מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מתוסכלתתתת-פונה לדוקטור לויןחסוייה...19/12/2007
כפי שרשמתי פה עשיתי את הניתוח להקטנת שפתיים תחתונות לפני שבוע כדי להעלות את בטחוני האישי,מבנה השפתיים שלי היה גדול ונפוח מתחילת השפתיים עד הסוף זה היה מוגדל. אחרי הניתוח שמתי לב שהמנתח חתך את כל השפתיים שמתחת לאיזור הדגדגן ומה שנשאר נמצא בפנים הפות מפה הכל בסדר ויפה אסתטית אבל הבעייה שבאיזור הגדגדן נשאר החלק של השפתיים שעוטף אותו זה מאוד נפוח וגדול וזה נראה כאילו יש את תחילת השפתיים זה מתחיל נפוח ממש נפוח גם ככה היה המבנה אבל לפני הניתוח זה היה שווה כל השפתיים היו מוגדלות עכשיו נשאר רק ההתחלה של השפתיים הכוונה האיזור שנמצא הדגדגן זה נראה גולה ענקית נפוחה ואחריה אין כלום הכל חתוך זה מתסכל אותי זה נראה כמו איזה בולבול קטן גם שהנפיחות תרד קצת אני חושבת שזה יראה מוזר כי יש את תחילת השפתיים בערך שליש ו-2 שליש נחתך ונמצא בתוך.. ציפיתי שכל השפתיים ישארו אך בצורה יותר מוקטנת אך עכשיו זה נראה לי מאוד מוזר ואני חוששת שזה לא התוצאה שרציתי עכשיו שאלתי היא מה אני עושה במקרה כזה? הרי השפתיים כבר נחתכו ויש רק את ההתחלה הנפוחה מאוד אני מתוסכלת מהמצב וחוששת שגם אחרי ניתוח זה ביטחוני עדיין יהיה ירוד כי אם הצורה תישאר ככה זה יותר יוריד את בטחוני!! אשמח אם תגיב ותתן לי טיפת אור למצב.. תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
לילך16/06/2010אשמח אם תצרי איתי קשר דחוףף באותו עיניין ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההודעה של דלית
ד''ר שמואל לוין20/12/20071. עברת את הניתוח רק לפני שבוע ויש להמתין ולראות שנפיחות תרד. יתכן ואז הדגדגן לא יבלוט בצורה שאת מתארת.
2. מן החכמה יהיה שתפני לרופא המנתח שיבדוק ויראה מה התוצאות. המנתח יחליט אם ניתן לתקן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
התייעצות בבקשה ללא ניתוח
האם יכול להיגרם נזק ברצפת האגן?
הרחבת הנרתיק מהיובש לאחר לידות
ניתוח שפתיים פנימיות בהרדמה מקומית
המלצות לגבי הצרת שפתיים פנימיות
עלות ניתוח שפתי פות ולמה לא ממומון ע"י קופת חולים
המלצה לתהליך הקטנת שפתיים פנימיות
ניתוח להרחבת נרתיק סגור לגמרי ללא הצלחת החדרת מתמר אולטרסאונד
מונס פוביס שאיבה וזמן החלמה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



