מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דלקת בדרכי השתןאיש12/03/2012
שלום ד"ר,
בבדיקת שתן כללית יצא לי שאין לוויקוציטים ויש אריטרוציטים 10. אומנם, בשתן מיקרוסקופיה יצא
leucocytes/field 2
Erythrocytes/field 1
+++ mucous
האם יש חשד לדלקת ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בדרכי השתן - תגובה
ד''ר נחום זילבר15/03/2012לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהציקו11/03/2012
בן20 ליפני מס חודשים החלה לי בעית זיקפה פיתאומית (וגם בבוקר לא ניראת זיקפה) זה קרה כי לאחר שלא נירדמתי כמה לילות גיליתי פיתאום שאין זיקפה ואז המשיך כמו כדור שלג... כיום הזקפה כ70% בסדר אבל עדיין קשה להשיג אותה. הבנתי שבגיל כמו שלי זה בד"כ בעיה פסיכולוגית אך לגבי אני כבר לא בטוח חוץ מבעיה זו הבחנתי בנפיחות בשק האשכים שלעיתים ניראת ולעיתים נעלמת(בעיקר כשהשק מקובץ רואים אותה) הלכתי לאורולוג והוא אישר שהכל תקין ביקשתי לעשות US אשכים שבה התגלה הידרוצל קטן בשתי הצדדים ווריקוצל קטן בצד שמאל ללא היפוך זרימה בולסלבה עכשיו שאלותי הם: 1- אני מרגיש ורידים מיתחת לשתי האשכים לא גדולים אבל מרגיש אותם האם זה נורמאלי?? 2-כאשר יש זיקפה הפין עומד כלפי הטבור אך כמה סנטימטרים לצד שמאל(דבר שלא היה) האם זה ביגלל ההידרוצל או ביגלל שאין לי קישויי מספיק חזק? 3-מה יכול להיות בעית הזקפה בגיל כזה צעיר סליחה על השאלה הארוכה אני פשוט ממש מוטרד ותודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/03/2012רוב השאלות תפנה לאורולוג הבודק. לגבי הזיקפה זה צריך להסתדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמערכת
מערכת13/03/2012טסט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמערכת
מערכת13/03/2012טסט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמערכת
מערכת13/03/2012טסט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבליאור11/03/2012
קיבלתי תשובה לבדיקת שתן
PH (U) | |
(
5 *
7 )
8
|
Nitrit (U) | |
NEGATIVE
|
Ketone (U) | |
NEGATIVE
|
Glucose (U) | |
NORMAL
Urobilinogen (U) | |
NORMAL
Bilirubin (U) | |
NEGATIVE
|
Protein (U) | mg/dL |
(
0 *
30 )
30
Leucocytes (U) | |
NEGATIVE
|
Urine Remarks | |
לחץ לתוצאות
Erythrocytes (U) | |
NEGATIVE
שתן- מיקרוסקופיה
Urate (Crystals) | |
++
|
בקטריולוגיה
Urine Culture (Diaslide) | |
תרבית שלילית
|
מה אומרת הבדיקה Urate (Crystals)++|?
הכל בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/03/2012אלו הם גבישים.תרבה שתיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקוד מינישלומי10/03/2012
היי ד"ר התפקוד המיני שלי היה בעבר 70 אחוז בערך מתוך 100 שזה אומר לא מושלם אבל עובר כמו שאומרים...לפני כשנה חבר נתן לי לנסות תכשיר שנקרא kamagra gel
במשך שנה עד היום אני משתמש בתכשיר כפעמיים בשבוע..אין לי שום תופעות לוואי ולא היו מעולם ואני תמיד מרגיש בסדר גמור שאני לוקח את זה.....זה שקיות בטעמים נוזל סמיך ששותים קצת מר..עשוי לפי מה שהבנתי מאותו חומר כמו הויאגרה...
