מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נשירת שיער אחרי לידהאילנה05/09/2010
תודה על תשובתך, רציתי לשאול איך אני עושה מיץ עשב חיטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מית עשב חיטה/שעורה
איה הוד06/09/2010הי יקרה,
צריך לקנות בשביל זה מכשיר מיוחד שסוחט את העשב ואז לקנות את העשס או לגדלו לבד.
יש כאלה ששותים את זה במקומות שמוכרים וסוחטים במקום ויש כאלה שלוקחים את זה בצורה כדורים או אבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר בעיות,אשמח לתגובהאופיר04/09/2010
שלום רב,
ברצוני לדעת עם קיימים תרופות סבתא,או מצמחי מרפא או מאכלים.
אשר יכולים
1) לחזק מערכת חיסונית
2) משהו שמקל על כאבי לסת
3) שיועיל לכאבי ראש
4) מרגיע שרירים תפוסים,ואולי אפילו משחרר.
5) נגד עייפות
6) כאב אוזניים {לא דלקת ולא אדום רק כאב }
7) אקזמה ברגליים
אשמח למענה.
חג שמח ושבוע טוב
אופיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לטיפול
עדי05/09/2010לבני יש אקזמה קשה המוגדרת אטופיק דרמטיטיס
והוא כבר כל מטפל אלטרנטיבי בארץ הזו ללא תוצאות.
לפני חודש הוא החל לקבל טיפול אצל מטפל המתמחה במחלות עור ששינה את מצבו מקצה לקצה.
בהצלחה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרפד ותת פעילות בלוטת התריסשרה04/09/2010
שלום רב ,\
אני מטופלת בכדור 50 מ"ג של אלטרוקסין פעם ביום לצורך איזון הבלוטה ( תת פעילות בלוטת התריס ) , רוצה להתחיל לשתות חליטת סרפד לצורך עזרה במחזור
אני מאוזנת כבר חודשיים עם הבלוטה אבל עדיין לא נפטרתי מהבעיה כי יום או 3 ימים לאחר המקווה יש לי דם בניגוב וככה זה נמשך עד לתחילת המחזור ( כתמי דם / חוטים של דם )
רופא הנשים טוען שהכל תקין וכי זה אמור להסתדר והמליץ לי על גלולות שאותם עדיין לא התחלתי לקחת אני רוצה ומנסה קודם כל שזה יפטר לפני שאני יתחיל עם גלולות שרק ידחו את הבעיה \
האם מותר לשתות סרפד בעת נטילת כדור האלטרוקסין ????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם תוכלו לענות על שאלתי בבקשה !!!
שרה07/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תערובת שמנים לכיניםרות03/09/2010
שירי שלום,
אני רוצה להכין את התערובת השמנים לטיפול בכינים עפ"י המתכון של אמך,
המלצת על התערובת מספר פעמים.
1.בתי בת שנתיים וחצי, האם יש צורך להשתמש בשמן אקליפטוס לימוני המיועד לילדים או בשמן אקליפטוס רגיל?
2. המינון לגיל זה עדיין 10 טיפות מהשמנים : לבנדר, עץ התה, אקליפטוס, רוזמרין על 100 מ"ל שמן בסיס?
3. האם ניתן לשימוש יומיומי?
אני מודה לך ואת עושה עבודה נפלאה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תערובת שמנים לכינים - לשירי
רות07/09/2010דילגת על שאלתי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן דוחה כינים
שירי חבקין13/09/2010שלי שלום רב
אכן שאלתך נפלה בין הכיסאות ועל כך סליחה
אפשר להשתמש בשמן אקליפטוס רגיל.
והמינון הוא כפי שציינת.
אפשר להשתמש באופן יומיומי אולם כיוון שמדובר
בשמנים אתרים כדאי לא להגזים אלה לבנות שיגרת טיפול
של יומיים שלושה מדי שבוע עד עשרה ימים.
רצוי על שיער לח,להשאיר לכמה דקות ולסרק במסרק צפוף
בהצלחה ושוב תודה על הפירגון
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן דוחה כינים - בהמשך לתשובתך
רות14/09/2010קראתי כאן בפורום על המלצתך לשמן דוחה כינים, המינונים היו לעיתים שונים.
10 טיפות שמן אתרי (מאלו שהמלצת) על 100 מ"ל שמן בסיס ובפעם אחרת המלצת על 15 טיפות לבנדר, 15 טיפות רוזמרין ו- 5 טיפות מכל השאר (אקליפטוס ושמן עץ התה).
מדוע המינונים שונים ובאילו מקרים?
שאלה נוספת, אפשר להוסיף גרניום (בעיקר בשביל הריח)?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירי, אודה לתשובתך בעניין המינון
רות16/09/2010דילגת על שאלתי, תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינונים
שירי חבקין19/09/2010שלי שלום רב
החוק במקרה של השמן הוא שהמינון של השמנים האתרים
לא יעבור 50 טיפות ל-100 מל שמן בסיס.
לגבי הגרניום את יכולה להוסיף עד 5 טיפות .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרוןזינה03/09/2010
בוקר טוב
אני מניקה לידה חמודה בת חודשיים
אני סובלת מכאבי גרון שכמעט לא מאפשירים לי לישון ואני לא מעוניינת לקחת תרופות אשר מצריכות אותי להפסיק את ההנקה
אשמח אם תעזירי לי בתרופה שתאפשר לי את העונג של ההנקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבי גרון
איה הוד04/09/2010שלום יקרה,
את מתארת כאבים מאוד חזקים אם הם לא מאפשרים לך לישון!
יש המון המון דברים שניתן לעשות כדי להקל ואף לטפל בגרון כואב.
אך יהיה זה מאוד לא אחראי מצידי להמליץ לך על דברים אלו בייחוד אם מדובר בכאב גרון חיידקי!
לכן, לפני המלצותיי אקדים ואומר שאם מדובר בסטרפטוקוק ולא בכאב גרון ויראלי אני ממליצה על אנטיביוטיקה כדי למנוע פגיעה בלב. בקשי מהרופא אנטיביוטיקה שאפשר לקחת בהנקה!
גשי לרופא, עשי משטח גרון, אם זה ויראלי אוכל להמליץ לך על גרגור של מי מלח, גרגור ושתייה של תה קמומיל, ריסוס הגרון כל שעה בתרסיס שירקחו לך בבית מרחקת מהצמחים: אכינצאה, פרופוליס, מור וסלביה (מרווה) - עובד מדהים!
את מניקה, ולכן חשוב מאוד להבין את חומרת המצב אם מדובר בחיידק שלא יטופל כראוי!!!
במידה וזה מגיע לאנטיביוטיקה אל תשכחי לקחת פרוביוטיקה.
שנה טובה ובריאה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה תרופה סבתאTCRDHK02/09/2010
אני כל כמה זמן יש לי פיטריות בכל מיני מקומות . מערכת חיסון חלשה . איזה תרופת סבתא לפיטריה בכפות רגליים . ואיזה תרופה לגרד בנרתיק .כי היגזמתי עם כל התרופות כבר היתמכרתי כניראה . תרופה לפיטריה בתוך הנרתיק . תודה רבה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטרייה בנרתיק וברגליים
איה הוד04/09/2010
שלום יקרה,
לי מה שאת מתארת עושה רושם שיש פטרייה מפושטת שכבר לא מגיבה לתרופות, מערכת חיסון חלשה.
לצערי, כל עצה לטיפול מקומי בפטרייה, בין אם הוא לרגל או לנרתיק, לא באמת תועיל לך. פטרייה כמו שאת מתארת מצריכה טיפול פנימי, לאורך זמן ועם הרבה נחישות וסבלנות. פטרייה יכולה להיות דבר מאוד עקשן.
ממליצה לך לגשת לטיפול נטורופתי ולקבל צמחים אנטי-פטרייתיים בשימשו פנימי, יחד עם הכוונה לתזונה שמונעת מהפטרייה להתפתח, ולחיזוק מערכת חיסון.
אני יכולה לומר לך מניסיוני הרב עם הנושא, שמצב כזה לא מגיב לטיפול חלקי.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפטריות
ענת05/09/2010המלצה לעשות אמבטיות בחומץ תפוחים- מנסיון אישי בכפות הידיים וברגליים עבד יופי. יעיל - ולא רעיל להתמיד כל יום עד העלמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות קשה פעם ראשונה של ילד בן11.5חגית לילוש02/09/2010
הבן שלי בן 11.5 סובל כנראה מעצירות קשה זו פעם ראשונה שקורה לנו דבר כזה
ניגשתי לסופר פארם והיליצו לי על נר גליצרין גם אחרי ששמתי לו את הנר הוא לא יצא
כבר עברו כמעט שעתיים הילד ממש מתקפל מכאבים מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עצירות קשה לילד
איה הוד04/09/2010
הי יקרה,
אני מאוד מבינה את המצוקה שלו ושלך. חוויה מאוד לא נעימה.
