מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שיני שום להורדת לחץ דםנילי15/08/2010
קראתי בכמה מקומות ששתי שיני שום ביום יעילות בהורדת יתר לחץ דם.
האם השיניים צריכות להיות כתושות או חתוכות, או שהן יעילות גם בשלמותן?
הריח שנשאר בפה מפריע לי נורא, וגיליתי שאם אני בולעת את השן בשלמותה (או מקסימום חתוכה ל 2-3 חתיכות גדולות), יש הרבה פחות ריח אחר כך.
השאלה אם יש תועלת בכך, או שהשן גם תצא בשלמותה מהצד השני...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני שום ולחץ דם
שירי חבקין16/08/2010נילי היקרה שלום רב
אכן שיני שום יעילות מאוד בהורדת לחץ דם.
אפשר לבלוע את השן כשהיא חתוכה ל2-4 חתיכות
אפשר גם לעטוף אותה בפרוסת לחם או להוסיף אותה
ליוגורט. בכל אופן שיטה יעילה להפחתת הריח הנלווה
היא ללעוס מספר עלי פטרוזיליה מיד לאחר שאת אוכלת
את השום.
אכילה של 2-3 שיני שום ביום באופן קבוע תשפר עד מאוד
את מצב לחץ הדם באם הוא גבוה כמו כן תרחיק חיידקים וזיהומים
ותחזק את מערכת החיסון . אני מכירה אנשים מבוגרים שאוכלים
שום כך באופן קבוע ואינם חולים בחורף כמו כן אינם עייפים
כפי שהיו לפני כן!
מחקרים רבים מראים כי אכילת השום טרי יעילה פי כמה מלקיחתו
בכמוסות ושיטות מיצוי אחרות.
כך שאין מנוס וצריך לאכול שום טרי!!
בהצלחה ובתאבון
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה רבה איה על תשובתךshira80015/08/2010
שאלה נוספת יש לי לגבי הבן שלי בן (כמעט 8).
כבר מזה שבועיים וחצי הוא סובל מגרדת בכל הגוף (כנראה בעקבות שחייה בבריכה ) .
הוא קיבל כל מיני משחות כימיות למריחה שלא עזרו.
שמונה ימים לאחר מכן נהייתה לו פריחה בגוף והוא קיבל אנטיביוטיקה ופניסטיל טיפות.
עומד לסיים את האנטיביוטיקה . יש לו עדיין מידי פעם תופעות של גירוד (במינון הרבה יותר נמוך). העור יבש ואני מורחת לו קרם לחות (אקווה).
הבדיקות דם יצאו תקינות.
מה ניתן למרוח לו באופן טבעי על מנת שלא תחזור הגרדת?
העור עדיין יבש.
תודה רבה על הסבלנות :)
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לעור מגרד
שירי חבקין16/08/2010שירה שלום רב
מומלץ מאוד למרוח חמאת שיאה גולמית. לא קוסמטית ולא
כזו עם ריחות. ריחה של החמאה ממש כמו אוכל שכן מקורה
מאגוז השיאה.
אם הריח מפריע מאוד ניתן להוסיף מעט לבנדר.
החמאה תסייע לבעיית היובש וגם תרגיע את הגרודים.
להשיג בבתי טבע ואצל שלוס בתחנה המרכזית
ושוב להקפיד שלא מדובר במוצר קוסמטיקה/ספא שהוא
מעורבב עם עוד דברים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
גרד בכל הגוף
איה הוד18/08/2010שלום שירה,
עצותיה של שירי נהדרות!
אם המצב לא ישתפר אז כנראה זה משהו מעבר לשהות בבריכה. אולי אפילו רגישות למזון מסויים...
מצריך בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כשותניתאלון14/08/2010
הצמח מופיע בהרמה כדורי הרגעה טבעיים. מדוע הוא לא מומלץ למי שבדיכאון?
האם הצמח עשוי להחמיר דיכאון למי שיש את הנטייה לדיכאון?
ובלי קשר: האם באמת לקומפלקס B יש השפעה מרגיעה? האם מינון של 50 מ"ג זה לא מינון
מוגזם..?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כשותנית
שירי חבקין16/08/2010אלון שלום רב
הצמח מרגיע מאוד ואף מסייע להירדם. לא זכורה לי הטוויה כה גורפת
בה אסור להשתמש בצמח במקרים של דיכאון. האם ראית זאת במאמר
כלשהו. אשמח לקרוא על כך.
לא ידוע לי שצמח זה מחמיר דיכאון או כדומה
בהצלחה
שירי
נ.ב. לגבי קומפלקס B מחכים לתשובתה של איה מתחום הנטורופתיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיה ושירי,
אלון17/08/2010אין ממש פירוט - פשוט ראיתי בכמה אתרים שכתוב עליו "לא למצב דיכאון" בניסוח כזה או אחר. גם בתוסף "קלמה יום/לילה" של מדיטק שבו יש את הכשות כתוב לא לדיכאון.
לגבי קומפלקס בי איה אשמח לתשובה
תודה רבה על המענה, המשך שבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הומולוס לופולוס (כשתונית)
איה הוד18/08/2010שלום אלון,
זה נכון - צמח זה לא נותנים אם יש ברקע דיכאון.
בי קומפלקס משפיעים ישירות על מערכת העצבים ולכן יש להם השפעה מרגיעה בהחלט!
אני אישית ממליצה לקבל אותם מהתזונה ולא מכדור, אך המינון הוא בסדר.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכשותנית
אלון18/08/2010מסקרן אותי לדעת מדוע לא נותנים אותו במצבי דיכאון, מה יש בצמח שגורם להשפיע בצורה שלילית במצבי דיכאון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקותהדחוףף ביותר14/08/2010
היי אני סובלת מהמון צלקות בשתי רגליי ואני לא יכולה ללבוש חצאית או שמלה בלי לשים גרביון
אני רק בת 13 ולכן אני לא יכולה טיפולים כמו לייזר וכו...
אני מבקשת אם יש תרופה ביתית להעלמת או לטשטש את זה אני מבקשת שתגידו לי כי אני כבר מיואשת נורא הצלקות נוצרו מגירודים ...
בבקשה תעזרו לי ..
אני רוצה תרופה ביתית שתעלים לי את זה זה נורא דחוף תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות
שירי חבקין16/08/2010שרה שלום רב
ישנו טיפול מעולה ויעיל לטשטוש והעלמת צלקות
אולם הוא מצריך טיפה השקעה של זמן.
מכינים מסיכת חימר ירוק (להשיג בחנויות טבע). מערבבים
עם מים ביחס שווה עד שמתקבל בוץ ירוק. מורחים על הצלקת
ומשאירים כמה שיותר. אפשרי גם לישון עם זה כל הלילה.
החימר בוצי וירקרק ולכן מלכלך, יש לעטוף בבד חיתול או בתחבושת
לאחר מכן שוטפים במים פושרים ומורחים שמן רוז היפ טהור
שידוע כמעלים צלקות.
זמן הטיפול הראשוני מדי ערב ולאחר מכן פעמיים שלוש בשבוע
עד שמתחילים לראות שינוי במרקם הצלקת שהולכת ונעלמת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב בהריוןשרי13/08/2010
שלום, בתי בהריון בחודש רביעי היא סובלת מכאבי גב שמקרין לרגל. האם יש איזה טיפול מסויים שהיא יכולה לקבל מבלי לחשוש לגבי העובר? תודה ומקווה לתשובה מהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב בהריון
שרה14/08/2010עיסויים בשמנים עשויים להקל מאוד על כאבי הגב.כמובן שיש לבדוק הייטב שהמטפל יהיה מוסמך ואמין על-פי משוב המטופלים שטיפל בהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי גב בהריון
שירי חבקין16/08/2010שרי שלום רב
כאבי גב בהיריון הינם נפוצים עד מאוד . הדרך הטובה ביותר
לטפל בגב הכואב בהיריון היא לאמץ שיטת אימון לחיזוק שרירי הבטן
והגב שכן הגוף צריך להתרגל למשקל העודף ולשינויים הרבים שעוד
נכונו לו.
ישנה יוגה נפלאה שמיועדת לנשים בהיריון. שיטת אלכסנדר
טאי צ'י ועוד. כל מה שמרגיע ומחזק את האמא לעתיד.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות סבתא לשינה טובהענבל12/08/2010
אני לא זוכרת יום אחד השנה שישנתי ממש טוב וקמתי עירנית. אני מתקשה להרדם ומתהפכת מלא בלילות. איזה תרופות סבתא יש לשינה טובה? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה טובה
שירי חבקין13/08/2010ענבל היקרה
מומלץ לשתות חליטות של מליסה וטיליה. ניתן לערבב את הצמחים
ולשים כף בכוס מים רותחים לכמה דקות. להמתיק ולשתות
לפחות שתי כוסות בשעות הערב והלילה לפני השינה.
באם מדובר בחוסר שנה הנובע מדאגות יתר או מחשבות טורדניות
שלא נותנות מנוח מומלץ לקחת פרחי באך שמטפלים בדיוק בזאת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תרופות סבתא לשינה טובה
איה הוד13/08/2010שלום ענבל,
אם לא עשית בשנה האחרונה בדיקות דם - גשי לעשות בדיקות דם מקיפות.
בדקי שבלוטת התריס בסדר, שאת לא אנמית ושאין בעיה עם ה b12.
יש המון מידע באינטרנט שקצרה היריעה להביאו לכאן. לכן ממליצה לכתוב מנוע חיפוש
"בעיית שינה טיפול טבעי" ולקבל את המידע הנחוץ לך.
שינה ערבה :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענבל היקרה, איה צודקת.
חנה18/08/2010אם השינה גרועה נמשכת, פני לבדיקות לוודא שהכל תקין אצלך. נסי גם את האמצעים האלטרנטיביים, אך אם הם לא יעזרו (ולצערי לרבים הם לא עוזרים) אל תזניחי את הבעיה והסדירי את שעות השינה שלך אפילו באמצעות כדורי שינה, על מנת שלא להחריף את הבעיה ולא לגרור נזקים עתידיים. זה הרבה יותר פשוט ויעיל משנשמע, עם כל הכדורים של היום, אמביאן cr ודומיהם שלקחת אותם באמת לא סיפור, כמה לילות והגוף שלך יתרגל בחזרה לשינה רציפה. אני מדברת מניסיון אישי- אל תתני לבעיה הזו להימשך. רק בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיעראורטל12/08/2010
לגבי נשירת שיער לא דיברתם..יש לי נשירה ממש מוגזמת היה לי פעם שיער מלא ובריא ועכשיו הוא דליל לגמרי.בדיקות דם מראות תקינות.יש משהו???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירה
שירי חבקין13/08/2010אורטל היקרה שלום רב
יש הרבה סיבות לנשירה. מכיוון שהבדיקות שלך תקינות
הייתי בודקת את נושא הלחץ והעומס הנפשי, דיאטה באם
עשית כזאת לאחרונה וכל שינוי אחר שעלול להשפיע על השגרה.
כמו כן ישנם מזונות מחזקים שזאת בוודאי איה תשלים לנו
ומבחינת הצד הנפשי יש לקחת פרחי באך או צמחים מרגיעים
כעזרה ראשונה ולחיזוק מה שיש ומניעת הנשירה את יכולה
להכין מסיכת שמן חוחובה ורוזמרין
יחס של 50 טיפות שמן אתרי רוזמרין על 100 מל שמן חוחובה
להשיג בכל בתי הטבע. לערבב היטב , למרוח על שיער לח ולעסות
את השיער והקרקפת היטב. לאחר מכן לשטוף במים פושרים או
בחליטת סרפד לאחר שכמובן סיננת את הצמח.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיער
אורטל14/08/2010את ענית לי אבל אני רוצה לשוב ולציין שדיאטות לא עשיתי לעולם..
מה שכן יש לי לופוס, מחלה ראומטלוגית.
