מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דחוף- התאוששות מניתוח להקטנת שפתייםדחוףףף מודאגת16/12/2007
לפני כשבוע עברתי ניתוח להקטנת השפתיים הקטנות כשבסיומו נאמר לי כי הכאבים יחלפו תוך 3-4 ימים ואוכל לחזור לפעילות נורמלית.
כיום, לאחר כשבוע אני עדיין סובלת מכאבים, נפיחות, דימום קל, הפרשות לבנות שגורמות לריח לא נעים מאיזור איבר המין.
אבקש לדעת: 1- האם זהו מצב נורמלי בהתחשב בעובדה שאני כבר שבוע לאחר הניתוח????
2- האם ישנם איזשהם משככי כאבים שאתה ממליץ לי ליטול בשלב זה???
3- המקום נראה כרגע ממש "מעווט" ולא דומה כלל לצורתו הטבעית, האם זה תקין??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של יעל
ד''ר שמואל לוין17/12/2007יעל שלום,
1. כן, יתכן כי גם לאחר שבוע ימים עדיין קיימת נפיחות והפרשה דמית. כל עוד אין לך סימנים לזיהום כמו חום ואודם, נראה שזה הליך רגיל. הייתי ממתין עוד מספר ימים ויש לקוות כי הכאבים והנפיחות יתחילו לרדת.
2. כל כדור נגד כאבים יהיה טוב, אם אחד לא עוזר ניתן ליטול 2.
3. העיוות והצורה התקינים יחזרו כאשר הנפיחות תרד.
4. במקרה ואינך רואה שיפור מיום ליום רצוי שהרופא המנתח יבדוק אותך ופעלי לפי הנחיותיו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקטנת שפתיים-גם אני עברתי את הניתוח
חסוייה...18/12/2007עברתי אותו לפני שבוע והאמת אני מתחילה להתחרט! הרופא אומר לחזור לחיים הרגילים ואני עדיין סובלת מכאבים ונפיחות וכל היום על משכחי כאבים והאמת גם הצורה שנעשתה בשפתיים נראת לי מעוותת למדיי.. מה שגרם לי לחוסר ביטחון עכשיו האמת נראה לי יותר גרוע.. אפרט לכם קצת.. השפתיים שלי כמו לכמה מכן היו גדולות המבנה שלהם היה גדול מאוד רציתי לשפר אך הרופא חתך לי כמעט את הכל כמובן החלק שמתחת לנקודת ה-G ואיפה שהנקודה עצמה נשאר מאוד נפוח כאילו יש רק את תחילת הדגדגן שכרגע מאוד נפוח וכואב וההמשך של הדגדגן נמצא בתוך הפות כי הוא חתך הרבה זה נראה כרגע כמו איזה בולבולון קטן כמו איזה גידול לא קשור בפות.. קיצר בנותאני מקווה שהצורה תשתנה אחכה שהנפיחות תרד קצת כי אני מתוסכלת נראה לי ממש מוזר שם כבר הייתי מעדיפה לקבל את עצבי עם שפתיים גדולות מאשר איזה בולבולון קטן! אשמח אם תגיבו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות
daniel26/10/2011עברתי גם את הניתוח והובטח לי שהשפתיים החציוניות יהיו סגורות לחלוטין ואני בדיוק במצב שלך, אשמח אם תצרי איתי קשר אפילו במייל בדוי [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אחרי ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות - תגובה
ד"ר עמוס שפירא26/10/2011פני לרופא מטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות - תגובה
ד''ר חיים קריסי13/02/2012חלק מהדברים אפשר לתקן אם הם לא נעשו כפי שציפיתן לכן כדאי מאד לפנות למנתח מנוסה אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקטנת שפתיים-גם אני עברתי את הניתוח - תגובה
ד''ר שמואל לוין27/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לי אלייך..
ג'ני26/12/2010מי עשה לך את הניתוח? כי גם אני לפני...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה לי אלייך.. - תגובה
ד"ר עמוס שפירא26/12/2010דר שפירא ניתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לי אלייך.. - תגובה - תגובה
ד''ר שמואל לוין27/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יעל..
חסוייה...18/12/2007אני בדיוק שבוע אחרי הניתוח יש כאבים אבל העניין המטריד אותי ביותר זה הצורה של הדגדגן הרופא אומר לי שזה המבנה של הדגדגן שהוא גדול אבל עכשיו זה נראה כאילו יש לי רק את תחילת הדגדגן שמאוד נפוח..כמו איזה בולבול קטן! אצלך את כבר רואה את הצורה? את מרוצה? האמת אני מתחילה להתחרט זה מאוד מאוד מטריד אותי כאילו אני סובלת סתם.. מי עשה לך את הניתוח? לי עשה דוקטור גרינשפון אנטולי סגן מנהל פורייה! אגב אני רק בת 21 וחצי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לדלית 2
יעל18/12/2007היי דלית.
אני בת 28. אני לא אנקוב בשם הרופא שעשה לי את הניתוח אבל הוא רופא מוכר, בעל שם, ומקצועי.
שוב אני אומר שלעניין הכאבים תהיי אופטימית.... ותני עוד כמה ימים ותראי שהמצב ישתפר.
לפי ההודעה שלי הראשונה את בטח יכולה לראות שהייתי בדיוק במצבך לאחר כשבוע וסבלתי מאוד.
לעניין הצורה החיצונית אין לי הרבה מה להוסיף כי אני בסה"כ 9 ימים לאחר הניתוח ואומרים שלוקח לפחות כחודש עד שרואים תוצאות.
אבל אני יכולה לומר שמלמידה שלי בפורומים אחרים הבנתי שזה עדיין מוקדם לראות תוצאות גם במצבי וגם במצבך. אני מוסיפה לך קטעים שקראתי בפורום מסויים שרשמה משהי שעברה את הניתוח הזה: אז אולי תתעודדי קצת.
וזה הקטע-
"אז ככה...סוף סוף גם אני יכולה להצטרף לרשימת המרוצות,עברתי ניתוח שפתיים פנימיות ו..............אני מרוצה! בנות,כל מי שמתלבטת אם לעשות או לא-תעשו-כייף חיים (מאז שאני זוכרת את עצמי אני התביישתי מזה), ההחלמה מהירה, אני חזרתי לשגרה 12 שעות אחרי ניתוח, אבל לא היה קל-ממליצה שבוע חופש, (כואב ללכת,לשבת....יותר כיף לשכב מתחת לפוך,,,,מגיע לנו)
התוצאה יפה!אין שום שינוי בתחושה,אחרי שבוע אין כאבים בכלל, רק גרד מעצבן מדי פעם, התוצאה רואים אחרי כ- 3 שבועות (התפרים נעלמים תוך שבועיים שלוש).
בקיצור אחרי הרבה התלבטיות,הייתי...עברתי,,,,היום אני אחרי (3 שבועות בידיוק) ואני בן אדם חדש-ממש ככה."
אז בואי נקווה שגם אנחנו נהיה מרוצות לאחר 3 שבועות....... אין ברירה אלא להמתין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ליעל 2
חסוייה...19/12/2007תודה מתוקה אני באמת מקווה שכך יהיה לפחות לא נסבול סתם ;-) ושיהיה לנו החלמה מהירה ותוצאות טובות בעזרת השם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדלית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מניסיוני האיש20/12/2007דלית,באיזה שיטה עשו לך ניתוח?יש לך תפרים על כל השפתיים?או רק בפנים?(שיטת Vׁׂ)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובההההההההה
חסוייה...20/12/2007האמת אין לי מושג איך קוראים לשיטה אבל יש לי תפרים בכל השפתיים פשוט החלק התחתון של השפתיים נמצא כרגע בתוך הפות והעליון כלפי חוץ ונפוחחח וזה מה שמטריד אותי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
מניסיוני האיש20/12/2007הבנתי,אם כך המצב ישתפר לעט לעט ,פשוט ישנה שיטה שהתוצא היא נשארת כך:תכנסי לאתר של מיקי לוריאן(לא יפה לדעתי),בשיטה שעשו לך רואים תוצאה אחרי חודש-אל תדאגי,גם אני עברתי ניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התייעצות בבקשה ללא ניתוח
האם יכול להיגרם נזק ברצפת האגן?
הרחבת הנרתיק מהיובש לאחר לידות
ניתוח שפתיים פנימיות בהרדמה מקומית
המלצות לגבי הצרת שפתיים פנימיות
עלות ניתוח שפתי פות ולמה לא ממומון ע"י קופת חולים
המלצה לתהליך הקטנת שפתיים פנימיות
ניתוח להרחבת נרתיק סגור לגמרי ללא הצלחת החדרת מתמר אולטרסאונד
מונס פוביס שאיבה וזמן החלמה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


