מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה חשובה..טל08/11/2008
שלום רב ד"ר אשמח לקבל מענה ל2 שאלות שלי : 1- לפני מס' חודשים, כאשר התאמצתי, שמתי לב שיצאה הפרשה מאוד גושית ולבנה (ממש כמו קוטג גדול כזה) וההפרשה הזו היתה במשך שעות. חשוב לי לציין - ההפרשות מאז תקינות, הן בצבע לבנבן שקוף. לא מגרד לי. אני בתולה. וזה קרה לפני מס' חודשים ומאז לא התרחש שוב. האם יש לי סיבה לדאוג למרות שזה 'קרה פעם אחת ומאז הכל תקין ? בבקשה אל תאמר לי לגשת לרופא, פשוט תענה האם זה נשמע לך תקין? ומה יכול לגרום לתופעה חד פעמית זו? יכול להיות שהיתה פטריה שעברה לבד? 2- התחלתי לקחת כדורי ריקטואן אם זה פוגע בפוריות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרום בתולין
ד"ר עמוס שפירא08/11/2008תרופת הראוקוטן לא פוגעת בפוריות אם יוצא גוש מהנרתיק זה סימן שהרבה זמן מיצטבר שם הפרשה בין אם פטריה או בין אם סתם הפרשה אסטרוגנית ואז זה יוצא במכה אחת ולכן הגוש זה נורמלי לחלוטין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ועוד שאלה בבקשה -
טל08/11/2008אם זו היתה פטרייה אז סביר להניח שגם היום היה לי הפרשה כזו נכון? ומה הקשר שרשמת בהתחלה קרום בתולין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קרום בתולין
ד"ר עמוס שפירא08/11/2008כאשר קרום הבתולין פתוח אז ההפרשה יוצאת ישר מיבלי להיות בנרתיק כאשר הקרום סגור יתכן ונוצר הגוש פטריה יכולה גם להעלם ספונטני גם ללא טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום טל
ד''ר שמואל לוין10/11/2008ע"פ תיאור ההפרשה {קוטג'\גבינה לבנה }הפרשה זו דומה לפטריה בשם מוניליה,זה שמ"ס חודשים אין לך הפרשה כנראה שהתופעה חלפה מעצמה ואין סיבה לדאגה .
לגבי לקיחת כדורי הריקטואן אין להיות במצב של הריון ,חוץ מזה אין סיבה לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התייעצות בבקשה ללא ניתוח
האם יכול להיגרם נזק ברצפת האגן?
הרחבת הנרתיק מהיובש לאחר לידות
ניתוח שפתיים פנימיות בהרדמה מקומית
המלצות לגבי הצרת שפתיים פנימיות
עלות ניתוח שפתי פות ולמה לא ממומון ע"י קופת חולים
המלצה לתהליך הקטנת שפתיים פנימיות
ניתוח להרחבת נרתיק סגור לגמרי ללא הצלחת החדרת מתמר אולטרסאונד
מונס פוביס שאיבה וזמן החלמה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)