היחסים שלי מושלמים 100 אחוז אני ואשתי מאושרים הזקפה יותר חזקה מתמיד ואפילו אני לא גומר מהר כמו לפני שנה...שאלתי היא האם אני לא פוגע בעצמי באיזה שהוא מובן זה בסדר שאמשיך להשתמש אני קונה את זה בחנות סקס 30 שקל שקית.אבל תמיד יש לי חששות מה אתה מציע לי...יש אולי משהו טבעי שיכול לעשות את אותה העבודה שמעתי על הg יגואר משהו חדש מה אתה אומר תעזור לי תציע לי שיהיה רגוע תודה ושבוע נעים סליחה על ההודעה הארוכה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקוד מיני - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/03/2012לא מכיר מה שכתבת. אם הרוקח יוכל לענות על שאלותיך במקום שרכשת אז מצוין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגדלת הערמונית ותרופות נגד צינוןטובה10/03/2012
בעלי בן 75. לפני כשבועיים חלה בצינון והרופאה רשמה לו קולדקס ומוקוליט.
יחד עם המחלה החלו קשיים במתן שתן ובשבוע שעבר הסתבר שיש לו אצירת שתן חריפה.
בבדיקה של האורולוג התגלה שהערמונית מוגדלת.
זו פעם ראשונה שבעלי מגיע לאורולוג.
קראתי מאמר שתרופות נגד צינון המכילות מרכיב של טיפול בגודש, יכולות לגרום לאצירת שתן חריפה לגברים שיש להם ערמונית מוגדלת. האם זה אכן נכון?
אם כן, מדוע אין אזהרה מפורשת. קולדקס היא תרופה ללא מרשם אבל במקרה שלנו הרופאה רשמה אותה מבלי להגיד שום דבר.
תודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגדלת הערמונית ותרופות נגד צינון - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/03/2012יתכן שיש קשר לתרופה אבל יתכנו סיבות אחרות להרעות אלו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוף בבקשהגוני09/03/2012
היי אני בן 20 עוד מאת 21 אני חייל ואני כבר מיזה 3 שבועות חווה חוויה לא נעימה עם האשך השמאלי זה החל לי בכאבים לאחר מיכן תחושה של רדימות ועכשיו אני פשוט מרגיש שמשהו מפריע שם הלכתי להורולוג ולבדיקת US אשכים והכול יצא תקין לפי מה שהם אומרים והרופא אמר לי שאם במיקרה וזה לא עובר שיבדקו לי אם זה תסביב או הירניה עכשיו לשאלתי אם זה תסביב הוא לא היה יכול לזהות את זה כבר בבדיקת US שעשיתי? ויש איזה שהוא דרך שאני יוכל לאבחן את עצמי לדעת מה הולך אתי ? יכול להיות שזה משהו שיעבור ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף בבקשה - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/03/2012אם us תקין אין תסביב .היבדק עוד שבוע -שבועיים אצל אורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בגדים צמודיםעידו08/03/2012
היי בעבודה שאני עוסק לעיתים אני נדרש ללבוש בגדים ממש צמודים,תמיד כשאני לובש בגדים צמודים ככה, הפין שלי נהיה ממש קטן, האם זה יכול לפגוע בו או בגדילה בצמיחה שלו או בכלל לגרום בעיות בכל המרעכת שם? אני בשנות ה20 לחיי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בגדים צמודים - תגובה
ד''ר נחום זילבר11/03/2012לא יפגע בגדילה. הפין סיים לגדול.הפוריות עלולה להיפגע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פליטה של זרע כמה שניות לפני הגמירהיוסי07/03/2012
בוקר טוב
בזמן האחרון שאני מקיים יחסי מין או מאונן - ממש לפני שאני מרגיש שאני עומד לגמור אני פולט זרע בכמות של השפרצה ראשונה ואחרי כמה שניות שאני ממשיך לאונן רק אז באה הגמירה כולל פליטה נוספת של זרע
האם זה חריג -לא נתקלתי בתופעה זאת בעבר - איזו סיבה יכולה להיות ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פליטה של זרע לפני הגמירה
ד''ר נחום זילבר11/03/2012יתכן ומדובר בהפרשה ראשונית ללא זרעונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בטסטומקס 50עמי06/03/2012
שלום רב
אני בן 68 ועברתי ניתוח ערמונית שפיר לפני כשנה.
בשל טסטוסטרון נמוך הרופא המליץ על שימוש ב טסטומקס 50. הבנתי שתופעות הלוואי כוללות הפרעות בתפקוד הערמונית ,ירידה בחשק המיני ופגיעה בכבד (יש לי כבד שמנוני)
להלן תוצאות הבדיקה:
TESTOSTERON TOTAL 8.7
FREE ANDROGEN INDEX 27.8
SHBG 31
FSH 10.7 IU/L
שאלתי: האם כדאי להשתמש בטוסומקס לאור הניתוח שעברתי והכבד השמנוני או שכדאי לחכות?
עמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימוש בטסטומקס 50 - תגובה
ד''ר נחום זילבר06/03/2012אפשר להשתמש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב אשחיםאנונימי05/03/2012
ביום האחרון החלו לי כאבים לא חזקים במיוחד באשחים בזמן הליכה בלבד. בישיבה או עמידה זה לא כואב. מה זה יכול להיות? אני בן 16
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב אשחים - תגובה
ד''ר נחום זילבר06/03/2012אם הכאב לא קבוע זה יחלוף כפי הנראה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בדרכי השתן אבל ללא צמיחהלולי05/03/2012
שלום. כבר מספר חודשים אני סובלת מדמוי דלקת בדרכי השתן. בעבר לקיתי הרבה בדלקות חוזרות בדרכי השתן, רק שהפעם ביצעתי את כל הבדיקות מספר פעמים, תרבית וסטיק והכל נמצא נקי. הכאבים מתגברים בלילה, בו אני הולכת הרבה לשירותים ומתחילה לסבול מכאבים כי אני מפסיקה לשתות בזמן הזה. הבעיה הזו דורשת הרבה פחות שתיה מרובה כמו שהיה עם הדלקת, אבל לפעמים אני ממש סובלת ממנה. אני מפחדת שזה יתפשט לכליות או לאגן. בנתיים קבעתי תור לאורולוג שיהיה עוד חודשיים. בנתיים אני חייבת לדעת מה זה יכול להיות אם זו לא דלקת. רציתי לדעת, האם דלקת בדרכי השתן זה אותו דבר כמו דלקת השופכה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בדרכי השתן אבל ללא צמיחה
ד''ר נחום זילבר06/03/2012אבחנה של דלקת בדרכי שתן כוללת מהכליות עד קצה השופכה. לפי תיאור הבעיה זה יכול להיות כל דבר ולכן קשה לענות. איזה קופ"ח את חברה שאת מחכה לאורולוג כ"כ הרבה זמן? זה מאד מוזר ומתאים למדינת העולם השלישי!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ברית מילהיוסי05/03/2012
לפני שלושה חודשים עשו לי ניתוח ברית מילה.
כיום האזור החלים, אך עדיין יש נפיחות בקצה של העור (איפה שבוצע החתך) לא דלקתית.
בנוסף החלק של העור שמחבר את השופחה לעור צורב בזמן זקפה, והאזור בו הוא מחובר לעור נפוח במקצת.
האם זה יעבור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ברית מילה - תגובה
ד''ר נחום זילבר06/03/2012כן. קרוב לוודאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש באשךאנונימי04/03/2012
שלום,
לאחרונה גיליתי גוש בשני האשכים.לאחר בדיקה הבנתי כי מדובר ביותרת האשך.
אך שמתי לב שבאשך אחד היותרת שטוחה ודבוקה לאשך,אך באשך השני היותרת בגודל דיי גדול לעומת האשך (ממש בליטה,כמו הר) ואפשר להזיז אותה מצד לצד בגלל הגודל שלה וגם כשאני לוחץ עליה אני לא מרגיש כאב.עכשיו השאלה שלי האם זה אומר משהו שיותרת האשך גדולה כל כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש באשך - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/03/2012לא. זה לא אומר כלום אבל תבצע אולטרהסאונד אשכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעתgl04/03/2012
שלום יש ליהשתנה חלשה ומציקה ברצוני לקבל חוות דעת מה עדיף ניתוח או שיטה לפורסמה ע"י חימום (הרופא המטפל אומר שני זקוק לניתוח) אבל התיפקוד המיני בספק אודה לתשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת - תגובה
ד''ר נחום זילבר04/03/2012תפנה לאורולוג אחר בקופה עם כל המסמכים שברשותך והוא ימליץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת psa ratio 35.3ירדי03/03/2012
שלום, ברצוני לדעת האם הבדיקה הנ"ל תקינה? ואם לא מה עלי לבקש מהרופא? יש לי בעיה בנושא וגם יש במשפחתי פרוסטטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת בדיקת psa ratio 35.3 - תגובה
ד''ר אורי גור15/03/2012RATIO גבוה יותר זה טוב יותר
מעל 15 זה טוב
יש לברר גם רמת PSA, ללא קשר ל- RATIO* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)