
ניתן להגיד שיש שיפור באשך שמאל?
2. אשך שמאל הוא אשך תמיר. ואין לי מושג מי קיבע אותו או למה דווקא ככה... אבל המצב לא אסתטי בעליל. ומעבר להבדלי הגודל באשכים יש גם הבדל גבהים רציני. וזה גורם לעוגמת נפש בצורה מסויימת. פעם קודמת לא התעקשתי על קיבוע מחדש ואמרתי לעצמי - אם הניתוח לא יצליח אני אתעקש פעם הבאה. בפגישה האחרונה עם הרופא הוא לא הבין על מה אני מדבר - ודיי דחה על הסף. אבל זה חשוב לי מבחינת הביטחון ואני מעוניין להתעקש על זה. ציירתי לך ציור שמסביר את כוונתי - את המצב הנוכחי ואת המצב הרצוי.
פעולה כזו אפשרית? (כשביכול זה הליך פשוט - שיכול לשנות כל כך הרבה)
הוא רופא מאוד אנושי - ולא סוג של רובוט כמו הרבה רופאים אחרים ויש לי תחושה שהוא יבין - מה הייתי צריך להגיד לך בכדי לשכנע אותך ולהסביר לך כמה זה חשוב לי - כדי שתשתכנע?
תודה רבה - אנא התייחס לכל השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח חוזר וריקוצלה - תגובה
ד''ר אורי גור17/07/2012לא ציינת גילך והסיבה שבוצע ניתוח.
קשה להגיש ישי שיפור בגודל - לא בטוח שניתן לצפות לשיפור כזה. האשך כנראה קטן כיוון שהיה טמיר ולא בגלל הוריקוצל
ניתוח קיבוע עלול להיות בעייתי וגם יכול לפגוע האשך.
לא ממליץ ניתוח כזה מסיבה אסתטית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אביב25/07/2012אני בן 18 וחצי (עם התפתחות מינית מאוחרת - עדיין אין כל כך שיער גוף) הסיבה שהניתוח בוצע הוא כאבים בלתי נסבלים (בקושי יכלתי לקנח את האף מבלי שאני ארגיש לחץ וכאבים נוראיים) וריקוצלה דרגה 3 עם חזרה של דם - והרופא חשש שהאשך מתחמם וקטן וקטן ואם אני לא אטפל בזה הנזק יהיה בלתי הפיך (שזה בדיוק מה שרציתי לשמוע כי לא הייתי מסוגל לחיות עם הכאבים האלה). זה היה כנראה הרבה שנים והיה לי לחץ שם - הייתי בטוח שהתחתונים לוחצים והחלפתי מלא תחתונים עד שהבנתי שקיימת בעייה אחרת. מיד לאחר הניתוח הרגשתי שהאשך נהיה קשה יותר ופחות רכיכתי וחם והכאבים נעלמו לזמן מה. הכאבים חזרו אבל נחלשו בהרבה ועדיין יש לי וריקוצלה - דרגה 2. לדבריו של הרופא ששלח אותי לניתוח יש שיפור (בגודל האשך ובורידים עצמם) והוא המליץ לי לחזור לחוות דעת מהרופא המנתח למרות שלדעתו כבר אין השלכות למצב הקיים והכאבים הם רק כאבים. מאוד יכול להיות שהאשך קטן בגלל היותו אשך תמיר (לדברי האורולוגים האחרים שטענו שאני מדמיין את הכאב) אבל הייתי במעקב התפתחות (בגלל ההתפתחות המאוחרת) והרופא היה בודק אותי כל חצי שנה (עם סרגל) והוא לא העיר כלום ולא ביקש ממני ללכת לבדוק שום דבר (מה שנראה לי מעט תמוהה לאור ההבדל הגדול ביניהם) - למרות שהתחלתי את ההתפתחות בסביבות גיל 15 והפסקתי ללכת אליו בגיל 16.