אני מטופלת בסטרואידים שלדעתי הם התופעה לנשירה ועכשיו אני לא יודעת איך לטפל בה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירה
שירי חבקין16/08/2010אורטל שוב שלום
במקרים של מחלה כרונית אני מאוד
ממליצה לפנות לאבחון וטיפול בשיטה הסינית
מדובר על טיפול בשורש הבעיה ולעומק
ולא רק מריחה של מוצרים חיצוניים שלרוב
לא יכולים לעזור במקרים שכאלה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בקיבהחני12/08/2010
אני סובלת יותר משנה מבעיות חמורות בקיבה משלשלת בלי סוף הגעתי למצב שאני פוחדת אפילו לשתות עשיתי בדיקות גם גסטרוסקופיה ולא נמצאה הבעיה הפנו אותי לקולונוסקופיה, אך משיחות עם אנשים אם אותה בעיה מסתבר שמה שהם לא עושים אין מרפא מה עושים אני מיואשת (חושבת אפילו להתפטר מעבודתי שכל כך אני אוהבת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות קיבה
שירי חבקין13/08/2010חני היקרה שלום רב
מומלץ מאוד לשתות מיץ נוני על בסיס קבוע . להשיג בחנויות טבע
או באתר הבית של מג'יק נוני.
כמו כן כמוסות של פאפאיה ופרופוליס להרגעת הקיבה העצבנית.
לשתות חליטות של שומר אניס וקמומיל.
כל אחת מהדרכים הללו תהייה ראשית עזרה ראשונה ולאחר מכן
יש להכנס לעומק הקורה והבין מדוע המצב כה אקוטי.
אני מאוד מאמינה בשיטת הטיפול הסינית וראיתי תוצאות מדהימות
גם באופן אישי.
כמו כן שיטת הטיפול האייורוודית יכולה להתאים שכן שם את משנה
את התזונה לפי סוג הטיפוס שאת ובכך יכולה לרפא בעיות רבות
שקשורות לחוסר התאמה בין התזונה לאופייך ואופי גופך.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שלשולים
איה הוד13/08/2010שלום חני,
אל תמהרי להרים ידיים.
עוד לא ניסית הכל.
גם אם בשלב זה עדיין לא ברורה הסיבה לשלשולים יש הרבה דברים שניתן לעשות כדי להתחיל טיפול ואני רואה ופוגשת במצבים אלו על בסיס יומיומי!
מאחר והגורם לא ידוע אני לא מאמינה שתשובה פה בפורום תהי מקצועית, יעילה או רצינית. שלשולים שנמשכים כל כך הרבה זמן זה מצב שמצריך אבחון וטיפול אישי.
שימי לב שהגורם יכול להיות מזהם/טפיל במערכת העיכול שלא נצפה בבדיקות (זה קורה המון!), ואף גורמים רגשיים ונפשיים, או בעייה כגון אי סבילות ללקטוז או פרוקטוז או אפילו גלוטן שאולי לא בדקת בכלל.
לכן , בנוסף להמלצותיה הנהדרות של שירי אני אמליץ לך בחום לגשת לטיפול ואבחון נטורופתי כדי לעזור לגוף שלך לחזור לאיזון.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעי בגרותשני11/08/2010
שלום רב
אני בת 16 ויש לי בפנים פצעי בגרות, לא הייתי אצל רופא עור אבל הייתי אצל רופאת משפחה שנתנה לי אל-סבון דרמקס של ד"ר פישר שכבר תקופה ארוכה משתמשת בו ולא עוזר לי.
יש תקופה שהפצעים עוברים ושוב חוזרים ועכשיו יש גם יובש .
רציתי לדעת אם יש איזו משחה שיכולה לעזור לי.
בתודה שני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעי בגרות
שירי חבקין13/08/2010שני היקרה שלום רב
ישנם מספר דברים שאפשר לעשות והמצב לא אבוד בכלל.
ראשית אני ממליצה לך לקחת כמוסות של שום ושמרי בירה
באופן קבוע לפי ההוראות של הרוקח. אלה ממש מנקים את הדם
ומסייעים לגוף להחלים את המצב הדלקתי שמייצר פצעים .
באם את לא רוצה לקחת כמוסות אפשר לשתות חליטות של
צמח שנקרא קלנדולה וצמח קמומיל. מערבבים את שניהם
וחולטים כף בכוס מים רותחים לכמה דקות, מסננים,ממתיקים
לפי הצורך ושותים לפחות שתיים שלוש כוסות ביום. גם הצמחים
הללו נחשבים מנקי דם ואנטי דלקתיים.
מומלץ מאוד להימנע ממזונות מסויימים כגון:ביצים,שוקולד,מיונז,
חריפים,מטוגנים,יין אדום.
אפשר להכין חליטת קלנדולה כן הצמח מקודם ופשוט לשטוף
את הפנים עם החליטה (ללא סוכר כמובן!)
לאחר מכן למרוח משחת רסקיו או לשים נקודתית על הפצעים
שמן אתרי לבנדר או שמן אתרי עץ התה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פצעי בגרות
איה הוד13/08/2010שלום שני,
חשוב מאוד לדעת שהטיפול בפצעי בגרות הוא בעיקר פנימי ולא חיצוני עם משחות למיניהן.
צריך לשנות תזונה ולשחק עם חומצות השומן בתזונה כדי שיקחו את הגוף למקום אנטי-דלקתי, צריך לשתות הרבה מים, להמנע ממוצרי חלב , סוכרים ושוקולד, לבדוק אם המערכת ההורמונלית מאוזנת ואם לא, אז לקחת צמחי מרפא לאיזון הורמונלי וטיפול באקנה שהותאמו באופן אישי על ידי נטורופת.
יש המון מה לעשות, אבל הדגש הוא על טיפול פנימי עם שינוי תזונתי. המשחות הן רק כלי עזר.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאמירה10/08/2010
שלום,אני בת 34 במסגרת ניסיונותי להרות אני אוכלת הרבה סלק שמעבה דופנות הרחם, רציתי לדעת האם יש איזשהי תרופת סבתא שמעודדת פריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניסיון להכנס להריון
איה הוד13/08/2010
שלום אמירה,
שאלה זו מאוד כללית . חסר לי מידע רב כדי לענות. למשל: כמה זמן את מנסה להרות? האם יש קושי או בעיה פזיולוגית/הורמונלית? האם בן הזוג נבדק והכל תקין (תנועתיות, איכות, כמות זרע)?האם היו הריונות קודמים? הפלות? איך התזונה שלך? האם את פעילה גופנית (מאוד חשוב!)? איך מצבך הנפשי/רגשי? האם את הלחץ? האם את ישנה טוב?
כל אלו ועוד יכולים להשפיע על התשובה שלי.
אומר באופן כללי וחלקי בלבד שאני ממליצה על מזון מלכות (100%)
ואמליץ לך לגשת לנטורופתית.
בהצלחה :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירהאור10/08/2010
מה לעשות נגד נשירת שיער? דחוףףףף..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשירת שיער
איה הוד13/08/2010
שלום אור,
יש כאן בפורום היסטוריה מכובדת של תשובות בנושא זה, מאחר וזהו אחד הנושאים שנשאלים כאן הכי הרבה :-)
שבת נהדרת
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקלה לדימום יתר בתקופת המחזורmiki3709/08/2010
אני סובלת ממחזור קשה שמלבד כאבי בטן גב ורגליים, הדימום הוא חזק ביותר במשך כיומיים, האם יש משהו שתוכלו להמליץ לי על מנת להקל ולעבור את הימים האלה קצת יותר בקלות? אשמח מאוד לתגובה - מיקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הקלה לדימום יתר בתקופת המחזור
איה הוד13/08/2010
הי מיקי,
במצבים כאלה של מחזור קשה אני ממליצה על תהליך ניקוי רעלים (דטוקסיפיקציה) בעזרת מיצים ותזונה מוגבלת. רוב הנשים שעושות תהליך כזה מספרות שהמחזור הגיע בלי כאבים, בלי תופעות של עצבנות או כמיההה למתוק ובלי כל מה שמתלווה לו.
לגבי עוצמת הדימום - במקרה זה אני ממליצה על שילוב של צמחי מרפא בהתאמה אישית על ידי מטפל וגם על דיקור סיני.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי איה !shira80009/08/2010
מודה לך מאוד על תשובתך הקודמת.
שאלה לגבי צבע שער -
כיוון שיש לי פצעים על הקרקפת (וזה לא עובר כל כך מהר ) , רציתי לשאול האם מותר לצבוע את שורשי השיער עם צבע שיער טבעי (ללא כימיקלים) ועל איזה צבע את ממליצה? היכן ניתן לרכוש?
תודה רבה!
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צבע שיער
איה הוד13/08/2010
הי יקרה,
לצערי אין לי הרבה ידע בנושא צבעי שיער אך יש כאן פורום נהדר של שיער ושום לדעתי תוכלי לקבל תשובה טובה
שבת שלום
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיות בטוסיק תינוקסיגלית08/08/2010
שלום
בתי בת 6 חודשים ויש לה אדמומיות חזקה באיזור הטוסיק,בכל זמן של אכילה אני מבצעת החלפת טיטול,ובכל צואה אני שוטפת את האיזור , ואיני יודעת איך הגיעה למצב זה , אני משתמשת במשחה הנקראת אגיסטן בייבי וזה עדיין לא משתפר .
ברצוני לדעת אם יש איזשהו משחה או תרופת סבתא שיכולה לסייע .
לתשובתך אודה
סיגלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחה מרגיעה
שירי חבקין08/08/2010סיגלית שלום רב
מומלץ למרוח משחת קלנדולה טבעית. להשיג בבתי הטבע.
כמו כן חמאת שיאה גולמית ללא כל ריח.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סיגלית09/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אדמומיות בטוסיק תינוק
איה הוד08/08/2010
שלום יקרה,
מרשה לי לדבר מניסיון אישי ?
הקטנצ'ק שלי בשנה שעברה בגיל כמה חודשים פיתח אדמומיות רצינית מאוד - ובמילים אחרות: תפרחת חיתולים לא מהעולם הזה.
הוא לא הגיב לשום דבר טבעי שניסיתי - גם לא למשחות המדהימות של וולדה עם קלנדולה וגם לא לכל הדברים האחרים שניסיתי, וגם לא לדברים שרקחו לי במיוחד עם שמנים אתרים וכיוצא בזה.
בסוף, המצב היה קשה כל כך שהגענו למשחות אנטי-פטרייתיות וגם לאנטיביוטיקה.
(אם אני הגעתי למצב כזה את רק יכולה לדמיין לעצמך מה היה המצב).
הילד לא ישן מכאב וגרד והיה מזיע בחיתול ומחמיר את הבעיה.
בכל פעם שהצלחנו להשתלט על זה המצב היה חוזר לקדמותו.
בסופו של דבר מה שעזר היה שמן זית של אבי (הוא לוקח את הזיתים שלו לבית-בד ושם מכינים לו את השמן בכבישה קרה, והוא עם רמת חומציות נמוכה מאוד)
אם את לא מכירה מישהו שמייצר לבד את יכולה לקנות שמן זית איכותי מכבישה קרה עד 1% חומציות ועם זה להחתיל את בתך (ואל תפחדי לשפוך שמן בכמות נדיבה)
אך שימי לב, שאם המצב ממש לא טוב עלייך בשלב ראשון להשתמש במשחה על בסיס ZINC ושמן זית ורק אז להמשיך רק עם שמן זית באופן קבוע בכל החתלה לצורך מניעה! השמן לא רק מבודד טוב אלא מטפל נהדר במקום.
חזרי לספר מה שלומך...
אצלנו עד היום הגננות צוחקות שבמקום משחת החתלה כמו לכולם אני שולחת בקבוקון עם שמן זית לגן :-)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ריאותעידן06/08/2010
שלום רב
ביתי בת שנה וחצי הגיעה היום לרופאה לאחר כמה ימים של שיעול לא נעים
לאחר בדיקה הרופאה חוששת כי מדובר בדלקת ריאות ונתנה לנו טיפול אנטיביוטי אנזיל
אבל לצערי הרב ביתי לא מוכנה בשום אופן לבלוע את התרופה האים אפשר לקבל תחליף
לאניטביטקה משהו חיצני השמח מאוד לקבל את עזרתכם תודה מראש
עידן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דלקת ריאות
איה הוד08/08/2010שלום עידן,
עם דלקת ריאות לא משחקים - לוקחים אנטיביוטיקה לפי המלצת הרופא וכמה שיותר מהר!!!!!
במקביל לאנטיביוטיקה רצוי לקחת פרוביוטיקה וצמחי מרפא לחיזוק ותמיכה בגוף בזמן המחלה וחיזוק מערכת חיסון.
בברכה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



.jpg)
