שאלה עליכם..

מנהל הפורום

ד``ר עמוס שפירא
ד"ר עמוס שפירא
לקביעת תור אצל ד"ר עמוס שפירא ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה עליכם..
    עינב
    25/12/2008

    אני בתולה ניסיתי להכניס אצבע לנרתיק לא בחוזקה אבל ניסיתי טיפה לדחוף לא היה דימום ואני רואה שבנוי לי ריקמה ורודה עם פתח הנרתיק העם ככה ניראה קרום הבתולין הריקמה הורודה הזאת? כי מתחת לשופכה יש לי את הריקמה והורדה ומתחת את פתח הנרתיק ומתחת לפתח הנרתיק גם ריקמה ורודה זאת אומרת מסביב מה זה אומרר העם ניקרע לי הקרום? מה שמוזר הפתח שלי לא בצורת עיגול והוא לא קו הוא בנוי לי עם קרעים קטנים בריקמה הזאת כמו מין דקירות קטנות ככה זה בכל הפתח העם זה נורמלי? אפילו טמפון מיני גדול מיני לפתח מה זה אומר? ניסיתי בכל תנוחה לשים טמפון זה פשוט לא נכנס אני מנסה להכניס ואני רואה שהטמפון מיני עומד על הריקמה הורודה הטמפון מיני גדול מידי בשביל הפתח שאני מנסה להכניס זה לוחץ לי על הריקמה בלי להיקרע גם שמתחתו את הריקמה הזאת עשרים אלף פעם היא לא ניקרע העם אני בתולה או לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה עליכם..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרום בתולין

    ד"ר עמוס שפירא
    25/12/2008

    לפי מה שאת מספרת יש לך גשר בקרום ואת צרכה ניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו