ליעלללל...

מנהל הפורום

ד``ר עמוס שפירא
ד"ר עמוס שפירא
לקביעת תור אצל ד"ר עמוס שפירא ללא פרסום בפורום
 
  • ליעלללל...
    חסוייה...
    23/12/2007

    קודם כל מה שלומך..? רציתי לשאול אותך אם את כבר רואה תוצאות באופק?? האמת אצלי דיי השתנה המצב, קודם כל הכאבים פחתו כמעט לגמריי והנפיחות ירדה קצת.. כמובן זו לא התוצאה הסופית לה אני מאחלת אך בהחלט המצב השתפר והרבה פחות גרוע ממה שהיה.. ומה שנותר לי הוא רק להמתין בסבלנות לתוצאה הסופית.. בתקווה לתוצאה רצוייה ומספקת!! שיהיה לנו בהצלחההה ;-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליעלללל...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דלית

    דחוףףף מודאגת
    23/12/2007

    אני מחר אהיה שבועיים אחרי הניתוח וכן אני רואה שיפור. הנפיחות ממש ירדה ואין לי בכלל כאבים, רק גירוד מציק (שזה פשוט סימן לכך שהמקום מגליד ומתרפא) מעבר לזה הצורה החיצונית כבר הרבה יותר נורמלית ואסטטית, למרות ששוב כולם אומרים וגם הרופא שלי שלוקח חודש ויותר לראות ממש תוצאות. אבל אין ספק שאני רואה שיפור ואני אופטימית.....
    אני שמחה לשמוע שכבר כואב לך הרבה פחות ואני אומרת שזה ישתפר מיום ליום.
    מה בנוגע לצורה החיצונית את רואה שיפור חוץ מזה שהנפיחות ירדה????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יעלושששש.. :-)

    חסוייה...
    23/12/2007

    אני 11 יום אחרי הניתוח המקום כבר לא נפוח כמו שהיה זה כבר שיפור משמעותי בשבילי אך כמו שאמרתי זה עדיין לא התוצאה לה חיכיתי ,אך אני ממשיכה להמתין בסבלנות ומשתדלת עם כמה שיותר אופטימיות! (כי הרופא המנתח אמר לי שמבנה השפתיים שלי גדול כנראה זה מולד אז אני בספק כמה עוד מהנפיחות שנשארה תרד שזה רק במיקום של הדגדגן-תחילת השפתיים! וכל השאר נחתך ונתפר ונמצא בתוך לא בחוץ. זה מה שמדאיג אותי שלמעלה השפתיים יבלטו כמו בלוטה ומה שמתחת נחתך ונמצא בפנים וזה יראה לא קשור כי זה אמור להיות מחובר אז יראו רק את תחילת השפתיים שזה שליש מהשפתיים עצמם,אם הבנת אותי..) אני מקווה שיהיה בסדר ושאהיה מרוצה בסופו של דבר.. ובקשר להרגשתך את צודקת יש הרבה עיקצוצים מגרדים כאלה חח אך זה עדיף מכאבים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו