יעלללללל!!!!!!

מנהל הפורום

ד``ר עמוס שפירא
ד"ר עמוס שפירא
לקביעת תור אצל ד"ר עמוס שפירא ללא פרסום בפורום
 
  • יעלללללל!!!!!!
    חסוייה...
    13/01/2008

    מה שלומך???? נו איך התוצאות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעלללללל!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לדלית!!!!!!!!!!!!!!!!!

    יעל
    26/01/2008

    היייייייייייייייייי דלית מה שלומך???? לא הייתי בפורום מאז הפעם האחרונה ששוחחנו..... אני הרבה יותר טוב!!!!! אין בכלל נפיחות והצבע של המקום חזר להיות ורדרד כמו שהיה. עכשיו אני כבר כמעט חודש ושלושה שבועות אחרי הניתוח. יש שיפור במראה החיצוני אך עדיין זה לא כמו המראה הטבעי שהיה לפני הניתוח.
    ראיתי שכתבת שאת מרגישה קצת דקירות קלות באיזור. גם אני מרגישה דקירות קלות מאיזור הדגדגן ומשום נראה לי שהוא חשוף יתר על המידה........ מה אמרו לך שזה ישתפר???? שצריך להיות עוד קצת סבלניים??? כי זה האמת הולך ופוחת אצלי אז אני מקווה שזה נכון.
    איך אצלך???? ספרי לי........

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יעלוששש!!!!!!!

    חסוייה...
    26/01/2008

    קודם כל אני נורא שמחה לשמוע ממךךך!! :-) בקשר לנפיחות גם אצלי זה ירד בצורה משמעותית וכמובן שהצורה של המקום לא כמו שהיה בהתחלה,הייתי שלשום אצל הרופא והוא אמר לי שהדקירות יעברו כי יש עדיין תפרים בפנים שכנראה לא ירדו ושלוקח לתפרים 90 יום לרדת לגמריי! אז הביקור הבא אצל הרופא יהיה רק בחודש מרץ כי אני חודש וחצי כמעט אחרי הניתוח! אני שמחה לשמוע שאצלך ההרגשה בסדר ושאת אופטימית האמת גם אני אופטימית(חח אין כל כך ברירה אחרת) ומחכה לתוצאות הסופיות! מקווה שיהיה בסדר כי אני לא מסתפקת בתוצאות כרגע..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מאמי

    יעל
    26/01/2008

    אני גם שמחה לשמוע שאת פחות או יותר בסדר. לפחות כבר לא כואב שזה כבר משהו......
    תגידי יש לך מושג אם ניתן לבצע "תיקונים" בסוג כזה של ניתוח??? אני רוצה לדעת סתם לידיעה כללית.
    ווווואאאאאיייייי אז לגביי הדקירות הרגעת אותי. אני לאט לאט מבינה שאין ברירה אלא פשוט לחכות ולהיות סובלניים לפחות חודשיים-חודשיים וחצי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב......

    יעל
    26/01/2008

    מה אמר הרופא שלך בנוגע לצורה החיצונית עכשיו אחרי חודש וחצי?????? מבחינתו הכל תקין???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כנסיי יעלוששש..

    חסוייה...
    27/01/2008

    קודם כל בקשר למראה הרופא שלי חושב שהמראה בסדר הוא גם אמר לי שהמראה של המקום לפני הניתוח היה בסדר ושהכל אצלי נמצא בראש חחח וכן הוא אמר שאם אצטרך וארצה תיקונים אז נעשה רק צריך לחכות עד שהתפרים ירדו כליל שזה אומר לחכות אחרי 90 יום מיום הניתוח כי אם עושים תיקונים חייבים שהמקום יהיה בריא כדי לא לפגוע בתפרים או ברקמות שמתרפאות כרגע במקום. אבל לגביי מה שמדאיג אותי שאין כל כך מה לתקן כי רוב השפתיים נחתכו ובגלל שהמבנה שלי היה גדול אז האיזור מסביב לדגדגן נשאר יחסית גדול כי זה איזור שבדר"כ לא נוגעים זה מסוכן,לכן זה נראה שיש לי את האיזור של הדגדגן שנשאר יחסית בחוץ ומתחת אין כלום כי הכל נחתך ונמצא בפנים שאפילו אני לא מצליחה לראות..אם יכולתי לשנות הייתי רוצה שלמסביב של הדגדגן יהיה המשך של השפתיים אפילו אם זה טיפה היה יוצא רק לראות שזה מחובר אך להוסיף שפתיים כבר אי אפשר אז אני מחכה בסבלנות ובלחץ לתוצאה הסופית. אך אני רוצה לציין שאני מאוד חופשייה עם המנתח שלי כל שאלה וחשש אני מעלה בפניו הוא נותן לי הרגשת ביטחון אומר לי תתקשרי בכל שעה ונתן לי את הנייד שלו! ולגביי מה שאני שומעת ממך נראה שאת לא ממש מתייעצת עם הרופא שלך..לא היה לכם מפגשים מאז?לא הבעת בפניו את חששותייך על הדקירות? את לא מרגישה בנוח לדבר איתו? בכל מקרה אני פה בשבילך אשמח לענות לך על כל שאלה שאדע לענות לך כמובן בנושא :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדלית המקסימה

    יעל
    28/01/2008

    ממש בלי לשמוע אותך אני מרגישה שאת בכלליות מרגישה טוב יותר. :-)
    אין ספק שזה שהרופא שלך אומר לך שהכל תקין ובסדר זה איכשהו מרגיע אותך. וגם אני הייתי אצל הרופא המנתח שלי ויש לי את הנייד שלו עוד מלפני הניתוח וגם אני די ניג'סתי לו והתקשרתי ושאלתי וזה מרגיע שהוא אומר שהכל תקין.
    אבל אם אני לא כ"כ מרוצה מאיך שזה נראה אז זה לא עוזר לי שהוא אומר שלדעתו הכל תקין את מבינה????
    ואני ככה נהייתי די חשדנית ולכן אני חושבת בכיוון של ללכת לרופא אחר בתחום על מנת לקבל חוות דעת לאחר הניתוח ולשמוע חוות דעת ניטרלית כביכול.........
    האמת היא שכבר כמעט אין לי דקירות ואני מרגישה ממש טוב. אבל עדיין מפחדת לקיים יחסי מין אז אין לי עדיין אינדיקציה לגביי איך ההההההה- הרגשה......... ואני נורא מפחדת מזה.......
    אבל אני רוצה לומר לך שאת מקסימה ותודה על התמיכה מרחוק שאת נותנת........

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעלוששש :-) מדהימה כנסי!

    חסוייה...
    29/01/2008

    קודם כל את גורמת לי להסמיקקק.. :-) חחח..
    ואת לא מבינה כמה אני מזדהה איתך ומבינה אותך בכל חשש והרגשה! גם אני חשבתי להיבדק במקום ניטרלי ובטח כמו שראית פה אפילו כתבתי למומחה כאן וביקשתי שימליץ לי היכן להיבדק ולצערי הוא לא הגיב לשאלתי! גם אני לא כל כך רגועה מזה שהרופא אומר שהכל תקין ובטח ובטח שלא מרוצה מהמראה של המקום! אבל אולי אני מנסה להרגיע את נפשי ואומרת שלפחות אחכה עד הזמן שצריך לחכות ואז אפנה את בקשותיי ובעיותיי בנושא..וגם אני לא ממש מקיימת יחסים למרות שהרופא אומר שאפשר.. האמת זה די מתסכל אבל יש לנו איזושהי ברירה אחרת? אם כן אשמח לשמוע.......
    דרך אגב את מקסימהההה פה לא אני! מאוד כיף לי לשוחח איתךךך מתוקה :-) זה די מרגיע לשוחח עם מישהו שמבין אותך במיוחד בנושא הזה.. ובמיוחד עם חמודונת כמוךךך.. ואם יש לך מסנג'ר זה המסנג'ר שלי אשמח לדבר איתך [email protected] שבוע טוב מאמי.. דלית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדלית

    יעל
    29/01/2008

    היי בובה
    הוספתי אותך למסנג'ר שלי אז נוכל לדבר......
    ביי בנתיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפה

    **
    23/08/2009

    היי יעל
    גם אני בבעייה כמו שלך
    עברתי ניתוח לפני חצי שנה בערך והתוצאה מזעזעת
    אני החודש עוברת את הסיוט הזה שוב אצל רופא אחר
    אני בת 30 בת כמה את?
    מעניין אותי לדעת אצל מי נותחת ......מי הד"ר שלך?
    תודה רבה רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל ודלית

    **
    25/08/2009

    בבקשה עזרה
    כתבתי לכם פעמיים ולא קבלתי תשובה......
    מאוד חשוב לי לדעת אצל מי נותחתם??????
    אשמח לשוחח לא בפורום
    יש לי הרבה שאלות לא סגורות עם עצמי
    בבקשה בבקשה תנו סימן
    אשמח לתת לכם את הטלפון שלי
    רונית- חיפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דגדגן בולט

    ד"ר עמוס שפירא
    05/02/2008

    הדגדגן הבולט הוא חלק קטן מכל הדגדגןץ אורכו של הדגדגן הוא 8 ס"מ ולכן לא ניתן לקצץ את ראשו. מה שניתן לעשות הוא להוריד מעט את עודפי העור מסביב לדגדגן ואז הדגדגן פחות יבלוט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל או דלית

    אור
    23/08/2009

    מכוון שאתן הרבה זמן אחרי ניתוח רציתי לדעת מה התחדש ואם באמת כל הנפיחות ירדה והאם זה באמת נראה טבעי ?אשמח לשמוע ממכם תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנות תוכלו לעזור לי בבקשה אני אשמח

    חסוי
    23/08/2009

    אני ורצה לעושת את הניתוח הזה אצל ד"ר עמוס שפירא אבל הבעיה עכשיו שאני רואה את השיחה שלכן זה שיש לי חבר והוא לא יודע מהדבר הזה ואני עוד חודשיים מתגייסת והוא חוזר פעם בשבועיים מהצבא כך שאמרתי שהוא לא יהיה שבועיים אז הכל יהיה בסדר ושהוא יחזור הוא לא ירגיש אל בעצםם אמרתן שה לוקח 3 חודשים זה אומר שאם אחרי שבועיים של הניתוח נקיים יחסי מין הוא ישים לב לתפרים וכאלה אשמח לקבל תשובה בדחיפות כי אם אתן אומרות שכן אז אני אעשה את זה כבר אחרי הצבא !תודה רבהה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיפה

    **
    23/08/2009

    שלום מתוקה
    אני אחרי הניתוח לא קיימתי יחסי מין חודש
    וככה זה ממומלץ
    את יכולה לספר לחבר שלך שאת בחודש דממה....אין יציאות הביתה
    זה תרגיל סודי,הוא לא אשאל הרבה שאלות ולך הייה אליבי טוב.
    אל תחכי אחרי הצבא תעשי את הניתוח עכשיו תרגישי טוב עם עצמך
    בהצלחה ....רוני-חיפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוני המתוקה

    חסוי
    23/08/2009

    ממש תודה את ממש חמודה ... רציתי לשאול אצל מי עשית את הניתוח ואם את מרוצה איך זה עכשיו ואם אחרי חודש אין לך כבר תפרים ואת יכולה לקיים יחסי מין את ממש מתוקנ באמת תודהה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונית

    חסוי
    23/08/2009

    ראיתי עכשיו את כל התגובות שלך והבנתי הכל מקווה שיסתדר ותהני מהתוצאות רק שאלה אחת את ממליצה לי לעשות או פשוט להשאיר ככה כי אין לי משהו מטורף אני פשוט מרגישה טיפה לא בנוח עדיךף את הטיפה לא בנוח או את האחרי של הניתוח תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה

    אור
    24/08/2009

    בנות אתן יכולות להגיב להודעות שלנו בכדיי לדעת האם יש שיפור במראה אחרי כל כך הרבה זמן ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו