מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרהגילי02/03/2009
אחרי שקראתי ובררתי ודעתי לעבור ניתוח לקיצור השפתיים החיצוניות אך מאוד חשוב לי לדעת האם אחרי הניתוח יכאב לי האם אוכל לתפקד (יש לי ילדים קטנים) מה הסיכוי לבצקת באזור לאחר הניתוח ובקימור מתה מפחד שיכאב לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה
גילי02/03/2009תיקון טעות- שפתיים פנימיות ולא חיצוניות ושוב חשוב לי לדעת את רמת הכאב ועניין הבצקות שעלולות להיווצר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פלסטיקה וגינלית
ד"ר עמוס שפירא02/03/2009בצקת באזור הניתוח לא ניתן ליצפות למי יש סיכוי ולמי אין סיכוי אולם הבצקת נעלמת אחרי מיספר ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פלסטיקה וגינלית
ד"ר עמוס שפירא02/03/2009בשיטת הניתוח שאני מנתח אני מזריק חומר הרדמה לתוך החתח כך שלמחרת הניתוח אפשר לתפקד אולי עם אופטלגין סהכ הכאב ניסבל את מוזמנת לפגישה ושם אסביר לך את הכל 0523670383
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום גלי
ד''ר שמואל לוין04/03/2009את צודקת. יומיים שלושה לאחר הניתוח קיימת נפיחות באזור, והפרשה דמית קלה.
שהולכים ופוחתים כל יום בסה"כ מלבד אי נעימות בשלוש ארבע ימים ראשונים לא תיהיה כל מניה שתוכלי לתפקד ולעשות את כל דברים הרגילים.
בתום הניתוח אנו מבצעים הרדמה מקומית לאזור כך שהכאבים ממש פחותים ולפעמים אף אינם קיימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת כואב
"הונדה"04/03/2009את לא תוכלי לשבת ישר בימים הראשונים כי יש לחץ וחיכוך בין האיזור לבין המושב, רק אם את נשענת הרבה אחורה אז לא תרגישי נורא. את יכולה לבקש מהרופא משכחי כאבים במידה והכאבים בלתי נסבלים. כדאי לקחת חופש בימים הראשונים ולא לעסוק בפעילות ספורטיבית וטיפ קטן... תשאלי את עצמך מה תעשי אם זה לא יצא כמו שדמיינת? ומה את צריכה לעשות כדי להיות מרוצה מהתוצאה. בהצלחה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהונדה
גילי05/03/2009תודה על ההתיחסות מבינה שעברת את זה מה זאת אומרת לעשות משהו שיצא יפה זה כבר לא תלוי בי האזור נראה כ"כ לא יפה עכשיו מוכנה לסבול כאב בשביל האסטתיות אבל לא כאב בלתי נסבל אודה על התיחסותיך מקווה שאוכל לנוח בכל זאת יש לי שני ילדים קטנים ובעל...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגילי
הונדה16/04/2009סורי שאני מגיבה רק עכשיו...
אני אישית ממש לא מרוצה מתוצאת הניתוח, ולא כי אני מפונקת, כי השפתיים שלי נראות יותר גרוע ממה שהיו לפני כן ונסגרתי עוד יותר מבחינה מינית.
אני לא מתכוונת לחזור אליו לתיקונים, מספיק בכיתי בגללו מה שאומר שצריך ללכת למנתח אחר לתיקון (סביר להניח שאלך לאחד הנחמדים שם למעלה ) וזה שוב כסף, כאבים, החלמה וחששות.
אני לא אומרת אל תעשי, נהפוך הוא, תעשי!!!
רק אצל מנתח טוב כי את לא חתיכת בשר בשוק, את יצירת אומנות והמנתח אמור להיות אמן.
בהצלחה, ( :* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פלסטיקה וגינלית
ד"ר עמוס שפירא18/04/2009אני חייב לציין שאת בן אדם מיוחד ,למרות הסבל למרות חוסר הנחת מיתוצאת הניתוח למרות הכסף שבוזבז את לא מלכלכת על המנתח ושומרת על כבודו \כל הכבוד לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך זה בדיוק טוב?
שירי18/05/2009למה כל הכבוד?
אם המנתח שחט אותה כמו כבשה זה טוב? מן הסתם אף רצוי שהיא תגיד מי עשה לה ולמה היא לא מרוצה.
אם זה מציפיות מוגזמות לניתוח א זאכן לא ראוי שתגיד את שמו. אולם אם הוא ניתח אותה כשאין לו מושג מהחיים והוא סתם מכנה את עצמו פלסטיקאי בגלל שעבר קורס מחורבן בחו"ל ורוצה להרוויח עוד כמה ג'ובות אז יותר יהיה" כל הכבוד" אם היא תגיד את שמו כדי שאף בחורה אחרת לא תסבול כמוה. המסחרה הנוראית שנהייתה פה בארץ ובעולם כולו בעולם הניתוחים הפלסטיים פשוט מגעיל. כל רופא חושב שהוא אלוהים ויכול לחתוך בבשר של המטופלת שלו ולנצל את עוגמת הנפש. חבל מאוד שאיגוד הפלסטיקאים לא דואג לפירסום שמותיהם של הרופאים כמו שרצוי שיהיה במקום נגיש לכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי את טועה גם רופא מעולה -המשך
אפרת18/05/2009יכול לטעות, אומנם יש כל מיני ליצנים שקוראים לעצמם פלסטיקאים אבל יחד עם זאת יש רופאים מעולים שהם בני אדם וזה לא בסדר לשים עליהם אות קלון בגלל טעות זה דבר ממש לא נעים אבל קורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פלסטיקה וגינלית
ד"ר עמוס שפירא20/05/2009אני רופא ומישתדל לא לנצל את האינטרנט לעשות רווח אני מישתדל לתת אינפורמציה מיקצויעית ,אבל את יודעת שמאחורי המיקלדת יושבים כל מיני אנשים עם אינטרסים כלכליים ,כמו חברות שמוכרות ניתוחים ואין להם אלוהים והם מלכלכים ולא ניתן לרופא להגיב ,ולכן טוב תעשה הבחורה אם תיפנה אל המנתח ותבקש מימנו יעוץ נוסף אצל רופא אחר ואז היא תחליט מה לעשות ,ושוב ליכתוב באינטרנט תגובות נלוזות כמו שאת רואה ליפעמים גם אצלי באתר זו דרך לא מכובדת והפצינטית תחליט לבד למי היא פונה בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
מיכל01/04/2009גילי,
קחי בחשבון שלא תוכלי לתפקד שבוע עשרה ימים
לי הייה בצקת ענקית ודימום
אבל אחרי הכל (כלומר עשרה ימים)של כאבים קשים ושתצטרכי עזרה בלתפקד
הכל עבר המקום ניראה מצויין ואני מאושרת שעברתי את זה.
אבל שוב קחי בחשבון שאל תוכלי לזוז יכאב לך יהייה נפוח ובטח שלא תוכלי לטפל בילדים קטנים ככה שתיצטרכי מישהו צמוד אליך ,ככה הייה במיקרה שלי בכל מיקרה אני בלי ילדים אומנם אבל הייתי צריכה את כל העזרה שקיבלתי אפילו בלהגיע לשירותים
אם יש לך עוד שאלות בכיף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התייעצות בבקשה ללא ניתוח
האם יכול להיגרם נזק ברצפת האגן?
הרחבת הנרתיק מהיובש לאחר לידות
ניתוח שפתיים פנימיות בהרדמה מקומית
המלצות לגבי הצרת שפתיים פנימיות
עלות ניתוח שפתי פות ולמה לא ממומון ע"י קופת חולים
המלצה לתהליך הקטנת שפתיים פנימיות
ניתוח להרחבת נרתיק סגור לגמרי ללא הצלחת החדרת מתמר אולטרסאונד
מונס פוביס שאיבה וזמן החלמה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