בשורה התחתונה הייתי אצל הרבה רופאים בגלל העניין וכל רופא חולק על רופא אחר - לא הייתי אצל אף רופא שדבריו חפפו את דבריו של רופא אחר לחלוטין. למזלי רופא המשפחה שלי הפנה אותי אל מי שבחר לשלוח אותי לניתוח והקל עליי את הכאבים הנוראיים ולדבריו גם את הנזק הבלתי הפיך (שהטריד אותי לא פחות). למרות שלדבריהם של כל האורולוגים האשך הקטן הוא תקין אני עדיין בתקווה שהוא יגדל עוד (ומנסה להאמין שכבר הייתה איזושהיא גדילה - גם אם זה במילימטר או שניים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין לי זקפהיצחקי17/06/2012
שלום דוקטור! בן 20 כבר למעלה מחצי שנה שאין לי זקפה מלאה הכל התחיל מכמה לילות שלא נירדמתי בהם ואז הופיע בעית הזקפה ניכנסתי מיזה ללחץ ודיכאון ומאז ועד היום לא ניראתה אפילו פעם אחת זקפה תקינה לא בבבוקר ולא באוננות (אם כי 80% יש) אפילו בחלומות ארוטיים אני יודע שהזקפה חלשה ולא מלאה 1 -מיפני שאני זוכר 2 מיפני שכישוצא זרע הוא לא יוצא בתחתון למעלה ("כמו פעם") שאלותי הם: 1 לאור הסיפור האם יש סיכוי שהבעיה פסיכולוגית או מחייב שהיא גופנית? 2 אם הבעיה פסיכולוגית האם וויאגרה תעזור? תודה דוקטור!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין לי זקפה - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012הכי סביר שהבעיה פסיכולוגית וזמנית
צפויה להסתדר עם הזמן - עם או בלי כדורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מניעת זקפת בוקראלמוג17/06/2012
שלום
אני בערך עוד חצי שנה נוסע עם משפחתי לחו"ל לחופשה. במהלך המסע הזה אני כמובן יצטרך לישון במטוס ואני יחלוק חדר עם משפחתי ויצטרך לישון שם. כמובן כל פעם שאני יושן יש לי זקפת בוקר, ובטח לא נעים לי לישון ליד כמות גדולה של אנשים במטוס ובטח לא באותו חדר עם משפחתי כשיש לי זקפת בוקר. בשביל למנוע מצבים מביכים כאלה, מה שאני רוצה לדעת זה האם יש תרופה, סם או דרך כלשהי למנוע זקפת בוקר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניעת זקפת בוקר - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012לא כל כך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית זיקפהאבי17/06/2012
מאחר ויש לי שבר ארניה וההיתי אצל כיירוג אני מרגיש בעיות בזקפה ובחשק המיני הבנתי מהרופא שיש קשר אולם זה מפריע לי מאד ועל כן רציתי לדעת אם יש פיתרון אפילו זמני
בתודה
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית זיקפה - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012שבר לרוב אינו קשור לבעיות בזקפה או בחשק
אם מעוניין בטיפול פנה לבדיקת רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה אחרי שפיכה ...שמואל17/06/2012
מזה כשבועיים מרגיש בצריבה אחרי שפיכה ,הצריבה לא קיימת אחרי כל שפיכה , מרגיש אותה חזק במיוחד אחרי שתית אלכוהול אפילו בכמויות קטנות של כוס בירה אחת .
מה הסיבות למצבים האלה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה אחרי שפיכה ... - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012תיתכן דלקת, למרות שלא מוכר קשר לאלכוהול.
אם יש הפרשה- פנה בהקדם לבדיקה
אם אין - יכול להמתין ולראות אם חולף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גדולחנוך17/06/2012
שלום,יש לי פין עבה ודי גדול וזה קצת מטריד אותי כי אני מרגיש שהוא אולי יותר מדי גדול,אני לא אוהב אצלי את הנפח והעובי שלו,
כמו כן כל פעם אחרי שאני עושה פיפי ומסיים לירחוץ ידיים באופן קבוע יוצאת לי אחרי זה באופן קשה טיפה או שתיים של שתן,האם זאת בעיה?
כמו כן אני רוצה לציין שנשים לידי זאת חולשה,כלומר שאני חולה על נשים ולא יכול בלעדיהם אך לצערי יש "מחסום" כבד ביני לבינם
אשמח לקבל תשובות לשאלות שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גדול - תגובה
ד''ר אורי גור18/06/2012לא ניתן לשנות את הגודל. לא צפוי להפריע.
טיפה או שתיים זה נורמלי ולא מהווה בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)