מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לשירי- הקרמים שלך מעולים!אורית25/08/2010
אהבתי מאוד גם את הסבון סלק לפנים. ממה הוא עשוי? (לא ראיתי שרשום עליו את הרכיבים) ומה התוקף שלו? האם במוצרים שלך יש חומר משמר?
האם יש לך גם סבון או תחליב לפנים עדין שמיועד לעור עם סבוריאה?
תודה ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרמים
שירי חבקין28/08/2010אורית שלום רב
תודה רבה על הפירגון
סבון סלק הוא של י.ד.שלוס מכיל מיצוי סלק טבעי
והתוקף הוא לפחות שנה. במקרר עוד חצי שנה אקסטרה
לגבי משמרים אני עובדת אך ורק עם משמרים טבעיים
ללא פראבנים . בעיקר מעקבי חימצון כגון ויטמין אי ובנזואיד.
לגבי תחליב או סבון לעור עם סבוריאה אני חושבת שסבון
סלק הוא המומלץ ביותר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אישתי רוצה להכנס להריון עם שלישיהדודו בעל דאגה25/08/2010
לפחות... הצעות?
מתפללים כבר, וגם קוראים תהילים... אבל עבר שבוע ועדיין אין שום סימן!!!!!!!!
נא להמליץ דברים, כמה שיותר, אולי אם יש לכם הצעה או טיפ על הריון פשוט, ואנחנו נעשה את זה 3 פעמים? מגדיל את הסיכוים?
אשתי צוחקת, אך בפנים... מתחננת...
אנא! עיזרו לאם יהודיה להוליד שלישיה! (לפחות)
תודה על הסבלנות. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הריון של שלישיה
איה הוד29/08/2010
שלום רב,
לא ידוע לי על שום דבר שניתן לעשות בשביל שתגיע שלישייה.
שאלו מומחי פוריות וגנטיקה אולי בהפריות.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומגה 3 מינוניםירון25/08/2010
שלום איה,
אני צורך שני כדורים במינון רגיל של אומגה 3 + כף שמן פשתן.
האם המינון הזה בטוח? האם ניתן לעלות עוד במינון?
תודה,
ירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפנייה היא כמובן גם לאיה וגם לשירי
ירון25/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכוצות שריריםORA GEVA25/08/2010
כתופעת לואי מלקיחת סטטינים אני סובלת מהתכוצויות ברגלים-לימדו אותי לאכול פרוסות עגבניה עם מלח ואכן ההתכוצות נעלמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התכוצויות שרירים מסטטינים
איה הוד29/08/2010
שלום אורה,
לא ברור לי אם יש כאן שאלה.
בכל אופן, אני ממליצה לך בחום להתחיל לקחת מגנזיום וכדורי Q10 לפחות 60 מ"ג ביום!
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיקים בלשוןאייל24/08/2010
שלום אני בן 37 ואני סובל מי טיקים 12 שנה בלשון אין לי יום ואין לי לילה זה 24 שעות יש איזה תרופה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיקים בלשון
שירי חבקין24/08/2010אייל שלום רב
כפי שאני תמיד ממליצה פה במקרים אקוטיים או כרוניים
מומלץ מאוד לגשת לאיבחון וטיפול בשיטת הדיקור הסיני.
יש לחזק את מערכת העצבים ולפתור את הבעיה מהשורש.
דר' ראובן ברק שנמצא בתל אביב יכול בהחלט לעזור לך.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת חוםארתור24/08/2010
שלום,
ברצוני לדעת מהי הדרך הטובה והיעילה ביותר להורדת חום לא כ"כ גבוה של 38-39 שלא כולל לקיחת כדורים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת חום
שירי חבקין24/08/2010ארתור שלום רב
ישנן מספר שיטות סבתא להורדת חום
כגון מריחת חומץ על כפות הרגלים
להניח פרוסות תפוח אדמה על המצח
לעשות אמבטיות פושרות.
ישנה תרופה הומאופטית נפלאה בשם בלדונה
שמסייעת להוריד חום מיידית גם לילדים
ואחרון חביב למרוח ג'ל רסקיו על המצח עורף
וגם על הגב והחזה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה בהריוןחיה22/08/2010
שלום וברכה,
אני סובלת מקנדידה עכשיו בהריון , ורציתי לדעת מה ניתן לעשות במיידי
כדי שהמצב ישתפר תודה מראש
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה
שירי חבקין23/08/2010חיה שלום רב
בעיית הקנדידה קשה לטיפול והדרך היעילה ביותר
הינה דרך דיאטה חריפה ובה נמנעים מכל מה שמכיל
שמרים, סוכר ואלכוהול.
מומלץ להתייעץ עם נטורופת או עם איה כמובן.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קנדידה בהריון
איה הוד24/08/2010שלום חיה,
בהריון המצב מורכב יותר כי יש המון דברים וצמחים בשימוש פנימי שאין אפשרות לתת ולא תמיד תזונה קפדנית מסייעת להפתר מהתופעה המציקה הזו.
לעיתים מגיעות אלי נשים במהלך ההריון ולו רק כדי לקבל מענה לגרד או ההפרשות והתופעות של הפטרייה הוגינאלית - או הקלה כלשהי, ואחרי הלידה מגיעות להשלים את הטיפול עם צמחי מרפא.
אשמח לעזור
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבה + וושטרוני21/08/2010
שלום רב ,
אני ממש נואש,אני סובל מאד מאד מהוושט ומדלקות גרון חוזרות ונשנות.
טרם קיבלתי טיפול הולם אני צורך אומפרדקס לא ממש עוזר לי
ותה קמומיל שותה כ 5 כוסות ביום.גם לא ממש מקל עליי,אבל כן עוזר לי לישון.
רמת החרדה שלי עלתה מאד בעקבות הכאבים שיש לי באמצע הבטן.כולל חמימות בחזה.
וכאבים שמלווים בבחילות.מנסה קוביות קרח וזה מעט עוזר לי.
היה לי בעבר הילובקטר פלורי וכנראה שעדיין יש אותו.את הבדיקה אני לא יכול לבצע בגלל
שאני צורך את האופרדקס.ורק בעוד חודשיים יש לי גסטרו.
אודה מאד אם יש משהו שיכול לעזור בשיקום של הקיבה.
מה שטוב בשביל הוושט גם
כי יכול להיות שיש לי דלקת בוושט
ודלקת בקיבה.
וגם אפילו את החיידק האילובקטר.
אשמח לכל עצה
קווין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לבירור
רוני21/08/2010שלום קראתי פה באתר ,בערך תרופות סבתא על :
גם התאנים הן תרופה מועילה לדלקות קיבה ומעיים. השרו את התאנים במים, סננו ושתו.
לא הבנתי למה הכוונה,לתאנים שנקטפים מעץ ? או נקנים בכל חנות,או לתאנים מיובשות?
אכילת עגבנייה כל יום מונעת הפרעות בעיכול, משפרת את פעולת הקיבה ומונעת מיחושים.
הכיצד ? עגבנייה נורא חומצנית .איך היא מסייעת לעיכול ? אפשרי גם למי שיש לו בעיות בקיבה לקחת עגבנייה.זאת אומרת למי שיש לו חומציות גבוה בקיבה ?
עד כה אני לא משתמש לא בלימון לא בשום ולא בעגבניה כי אני ידוע שזה לא מועיל לי כי אני סובל מהבטן ומהקיבה והם דברים חומציים,והשום הוא שורף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיבה
שירי חבקין23/08/2010קווין שלום רב
נסה לקחת מיץ נוני באופן קבוע.
להשיג בחנויות טבע.
אופן השימוש כף-שתיים ביום על קיבה ריקה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמחי מרפאeliezer11121/08/2010
אישתי סובלת מיתר לחץ דם, סוכרת ,שומנים בדם וכן כמות גדולה של אלבומין בשתן אך מאוזנת בכדורים. האם ישנם צמחי מרפא מומלצים למחלות אלה אך אינם עושים אינטראקציות לא רצויות עם התרופות ועם קומדין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם סכרת
שירי חבקין23/08/2010שלום רב
להורדה טבעית של לחץ דם וללא אינרטאקציה עם תרופות
מומלץ לשתות שלוש כוסות של חליטת לואיזה ועלי זית.
אפשר להכין ביחס שווה של הצמחים ולחלוט כרגיל.
לגבי הסוכר מומלץ לאכול הרבה שום
ולקחת כמוסות של חילבה. ולשומנים בדם - כמוסות לציטין.
כל אלה הם תוספי מזון ואינם מתנגשים עם תרופות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות אצל תינוקותמריה20/08/2010
מה עושים עם לתינוק אין יציאות במשך 4 ימים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות תינוקות
שירי חבקין23/08/2010מריה שלום רב
באם התינוק יונק בלבד זאת תופעה ידועה
ואין לחשוש. באם הוא יונק גם תחליפי חלב אם
צריך לבדוק אם הם גורמים לו לעצירות.
