מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- תולעים לילדהשירה03/10/2010
לבת שלי בת 4 יש תולעים בצואה שמעתי שניתן לשים שן שום ללילה בפי הטבעת וזה עוזר. השאלה - האם השן תיפלט לבד או שיש צורך להוציא אותה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תולעים לילדה - תגובה
איה הוד04/10/2010
שלום שירה,
אני יודעת ששן שום יכולה לעזור מאוד אך אני ממש לא ממליצה לעשות את זה מסיבות רבות. זה קצת פולשני לילדה בת 4 ויכול גם לצרוב ולהיות לא נעים בלשון המעטה.
בזמנו כתבתי מאמר ולא סתם בחרתי לקרוא לו "תולעי מעיים - מכת מדינה!".
כי עושה רושם שהתולעים פיתחו איזושהי עמידות לתרופה הידועה נגד תועלים בשם "ורמוקס" ולכן, תאמיני או לא,לאחרונה רופאים שינו את הפרוטוקול הטיפולי ובמקום למליץ לקחת מנה אחת ועוד אחד אחרי 10 ימים הם נותנים כמה פעמים ביום לכמה ימים.
נסי לתת לה ללעוס כל בוקר על קיבה ריקה גרעיני דלעת וגזר חי מגורד, הכניסי לה שום בתפריט וגשי איתה לנטורופת להתאמת צמחים לתולעים ורצוי שישתלבו שם הארטמיסיה ואגוז שחור.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסורהישראלה03/10/2010
שלום רב
אני מטפלת בפיסורה שהיתה לי בהצלחה רבה על ידי מריחת שמן נבט חיטה על פי הטבעת ובנוסף פעם אחת ביום
שאלתי היא האם מריחת שמן נבט חיטה לאורך זמן עלול לפגוע בריאותית.?
לתשובתך אודה מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיסורה - תגובה
איה הוד04/10/2010
שלום ירית,
למה ששמן נבט חיטה יפגע בבריאותך בשימוש חיצוני בפי הטבעת לאורך זמן?
אין שום סיבה שאני יודעת עליה.
ממליצה לך לנסות מידי פעם למרוח שם משחת טראומיל.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריית שמשעינבל03/10/2010
שלום,
לאחרונה הבחנתי בעורף בכתמים לבנים על העור
אמרו לי שזוהי פטריית שמש
עד שאגיע לרופא עור יש משהו טבעי לטיפול?
תודה רבה
עינבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטריית שמש - תגובה
איה הוד04/10/2010
הי ענבל,
ממה ששמעתי, ממליצים לעשות עיסוי עם שמן עץ התה את האזורים הנגועים.
ויש להתמיד עם הטיפול לאורך זמן.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חימר ירוק דחוףףףףחן03/10/2010
היי קניתי חימר ירוק לטיפול בצלקת
וכתוב על הקופסא לשים כפית בכוס מים שעתיים לפני השימוש.
ופה נכתב לערבב לפני המריחה יחס שווה של מים וחימר.
אז רציתי לדעת מהו השימוש הנכון והיעיל ביותר
בתודה חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חימר ירוק דחוףףףף - תגובה
איה הוד04/10/2010הי חן,
ברשותך אשאיר שאלה זו לשירי :-)
(שמחה שהתקשרת ומקווה שעזרתי לך בטלפון)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחימר ירוק דחוףףףף - תגובה
שירי חבקין04/10/2010חן שלום רב
לפי הספר של ריקה זראי אין צורך לערבב
אלה להשרות יחס שווה של מים בחימר לזמן ארוך
כפי שנוח לנו. לפי הספר כמה שיותר זמן משרים
את החימר במים הוא יותר פעיל.
מנסיון אישי החימר פעיל גם כאשר מורחים אותו
ישירות על העור ומשאירים לילה שלם.
בקיצור אין פה שחור לבן ואין פחד של לעשות טעות.
עובד בכל מקרה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחמת בכבדסיגלית02/10/2010
לאיה תודה רבה על המידע
בעלי מתאשפז לשבועיים לאחר מכן בע"ה נהיה איתך בקשר לטיפול נטורופטי
תודה סיגלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בריאות שלמה
איה הוד04/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים עמוקים בברכיים לאחר תאונהחן02/10/2010
לפני כחודש פגע בי רכב תוך כדי הליכה, כתוצאה מכך נפלתי על הכביש ופצעתי בברכיים. הרופא אומר שירדה שכבת עור עם השרש. אני מטפלת בזה ואפילו חל שיפור. הייתי רוצה לדעת אם יש איזשהי תרופת סבתא או שמן כלשהו אשר ימנעו את הצלקות . אני מאוד חסרת אונים וזקוקה לתשובה דחופה. תודה רבה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעים עמוקים בברכיים לאחר תאונה
איה הוד02/10/2010הי חן,
מקרה לא נעים.
אני שמחה לשמוע שאת בסדר (יכול היה להסתיים אחרת)
אחד הדברים שאני ממליצה עליהם גם להצטלקות טובה יותר וגם לריפוי מהיר יותר הוא למרוח חימר על הפצעים וביןם לבין לשלב מריחה של משחת רסקיו או טראומיל על המקום - זה קסם!
שבוע טוב
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר. רציתי לשאול
חן02/10/2010איה..
א. האם יש אפשרות ליצור איתך קשר כדי לקבל הסבר מדויק כיצד להניח את החימר ואת המשחות?
ב. מהיכן אני יכולה לרכוש את המשחות ואת החימר?
ג. מודה לך מאוד על המענה המהיר ועל האמפתיה....
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חימר לפצעים בברכיים
איה הוד02/10/2010חן יקרה,
יש חימר בכל בית מרקחת ושם יש הנחיות איך להכין ממנו משחה ולמרוח אותו. למעשה, שירי ציינה פה לא פעם אחת דרכים להכין מסכת חימר לפנים - זה אותו הדבר רק במקום לפנים - לברכיים.
אני אישית הייתי ממליצה לך לקנות פרופרג'יל (לצערי זה מגיע בצורת כמוסות ולכן יחייב אותך לפתוח כמה כמוסות, לרוקן את החימר שבהן על צלוחית, לטפטף מעט מים פושרים ולערבב עד לקבלת משחה ולמרוח (רצוי ממש לשים שכבה יפה ולחבוש עם תחבושת ללילה את הברכיים)
היתירונות:
הסיבה שאני ממליצה על הפרופרג'יל היא כי הוא מכיל 2 סוגי חימר (אפור ולבן ובנוסף הוא מכיל פרופוליס. כל מי שמכיר את הפרופוליס יודע שיש לו תכונות מחטאות ואנטיביוטיות מופלאות)
החסרונות:
מגיע בכמוסות שצריך לפתוח (עניין של נוחות ולא יודתר מזה), ועלול לצאת מעט יקר מאחר ולפי התיאור שלך תזדקקי למספר לא קטן של כמוסות לכל ברך.
אבל שווה את זה!
עשי כך כל לילה במשך שבוע וראי אם יש שיפור.
שימי לב: החימר עשוי להדבק לפצע - לא להבהל מזה - זה רצוי וטוב. לאחר הלילה שתפי את הברכיים במים (אני מקווה שאת משתמשת בסבון עדין שמותאם לעור פגום ושגם מחטא) ואל תתעקשי להוריד את כל החימר אם חלקו נשאר על הפצע.
פרופרג'יל שייך לחברת טבעוני וניתן להשיגו בבתי טבע או מרקחת.
אם תהיה בעיה אמרי לי ואעזור.
בהצלחה
חזרי בבקשה לספר מה שלומך.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיה תודה רבה רבה.... הרבה בריאות,חן
חן04/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה יוגית - למניעת צלקות
ענבל03/10/2010שלום רב, מקווה ששלומך תקין. לעניין הצלקות בברכייך - ישנה פטריה המכונה "פטריה יוגית או פטרית חלב " , ניתן לקבלה ללא תשלום מאנשים המגדלים אותה בחלב. מנסיוני האישי בלבד - מרחתי את היוגורט ( תוצר הלוואי של הפטריה ) על צלקת ניתוחית חדשה ( לאחר שהפצא החלים לחלוטין ) - וראה זה פלא - אין צלקת. לגבי צלקות ישנות - הן שינו את הגוון מחום לגוון עור בהיר. אין לי הסבר לכך, איני עוסקת ברפואה , אבל לפטריה הזו נקשרו כבר כתרים רבים. תוכלי למצוא את רשימת המגדלים באינטרנט . בריאות מלאה. ענבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענבל ממש תודה..
חן04/10/2010חידשת לי מאוד ואני מקווה גם לראות פלאים כמוך.. תודה רבה רבה............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחמת בכבד הודעה שלישיתסיגלית02/10/2010
ב-30.9. וב-1.10 השארתי הודעה אתן נותנות תשובות לשואלים אחרי ולי לא עונים
אם אין בידכם תשובה או ידע לשאלותי תענו "איננו יודעות" אבל לא להתעלם תודה סיגלית
שאלתי האם כשיש שחמת במצב סביר אפשר לשמור על הקיים כדי שלא יחמיר
ע"י תזונה נכונה,או טיפולים טבעיים תודה סיגלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צירוזיס - שחמת כבד
איה הוד02/10/2010
שלום סיגלית,
את צודקת! אנא קבלי את התנצלותי.
אנחנו מאוד משתדלות ולפעמים מצב כזה קורה.
במצבים כמו שחמת אני נוהגת לתת תזונה שתסייע ותקל על הכבד, תזונה שתמנע הכנסת רעלנים מיותרים לגוף (לכבד יש מספיק עם מה להתמודד גם בלי זה) - ובמילים אחרות: ניקוי וטיהור (דטוקסיפיקציה).
וכמובן צמחי מרפא בעלי השפעה כבדית. צמחים אלו הם בעלי השפעה על תפקודי כבד והגנה על הכבד מפני גורמים רעילים. הם תומכים בהפרשה וייצור מלחי מרה בכבד ומסייעים אף לחידוש תאי הכבד!!!
אחד הצמחים הקלאסיים לדוגמא הוא הגדילן המצוי עליו תוכלי לקרוא רבות ברחבי האינטרנט. אך לצערי, לקחת רק אותו לא יהיה אפקטיבי כמו לגשת לנטורופת שיתאים לך תוכנית ניקוי כבד יחד עם פורמולת צמחים שתכיל גם צמחים לחיזוק חיסוני (זה הכרחי בייחוד אם הגורם לשחמת הוא נגיפי), הרגעה עדינה (חייבים להתייחס גם לאלמנט הרגשי/נפשי ולסטרס), וכו'...
הייתי שוקלת ברצינות להכניס לפורמולה גם את צמח ה CYNARA (ארטישוק), קלנדולה, רוזמרין...
אם הגורם למצבך הוא אוטואימוני או אי-ספיקת לב כרונית , אני מניחה שההתייחסות תהיה טיפה שונה (זאת הסיבה שכדאי לגשת למטפל שיודע מה הוא עושה).
אם הסיבה לא ידועה אין מה להפסיד אלא פשוט להתחיל טיפול.
לשאלתך:
אין שום דרך לחזות מראש האם טיפול מסויים יעזור לשמר את הקיים, אך זה לא אומר שלא צריך לנסות ולתת לגוף את כל הכלים האפשריים כדי לתת צ'אנס לריפוי או הקלה. במקרה הרע זה לא יעזור, במקרה הטוב - לא רק שהמצב לא יחמיר הוא אפילו יוטב!!!
בהצלחה והרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע לשיער יבש מאדרוחה02/10/2010
באיזה צבע לשיער להשתמש כאשר השיער יבש מאד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיער יבש
איה הוד02/10/2010שלום רוחה,
שאלה מצויינת לפורום שיער כאן באתר :-)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שששששששיייער שרוףףףףףקאריני המאמי01/10/2010
אם ישלי קצוות שרופים ולא באלי ליגזור את השיער . ואני משתמשת בשמפואים ומרכחים של שיער פגום יבש ושבור .. וקניתי שמן קוקוס שזה עווזר ..
השאלה שלי : אם אני משתמשת במחליק פעם בשבוע זה יכול לישרוף לי את כל השיער או שלא????
ואם אני לא לא עושה המחליק השרווף עווולה??????????? למעלה ...
או שנישאר במקום ונישאר שיער לא ברייא??????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיער שרוף
איה הוד02/10/2010
שלום יקירה,
שאלותייך מתאימות לפורום שיער כאן באתר.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסיכה לשיער יבשרוחה01/10/2010
אם שמים מסיכת שמן זית חלמון ודבש על שיער יבש ושוטפים אותו לאחר שעתיים בקונדישינר בלבד ללא שמפו יהיה לטיפול אפקט טוב יותר ?משום שהשמפו הוריד את כל יעילות הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסיכה לשיער יבש
שירי חבקין01/10/2010רוחה שלום רב
הבעיה היא שגם הקונדישיונר מחליש את השיער וכמו כן
באם תשתמשי רק בו לאחר המסיכה יהיה השיער שומני
ונפול .
מומלץ לחפוף בשמפו לתינוקות של שלוס שהוא עדין מאוד
וללא אס.אל.אס.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבשמיקה30/09/2010
שלום רב, בשנה האחרונה שיערי איבד את רכותו ונפחו.הוא הפך להיות דליל, מתנפח וחסר חן. (בשנה האחרונה הפכתי לצמחונית וגם אני נמנעת ממוצרי חלב) כמו כן, יש לי מחסור במאגרי ברזל. יש לכן עצה בשבילי? התחלתי לקחת בשבועות האחרונים ברזל מעודן של סולגאר. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיער יבש
איה הוד01/10/2010שלום מימי,
בעיות עם השיער בדרך כלל קשורות קודם כל לחוסר איזון פנימי ולתזונה.
מעבר למציאת השמפו המתאים לך והימנעות מצבעי שיער ופן יש להקפיד לאכול נכון, מלא ומגוון ולטפל בבעיית האנמיה. זה יקח מספר חודשים להערכתי.
ממליצה לך לשתות כל בוקר על קיבה ריקה מיץ עשב חיטה/שעורה (ניתן לקחת גם בכדורים בשם "עשב דגנים" שמכילים גם עשב חיטה, גם עשב שעורה וגם עשב אספסת עם כרום וקפסיקום לספיגה מירבית), לאכול מזון שבין היתר יהיה מותאם לסוג הדם שלך, להמנע עד כמה שניתן מלחצים מיותרים ודאגות, ולשתות הרבה מים.
מעבר לכך, תוכלי לקרוא את התשובות שלי ושל שירי בנושע לשיער שניתנו כאן בפורום לרוב ואף להתייעץ בפורום שיער כאן באתר.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי חינה חומהמישהי30/09/2010
אני רוצה לנסות להבהיר אותה קצת..שמעתי שאם שמים מי זעפרן ושמים במקרר 3 ימים ואז על הראש ..אז החום יוצא יותר בהיר ..זה נכון?מה עוד..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חינה חומה
שירי חבקין01/10/2010אני לא בטוחה לגבי הזעפרן. יודעת שחליטות של קמומיל ולימון
איתן שוטפים את השיער יכולות בהחלט להבהיר שיער באם הוא
לא שחור או חום כהה מלכתחילה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצטננות בהריוןמיכל30/09/2010
שלום רב,
אני שבוע 18 להריוני הראשון . מאתמול בלילה כאבי אוזניים , גרון שורף וגודש באף מעדיפה להתגבר על הבעיה הזו ללא אנטיביוטיקה, אודה לעזרתך במשהו טבעי [לא מורכב מידי] להקלה.
בברכה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצטננות בהריון
שירי חבקין01/10/2010מיכל שלום רב
בשל ההריון עליך להמנע מתרופות חריפות
תוכלי לשתות חליטות של קמומיל ולימון,לפחות שלוש -ארבע כוסות ביום.
כמו כן לכאבי האוזניים להספיג צמר גפן במעט שמן לבנדר
ולשים בתוך האוזן.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע עם סוכרתMaya29/09/2010
רציתי לדעת - יש לי בן סוכרתי, בן 12 לפעמים כשמשחק עם חבריו נופל ושורט את ברכיו. הוא ילד מאוזן מזריק לנטוס ואפידרה ובדיקות יוצאות תקינות, אני מכינה לו רק אוכל בריא והוא משתדלת לא לאכול בחוץ אלא אם אין ברירה.
האם מלבד לשטוף את הפצע ולחטא כדאי לעשות משהו נוסף כי זה מה שאמרו לי שמספיק אבל קראתי על פצעים של סוכרתיים ורציתי לדעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצע עם סוכרת
איה הוד01/10/2010
שלום מאיה,
אכן יש לי המלצה נהדרת:
יש כדורים בשם פרופרג'יל. הם מכילים חימר משני סוגים ופרופוליס (צמח מופלא למקרים של פציעות ותוכלי לקרוא עליו רבות באינטרנט. הוא מוצר כוורת ואחראי על הגנה על הכוורת מפני גורמים מזהמים ועוד)
לחימר עצמו יש תוכנות מרפאות מופאלאות שקצרה היריעה מלכתוב אותן כאן.
הממלצה שלי היא:
לצערי המוצר מגיע בצורה של כמוסות המכילות אבקה. יש לפתוח כמוסה ולפדר עם האבקה את האזור שנפגע לאחר שרחצת אותו. לתת לחימר להדבר לשריטות והפצע ולהשאר שם עד לריפוי.
אופציה נוספת: אני מאוד אוהבת את משחת הטראומיל שניתן לרכוש כמעט בכל בית מרקחת.
בהצלחה
וכל הכבוד לך!
בלי לספר יותר מידי אני מרגישה שאת אמא מדהימה ועברת דרך לא קלה עם בנך. את דואגת לו היטב.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד בן 3 עם שיעול ליחתי מידיי בוקראמא29/09/2010
שלום רב,
בני בן 3.
בינקותו סבל מאסטמה של האור - אטופיק דרמטיטיס - ששאריותיה קיימות עד היום.
בהמשך, בגיל חצי שנה לערך, החלו התקפי שיעול ליליים והוא הוגדר כילד אסטמתי.
עד הקיץ האחרון נטל טיפול מניעתי בסינגולייר.
כעת,
עם תחילת השנה בגן וחודש ספטמבר הידוע לשמצה (בקרב חולי האסטמה),
החלו שיעולים מידיי בוקר. שיעולים שלא יביישו את המעשנים הכבדים ביותר, שיעולים ליחתיים עמוקים עם קושי מאוד גדול להוציא את הליחה.
על מנת להימנע מאינהלציות וטיפול תרופתי פומי (כל עוד שאין שיעול ליילי או צפצופים אין תועלת באינהלציות), מבקשת את עזרתכן בתרופות ביתיות, שמנים אתרים מומלצים וכו'.
תודה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול
שירי חבקין29/09/2010שלום רב
בכדי להקל על השיעול ולעזור לו לכייח את הליחה
מומלץ לתת סירופ טבעי לילדים שמכיל קורנית ואם תמצי
גם אחד שמכיל סמבוק שחור זה יהיה הטוב ביותר.
הולסטן אלקסיר של וולדה
סמבוכל קיד או טננבלוט עם סמבוק
אלה חלק מהקיימים בשוק.
מלבד זאת הרגילי אותו לשתות חליטות של קמומיל
אפשר גם קר ועם מעט סוכר חום או טיפה דבש.
מומלץ מאוד לטפל בשיטה הסינית , דיקור לילדים
ותוספות של צמחי מרפא. זה יכול לשנות את התמונה
לגמרי ולהקל עליו בהמשך חייו.
כיום השיטה מוכרת כשירות של קופות החולים ולכן
גם המחירים ירדו פלאים .
אחרון חביב נושא התזונה, מומלץ מאוד להימנע מדברי
חלב,מוצרים עם בצקים וקמח לבן וסוכרים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ילד בן 3 עם שיעול ליחתי מידיי בוקר
איה הוד29/09/2010שלום אמא יקרה,
אני מודה שיש לי כאן באמתחתי שפע של עצות ותרופות סבתא לשיעול. וגם תוכלי לקרוא אותן כאן בחיפוש בפורום מאחר וזו שאלה שנשאלת הרבה.
אך ניסיוני הראה לי שעם רקע כמו של בנך כדאי לטפל בשורש הבעיה וללכת לטיפול IPEC באלרגיות + בשילוב עם צמחי מרפא ותזונה.
אני ממליצה לשלב כל דבר אפשרי כדי להקל עליו ולמנוע התפתחות של דברים חדשים: דיקור לילדים וטיפול הומיאופתי!
ההמלצה המידית היא להוריד מהתפריט מוצרי חלב וחיטה, אם עדיין יש שאריות של האטופיק יש לעשות שימוש במשחות טבעיות להקלה (יש משחות נהדרות של חברת קמדיס לאטופיק דרמטיטיס שנקראות "טופיק-מדיס" ויש גם משחת אדרמה על בסיס שיבולת שועל) וכמובן להחליף במידית את סבון הגוף שלו (לאותה חברה - קמדיס יש גם סבון גוף נהדר).
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אמא29/09/2010תודה.
ניסינו כבר המון דברים, וחלקם היו מאוד יעילים, כמו המנעות מחלב, קמח וסוכרים.
אבל אתן בוודאי יודעות כמה קשה להגביל תזונה של ילד בן 3 שרואה ורוצה הכל, בטח ובטח אם הוא אוכל "זבל" מלא בקמח לבן מידיי יום בגן.
באופן דומה,
הוא שונא לעשות אינהלציות, כך שתמיד ניתן להשתמש גם בזה כמטרה בשבילו - להמנע מאינהלציות.
נמשיך לנסות
שוב תודה רבה,
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