מצב כזה הוא מאוד כואב בבטן (בלשון המעטה), בייחוד אם נוצרת פיסורה בפי הטבעת מהמאמץ והניסיון לצאת בשירותים - מקווה שזה לא הגיע למצב כזה.
כואב לי לשמוע שהוא צריך לעבור סבל כזה בגיל שלו, אך אני רוצה להרגיע אותך שיש פתרון.
אני אתן לך כאן כמה עצות, אבל לפני כן חשוב לי שתדעי שאם זה לא עוזר אל תחכי ותגשי איתו לטיפול .
1. בבוקר לתת לו כוס מים חמימים עם חצי לימון סחוט ו-1 כף שמן זית (אם קשה לו לשתות את זה מתתיקי לו עם דבש)
2. לתת לו במיידי לאכול סלק מבושל.
3. להשרות זרעי פשתן שלמים .(2 כפות) בתוך כוס מים רותחים מכוסה ל-3 שעות - ואז לשתות את המים.
4. לעזור לו ולהראות לו איך לעשות עיסוי לבטן בכיוון השעון 9 סיבובים 2X
אפשר לעשות את זה במקלחת עם המים והסבון, ואפשר לעשות את זה לפני השינה עם שמן זית מחומם מעט או שמן לוונדר שיעזור גם להרגיע אותו
5. לתת לו מיידית כדור או אבקה של פרוביוטיקה על הבוקר יחד עם המים והלימון
6. למנוע ממנו מזונות כמו אורז לבן, בננה, דברים שיכולים להחמיר את העצירות
7. לתת לו דייסה משיבולת שועל על בסיס מים - מכילה סיבים מסיסים במים ועוזרת מאוד לעצירות!
8. נסי לגרום לו לשתות לפחות 1.5 ליטר מים ביום - זה הכי חשוב מהכל.
9. מרק עוץ צח יעזור מאוד.
10. אלוורה לשתייה של חברת פוראוור - הכרחי לדעתי גם אחרי שהמצב יפתר במינון מניעתי.
אשמח לעזור
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד המלצה- שזיפים מיובשים
אנונימית05/09/2010או לקנות מיץ מרכז שזיפים מיובשים
או לקחת כמה שזיפים מיובשים, ולהשרות במשך שעה במים חמים, ולשתות. אני ממליצה גם לאכול את השזיפים יחד עם המיץ שלהם.
שנה טובה והמון בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות קיבהעמוס02/09/2010
שלום
אמא שלי בת 72 כבר זמן רב יותר משנה שכל מה שהיא אוכלת כואב לה הקיבה.היא הייתה אצל הרופא ולא מצאו מאום.עשתה את כל סוגי הצילומים ולא מצאו כלום.אמא שלי סובלת מלחץ דם מסכרת קשיי נשימה.מה עושיםםםםם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ובעיות קיבה
שירי חבקין02/09/2010שלום רב עמוס
אני ממליצה בחום על הנוני. זהו מיץ שקונים בחנויות טבע
אפשר גם להשיג באינטרנט. מסייע מאוד במקרים של בעיות
בקיבה, מחזק את הפלורה של המעיים. בין היתר מאזן סוכר וחץ דם
ומאוד משפר את מצב הרוח כך שיכול לסייע בחלק מהבעיות שציינת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למהאישה01/09/2010
אם יש שתי מנהלות נשים לאתר כתוב "מנהלי האתר"?
שנו זאת! היו גאות שאתן שתי נשים ופנו אל עצמכן בלשון נקבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר :)
שירי חבקין02/09/2010צודקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שעיר חמורה אחרי לידהאילנה01/09/2010
אני 10 חודשים אחרי לידה וכבר כחודשיים יש לי נשירה חמורה, מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשירה חמורה אחרי לידה
איה הוד04/09/2010
אילנה שלום,
יש הרבה חומר על נשירה כאן בפורום, אם כי נשירה אחרי לידה היא מעט שונה מאחר והיא הורמונלית. יהיה קשה להעביר לך כאן בפורום את הטיפול המלא מאחר והוא משתנה מאישה לאישה, אך בכללי אוכל להמליץ על שתיית עשב שעורה/חיטה, פולן דבורים בשביל חומצות האמינו והויטמינים, שמפו נגד נשירה על בסיס רוזמרין וסרפד
וכמובן, לגשת ליעוץ נטורופתי על מנת להתאים לך את הצמחים לאיזון הורמונלי אחרי לידה. כולל צמחים שתומכים בגוף ומזינים אותו בתקופה כה חשובה זו.
שנה טובה ובריאה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוהריקי30/08/2010
האם אפשר לטפל בכולסטרול גבוה עם תרופות סבתא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה שאני עשיתי..
מור31/08/2010לפני שנה, אולי קצת יותר.. סבלתי מכולסטרול מאוד מאוד גבוה
הפסקתי לאכול מאכלים עם שמן, ואם כבר אכלתי משהו עם שמן, זה היה שמן זית (שמן זית זה בריא מאוד)
ומאז ועד היום בכל יום אני אוכלת שן שום טריה. פשוט חותכת אותה ובולעת כמו כדורים.
ירדתי באחוזי שומן בכל מה שאכלתי, גבינות, חלב וכו' וכו'
הפסקתי להמליח כל מה שאני אוכלת
החלמון או החלבון בביצה, אני לא זוכרת איזה חלק, הוא מלא כולסטרול.. בטח יציינו את זה כאן האנשים שיותר מבינים.
אני יודעת שגם לא מומלץ לאכול בשר אדום, אבל אני צמחונית אז לא עברתי פה שינוי גדול.
פחות מתוקים, פחות
קטניות, שיבולת שועל, ירקות (יש ירקות ספציפיים שמסייעים בהורדת כולסטרול)
לפני חודשיים עשיתי בדיקת דם והכולסטרול שלי במצב תקין בהחלט
אני לא יודעת מה את נוהגת לאכול
אבל אני יכולה להגיד לך שאני ממש אהבתי לאכול מטוגנים, כל דבר הייתי מטגנת. ממליחה הרבה..
כשרופאה שלי אמרה לי שאסור לי יותר לאכול את אלה, חשבתי "כאילו שאני אצליח, לא יהיה לי מה לאכול"
היום, אין שום סיכוי שבעולם שאני אגע בדברים האלה
וזה לא שאני כולי בקטע של בריאות.. אבל זה פשוט כבר חלק ממני... לא מסוגלת לגעת בדברים האלה.
שיהיה לך בהצלחה
אני בטוחה שתקבלי כאן תשובות יותר מספקות משלי
:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער דק ויבשדינה30/08/2010
אשמח אם תתנו לי טיפ לשיפור מראה של שיער דק ויבש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיער דק ויבש
איה הוד30/08/2010שלום יקרה,
פעמים רבות מצב השיער משקף ישירות את הדרך שבה אנחנו אוכלים.
ממליצה לשתות כל בוקר מיץ עשב חיטה או שעורה ולאכול נכון ובריא ולהקפיד לשתות לפחות 2 ליטר מים ביום.
מעבר לכך תוכלי להתייעץ כאן בפורום שיער.
יום נהדר
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקודי כבדהדס28/08/2010
שלום רב
בשבועות האחרונים אני משנה את הרגלי האכילה שלי עקב תפקודי כבד לא תקינים
אני מחפשת הרבה מידע ברשת לגבי מה לאכול וכמה לאכול, אבל המידע כל כך לא מדוייק. בכל אתר רושמים משהו אחר.
הפסקתי לאכול דברים מטוגנים או בכלל דברים עם שמן, חוץ משמן זית.
אני לא אוכלת מתוקים, לא מאכלים בעלי כולסטרול גבוה.
אף פעם לא אכלתי יותר מדי ירקות, עכשיו אני אוכלת סלט בכל ארוחה ומנסה לאכול בכוח פירות וירקות.
אני אשמח מאוד לשמוע על עוד טיפים מכם
אני מודה לכם מראש
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תפקודי כבד
איה הוד29/08/2010שלום הדס,
הרבה ירקות עליים ירקוים, ירקות שורש כתומים, - ירקות בכלל! רצוי לא ממשפחת הסולניים.
המון מים, דגש על ארטישוק וסלק (אם אין בעיית סוכר), מיצי ירקות ירוקים (קראי את הספר "ירוק לחיים" של ויקטוריה בוטנקו)
וכמובן - אי אפשר בלי צמחי מרפא לשיקום תאי כבד ופעילות כבדית תקינה (בהתאמה של נטורופת).
בדקי אופציה לעבור תהליך ניקוי רעלים וכבד.
יש ניסיון מעולה עם זה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, אשמח מאוד לעזרה בשנית
הדס30/08/2010עד שאלך לטיפול במסגרת הנכונה, אשמח מאוד באם תאמרי לי מה לגבי המאכלים הבאים, האם זה בסדר שאני אוכל אותם או שלהוריד אותם מהתפריט היומי-
גבינות (גבינה לבנה, קוטג' וגבינה בולגרית), אהה.. וזה כולל חלב. אני לא יודעת אם מותר או לא חלב, אני שותה 0% שומן
פתית וצנימים
חומוס למריחה
שניצל תירס של טבעול (במידה ולא, זה בסדר אם אעבור לשניצל דל שומן או שזה גם לא טוב?)
אני שותה קפה נטול קפאין, האם זה בסדר?
ועוד שאלה, ותסלחי על הבורות
מהם ירקות ממשפחת הסולניים?
שוב, תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תודה רבה, אשמח מאוד לעזרה בשנית
איה הוד30/08/2010שלום יקרה,
כל המזונות שהזכרת כאן אינם טובים מסיבות שונות ולאו דווקא בהקשר לכבד.
זה גם מאוד אינדוידואלי ותלוי בחלקו בסוג הדם שלך.
אוכל לומר לך בגדול שמוצרי חלב אינם מומלצים כלל, והכי גרוע מכולם זה החלב הניגר בייחוד כאשר הוא נטול שומן!
חומוס - כל עוד את מכינה לבד בבית ולא אוכלת חומוס מוכן מהסופר (שחומוס ממש כמעט ואין בו), אז זה בסדר (כל עוד לא גורם לך לרגישות בבטן או גזים)
קפה - כבר עדיף לשתות רגיל ולא נטול! הנטול מבחינתי הוא הרעל הגרוע ביותר.
פתיתים וצנימים - המוכנים מכילים הרבה חומרים בעייתיים. וגם יכול להיות שבכלל לא מתאים לך לצרוך מוצרים שמכילים חיטה...
ירקות סולניים הם עגבניות, חצילים, פלפלים, תפו"א
לפי מה שאני קוראת כאן את אוכלת לא נכון.
גשי לנטורופת שיתאים לך תפרטי בריא יותר שיותאם לך אישית.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מודה לך מאוד. קבעתי תור
הדס30/08/2010לנטורופת ליום ראשון, אתחיל לעשות זאת במסגרת נכונה.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראתי תגובתך ויש לי שאלה
אנונימית11/09/2010מדוע אמרת שהגבינות לא טובות (גבינה לבנה וקוטג')?
אולי הבנתי לא נכון...
אשמח אם תסבירי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד מציק במפשעהסמדר27/08/2010
לבן הזוג שלי גירוד מציק באזור המפשעה.
בתור עזרה ראשונה להרגעה אנו מורחים לבנדר כי משחות אחרות אפילו לא הרגיעו את הגירוד.
האזור אדמומי עם בליטות קטנות אדומות, וכמובן מאוד מגרד.
האם יש מה לעשות באופן טבעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד
שירי חבקין28/08/2010שלום רב שיר
מומלץ למרוח משחת פרחי באך, רסקיו, להשיג
בחנויות טבע ובפארמים.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם הגנה טבעיאורית25/08/2010
האם קיים כזה? על מה אתן ממליצות? (לעור שמן דרך אגב עם נטייה לפצעונים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם הגנה טבעי
שירי חבקין28/08/2010אורית היקרה שלום רב
עד כמה שידוע לי זה נדיר למצוא מגן שמש שהוא גם טבעי
לחברת מורז מעפולה יש וריאצה דומה. שווה לבדוק
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה :)
אורית28/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכי פשוט הכי זול
אייל04/09/2010תתלבשי בלבוש מלא...כשאין מגע בין השמש לעור...אין הגנה יותר טובה מזה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



.jpg)