הקטנת שפתיים פנימיות

מנהל הפורום

ד``ר עמוס שפירא
ד"ר עמוס שפירא
לקביעת תור אצל ד"ר עמוס שפירא ללא פרסום בפורום
 
  • הקטנת שפתיים פנימיות
    מישהי
    01/09/2008

    יש לי מספר שאלות: 1. האם הקטנת שפתיים פנימיות הוא ניתוח שיש בו סיכונים, ואם כן - מהם? 2. איך אפשר לוודא שבימנו אנו, שהרופא שמציג עצמו כמי שמנתח הוא המנתח בעצמו, ושיש עוד אחות שפוקחת עין בחדר הניתוח (עברתי ניתוח - לא וגינלי - שהסתבר לי בדיעבד שנפלתי קורבן לניצול רופא). אני חוששת מזה מאד. 3. הייתי רוצה לעבור ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות: איפה מתרחש הניתוח, כמה זמן הוא לוקח? 4. ואחרון חביב: האם לאחר שאני והרופא נסכם את מבנה השפתיים, יש סיכוי שהמנתח יחליט על דעת עצמו - תוך כדי ניתוח - לשנות או להוסיף על שכבר הוסכם? אודה על תשובה מאחר והייתי מאד רוצה לעבור הליך זה במהרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקטנת שפתיים פנימיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלסטיקה וגינלית

    ד"ר עמוס שפירא
    01/09/2008

    ניתוח של הקטנת השפתיים הוא ניתוח בטוח כי הוא נעשה על אברים חיצוניים כך שניתן לטפל בכל בעיה שתצוץ יתכן חום וצריבה אבל הם עוברים מהר 2את צודקת במאה אחוז את צרכה ליראות בגיליון הניתוח מי ניתח אותך בדרך כלל המנתח חותם על הניתוח כי זה חשוב מיבחינה ביטוחית את צרכה לבקש את דוח הניתוח וליראות מי המנתח הראשי ושלא עבדו עליך זה קורה שגם מי שחתום על הניתוח הוא לא זה שניתח אז אני מציע לך ליפנות רק לרופאים מוכרים עם המלצות 3הניתוח מיתרחש בבית חולים פרטי ולוקח בערך 40 דקות 4את חותמת על מה שאני עומד לבצע לך בניתוח אין מצב שאני אחתוך משהוא שלא סיכמנו עליו בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו