מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלהטל02/04/2008
שמתי לב שיש לי פיסת עור קטנה בתוך הנרתיק
חשוב לי לציין :
אני בתולה בת 21
אין לי בעיות עם המחזור
אין לי כאבים שם או סימנים שיעידו על בעיה
האם יתכן שהפיסת עור הקטנה הזו שנמצאת בפנים על גבי אחת הדפנות של הנרתיק היא נורמלית?
או שבטוח ישנה בעיה?
ובבקשה אל תגיד לי שעלי להבדק, אני שואלת האם יתכן שזה נורמלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיכל
ד''ר שמואל לוין02/04/2008יתכן מאוד שאותה פיסת עור שאת רואה הינה נורמאלית בהחלט, אבל גם יתכן שזה גידול של דופן הנרתיק ולכן מאוד מומלץ שרופא יבדוק וידריך אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר- שאלה נוספת ברשותך!
טל02/04/2008אמרת שיתכן שהפיסת עור הזו הינה נורמלית, אך גם יתכן שמדובר בגידול חלילה.
אז חשוב לי להדגיש בפניך שיש לי את זה שנים וזה לא גדל. או משתנה. אז האם זה אמור להרגיע אותי?
האם זה אומר שזה נורמלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב לי להדגיש דבר נוסף
טל02/04/2008שהפיסת העור הקטנה הזו נראית מאוד לא קשורה לדופן הנרתיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קרום בתולין
ד"ר עמוס שפירא02/04/2008מיכל את צעירה אולם את חושבת כמו דוקטור בגיל שלך ובאזור שאת מדברת אין גידולים ולכן חתיכת העור זה מצב נורמלי אולם יתכן שזה חלק מיקרום הבתולין יתכן שאת במשך השנים גרמת לקרע קטן בקרום וזה חתיחת העור הקרע יכול להיגרם מספורט פרוע מיטמפון מהכנסת אצבע ועוד אין לך מה לידאוג זה לא פוגם בשלמות הקרום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך ד"ר
טל03/04/2008ואני מניחה שזו מחמאה..לגבי החושבת כמו רופא.
הרגעת אותי, הנחתי שאין לי סיבה לדאוג.
אז שוב המון תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התייעצות בבקשה ללא ניתוח
האם יכול להיגרם נזק ברצפת האגן?
הרחבת הנרתיק מהיובש לאחר לידות
ניתוח שפתיים פנימיות בהרדמה מקומית
המלצות לגבי הצרת שפתיים פנימיות
עלות ניתוח שפתי פות ולמה לא ממומון ע"י קופת חולים
המלצה לתהליך הקטנת שפתיים פנימיות
ניתוח להרחבת נרתיק סגור לגמרי ללא הצלחת החדרת מתמר אולטרסאונד
מונס פוביס שאיבה וזמן החלמה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


