מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- יעלללללל!!!!!!חסוייה...13/01/2008
מה שלומך???? נו איך התוצאות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לדלית!!!!!!!!!!!!!!!!!
יעל26/01/2008היייייייייייייייייי דלית מה שלומך???? לא הייתי בפורום מאז הפעם האחרונה ששוחחנו..... אני הרבה יותר טוב!!!!! אין בכלל נפיחות והצבע של המקום חזר להיות ורדרד כמו שהיה. עכשיו אני כבר כמעט חודש ושלושה שבועות אחרי הניתוח. יש שיפור במראה החיצוני אך עדיין זה לא כמו המראה הטבעי שהיה לפני הניתוח.
ראיתי שכתבת שאת מרגישה קצת דקירות קלות באיזור. גם אני מרגישה דקירות קלות מאיזור הדגדגן ומשום נראה לי שהוא חשוף יתר על המידה........ מה אמרו לך שזה ישתפר???? שצריך להיות עוד קצת סבלניים??? כי זה האמת הולך ופוחת אצלי אז אני מקווה שזה נכון.
איך אצלך???? ספרי לי........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יעלוששש!!!!!!!
חסוייה...26/01/2008קודם כל אני נורא שמחה לשמוע ממךךך!! :-) בקשר לנפיחות גם אצלי זה ירד בצורה משמעותית וכמובן שהצורה של המקום לא כמו שהיה בהתחלה,הייתי שלשום אצל הרופא והוא אמר לי שהדקירות יעברו כי יש עדיין תפרים בפנים שכנראה לא ירדו ושלוקח לתפרים 90 יום לרדת לגמריי! אז הביקור הבא אצל הרופא יהיה רק בחודש מרץ כי אני חודש וחצי כמעט אחרי הניתוח! אני שמחה לשמוע שאצלך ההרגשה בסדר ושאת אופטימית האמת גם אני אופטימית(חח אין כל כך ברירה אחרת) ומחכה לתוצאות הסופיות! מקווה שיהיה בסדר כי אני לא מסתפקת בתוצאות כרגע..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מאמי
יעל26/01/2008אני גם שמחה לשמוע שאת פחות או יותר בסדר. לפחות כבר לא כואב שזה כבר משהו......
תגידי יש לך מושג אם ניתן לבצע "תיקונים" בסוג כזה של ניתוח??? אני רוצה לדעת סתם לידיעה כללית.
ווווואאאאאיייייי אז לגביי הדקירות הרגעת אותי. אני לאט לאט מבינה שאין ברירה אלא פשוט לחכות ולהיות סובלניים לפחות חודשיים-חודשיים וחצי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב......
יעל26/01/2008מה אמר הרופא שלך בנוגע לצורה החיצונית עכשיו אחרי חודש וחצי?????? מבחינתו הכל תקין???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנסיי יעלוששש..
חסוייה...27/01/2008קודם כל בקשר למראה הרופא שלי חושב שהמראה בסדר הוא גם אמר לי שהמראה של המקום לפני הניתוח היה בסדר ושהכל אצלי נמצא בראש חחח וכן הוא אמר שאם אצטרך וארצה תיקונים אז נעשה רק צריך לחכות עד שהתפרים ירדו כליל שזה אומר לחכות אחרי 90 יום מיום הניתוח כי אם עושים תיקונים חייבים שהמקום יהיה בריא כדי לא לפגוע בתפרים או ברקמות שמתרפאות כרגע במקום. אבל לגביי מה שמדאיג אותי שאין כל כך מה לתקן כי רוב השפתיים נחתכו ובגלל שהמבנה שלי היה גדול אז האיזור מסביב לדגדגן נשאר יחסית גדול כי זה איזור שבדר"כ לא נוגעים זה מסוכן,לכן זה נראה שיש לי את האיזור של הדגדגן שנשאר יחסית בחוץ ומתחת אין כלום כי הכל נחתך ונמצא בפנים שאפילו אני לא מצליחה לראות..אם יכולתי לשנות הייתי רוצה שלמסביב של הדגדגן יהיה המשך של השפתיים אפילו אם זה טיפה היה יוצא רק לראות שזה מחובר אך להוסיף שפתיים כבר אי אפשר אז אני מחכה בסבלנות ובלחץ לתוצאה הסופית. אך אני רוצה לציין שאני מאוד חופשייה עם המנתח שלי כל שאלה וחשש אני מעלה בפניו הוא נותן לי הרגשת ביטחון אומר לי תתקשרי בכל שעה ונתן לי את הנייד שלו! ולגביי מה שאני שומעת ממך נראה שאת לא ממש מתייעצת עם הרופא שלך..לא היה לכם מפגשים מאז?לא הבעת בפניו את חששותייך על הדקירות? את לא מרגישה בנוח לדבר איתו? בכל מקרה אני פה בשבילך אשמח לענות לך על כל שאלה שאדע לענות לך כמובן בנושא :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדלית המקסימה
יעל28/01/2008ממש בלי לשמוע אותך אני מרגישה שאת בכלליות מרגישה טוב יותר. :-)
אין ספק שזה שהרופא שלך אומר לך שהכל תקין ובסדר זה איכשהו מרגיע אותך. וגם אני הייתי אצל הרופא המנתח שלי ויש לי את הנייד שלו עוד מלפני הניתוח וגם אני די ניג'סתי לו והתקשרתי ושאלתי וזה מרגיע שהוא אומר שהכל תקין.
אבל אם אני לא כ"כ מרוצה מאיך שזה נראה אז זה לא עוזר לי שהוא אומר שלדעתו הכל תקין את מבינה????
ואני ככה נהייתי די חשדנית ולכן אני חושבת בכיוון של ללכת לרופא אחר בתחום על מנת לקבל חוות דעת לאחר הניתוח ולשמוע חוות דעת ניטרלית כביכול.........
האמת היא שכבר כמעט אין לי דקירות ואני מרגישה ממש טוב. אבל עדיין מפחדת לקיים יחסי מין אז אין לי עדיין אינדיקציה לגביי איך ההההההה- הרגשה......... ואני נורא מפחדת מזה.......
אבל אני רוצה לומר לך שאת מקסימה ותודה על התמיכה מרחוק שאת נותנת........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעלוששש :-) מדהימה כנסי!
חסוייה...29/01/2008קודם כל את גורמת לי להסמיקקק.. :-) חחח..
ואת לא מבינה כמה אני מזדהה איתך ומבינה אותך בכל חשש והרגשה! גם אני חשבתי להיבדק במקום ניטרלי ובטח כמו שראית פה אפילו כתבתי למומחה כאן וביקשתי שימליץ לי היכן להיבדק ולצערי הוא לא הגיב לשאלתי! גם אני לא כל כך רגועה מזה שהרופא אומר שהכל תקין ובטח ובטח שלא מרוצה מהמראה של המקום! אבל אולי אני מנסה להרגיע את נפשי ואומרת שלפחות אחכה עד הזמן שצריך לחכות ואז אפנה את בקשותיי ובעיותיי בנושא..וגם אני לא ממש מקיימת יחסים למרות שהרופא אומר שאפשר.. האמת זה די מתסכל אבל יש לנו איזושהי ברירה אחרת? אם כן אשמח לשמוע.......
דרך אגב את מקסימהההה פה לא אני! מאוד כיף לי לשוחח איתךךך מתוקה :-) זה די מרגיע לשוחח עם מישהו שמבין אותך במיוחד בנושא הזה.. ובמיוחד עם חמודונת כמוךךך.. ואם יש לך מסנג'ר זה המסנג'ר שלי אשמח לדבר איתך [email protected] שבוע טוב מאמי.. דלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדלית
יעל29/01/2008היי בובה
הוספתי אותך למסנג'ר שלי אז נוכל לדבר......
ביי בנתיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיפה
**23/08/2009היי יעל
גם אני בבעייה כמו שלך
עברתי ניתוח לפני חצי שנה בערך והתוצאה מזעזעת
אני החודש עוברת את הסיוט הזה שוב אצל רופא אחר
אני בת 30 בת כמה את?
מעניין אותי לדעת אצל מי נותחת ......מי הד"ר שלך?
תודה רבה רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל ודלית
**25/08/2009בבקשה עזרה
כתבתי לכם פעמיים ולא קבלתי תשובה......
מאוד חשוב לי לדעת אצל מי נותחתם??????
אשמח לשוחח לא בפורום
יש לי הרבה שאלות לא סגורות עם עצמי
בבקשה בבקשה תנו סימן
אשמח לתת לכם את הטלפון שלי
רונית- חיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דגדגן בולט
ד"ר עמוס שפירא05/02/2008הדגדגן הבולט הוא חלק קטן מכל הדגדגןץ אורכו של הדגדגן הוא 8 ס"מ ולכן לא ניתן לקצץ את ראשו. מה שניתן לעשות הוא להוריד מעט את עודפי העור מסביב לדגדגן ואז הדגדגן פחות יבלוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליעל או דלית
אור23/08/2009מכוון שאתן הרבה זמן אחרי ניתוח רציתי לדעת מה התחדש ואם באמת כל הנפיחות ירדה והאם זה באמת נראה טבעי ?אשמח לשמוע ממכם תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנות תוכלו לעזור לי בבקשה אני אשמח
חסוי23/08/2009אני ורצה לעושת את הניתוח הזה אצל ד"ר עמוס שפירא אבל הבעיה עכשיו שאני רואה את השיחה שלכן זה שיש לי חבר והוא לא יודע מהדבר הזה ואני עוד חודשיים מתגייסת והוא חוזר פעם בשבועיים מהצבא כך שאמרתי שהוא לא יהיה שבועיים אז הכל יהיה בסדר ושהוא יחזור הוא לא ירגיש אל בעצםם אמרתן שה לוקח 3 חודשים זה אומר שאם אחרי שבועיים של הניתוח נקיים יחסי מין הוא ישים לב לתפרים וכאלה אשמח לקבל תשובה בדחיפות כי אם אתן אומרות שכן אז אני אעשה את זה כבר אחרי הצבא !תודה רבהה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיפה
**23/08/2009שלום מתוקה
אני אחרי הניתוח לא קיימתי יחסי מין חודש
וככה זה ממומלץ
את יכולה לספר לחבר שלך שאת בחודש דממה....אין יציאות הביתה
זה תרגיל סודי,הוא לא אשאל הרבה שאלות ולך הייה אליבי טוב.
אל תחכי אחרי הצבא תעשי את הניתוח עכשיו תרגישי טוב עם עצמך
בהצלחה ....רוני-חיפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרוני המתוקה
חסוי23/08/2009ממש תודה את ממש חמודה ... רציתי לשאול אצל מי עשית את הניתוח ואם את מרוצה איך זה עכשיו ואם אחרי חודש אין לך כבר תפרים ואת יכולה לקיים יחסי מין את ממש מתוקנ באמת תודהה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרונית
חסוי23/08/2009ראיתי עכשיו את כל התגובות שלך והבנתי הכל מקווה שיסתדר ותהני מהתוצאות רק שאלה אחת את ממליצה לי לעשות או פשוט להשאיר ככה כי אין לי משהו מטורף אני פשוט מרגישה טיפה לא בנוח עדיךף את הטיפה לא בנוח או את האחרי של הניתוח תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה
אור24/08/2009בנות אתן יכולות להגיב להודעות שלנו בכדיי לדעת האם יש שיפור במראה אחרי כל כך הרבה זמן ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התייעצות בבקשה ללא ניתוח
האם יכול להיגרם נזק ברצפת האגן?
הרחבת הנרתיק מהיובש לאחר לידות
ניתוח שפתיים פנימיות בהרדמה מקומית
המלצות לגבי הצרת שפתיים פנימיות
עלות ניתוח שפתי פות ולמה לא ממומון ע"י קופת חולים
המלצה לתהליך הקטנת שפתיים פנימיות
ניתוח להרחבת נרתיק סגור לגמרי ללא הצלחת החדרת מתמר אולטרסאונד
מונס פוביס שאיבה וזמן החלמה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