כמו כן אפשר לתת מעט תה צמחים קמומיל ו/או שומר
בין האכלות.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התנפחות בלוטת הרוק מתחת לאוזן ימיןשושית19/08/2010
שלום, אתן בוודאי מכירות את התופעה. לא ברור אם זו דלקת (הרופא רוצה שאקח אנטיביוטיקה..)
או אבן. לכן שלח אותי ל-US. אבל עוד אין לי תור. התוכלו לתת לי עצה איך לרוקן את הבלוטה פרט לשתיה מרובה של מים ? תודה שושית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטת רוק
שירי חבקין23/08/2010שלום רב שושית
אני לא מכירה את התופעה ומכיוון שהרופא ממליץ על
אנטיביוטיקה הייתי מסכימה איתו ולו רק בכדי למנוע זיהום עתידי
והסתבכות. לפחות עד שיתקבלו התוצאות
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב אוזנייםחנה19/08/2010
האם יש אפשרות להניח בגרב כותנה מלח גס לבישול לחממו במיקרו ולהניח מתחת לאוזן הכואבת?
האם יש אפשרות שהפעולה תספוך את הנוזלים החוצה?בתודה מראש חנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אוזניים
שירי חבקין23/08/2010חנה שלום רב
אני לא מכירה את השיטה ובמקרה של כאב אוזניים
לא הייתי משחקת כי הוא יכול רק להחמיר.
מומלץ להספיג פיסת צמר גפן בשמן אתרי של לבנדר
ולשים באוזן. לא לטפטף ישירות .
מסייע לאלחש את הכאב ולספוח נוזלים
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים פנימייםשולה18/08/2010
שלום רב
מה עושים במקרה של טחורים מדממים ללא כאבים?
הטחורים פנימים
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחורים פנימיים
שולה21/08/2010שלום רב
מה עושים במקרה של טחורים פנימים שמדממים אך אינם כואבים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטחורים
שירי חבקין23/08/2010ישנה תמצית שנקראת מורידין
שמכילה צמחי מרפא שמסייעים לכווץ טחורים.
ניתן לברר היכן יש נקודות מכירה בטלפון 08-9224345
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוישולה16/08/2010
שלום
התחלתי כבר שבוע לקחת LIVERUP לניקוי רעלים
אין לי כבד שומני אבל רציתי לעשות ניקוי רעלים ואז המליצו לי על LIVERUP
אני שותה כל יום בבוקר על קיבה ריקה 25 טיפות בחצי כוס מים
יש לציין שמאז יש לי הרבה יציאות רכות וגם סחרחורות קלות
האם זה יכול להיות השפעת הLIVERUP
האם אני לא גורמת לעצמי נזק כלשהו?
האם שמעתם על המוצר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במקרים כאלה, הכי טוב ללכת ולהיוועץ
ענת17/08/2010ברופא או מטפל מוסמך...
בריאות היא לא משחק ובמקרה שלך, נראה לי שהכי כדאי שתיבדקי אצל רופא...
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ניקוי הגוף והכבד
איה הוד18/08/2010
שלום שולה,
ניקוי לא עושים לבד בבית!
ניקוי לא נכון ולא מפוקח יכול בהחלט לגרום לנזק רב.
זה צריך להיות מלווה על ידי מטפל ולא פחות חשוב להתאים תזונת ניקוי ולא להסתפק בצמחים.
היציאות והסחרחורות בהחלט יכולים להיות קשורים למוצר.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקה כלורופילנילי16/08/2010
שלום
האם משקה כלורופיל של חברת GRAMSE הוא מיץ נבט החיטה?
כתוב עליו "משקה כלורופיל עם נענע", ולא הצלחתי למצוא רשימת מרכיבים על הבקבוק (הקופסה המקורית איננה...)
אם זה לא, האם יש סוג מומלץ של מיץ נבט חיטה שניתן לקנות מוכן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיץ נבט חיטה
שירי חבקין16/08/2010נילי היקרה שלום רב
עד כמה שידוע לי המומלץ ביותר הוא לשתות את מיץ
עשב החיטה סחוט טרי על המקום ולא לשמר אותו בשום
דרך.
כמו כן אין צורך לערבבו עם צמחים נוספים.
באם את גרה במרכז הארץ ישנם בתי טבע רבים שמוכרים
את המיץ טרי לשתיה במקום או קפוא , גם יעיל באותה המידה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



