לאחר ניתוח להקטנת שפתיים

מנהל הפורום

ד``ר עמוס שפירא
ד"ר עמוס שפירא
לקביעת תור אצל ד"ר עמוס שפירא ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח להקטנת שפתיים
    דחוףףף מודאגת
    01/01/2008

    ד"ר שלום רב

    אני כשלושה שבועות לאחר ניתוח להקטנת שפתיים פנימיות. נראה כי הנפיחות ירדה ואין לי כלל כאבים. אני מרגישה פיסית מצויין......
    עם זאת המראה החיצוני של המקום מדאיג אותי מכיוון שכל האיזור מסביב לדגדגן ומעליו נראה כחתכים חתכים ובליטות של בשר ולא כחלק אחד וזה ממש מדאיג אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    כמו כן באיזור הדגדגן יש לי תחושה לא נעימה כאשר אני נוגעת שם קלות אני מרגישה דקירות קלות והוא נראה לי חשוף יתר על המידה.

    אודה לך מאוד אם תאמר לי האם יחול שיפור במראה החיצוני או שאחרי שלושה שבועות זהו המראה הסופי ולא ישתפר עוד?
    כמו כן מדוע יש תחושה לא נעימה באיזור הדגדגן?? האם קיים מצב בו אני אאבד את התחושה במקום????


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח להקטנת שפתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שותפה להרגשתך!!!

    חסוייה...
    13/01/2008

    היי.. אני רוצה לציין שאני כחודש לאחר הניתוח וגם אני מרגישה דקירות באיזור הדגדגן כאילו הוא חשוף מידי אז עם תזוזות מסויימות יש לי דקירות באיזור וגם המראה החיצוני יש חלק שלא מחובר והוא גם די רגיש אני ממשיכה לחכות כי אמרו שצריך לחכות חודשיים ובסוף החודש יהיה לי ביקור אצל הרופא אז אפנה זאת בפניו וזה די מדאיג אותי! באיזה מוסד רפואי עשית את הניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף מודאגת

    ד''ר שמואל לוין
    06/01/2008

    קשה להסביר ולייעץ לך על פי שיחה טלפונית מבלי שאיש מקצוע/רופא, יבדוק את המקום. לכן אני מציעה שתבואי להיבדק ונוכל לייעץ לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו