מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נשירה שלא נפסקת חצי שנה אחרי לידהאמא של ניצן21/09/2010
עד כה הנקתי הנקה מלאה, לאחרונה עוברים בהדרגה לבקבוקים ואוכל מוצק
אף פעם לא היה לי הרבה שיער והוא מאוד דק
במהלך ההריון כמובן היה שיער מלא ויפה... והתחיל לנשור קצת אחרי הלידה
כל פעם אחרי מקלחת אני בוכה למראה הכמות ולא מאמינה שיש עוד מה שינשור!
ממש מתחילים לראות באור מין קרחת בפדחת )-:
הסתפרתי וזה קצת האט את הנשירה (ככה גם הפיצקי לא יכולה למשוך בשיער ולקחת לה עוד שיערות יקרות...) אבל הייתי רוצה גם לתגבר את מה שיש
יש רעיונות??
תודה מראש ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשירה אחרי לידה
איה הוד25/09/2010הי יקרה,
אני מבינה לליבך. זה לא רק מבהיל מאוד אלא גם גורם לתחושה של איבוד שליטה ופחד.
לא סתם כתבתי מאמר שהכותרת שלו "נשירת שיער, עד כמה זה יכול להלחיץ".
בדרך כלל נשירה כזאת אחרי לידה מצריכה טיפול מניעתי כדי למזער או למנוע לחלוטין את התופעה, אך טיפול כזה אני נותנת מיד אחרי הלידה.
אך גם כאשר הנשירה כבר החלה יש המון המון מה לעשות ולכן אני רוצה להזמין אותך לחפש כאן בפורום את התשובות שלי ושל שירי לנושא זה בדיוק מאחר והוא מאוד נפוץ כאן.
במידה ויהיו שאלות נוספות אשמח לענות ולעזור
תתעודדי יקרה, ותתחילי לטפל. יש פה בפורום המון טיפים ודברים שאיתם תוכלי להתחיל כבר עכשיו.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם שמן גרניום עוזר לטיפול בקנדידה?אחת21/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

שמן גרניום
איה הוד25/09/2010לשמן גרניום אומנם תכונות מחטאות אך הוא משמש לטיפולך בבעיות אחרות והוא ממש לא ספציפי לקנדידה.
ישנם דברים אחרים שנותנים במצבים אלו והם הוכחו כיעילים כגון שמן אורגנו, תמצית זרעי אשכוליות, תזונה לקנדידה, צמחי מרפא אנטי פטרייתיים, פרוביוטייקה ועוד.
ואם יש גם קנדידה וגינאלית יש דברים מקומיים שניתן לעשות כדי לסייע עם הגרד , ההפרשות ואי הנעימות.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידהאיילה20/09/2010
שלום רב,
אחר שהבנתי שיש לי קנדידה, נגשתי לחנות טבע והומלץ בין היתר
לקחת כדורי אי אמ אס של חברת ביו-קר. כמובן שדיברו איתי על שינוי בתזונה והורדת מאכלים מתוקים, שמרים וכו'.
מדובר ב- 30 כדורים כאשר העלות הינה סביב340 ש"ח!!!
אמרו לי לקחת כדור אחד ביום.
לאחר שקראתי תגובותיכן בפורום, הייתי רוצה לקבל עצתם לגבי הכדורים הנ"ל( חיפשתי עליהם מידע באינטרנט ולא מצאתי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי כסף לטיפול בקנדידה
נעמה שוורץ20/09/2010היי,
ישנו מוצר שמומלץ על ידי הרבה רופאים כמו ד"ר דיין ומומחים נוספים - שמו של המוצר הוא מי כסף באתר רשום הרבה מידע על מי הכסף הקולואידיים. עזר לי לבעיות קנדידה שלא עברו זמן רב ברפואה קונבנציונלית.
ממליצה בחום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברונכיטיובל20/09/2010
שלום, אני אב לתאומים בני 10 חודשים שאובכנו כסובלים מברונכיט ואינני רוצה לטפל בהם בעזרת סטיראויידים. האם יש חלופה אלטרנטיבית טבעית לנושא? האם חדרי המלח יכולים לעזור בכך? ומה ההבדלים תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חדר מלח לא רק עוזר - הוא פותר!
שני21/09/2010גם הילדים שלי טופלו בחדרי מלח לאחר שסבלו כל הזמן מברונכיטיס וטופלו באינהלציות. זה היה סיוט! הגענו לחדר מלח מיואשים וגילינו שיש עוד מלא ילדים כמוהם (מה שלא ידענו) וגם גילינו על בשרנו שאפשר לטפל בקלות וביעילות בעזרת המלח. כבר בלילה הראשון לא היו חרחורים ולא היתה נשימה כבדה. אני שמחה שזה תפס תאוצה ושיש יותר מודעות ופתיחות לשיטות אחרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי טיפוח AromaOliveאנונימית20/09/2010
שלום
האם אתן ממליצות על מוצרים אלה?
היכן ניתן לרכוש, ומה מחירם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אינני מכירה מוצרים אלו
איה הוד20/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות אזניים ושיעול אצל תינוקותחירות19/09/2010
יש לי תינוקת בת שנה וחמישה חודשים, היא סובלת המון מכאבי אוזניים נזלת ושיעול שלעיתים הופך להיות סטרידו...
אני רוצה לדעת אם יש טיפול טבעי לשיעול ולבעיות האוזניים לפני שיחמירו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיות אזניים ושיעול אצל תינוקות
איה הוד20/09/2010
שלום חירות,
אני ממליצה בחום על טיפול הומיאופתי!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקזמה יבשהרחל גיל19/09/2010
יש לי אקזמה יבשה בכף הרגל וגירודים חזקים, איך מטפלים בזה בלי תרופות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקזמה יבשה
שירי חבקין19/09/2010רחל שלום רב
את יכולה למרוח משחות טבעיות באופן חיצוני
דבר שירגיע וישפר את מצב העור אולם לטיפול יסודי
כזה שממש מעביר את התופעה ומרפא מומלץ לגשת
לאבחון וטיפול בשיטה אלטרנטיבית כגון דיקור סיני.
כמו כן להתייחס לאקזמה כאל תופעה אלרגית ולנסות
להפחית מזונות אלרגנים ומעודדי אלרגיות כגון
מוצרי חלב, מאכלים מעובדים, סוכר, גלוטן וכיוצב.
מומלץ כמובן להתייעץ עם נטורופת.וכאן בפורום יש לך
את איה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותשירז18/09/2010
שלום רב
מה יכולה להיות סיבה לסחרחורות?
לחץ הדם שלי תקין
וגם הברזל וויטמין B12
וגם נוירולוגית בדקה אותי ואמרה שהכול תקין
והמצב מלחיץ אותי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות
שירי חבקין19/09/2010שירז שלום רב
לעיתים מדובר בחוסר של מגנזיום
לעיתים הסחרחורות נובעות מעייפות ו/או
מתח ועומס יתר. אינני יודעת מה הסיבה אולם
רצוי לבדוק לעומק. גשי לאיבחון מעמיק יותר
ישנן מספר שיטות שמספקות תשובות גם
כשבדיקות הדם לכאורה תקינות:
אבחון דופק ולשון
אבחון של מטפל סיני
אבחון באירידיולוגיה- דרך גלגל העין
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חימר ירוקפאני17/09/2010
היכן ניתן באיזור ראשלצ או המרכז חימר ירוק תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימר ירוק
שירי חבקין19/09/2010פאני שלום רב
אני חושבת שברוב בתי הטבע מחזיקים את החימר
באם תתקשי פני אלי בפרטי.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הילוקובקטרMAZAL16/09/2010
שלום רב לכם
שמי מזל לפני שנה מצאו אצלי את החיידק הילוקובקטר קיבלתי טיפול תרופתי ולאחרונה לפני חודש מצאו שוב את החיידק אולי יש איזשהו תרופה סבתא שאתם יכולים אולי לעזור תודה מראש
וגמר חתימה טובה הכתובת האלקטרוני זה באוסטרליה אני גרה באוסטרליה אודה לכם מאוד מזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטר
שירי חבקין19/09/2010מזל שלום רב
הדבר היחידי שאני יכולה לחשוב עליו הוא צמח הנוני
יש לשתות את המיץ לפני המינון המומלץ על הבקבוק.
להשיג בבתי טבע. אני מאמינה שגם באוסטרליה תוכלי
להשיגו.
אני לא בטוחה שהנוני מחליף את התרופות הקונבנציונליות
אולם הוא מסייע לגוף לבנות פלורת מעיים חזקה ומסייע
לחיזוק המערכת החיסונית דבר שיכול רק לעזור כשהגוף נלחם
בחיידק מסוג זה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הליקובקטר
איה הוד20/09/2010
שלום מזל,
זה מוכר וידוע שהטיפול הקונבנציונלי (הטיפול המשולש) לא מונע את חזרתו של החיידק. זה נכון בחלק מהמקרים גם לגבי הטיפול הטבעי.
אני ממליצה לך על פורמולת צמחים לטיפול בהליקובקטר בשם DIGEX2 יחד עם GSE יחד עם פרוביוטיקה - ואם אלו לא יעזרו אני ממליצה לגשת לנטורופת להתאמה יותר אישית גם של התפריט.
במידה ויש ברקע אולקוס שנגרם מהחיידק יש לטפל קודם בפצע.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחורים כנסווווודורון16/09/2010
בוקר טוב
אני בן 44 וסבלתי מאד מאד מטחורים פנימיים וחיצוניים ועברתי ניתוח.
אני יכול להגידלכם שאם ההיתי יודע על משחה "ממליס" של ד"ר פישר אולי לא היתי עושה את הניתוח בכלל ולא היתי סובל ליפני הניתוח ואחרי הניתוח (להחלמה)
ממליץ ממליץ מאד מאד ללכת לקנות את המישחה של ממליס" של ד"ר פישר.
בברכה,ובריאות מכל הלב
גמר חתימה טובה דורון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמח הממליס
שירי חבקין19/09/2010דורון תודה על העצה
מדובר בצמח הממליס שידוע כמסייע לכיווץ טחורים וורידים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם בשתןשני15/09/2010
שלום רב,
יש לי בעיה כבר כמה ימים..
הייתי מצוננת במשך השבוע האחרון, ובנוסף עברתי דירה עם שותפות לא נקיות במיוחד כך שיכול להיות שאלה הגורמים לבעיה..
יש לי ביומיים-שלושה האחרונים כמו כתמים בצבע אדום בהיר בהיר בהיר, בתחתונית.
בנוסף יש לי גירוי לא נעים באזור הנרתיק, ומתחיל לצרוב כאשר אני נכנסת לשירותים.
מה יכולה להיות הבעיה? ואיזה פיתרון אפקטיבי יש?
תודה רבה, שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בשתן
שירי חבקין19/09/2010שני שלום רב
במצב כזה מומלץ ביותר לפנות לרופא הנשים שלך.
ייתכן שמדובר בדלקת ורצוי לאבחן זאת מיידית.
בנתיים תוכלי לשתות חליטות של קמומיל שמסייעות
לגוף להלחם בדלקת כך שלפחות המצב לא יחמיר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חדר מלח מבלוקיםמאירה15/09/2010
בני בן שנתיים וסובל מאסטמה, ניסית הטיפול בחדר מלח שעשוי מבלוקים, ותוך סידרת טיפולים מצבו השתפר לאין שיעור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לנו הבלוקים עזרו
אשתו של נחרן19/09/2010בעלי היה ועדיין מטופל בחדר מלח ואפשר להגיד שזה די גמר לו את כל הצפצופים והנחירות שלא עזבו אותו. הרופא כל הזמן החליף לו משאפים ותרסיסים עם סטרואידים שכבר לא השפיע עליו. בעקבות החדר מלח הוא כבר לא נוחר, הוא לא מצפצף, והוא כבר לא קם עם ליחה בכל בוקר. גם אני ממליצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול בהריוןשל15/09/2010
הי,
אני נמצאת בשבוע 22 של ההריון וסובלת מאוד משיעול רטוב (עם ליחה).
לא מנוזלת. הליחה פשוט תקועה בגרון. אין חום. הרופא אומר שהריאות נקיות.
המליץ על סירופ טבעי (שלא עוזר). ומכשיר אדים.
אשמח לקרוא על פתרון תרופתי. אך, בשל ההריון ללא אלכוהול או ביצה טריה.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיעול בהריון
איה הוד15/09/2010
שלום של,
נסי להמנע ממה שגורם לייצור הליחה או מחמיר אותה כגון מוצרי חלב וסוכרים.
אני ממליצה על טיפות טבעיות הומיאופתיות של ד"ר רקווק בשם R9 ניתן לקנות בבתי מרקחת או אפילו סופר פארם.
המינון המומלץ:
10 טיפות בקצת מים כל שעה-שעתיים בשלושת הימים הראשוניםץ וכאשר יש הטבה לעבור ל 3 פעמים ביום בלבד.
במקביל אני ממליצה להשתמש בסירופ שלהם שנקרא R8
לבריאות!
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן נפוחהתמרי15/09/2010
שלום,
במשך מספר שנים אני סובלת מנפיחות בבטן.
בבוקר הבטן בדרך כלל בסדר יחסית ובמשך היום היא יוצאת החוצה.
לפני כחודשיים, הפסקתי לעשן ולשתות אלכוהול, עשיתי מהפך שלם בתזונה והתחלתי לאכול רק אוכל מזין ואורגני כשבמקביל ויתרתי על כל המעובד וכו'.
במקביל אני לוקחת כמוסות פרוביוטיקה ולמרות הציפיות שלי,
משום מה הנפיחות לא השתנתה.
מעבר לכך, אני מרגישה די תקין.
האם ידוע לך מה יכולה להיות הסיבה? והאם ישנו פתרון לנושא?
תודה מראש,
תמרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בטן נפוחה
איה הוד15/09/2010
שלום תמרי,
העובדה שאוכלים מאוד בריא לא בהכרח תפתור בעיות של נפיחות וגזים אם התזונה לא מתאימה לך או אם קיימת בעיה של טפילים או קנדידה בעיכול.
אומר לך יותר מכך - יש אנשים שדווקא מעבר לתזונה בריאה גורמת להם לכאבי בטן איומים ונפיחות נוראית . זה לרוב קורה בגלל השינוי הקיצוני או בגלל צריכת עודף סיבים.
הרבה דברים יכולים לגרום למצב שלך, ועלייך לגשת לנטורופת כדי שיכוון אותך לבדיקות שעלייך לעשות על מנת לבדוק מה גורם לנפיחות ( זה יכול להיות אפילו אי סבילות למזונות מסויימים שאת אוכלת) ולקבל תוספי מזון ותפריט שיותאם לך.
במצבים כמו שלך אני מאוד ממליצה על דיאטת האלימינציה.
מקווה שהמידע הזה עזר
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



